OP wat aangevuldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef Re het volgende:
Selang: probeer nog een keer kort de essentie van je topic aan te geven, was een leuke discussie maar kan wel leiden tot offtopic gedoe enzo
quote:wat is bij jullie overigens kort?
Is dit al kort?
Of echt zo kort?
2e dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:37 schreef Ienepien het volgende:
Ik was nog wel even benieuwd naar de reacties op de post van Snakelady:
[..]
İquote:pit·tig bn, bw 1 krachtig, energiek 2 (van zaken, eten) waar pit in zit; niet flauw 3 kernachtig, geestig 4 niet gemakkelijk: een ~ examen
Zo wordt dit genoemd door de vrouwen zelf. Het is geen verzinsels van FOK!kers of iets dergelijks en het is ook niet zomaar uit de lucht gevallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:40 schreef marcel-o het volgende:
ik begrijp de term "Pittig" alleen niet
wat is er pittig aan?
[..]
İ
Die eerste is net niet te kort. Grensgeval kwa lengte, maar wel vrouwelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:37 schreef Ienepien het volgende:
Ik was nog wel even benieuwd naar de reacties op de post van Snakelady:
[..]
Precies: rattenkop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die eerste is net niet te kort. Grensgeval kwa lengte, maar wel vrouwelijk.
Die tweede kan echt niet.
Bij dat soort vrouwen ga je je inderdaad afvragen of ze 30 jaar geleden niet de verkeerde keuze hebben gemaakt door met een man te trouwen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:50 schreef June. het volgende:
Die tweede is echt vreselijk inderdaad. Vooral bij 50+ waarbij het haar in een 'stekeltjes' vorm is geknipt en in 'pittig' felrood is gekleurd..
Het mag best kort zijn, maar wat je soms ziet is echt niet om aan te zien.
Dus als een vrouw van jongs af aan al een kort kapsel heeft is ze automatisch lesbisch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Bij dat soort vrouwen ga je je inderdaad afvragen of ze 30 jaar geleden niet de verkeerde keuze hebben gemaakt door met een man te trouwen...
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus als een vrouw van jongs af aan al een kort kapsel heeft is ze automatisch lesbisch?
Apart, dan is mijn moeder al 49 jaar lesbisch.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus als een vrouw van jongs af aan al een kort kapsel heeft is ze automatisch lesbisch?
quote:Brian: Wait a minute, how do you know she's gay?
Peter: Short hair cut, stubby legs, doesn't respond to my advances.
Er zat vroeger een gast bij mij in de klas en zijn ouders waren al meer dan 20 jaar getrouwd. Van de ene op de andere dag besloot ze lesbisch te zijn, ging scheiden en woont nu samen met een andere vrouw.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Apart, dan is mijn moeder al 49 jaar lesbisch.
Alhoewel ze geen stekeltjes heeft en het niet zó kort is.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef Ps2K het volgende:
En ja die moeder had ook kort stekeltjes haar.
Nou, van de vrouwen in mijn familie heeft niemand zo kort stekeltjes haar hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
dit zijn zulke topics ... dan wil je ook wel meepraten ... maar je beseft dat mensen in je familie/omgeving ook zo'n kapsel hebben ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |