OP wat aangevuldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef Re het volgende:
Selang: probeer nog een keer kort de essentie van je topic aan te geven, was een leuke discussie maar kan wel leiden tot offtopic gedoe enzo
quote:wat is bij jullie overigens kort?
Is dit al kort?
Of echt zo kort?
2e dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:37 schreef Ienepien het volgende:
Ik was nog wel even benieuwd naar de reacties op de post van Snakelady:
[..]
©quote:pit·tig bn, bw 1 krachtig, energiek 2 (van zaken, eten) waar pit in zit; niet flauw 3 kernachtig, geestig 4 niet gemakkelijk: een ~ examen
Zo wordt dit genoemd door de vrouwen zelf. Het is geen verzinsels van FOK!kers of iets dergelijks en het is ook niet zomaar uit de lucht gevallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:40 schreef marcel-o het volgende:
ik begrijp de term "Pittig" alleen niet
wat is er pittig aan?
[..]
©
Die eerste is net niet te kort. Grensgeval kwa lengte, maar wel vrouwelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:37 schreef Ienepien het volgende:
Ik was nog wel even benieuwd naar de reacties op de post van Snakelady:
[..]
Precies: rattenkop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die eerste is net niet te kort. Grensgeval kwa lengte, maar wel vrouwelijk.
Die tweede kan echt niet.
Bij dat soort vrouwen ga je je inderdaad afvragen of ze 30 jaar geleden niet de verkeerde keuze hebben gemaakt door met een man te trouwen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:50 schreef June. het volgende:
Die tweede is echt vreselijk inderdaad. Vooral bij 50+ waarbij het haar in een 'stekeltjes' vorm is geknipt en in 'pittig' felrood is gekleurd..
Het mag best kort zijn, maar wat je soms ziet is echt niet om aan te zien.
Dus als een vrouw van jongs af aan al een kort kapsel heeft is ze automatisch lesbisch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Bij dat soort vrouwen ga je je inderdaad afvragen of ze 30 jaar geleden niet de verkeerde keuze hebben gemaakt door met een man te trouwen...
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus als een vrouw van jongs af aan al een kort kapsel heeft is ze automatisch lesbisch?
Apart, dan is mijn moeder al 49 jaar lesbisch.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus als een vrouw van jongs af aan al een kort kapsel heeft is ze automatisch lesbisch?
quote:Brian: Wait a minute, how do you know she's gay?
Peter: Short hair cut, stubby legs, doesn't respond to my advances.
Er zat vroeger een gast bij mij in de klas en zijn ouders waren al meer dan 20 jaar getrouwd. Van de ene op de andere dag besloot ze lesbisch te zijn, ging scheiden en woont nu samen met een andere vrouw.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Apart, dan is mijn moeder al 49 jaar lesbisch.
Alhoewel ze geen stekeltjes heeft en het niet zó kort is.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef Ps2K het volgende:
En ja die moeder had ook kort stekeltjes haar.
Nou, van de vrouwen in mijn familie heeft niemand zo kort stekeltjes haar hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
dit zijn zulke topics ... dan wil je ook wel meepraten ... maar je beseft dat mensen in je familie/omgeving ook zo'n kapsel hebben ...
Ja, maar mijn moeder heeft geen stekeltjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Er zat vroeger een gast bij mij in de klas en zijn ouders waren al meer dan 20 jaar getrouwd. Van de ene op de andere dag besloot ze lesbisch te zijn, ging scheiden en woont nu samen met een andere vrouw.
En ja die moeder had ook kort stekeltjes haar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:40 schreef HeertjeB het volgende:
Geweldig topic
Als dat moment ooit aanbreekt en mn vriendin knipt haar haar kort dan zet ik haar buiten ik zweer het je
Dan is ze al ingeruild voor een jonger model.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
En als jullie straks allemaal kaal zijn, dan verlaat de vrouw jullie ook?
En nee, ik heb geen pittig kort kapsel
En dat jongere model kiest wel voor jullie comb-over en bierbuik?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan is ze al ingeruild voor een jonger model.
Wel blijven nadenken he.
Status, geld, macht, overwicht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En dat jongere model kiest wel voor jullie comb-over en bierbuik?
En dat gaan jullie allemaal bereiken in jullie leven?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Status, geld, macht, overwicht.
Kies er maar 1.
En daar zat dan iets oer-achtigs achter als 'ik hoef me niet meer voort te planten, zoek een deur verder naar de langharige deerne' ofzo zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef HarryP het volgende:
Niet al te kort is nog wel leuk.
Maar om na je trouwen of bevalling nu van lang haar naar kort te gaan is weer een heel duidelijk (verkeerd) signaal. Laatst stond daar nog ergens een onderzoek over.. Die vrouwen doe het vaak echt om niet meer aantrekkelijk te zijn. (en het werkt).
Dat is óók een manier om te zeggen: "Eén kind vind ik wel genoeg..."quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:49 schreef Tharalom het volgende:
Mijn beste vriendin heeft na het krijgen van haar kindje haar haren kort laten knippen, met enge rode en blonde plukjes.... Want dat "is zo lekker makkelijk en toch vlot".
Ook heeft ze nu in huis Crocs aan, buitenshuis (nog) niet gelukkig.
toch niet bij het vuil (zwarte container, gft of de millieubox?)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:40 schreef HeertjeB het volgende:
Geweldig topic
Als dat moment ooit aanbreekt en mn vriendin knipt haar haar kort dan zet ik haar buiten ik zweer het je
ja hoe gaat het nu met haar?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:49 schreef Tharalom het volgende:
Mijn beste vriendin heeft na het krijgen van haar kindje haar haren kort laten knippen, met enge rode en blonde plukjes.... Want dat "is zo lekker makkelijk en toch vlot".
Ook heeft ze nu in huis Crocs aan, buitenshuis (nog) niet gelukkig.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:19 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Vrouwen die kiezen voor een kort vlot kapsel, hebben hun zelfrespect verloren.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef ThaMadEd het volgende:
De term "pittig kort vlot kapsel" is precies hetzelfde als "kansenjongere" of "prachtwijk": het met loze termen proberen op te vijzelen van iets wat door en door verrot is.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef ThaMadEd het volgende:
De term "pittig kort vlot kapsel" is precies hetzelfde als "kansenjongere" of "prachtwijk": het met loze termen proberen op te vijzelen van iets wat door en door verrot is.
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef ThaMadEd het volgende:
Meestal gaan die twee hand in hand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:49 schreef TGVkopper het volgende:
Zou je kunnen zeggen dat een pittig kapsel voor een vrouw is wat een caravan voor een huwelijk is?
Anytimequote:
Het leuke is dat als je bijvoorbeeld langs het zandpad in Utrecht rijdt dat je daar alle mannen van die vrouwen met korte pittige kapsels ziet. Die monsters zitten dan thuis met de kinderen en hij is "overwerken"quote:De verbindende factor? Kinderen; de grootste sloper van je leven en huwelijk.
Ik zou willen stellen dat vaak het pittige, korte kapsel al intrede doet op het moment dat er getrouwd is. Dus imho is "Het Huwelijk" vaak al de vernietigende factor; de buit is binnen, zegmaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:27 schreef TimMer1981 het volgende:
De verbindende factor? Kinderen; de grootste sloper van je leven en huwelijk.
Of je neemt een langharige stoeipoes vanuit de kroeg mee naar huis en gaat heerlijk klef zitten doen, zou ook wel duidelijk moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:11 schreef Mendeljev het volgende:
Als je het didactisch wilt aanpakken dan laat je als vent zijnde je haar lang groeien en trek je strakke leren broeken aan. Als je vrouw dan nog geen tekenen van inkeer laat zien weet ik het ook niet
Ja, dat had ik ook gelezen! Ik dacht eerst: wat zeikt ze nou, alsof al haar zelfvertrouwen in haar haar lag. Totdat ik dit stukje las:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
Er staat een leuk verhaal achterin de grazia over een vrouw van 30 die haar mooie lange haar heeft afgeknipt naar een bobje en nu heel veel spijt heeft omdat ze niet meer bijzonder is
Arme vrouw.quote:Ik wilde wel eens meer zijn dan alleen die volle bos op mijn hoofd. En toen ik dertig werd, wist ik het zeker: Ik wilde een nieuwe fase in. Met een kort koppie! Ik heb niemand iets verteld, om de verassing zo groot mogelijk te laten zijn. De kapster waar ik kwam vond het vreselijk. Ze probeerde me over te halen eerst naar halverwege te gaan, maar ik wilde er niets van weten. Bijna een meter haar heeft ze eraf geknipt. Het resultaat was verbluffend. Zelfs de kapster moest toegeven dat het me goed stond - springerig, dik, krullend haar tot over mijn oren, hartstikke 'vlot'.
quote:Ik ben nu een 'dertien in een dozijn'-vrouw. Mensen reageren heel anders op mij. De aandacht die ik vroeger kreeg, is voorbij. Ik heb veel, echt veell minder sjans: schrikbarend hoeveel mannen kennelijk op mijn haar vielen, in plaats van op mij. Maar ook vrouwen behandelen mij anders, ik voel geen bewondering meer. Ook geen afgunst, wat me vroeger wel overkwam, maar kennelijk genoot ik er stiekem toch van. Ik voel me nu vaak heel onzeker.
Wel apart dat je vooral dit noemt. Het lijkt me belangrijker dat je zelf je vrouw nog aantrekkelijk vindt na afknippen van het haar dan wat iemand anders daarvan vindt. Het zou mij iig niet boeien of ik ergens mee kan pronken of niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Gwywen het volgende:
Een man heeft toch, lijkt mij, minder om mee te 'pronken' als hij naast zijn pittig geknipte vrouw door de stad loopt.
Dat dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wel apart dat je vooral dit noemt. Het lijkt me belangrijker dat je zelf je vrouw nog aantrekkelijk vindt na afknippen van het haar dan wat iemand anders daarvan vindt. Het zou mij iig niet boeien of ik ergens mee kan pronken of niet.
Inderdaad: meestal zeurderig, liefhebber van roddels en dus dom. Mits ergens tussen de 30 en 60.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef stbabylon het volgende:
En toch blijf ik van mening dat kort haar en een kort pittig kapsel twee verschillende dingen zijn. Bij een KPK hoort ook een houding, een levensstijl.
En vadsig, met mom jeans, hangtieten en 12 kinderzitjes achter op de fiets.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:20 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Inderdaad: meestal zeurderig, liefhebber van roddels en dus dom. Mits ergens tussen de 30 en 60.
Aandacht mist dus..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
Er staat een leuk verhaal achterin de grazia over een vrouw van 30 die haar mooie lange haar heeft afgeknipt naar een bobje en nu heel veel spijt heeft omdat ze niet meer bijzonder is
Als je het andersom had gedaan had ik de krant op je afgestuurd....quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:54 schreef missy_c het volgende:
Ik heb vaker mn haar van lang naar kort laten knippen (net tot m'n oren).
Nee?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:54 schreef missy_c het volgende:
Heb nooit negatieve reactie gehad..
Dat is een (verkapte) negatieve reactie mopquote:(shock reactie "WAAR IS JE HAAR? Heb je wel overlegd met je vriend?")
Tja, alleen echt mooie vrouwen zijn nog mooi met kort haar. Blijkbaar was zij zonder haar lange haar inderdaad niet zo bijzonder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gelezen! Ik dacht eerst: wat zeikt ze nou, alsof al haar zelfvertrouwen in haar haar lag. Totdat ik dit stukje las:
[..]
Arme vrouw.
[..]
Mja, je begrijpt uit zo'n reactie toch wel dat ze het geen verbetering vonden? Dat ze dat niet recht in je gezicht zeggen is fatsoen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:54 schreef missy_c het volgende:
Heb nooit negatieve reactie gehad.. maar mannen reageren er wel sterker op dan vrouwen.. (shock reactie "WAAR IS JE HAAR? Heb je wel overlegd met je vriend?").. Het is maar haar.. Groeit wel weer terug hoor...
Nee dat was het niet.. Als dezelfde persoon 5 dagen achter elkaar zegt"echt leuk je haar"... Blijkbaar denken veel vriendjes dat ze eigenaar zijn van de kapsel van hun vriendinnetjes.quote:Op zondag 6 september 2009 11:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, je begrijpt uit zo'n reactie toch wel dat ze het geen verbetering vonden? Dat ze dat niet recht in je gezicht zeggen is fatsoen.
Nou toch minstens houder van 50% van de aandelen in de BV haar lijkt me toch. Je haar eraf gooien zonder je vriend in te lichten. Leuk, ik zet de volgende keer ook wel een grote draak op mijn rug zonder jou in te lichten veel plezier daarmee!quote:Op zondag 6 september 2009 14:51 schreef missy_c het volgende:
[..]"... Blijkbaar denken veel vriendjes dat ze eigenaar zijn van de kapsel van hun vriendinnetjes.
Zit wel een *klein* verschil tussen: je haar afknippen is wat minder onomkeerbaar dan een tattoo. Haar groeit weer aan... Kost wat tijd, oke, maar het komt vanzelf weer goed.quote:Op zondag 6 september 2009 15:21 schreef solaire het volgende:
Nou toch minstens houder van 50% van de aandelen in de BV haar lijkt me toch. Je haar eraf gooien zonder je vriend in te lichten. Leuk, ik zet de volgende keer ook wel een grote draak op mijn rug zonder jou in te lichten veel plezier daarmee!
Allemaal lang, maar het merendeel hiervan heeft toch een kop als een vuilnisbak, dus maakt het weinig uit...quote:Op zondag 6 september 2009 15:25 schreef PolkaDots het volgende:
Wat is mooier bij deze vrouwen, kort of lang?
#1 [ afbeelding ]
#2 [ afbeelding ]
#3[ afbeelding ]
#4[ afbeelding ]
#5[ afbeelding ]
ook zo fantastisch dat de meeste foto's met lang haar gemaakt zijn nadat ze de vorige nacht keihard gezopen hebben en geen make-up.quote:Op zondag 6 september 2009 15:25 schreef PolkaDots het volgende:
Wat is mooier bij deze vrouwen, kort of lang?
#1 [ afbeelding ]
#2 [ afbeelding ]
#3[ afbeelding ]
#4[ afbeelding ]
#5[ afbeelding ]
Ja, jij bent dus duidelijk geen man.quote:Op zondag 6 september 2009 16:10 schreef Seven.of.Nine het volgende:
1. Lang
2. Kort
3. Kort
4. Kort
5. Lang
Zo is dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, jij bent dus duidelijk geen man.
Het juiste antwoord voor 1 t/m 5 was 'Lang'.
Ik dacht dat dit soort opmerkingen alleen in ONZ en KLB mochten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:28 schreef ideanaal het volgende:
als vrouwen dik worden en kort haar nemen dan mag de man ook vreemd gaan
hoezo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:29 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort opmerkingen alleen in ONZ en KLB mochten?
Nou nou, dit is wel heel naief hoor... Keep the dream alive!quote:Op zondag 6 september 2009 14:51 schreef missy_c het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.. Als dezelfde persoon 5 dagen achter elkaar zegt"echt leuk je haar"... Blijkbaar denken veel vriendjes dat ze eigenaar zijn van de kapsel van hun vriendinnetjes.
Trouwens ik ben bijdehand genoeg en als ze het niets vinden dan durven mensen dat wel tegen me te zeggen.
Eigenaar niet, maar je moet ook niet zeiken als je vriend dan opeens naar andere vrouwen kijkt. Wederzijdse sexappeal is een cruciaal onderdeel van een relatie en als die er niet meer is, tsja...quote:Op zondag 6 september 2009 14:51 schreef missy_c het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.. Als dezelfde persoon 5 dagen achter elkaar zegt"echt leuk je haar"... Blijkbaar denken veel vriendjes dat ze eigenaar zijn van de kapsel van hun vriendinnetjes.
Laat me raden: kort pittig kapsel en verzuurd vrijgezel?quote:Trouwens ik ben bijdehand genoeg en als ze het niets vinden dan durven mensen dat wel tegen me te zeggen.
Nope.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:37 schreef Nass het volgende:
Timmer1981, je vrouw heeft een kort, pittige kapsel?
A dat hoort niet thuis in dat topicquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef Cacao het volgende:
als je dat doet, bitch, ga ik net zolang vreemd tot het weer aangegroeid is
.
Maar dan in aardige woorden.
Dus ik denk dat hij het met jullie eens is.
A. jawel.......... als ieder vrouw haar man de deur uit zou schoppen omdat ie kaal of grijs zou wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef solaire het volgende:
[..]
A dat hoort niet thuis in dat topic
B dat is erfelijk en geen keuze
C het zal me ook een zorg zijn want mij zal het niet overkomen
Ufff feministequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
A. jawel.......... als ieder vrouw haar man de deur uit zou schoppen omdat ie kaal of grijs zou worden
zouden er een hoop mannetjes op straat staan nu![]()
B. precies....... wij kunnen doen wat we willen het groeit toch wel weer aan...
C. dat weet je niet, ik heb drie broers, één is zo kaal als de neten, de oudste was al grijs op
zijn derstigste, en die andere heeft een bos haar van hier tot tokio ....![]()
dusssssssssssss
heb je in mijn fobo gespiektquote:
ik ben niet paranormaal begaafd als je dat dacht nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je in mijn fobo gespiekt![]()
tis alweer langer heur skatiie...
en als ik dat wil is het morgen weer kort
nee maar aan jou fobo te zien heb je wel lang haar, je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef solaire het volgende:
[..]
ik ben niet paranormaal begaafd als je dat dacht nee.
Mijn Fobo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar aan jou fobo te zien heb je wel lang haar, je lijkt wel een wijf![]()
en nu ga jij natuurlijk zeggen dat ik net een kerel lijk![]()
ja ja er zijn al ongeveer 3000 topics geweest over dit onderwerp dus ik ken de reacties
ja heb je niet hé sneak...quote:
Dank je! gaat vast wel lukkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat jullie maar allemaal dik, vet, kaal of grijs mogen worden
of alles tegelijk![]()
en zelfs dan zouden we je nog niet neuken al was je de laatste die we konden krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja heb je niet hé sneak...![]()
doe és wel........
kunnen de vrouwen ook eens reageren op die koppen van jullie........
![]()
ik beloof hierbij plechtig dat dit trouwens het laatste topic is waarin ik reageer met dit onderwerp
maar ik kon het weer effe niet laten![]()
Have fun boy's !!!
dat jullie maar allemaal dik, vet, kaal of grijs mogen worden
of alles tegelijk![]()
doei
*ahem*quote:Op woensdag 16 september 2009 07:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leeft dit topic nog?
Allemaal mannen die zich drukmaken. Kort haar kan weer groeien, kaalheid en bierpensen zijn moeilijker weg te krijgen.
Mannen moeten niet doen alsof ze zelf met het klimmen der jaren lekkerder worden ofzo. Mannen, dat is NIET zo.
quote:Op woensdag 16 september 2009 07:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb gemillimeterd haar gehad...
Het boeit mij niet of langer leuker staat. Ik ben geen meisje voor lang(er) haar.
En a.s zomer ga ik zelfs echt rigoreus kort, oftewel scheermes-kaal.
quote:Op woensdag 16 september 2009 07:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb gemillimeterd haar gehad...
Het boeit mij niet of langer leuker staat. Ik ben geen meisje voor lang(er) haar.
En a.s zomer ga ik zelfs echt rigoreus kort, oftewel scheermes-kaal.
Niet helemaal hetzelfde als jezelf moedwillig verminken he.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leeft dit topic nog?
Allemaal mannen die zich drukmaken. Kort haar kan weer groeien, kaalheid en bierpensen zijn moeilijker weg te krijgen.
Mannen moeten niet doen alsof ze zelf met het klimmen der jaren lekkerder worden ofzo. Mannen, dat is NIET zo.
Je verminkt jezelf toch niet? Dat haar groeit toch weer aan, de verf vervaagd/ groeit uit?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde als jezelf moedwillig verminken he.
Mannen en vrouwen worden allemaal ouder, en daarmee minder aantrekkelijk. Maar waarom dat proces bespoedigen door jezelf rode stekels te bezorgen?
Tja, kennelijk bevalt het ze dan toch erg goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Gwywen het volgende:
Maar Nummer Zoveel, wees reëel, hoeveel iets te dikke, moederlijke vrouwen die hun haar kort hebben laten knippen en in een hip kleurtje hebben laten verven, kiezen er in een later stadium voor om het weer lang te laten groeien?
Ik heb het in mijn omgeving althans nog nooit meegemaakt. De vrouwen die hun lange manen inruilden voor een pittig kort kapsel in rood- of paarstinten (of: twee kleuren, bovenop licht en onderop een contrasterende donkere kleur) lopen er stuk voor stuk sindsdien zo bij, geen een heeft daarna weer voor lang gekozen.
Ik bedenk me trouwens dat het wel gebeurd. Een vriendin van me had haar haren vorig jaar kortgeknipt en laat ze nu weer groeien. En zo zijn er nog meer. Zusje van m'n vriend ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Gwywen het volgende:
Ik bedoelde meer dat jij zei dat het kán, maar dat het in de praktijk niet gebeurt.
Ik vind lang haar meestal ook mooier staan (op een paar uitzonderingen na die alles staat), maar vind verder dat een vrouw zelf moet weten hoe ze haar haren draagt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:
Sowieso is de hele smoes van 'lekker makkelijk' een grove leugen.
Ik heb geen kinderen en wel lang haar maar ik ben zo klaar hoor. Kort haar is veel meer gedoe.
Over die moeder met lang haar (weet niet meer wie t was); grappig he dat mannen duidelijk meer aandacht geven aan vrouwlijke vrouwen, zeker als ze zelf zo'n pittig kort kapsel naast zich hebben.. Jammer alleen dat die korte koppies daar nóg zuurder van worden.
Er is niets mis met je vrouwlijkheid tonen, jammer dat zoveel vrouwen dat niet snappen
Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:
Sowieso is de hele smoes van 'lekker makkelijk' een grove leugen.
Ik heb geen kinderen en wel lang haar maar ik ben zo klaar hoor. Kort haar is veel meer gedoe.
Over die moeder met lang haar (weet niet meer wie t was); grappig he dat mannen duidelijk meer aandacht geven aan vrouwlijke vrouwen, zeker als ze zelf zo'n pittig kort kapsel naast zich hebben.. Jammer alleen dat die korte koppies daar nóg zuurder van worden.
Er is niets mis met je vrouwlijkheid tonen, jammer dat zoveel vrouwen dat niet snappen
Dat zal ook wel maar ik kan dat gewoon niet snappen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.
Jawel, maar waarom begin je er uberhaupt aan? Kijk, ieder moet het voor zich weten natuurlijk, maar het is onderhand wel afdoende bewezen dat mannen (uitzonderingen daargelaten) het niet aantrekkelijk vinden. Als je daar schijt aan hebt, best, ga ervoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je verminkt jezelf toch niet? Dat haar groeit toch weer aan, de verf vervaagd/ groeit uit?
Don't be sorryquote:Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb ook kort haar. Maar dat is gewoon domweg omdat ook ik het haar niet heb voor lang haar: ik heb dun, futloos en vooral weinig haar. Als ik lang haar heb (dat heb ik wel gehad), is het net of ik een stuk vitrage op mijn hoofd heb in plaats van haar. En ik kan er ook helemaal niks mee. Een watergolf voor meer volume helpt een beetje, maar na drie maanden heb ik dan nog veel minder haar over omdat het afbreekt en uitvalt.
Dus tja, ik heb het kort. Sorry guys. Je moet wat he.
Werkt vast net zo goed als alle middeltjes tegen kaalheid!quote:Op woensdag 16 september 2009 14:31 schreef Nass het volgende:
http://www.choosebeauty.n(...)ckening-shampoo.html
Idd, zoals ik dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.
Echt hé!quote:Op woensdag 16 september 2009 07:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leeft dit topic nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:14 schreef Suisse het volgende:
Echt hé!
Iedereen doet hier zó arrogant.
En ik heb in "Fok! Userfoto's" nog nooit een spetter gezien.![]()
Dus mensen kap met die arrogantie!Dat is net zo'n domme argumentatie als zeggen dat je een moordenaar niet mag veroordelen als je zelf nooit een moord hebt gepleegd. Of dat je niets mag zeggen over iemand die bezopen rijdt als je het zelf nooit gedaan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Accepteer het nou maar gewoon als een feit, het overgrote merendeel van de mannen vindt het "pittige, vlotte" kapsel kut. Ik snap niet dat jullie je dan gelijk zo massaal aangevallen voelen als je niet eens zo'n kapsel hebt.Ja, ik generaliseer.
De juiste vergelijking zou zijn 'je mag een moordenaar niet veroordelen als je er zelf ook een bent'. Maar dan is hij ineens een stuk minder sterkquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat is net zo'n domme argumentatie als zeggen dat je een moordenaar niet mag veroordelen als je zelf nooit een moord hebt gepleegd. Of dat je niets mag zeggen over iemand die bezopen rijdt als je het zelf nooit gedaan hebt.
Accepteer het nou maar gewoon als een feit, het overgrote merendeel van de mannen vindt het "pittige, vlotte" kapsel kut. Ik snap niet dat jullie je dan gelijk zo massaal aangevallen voelen als je niet eens zo'n kapsel hebt.
Ongeacht de lengte is rood de moeilijkste kleur die er is. Iedere keer dat je haar nat wordt verliest rood zijn kracht en moet je het spoelen en bijwerken met speciaal roodpigment-spul om je kleur mooi te houden. De zomer is dus de meest verrotte tijd om je haar rood te verven: het wordt er heel snel, heel lelijk van, want je kunt gewoon niet zwemmen met mooi rood haar. Kortom, rood verf je het het beste na de vakantieperiodes in het najaar of de winter ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:00 schreef gedoes het volgende:
ik liet mn haar afknippen van lang blond haar naar kort blond haar, vervolgens ook nog knalrood laten verven en ik vond het geweldig. Ideaal in de zomer!
Dat snappen ze wel degelijk, ze doen het namelijk pas als de "buit" binnen is (lees: getrouwd en/of kinderen gemaakt).quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |