A dat hoort niet thuis in dat topicquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef Cacao het volgende:
als je dat doet, bitch, ga ik net zolang vreemd tot het weer aangegroeid is
.
Maar dan in aardige woorden.
Dus ik denk dat hij het met jullie eens is.
A. jawel.......... als ieder vrouw haar man de deur uit zou schoppen omdat ie kaal of grijs zou wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef solaire het volgende:
[..]
A dat hoort niet thuis in dat topic
B dat is erfelijk en geen keuze
C het zal me ook een zorg zijn want mij zal het niet overkomen
Ufff feministequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
A. jawel.......... als ieder vrouw haar man de deur uit zou schoppen omdat ie kaal of grijs zou worden
zouden er een hoop mannetjes op straat staan nu![]()
B. precies....... wij kunnen doen wat we willen het groeit toch wel weer aan...
C. dat weet je niet, ik heb drie broers, één is zo kaal als de neten, de oudste was al grijs op
zijn derstigste, en die andere heeft een bos haar van hier tot tokio ....![]()
dusssssssssssss
heb je in mijn fobo gespiektquote:
ik ben niet paranormaal begaafd als je dat dacht nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je in mijn fobo gespiekt![]()
tis alweer langer heur skatiie...
en als ik dat wil is het morgen weer kort
nee maar aan jou fobo te zien heb je wel lang haar, je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef solaire het volgende:
[..]
ik ben niet paranormaal begaafd als je dat dacht nee.
Mijn Fobo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar aan jou fobo te zien heb je wel lang haar, je lijkt wel een wijf![]()
en nu ga jij natuurlijk zeggen dat ik net een kerel lijk![]()
ja ja er zijn al ongeveer 3000 topics geweest over dit onderwerp dus ik ken de reacties
ja heb je niet hé sneak...quote:
Dank je! gaat vast wel lukkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat jullie maar allemaal dik, vet, kaal of grijs mogen worden
of alles tegelijk![]()
en zelfs dan zouden we je nog niet neuken al was je de laatste die we konden krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja heb je niet hé sneak...![]()
doe és wel........
kunnen de vrouwen ook eens reageren op die koppen van jullie........
![]()
ik beloof hierbij plechtig dat dit trouwens het laatste topic is waarin ik reageer met dit onderwerp
maar ik kon het weer effe niet laten![]()
Have fun boy's !!!
dat jullie maar allemaal dik, vet, kaal of grijs mogen worden
of alles tegelijk![]()
doei
*ahem*quote:Op woensdag 16 september 2009 07:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leeft dit topic nog?
Allemaal mannen die zich drukmaken. Kort haar kan weer groeien, kaalheid en bierpensen zijn moeilijker weg te krijgen.
Mannen moeten niet doen alsof ze zelf met het klimmen der jaren lekkerder worden ofzo. Mannen, dat is NIET zo.
quote:Op woensdag 16 september 2009 07:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb gemillimeterd haar gehad...
Het boeit mij niet of langer leuker staat. Ik ben geen meisje voor lang(er) haar.
En a.s zomer ga ik zelfs echt rigoreus kort, oftewel scheermes-kaal.
quote:Op woensdag 16 september 2009 07:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb gemillimeterd haar gehad...
Het boeit mij niet of langer leuker staat. Ik ben geen meisje voor lang(er) haar.
En a.s zomer ga ik zelfs echt rigoreus kort, oftewel scheermes-kaal.
Niet helemaal hetzelfde als jezelf moedwillig verminken he.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leeft dit topic nog?
Allemaal mannen die zich drukmaken. Kort haar kan weer groeien, kaalheid en bierpensen zijn moeilijker weg te krijgen.
Mannen moeten niet doen alsof ze zelf met het klimmen der jaren lekkerder worden ofzo. Mannen, dat is NIET zo.
Je verminkt jezelf toch niet? Dat haar groeit toch weer aan, de verf vervaagd/ groeit uit?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde als jezelf moedwillig verminken he.
Mannen en vrouwen worden allemaal ouder, en daarmee minder aantrekkelijk. Maar waarom dat proces bespoedigen door jezelf rode stekels te bezorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |