abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72787008
quote:
A dat hoort niet thuis in dat topic

B dat is erfelijk en geen keuze

C het zal me ook een zorg zijn want mij zal het niet overkomen
pi_72787709
Toen ik een keer bij de kapper zat, besloot ik spontaan een bob te nemen. Ofwel; de kapper haalde me over. Let op; een bob is geen pittig kort kapsel maar gewoon een leuk kapsel.

Anyway, die meid was aan het treuzelen en ik ging twijfelen. Dus ik smste mijn vriend zoiets van: Hey, zit bij de kapper, ga het een stuk korter laten knippen.

Hij smste direct terug (doet hij anders nooit) en wat er in stond weet ik niet meer precies, maar het kwam hier op neer: als je dat doet, bitch, ga ik net zolang vreemd tot het weer aangegroeid is .
Maar dan in aardige woorden.

Dus ik denk dat hij het met jullie eens is.
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:22:53 #104
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72787812
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef Cacao het volgende:
als je dat doet, bitch, ga ik net zolang vreemd tot het weer aangegroeid is .

| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_72787864
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:04 schreef solaire het volgende:

[..]

A dat hoort niet thuis in dat topic

B dat is erfelijk en geen keuze

C het zal me ook een zorg zijn want mij zal het niet overkomen
A. jawel.......... als ieder vrouw haar man de deur uit zou schoppen omdat ie kaal of grijs zou worden
zouden er een hoop mannetjes op straat staan nu

B. precies....... wij kunnen doen wat we willen het groeit toch wel weer aan...

C. dat weet je niet, ik heb drie broers, één is zo kaal als de neten, de oudste was al grijs op
zijn derstigste, en die andere heeft een bos haar van hier tot tokio ....

dusssssssssssss

[ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 15-09-2009 23:34:41 ]
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:26:16 #106
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72787939
Als k grijs word of een grotere scheiding krijg, haal k alles er af.

Vindt mn vriendin vast niet erg
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_72788696
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef FANN het volgende:

[..]

A. jawel.......... als ieder vrouw haar man de deur uit zou schoppen omdat ie kaal of grijs zou worden
zouden er een hoop mannetjes op straat staan nu

B. precies....... wij kunnen doen wat we willen het groeit toch wel weer aan...

C. dat weet je niet, ik heb drie broers, één is zo kaal als de neten, de oudste was al grijs op
zijn derstigste, en die andere heeft een bos haar van hier tot tokio ....

dusssssssssssss
Ufff feministe
pi_72788745
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef solaire het volgende:

[..]

Ufff feministe
heb je in mijn fobo gespiekt

tis alweer langer heur skatiie...

en als ik dat wil is het morgen weer kort
pi_72788898
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:46 schreef FANN het volgende:

[..]

heb je in mijn fobo gespiekt

tis alweer langer heur skatiie...

en als ik dat wil is het morgen weer kort
ik ben niet paranormaal begaafd als je dat dacht nee.
pi_72789019
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef solaire het volgende:

[..]

ik ben niet paranormaal begaafd als je dat dacht nee.
nee maar aan jou fobo te zien heb je wel lang haar, je lijkt wel een wijf

en nu ga jij natuurlijk zeggen dat ik net een kerel lijk

ja ja er zijn al ongeveer 3000 topics geweest over dit onderwerp dus ik ken de reacties
pi_72789044
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:54 schreef FANN het volgende:

[..]

nee maar aan jou fobo te zien heb je wel lang haar, je lijkt wel een wijf

en nu ga jij natuurlijk zeggen dat ik net een kerel lijk

ja ja er zijn al ongeveer 3000 topics geweest over dit onderwerp dus ik ken de reacties
Mijn Fobo?
pi_72789153
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef solaire het volgende:

[..]

Mijn Fobo?
ja heb je niet hé sneak...

doe és wel........

kunnen de vrouwen ook eens reageren op die koppen van jullie........

ik beloof hierbij plechtig dat dit trouwens het laatste topic is waarin ik reageer met dit onderwerp
maar ik kon het weer effe niet laten

Have fun boy's !!!

dat jullie maar allemaal dik, vet, kaal of grijs mogen worden

of alles tegelijk

doei

pi_72789169
kort-pit-tig-kap-sel een
1 besluiten om afstand te doen van seksualiteit ~ a-seksueel worden 2 accepteren dat het leven geen functie meer heeft behalve het grootbrengen van kinderen 3 lijden, moeilijkheden verdragen
pi_72789202
nounounou....
ik liet mn haar afknippen van lang blond haar naar kort blond haar, vervolgens ook nog knalrood laten verven en ik vond het geweldig. Ideaal in de zomer!
Mn omgeving vond het ook erg leuk, iedereen vond t jammer dat ik het nu weer lang blond heb...
pi_72789608
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef FANN het volgende:

[..]

of alles tegelijk

Dank je! gaat vast wel lukken
pi_72790768
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef FANN het volgende:

[..]

ja heb je niet hé sneak...

doe és wel........

kunnen de vrouwen ook eens reageren op die koppen van jullie........

ik beloof hierbij plechtig dat dit trouwens het laatste topic is waarin ik reageer met dit onderwerp
maar ik kon het weer effe niet laten

Have fun boy's !!!

of alles tegelijk

doei

en zelfs dan zouden we je nog niet neuken al was je de laatste die we konden krijgen.
pi_72791942
Ik blijf erbij dat kort haar en een 'kort pittig kapsel' niet gelijk staan aan elkaar. Het is de volledige houding die erbij hoort. En die houding kan ook een vrouw met lang haar hebben. En ik zou er dan ook niet moeilijk over doen om ook zo'n vrouw te bestempelen als een 'kort pitting kapsel', ook al heeft ze dat dus niet.

En gewoon kort haar vind ik supergeil bij vrouwen. Andersom heb ik haar tot op mijn schouders
pi_72791948
Leeft dit topic nog?
Allemaal mannen die zich drukmaken. Kort haar kan weer groeien, kaalheid en bierpensen zijn moeilijker weg te krijgen.
Mannen moeten niet doen alsof ze zelf met het klimmen der jaren lekkerder worden ofzo. Mannen, dat is NIET zo.
pi_72791952
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leeft dit topic nog?
Allemaal mannen die zich drukmaken. Kort haar kan weer groeien, kaalheid en bierpensen zijn moeilijker weg te krijgen.
Mannen moeten niet doen alsof ze zelf met het klimmen der jaren lekkerder worden ofzo. Mannen, dat is NIET zo.
*ahem*
pi_72791991
Ik heb gemillimeterd haar gehad...

Het boeit mij niet of langer leuker staat. Ik ben geen meisje voor lang(er) haar.
En a.s zomer ga ik zelfs echt rigoreus kort, oftewel scheermes-kaal.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_72791998
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:18 schreef Brummetje_ het volgende:

Het boeit mij niet of langer leuker staat. Ik ben geen meisje voor lang(er) haar.
pi_72795089
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:18 schreef Brummetje_ het volgende:

fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_72796641
quote:
Leeft dit topic nog?
Niet helemaal hetzelfde als jezelf moedwillig verminken he.

Mannen en vrouwen worden allemaal ouder, en daarmee minder aantrekkelijk. Maar waarom dat proces bespoedigen door jezelf rode stekels te bezorgen?
Ja, ik generaliseer.
pi_72796864
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:27 schreef Northside het volgende:

[..]

Niet helemaal hetzelfde als jezelf moedwillig verminken he.

Mannen en vrouwen worden allemaal ouder, en daarmee minder aantrekkelijk. Maar waarom dat proces bespoedigen door jezelf rode stekels te bezorgen?
Je verminkt jezelf toch niet? Dat haar groeit toch weer aan, de verf vervaagd/ groeit uit?
pi_72797152
Maar Nummer Zoveel, wees reëel, hoeveel iets te dikke, moederlijke vrouwen die hun haar kort hebben laten knippen en in een hip kleurtje hebben laten verven, kiezen er in een later stadium voor om het weer lang te laten groeien?

Ik heb het in mijn omgeving althans nog nooit meegemaakt. De vrouwen die hun lange manen inruilden voor een pittig kort kapsel in rood- of paarstinten (of: twee kleuren, bovenop licht en onderop een contrasterende donkere kleur ) lopen er stuk voor stuk sindsdien zo bij, geen een heeft daarna weer voor lang gekozen.
pi_72797260
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Gwywen het volgende:
Maar Nummer Zoveel, wees reëel, hoeveel iets te dikke, moederlijke vrouwen die hun haar kort hebben laten knippen en in een hip kleurtje hebben laten verven, kiezen er in een later stadium voor om het weer lang te laten groeien?

Ik heb het in mijn omgeving althans nog nooit meegemaakt. De vrouwen die hun lange manen inruilden voor een pittig kort kapsel in rood- of paarstinten (of: twee kleuren, bovenop licht en onderop een contrasterende donkere kleur ) lopen er stuk voor stuk sindsdien zo bij, geen een heeft daarna weer voor lang gekozen.
Tja, kennelijk bevalt het ze dan toch erg goed.
En is het niet belangrijkste erbij te lopen zoals jij je zelf het prettigste voelt? Het kan me echt geen fuck schelen of een vrouw nu een 'kort pittig kapsel' heeft of lange haren. Ik ben haar toch niet.
pi_72797295
Ik bedoelde meer dat jij zei dat het kán, maar dat het in de praktijk niet gebeurt.
pi_72797345
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Gwywen het volgende:
Ik bedoelde meer dat jij zei dat het kán, maar dat het in de praktijk niet gebeurt.
Ik bedenk me trouwens dat het wel gebeurd. Een vriendin van me had haar haren vorig jaar kortgeknipt en laat ze nu weer groeien. En zo zijn er nog meer. Zusje van m'n vriend ook.
Dat zijn er al twee.
pi_72797415
Sowieso is de hele smoes van 'lekker makkelijk' een grove leugen.

Ik heb geen kinderen en wel lang haar maar ik ben zo klaar hoor. Kort haar is veel meer gedoe.

Over die moeder met lang haar (weet niet meer wie t was); grappig he dat mannen duidelijk meer aandacht geven aan vrouwlijke vrouwen, zeker als ze zelf zo'n pittig kort kapsel naast zich hebben.. Jammer alleen dat die korte koppies daar nóg zuurder van worden.

Er is niets mis met je vrouwlijkheid tonen, jammer dat zoveel vrouwen dat niet snappen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72797489
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:

Ik heb geen kinderen en wel lang haar maar ik ben zo klaar hoor. Kort haar is veel meer gedoe.

Over die moeder met lang haar (weet niet meer wie t was); grappig he dat mannen duidelijk meer aandacht geven aan vrouwlijke vrouwen, zeker als ze zelf zo'n pittig kort kapsel naast zich hebben.. Jammer alleen dat die korte koppies daar nóg zuurder van worden.

Er is niets mis met je vrouwlijkheid tonen, jammer dat zoveel vrouwen dat niet snappen
Ik vind lang haar meestal ook mooier staan (op een paar uitzonderingen na die alles staat), maar vind verder dat een vrouw zelf moet weten hoe ze haar haren draagt.
Heb zelf na m'n zwangerschap en bevalling m'n haar donker geverfd, was dat lange hoogblonde haar wel een beetje zat. En die donkere uitgroei altijd na amper een paar weken. Da's wel makkelijker.
pi_72797614
tuurlijk moet ze t zelf weten maar als je rondkijkt lijkt het wel of er een soort geheime afspraak is ofzo om op een gegeven moment niet meer vrouwlijk door t leven te gaan. Ik snap dat echt niet Mág je niet meer opvallen als vrouw ofzo op een gegeven moment?

En niet iedereen heeft haar om het lang te hebben maar er is wel een verschil tussen rood/paars/pittig/kort/assymetrisch ( ) oid en lang . Een vriendinnetje van mij heeft heel dun haar en lang kan dus echt niet, maar ze gaat niet zo rigoreus kort door t leven ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 16 september 2009 @ 12:06:23 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72797967
quote:

Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_72798088
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.
Dat zal ook wel maar ik kan dat gewoon niet snappen. Je hoeft niet in de make up met lange nagels en lang haar op pumps kirrend etc door t leven te gaan natuurlijk maar goed... zoals ik al zei; ik snapt t niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72798852
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

Je verminkt jezelf toch niet? Dat haar groeit toch weer aan, de verf vervaagd/ groeit uit?
Jawel, maar waarom begin je er uberhaupt aan? Kijk, ieder moet het voor zich weten natuurlijk, maar het is onderhand wel afdoende bewezen dat mannen (uitzonderingen daargelaten) het niet aantrekkelijk vinden. Als je daar schijt aan hebt, best, ga ervoor.

Het doel van dit topic is denk ik het doorprikken van de illusie. Mannen vinden het niet vlot, mannen vinden het niet pittig, mannen vinden het lelijk. En het laatste dat een man wil zien is hoe zijn eigen partner zich zo toetakelt.

Dat proberen we hier in dit topic te voorkomen, de een wat subtieler dan de ander.
Ja, ik generaliseer.
pi_72802484
Ik heb ook kort haar. Maar dat is gewoon domweg omdat ook ik het haar niet heb voor lang haar: ik heb dun, futloos en vooral weinig haar. Als ik lang haar heb (dat heb ik wel gehad), is het net of ik een stuk vitrage op mijn hoofd heb in plaats van haar. En ik kan er ook helemaal niks mee. Een watergolf voor meer volume helpt een beetje, maar na drie maanden heb ik dan nog veel minder haar over omdat het afbreekt en uitvalt.
Dus tja, ik heb het kort. Sorry guys. Je moet wat he.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72802591
Maar dat is geen excuus natuurlijk. Mijn haar is ook dun en futloos, maar als ik het kort zou knippen staat het helemaal voor geen meter!
Shine bright like a diamond.
pi_72802627
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb ook kort haar. Maar dat is gewoon domweg omdat ook ik het haar niet heb voor lang haar: ik heb dun, futloos en vooral weinig haar. Als ik lang haar heb (dat heb ik wel gehad), is het net of ik een stuk vitrage op mijn hoofd heb in plaats van haar. En ik kan er ook helemaal niks mee. Een watergolf voor meer volume helpt een beetje, maar na drie maanden heb ik dan nog veel minder haar over omdat het afbreekt en uitvalt.
Dus tja, ik heb het kort. Sorry guys. Je moet wat he.
Don't be sorry
pi_72804174
quote:
Werkt vast net zo goed als alle middeltjes tegen kaalheid!
Nee maar zonder gekheid, ook dat werkt niet. Bij mij niet althans. Had ik al gezegd dat ik stom haar heb?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72811045
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Idd, zoals ik dus.
pi_72822389
Pics!
pi_72900842
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:18 schreef PolkaDots het volgende:
Pics!
Nou, een perfect voorbeeld is 'Ipie' uit Koefnoen

Shine bright like a diamond.
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:14:36 #143
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_72903114
quote:
Leeft dit topic nog?
Echt hé!
Iedereen doet hier zó arrogant.
En ik heb in "Fok! Userfoto's" nog nooit een spetter gezien.
Dus mensen kap met die arrogantie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
pi_72905698
Een Fok! user die vond dat ik een pittig kort kapsel heb, faalt dus hard. Mijn haar komt namenlijk tot mijn schouders, zelfs er iets overheen, en ik krijg een toeslag van 20% 'voor lang haar' bij het knippen.

Ik zou mijn haar NOOIT zo kort knippen, NOOIT. Mijn hele leven heb ik van lang haar gehouden, ik heb het een keer iets boven mijn schouders gehad en ik zat al te janken hoe erg ik dat vond. Vrouwen horen lang haar te hebben en ik koester mijn mooie lokken.

Er zijn we leuke korte kapsels maar... niet voor mij weggelegd/t.
pi_72907532
Met een d.
Ja, ik generaliseer.
pi_72907640
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:14 schreef Suisse het volgende:

Echt hé!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is net zo'n domme argumentatie als zeggen dat je een moordenaar niet mag veroordelen als je zelf nooit een moord hebt gepleegd. Of dat je niets mag zeggen over iemand die bezopen rijdt als je het zelf nooit gedaan hebt.

Accepteer het nou maar gewoon als een feit, het overgrote merendeel van de mannen vindt het "pittige, vlotte" kapsel kut. Ik snap niet dat jullie je dan gelijk zo massaal aangevallen voelen als je niet eens zo'n kapsel hebt.
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:47:49 #147
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72908159
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:31 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat is net zo'n domme argumentatie als zeggen dat je een moordenaar niet mag veroordelen als je zelf nooit een moord hebt gepleegd. Of dat je niets mag zeggen over iemand die bezopen rijdt als je het zelf nooit gedaan hebt.

Accepteer het nou maar gewoon als een feit, het overgrote merendeel van de mannen vindt het "pittige, vlotte" kapsel kut. Ik snap niet dat jullie je dan gelijk zo massaal aangevallen voelen als je niet eens zo'n kapsel hebt.
De juiste vergelijking zou zijn 'je mag een moordenaar niet veroordelen als je er zelf ook een bent'. Maar dan is hij ineens een stuk minder sterk
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_72909747
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:00 schreef gedoes het volgende:
ik liet mn haar afknippen van lang blond haar naar kort blond haar, vervolgens ook nog knalrood laten verven en ik vond het geweldig. Ideaal in de zomer!
Ongeacht de lengte is rood de moeilijkste kleur die er is. Iedere keer dat je haar nat wordt verliest rood zijn kracht en moet je het spoelen en bijwerken met speciaal roodpigment-spul om je kleur mooi te houden. De zomer is dus de meest verrotte tijd om je haar rood te verven: het wordt er heel snel, heel lelijk van, want je kunt gewoon niet zwemmen met mooi rood haar. Kortom, rood verf je het het beste na de vakantieperiodes in het najaar of de winter ofzo.
I had a signature once. It was awful.
pi_72913007
quote:
Dat snappen ze wel degelijk, ze doen het namelijk pas als de "buit" binnen is (lees: getrouwd en/of kinderen gemaakt).
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_72913127
Ik vind ook lelijk, er zijn maar weinig vrouwen die het wel kunnen hebben maar vind over het algemeen niet vrouwelijk. Ik heb zelf zwart haar gehad net over mijn schouders maar heb het nu lang. Ik ben jong en wil genieten van me lang haar totdat het niet meer kan.
pi_72916744
Ok, dit is helemaal nieuw voor mij: haar tot op de schouders heet tegenwoordig "lang"?
(Welkom in de 21e eeuw, Gwywen)
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:37:43 #152
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_72918850
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:40 schreef HeertjeB het volgende:
Geweldig topic

Als dat moment ooit aanbreekt en mn vriendin knipt haar haar kort dan zet ik haar buiten ik zweer het je
Indeed!!!
pi_72919931
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:24 schreef Gwywen het volgende:
Ok, dit is helemaal nieuw voor mij: haar tot op de schouders heet tegenwoordig "lang"?
(Welkom in de 21e eeuw, Gwywen)
Nee, dat denk ik niet, da's nog altijd midden- of halflang. Maar in dit topic valt onder 'lang' alles wat geen kort pittig rattenkopje is
I had a signature once. It was awful.
  zondag 20 september 2009 @ 11:02:56 #154
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_72926499
Veel mannen veranderen nogal ná het huwelijk en kinderen, dan zijn zij degene die met een snack op de bank hangen, geen aandacht meer aan hun uiterlijk besteden en het helemaal niet nodig vinden om zich voor hun partner nog uit te sloven....

Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die haarlengte zó belangrijk vinden

Ik heb overgens al jaren heel kort haar. Als ik het laat groeien dan is mijn man niet echt blij. Ik heb namelijk dun en slap haar. Kort staat gewoon leuker volgens hem, maar ik mag uiteraard zelf weten wat ik er mee doe.
Zou 't ook niet pikken als hij er moeilijk over deed.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 20 september 2009 @ 11:48:09 #155
263519 PolkaDots
inevitability
pi_72927572
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef deedeetee het volgende:
Veel mannen veranderen nogal ná het huwelijk en kinderen, dan zijn zij degene die met een snack op de bank hangen, geen aandacht meer aan hun uiterlijk besteden en het helemaal niet nodig vinden om zich voor hun partner nog uit te sloven....

Ik heb overgens al jaren heel kort haar. Als ik het laat groeien dan is mijn man niet echt blij. Ik heb namelijk dun en slap haar. Kort staat gewoon leuker volgens hem, maar ik mag uiteraard zelf weten wat ik er mee doe.
Precies
pi_72928181
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:14 schreef Suisse het volgende:

[..]

Echt hé!
SPOILER
Oh, dan heb je mijn fobo zeker niet gecheckt.
pi_72928211
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef deedeetee het volgende:

Deze post en zijn tegenstrijdigheden.

Je laat je haar immers niet groeien omdat je vent het lelijk vindt (bewust of onbewust), maar als je het wel doet mag hij het je niet kwalijk nemen. Dat is dus een scenario wat niet gaat gebeuren.

Daarbij doet hij er natuurlijk al moeilijk over door op voorhand te zeggen dat je lelijk bent met lang haar.
  zondag 20 september 2009 @ 12:13:08 #158
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72928236
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:48 schreef PolkaDots het volgende:

[..]

Precies
Sta je met je stoere bekkie en je onbemiddelbare pleeborstelkop toch echt op de stoep hoor
Intelligent, but fucked up.
  zondag 20 september 2009 @ 12:19:39 #159
263519 PolkaDots
inevitability
pi_72928404
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Sta je met je stoere bekkie en je onbemiddelbare pleeborstelkop toch echt op de stoep hoor
Oh dat is wel erg ouderwets.. De man heeft het huis en de vrouw mag erin leven op zijn voorwaarden?
  zondag 20 september 2009 @ 12:20:29 #160
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72928433
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:19 schreef PolkaDots het volgende:

[..]

Oh dat is wel erg ouderwets.. De man heeft het huis en de vrouw mag erin leven op zijn voorwaarden?
Ja okee, daar zal idd een rechter tussen moeten komen

Maar je begrijpt de strekking van het verhaal.
pi_72928535
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ja okee, daar zal idd een rechter tussen moeten komen

Maar je begrijpt de strekking van het verhaal.
Nee. Dat jij zo over vrouwen met korte haren denkt, betekent nog niet dat haar man zo is en denkt.
Waarom neem je aan dat haar man tegen haar liegt? Dan zou de kans dat ze haar haren zou laten groeien helemaal verkeken zijn. Als een man gewoon eerlijk zegt het niks te vinden is de kans toch veel groter dat een vrouw haar haren weer laat groeien?
pi_72931293

supermooie vrouw met kort kapsel
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 20 september 2009 @ 13:49:36 #163
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72931365
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Dat jij zo over vrouwen met korte haren denkt, betekent nog niet dat haar man zo is en denkt.
Waarom neem je aan dat haar man tegen haar liegt? Dan zou de kans dat ze haar haren zou laten groeien helemaal verkeken zijn. Als een man gewoon eerlijk zegt het niks te vinden is de kans toch veel groter dat een vrouw haar haren weer laat groeien?
WDF? Ik reageer op één zin, welke een reactie is op één zin van persoon A.

Persoon A's huiselijke beslommeringen interesseren me niets. Ik geef alleen mijn mening.
  zondag 20 september 2009 @ 13:50:27 #164
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72931392
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:47 schreef vipergts het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk uitziende vrouw met een jammerlijk kapsel (niet alleen kort, maar ook gewoon lelijk).

Met lang haar zou ze waarschijnlijk best sexy kunnen zijn
pi_72939061
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

Als een man gewoon eerlijk zegt het niks te vinden is de kans toch veel groter dat een vrouw haar haren weer laat groeien?
Dat is niet zo makkelijk als jij het doet klinken hoor. Dat zij ruzies die flink kunnen escaleren... "HEB JE AL DIE TIJD TEGEN ME GELOGEN! ", "JE VINDT ME LELIJK! ", etc etc.

Ik verwacht in ieder geval geen reactie als "Oh, lang is leuker? Dan laat ik het weer toch groeien schatje. Wat gaan we eten?".
Ja, ik generaliseer.
pi_72940185
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:47 schreef vipergts het volgende:

Jij hebt niet veel gezien in je leven he?
pi_72957302
Maar goed dan dat ik een androgynie ben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Brummetje_ op 21-09-2009 09:54:08 ]
pi_72962922
quote:
Op maandag 21 september 2009 06:41 schreef Brummetje_ het volgende:
Vinden mannen jou aantrekkelijk? Gewoon uit nieuwsgierigheid, geen oordeel verder ofzo.
Ja, ik generaliseer.
pi_72964135
Mijn vriend leerde me kennen met kort haar en nu, 18 jaar en 3 kinderen later heb ik het nog steeds kort en vind ie me nog steeds aantrekkelijk
Dit moet een leugen zijn
Screw them.
We're going home.
pi_72964516
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef CarOnline het volgende:
Mijn vriend leerde me kennen met kort haar en nu, 18 jaar en 3 kinderen later heb ik het nog steeds kort en vind ie me nog steeds aantrekkelijk
Dit moet een leugen zijn
Of jij bent die 1 op de 1000 vrouwen die een kort kapsel wel leuk staat?
Ja, ik generaliseer.
pi_72964525
quote:
Op maandag 21 september 2009 06:41 schreef Brummetje_ het volgende:
En wat versta je daar precies onder dan?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72990624
Kortgezegd: Geen hij en geen zij.

EDIT: Voelen dan althans. Ben wel lichamelijk een meisje

[ Bericht 25% gewijzigd door Brummetje_ op 22-09-2009 09:47:39 ]
pi_72990655
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:13 schreef Northside het volgende:

[..]

Of jij bent die 1 op de 1000 vrouwen die een kort kapsel wel leuk staat?
1 op de 1000
pi_72990717
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 07:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Kortgezegd: Geen hij en geen zij.

Heb je nu geen geslachtsdeel, of beide..
lol?
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:30:41 #175
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_72992063
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Deze post en zijn tegenstrijdigheden.

Je laat je haar immers niet groeien omdat je vent het lelijk vindt (bewust of onbewust), maar als je het wel doet mag hij het je niet kwalijk nemen. Dat is dus een scenario wat niet gaat gebeuren.

Daarbij doet hij er natuurlijk al moeilijk over door op voorhand te zeggen dat je lelijk bent met lang haar.
Jij bent niet goed in het trekken van conclusies

Ik doe gewoon met mijn haar wat ik zelf wil.

Mijn man vind kort leuker staan.

Ik doe nog steeds gewoon wat ik zelf wil.

Ik vind het belachelijk om moeilijk te doen over de haarlengte van een vrouw.

Mijn man heeft een baard die hij van mij niet mag afscheren, hij ziet er niet uit zonder baard die zijn te lange kin bedekt.

Veel plezier met het trekken van conclusies en het geven van commentaar.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_72992345
Niet te verwarren met genderdysforie of hermafrodieten...!

Ik ben lichamelijk gewoon een meisje, heb er alles van, alleen ik voel me geen meisje, maar ook geen jongen.
Bij test (androgynie test) komt eruit dat ik als 'zeer mannelijk' te bestempelen ben.
pi_72992855
Okee, en ben je dan lesbisch/hetero(komt beetje op hetzelfde neer nu, ingewikkeld haha)
lol?
pi_72992898
Ah, dan ben je dus een androgyn, en is de naam voor jouw toestand androgynie. (*)

Maar dat lijkt me wel maf... Hoe uit zich dat? Ik kan me ook niks voorstellen bij "me een meisje of jongen voelen"... En ik heb ook een zeer mannelijk brein volgens de heren doktoren. Maar ik zou mezelf nooit androgyn noemen. Ik vind het wel best, ben gewoon bi, probleem opgelost, hahaha.
Maar voel je je dan niet op je plek in je lijf of zo?
Fascinating...

(* Net als dat je paranoide bént, en je toestand/ziekte/afwijking heet paranoia. Of je bént vegetariër, en wat je eet is vegetarisch. Je bent zelf niet vegetarisch, want je lijf bestaat deels uit vlees.
Bijvoeglijke naamwoorden en zelfstandige naamwoorden enzo)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72995645
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef Cacao het volgende:
Hij smste direct terug (doet hij anders nooit) en wat er in stond weet ik niet meer precies, maar het kwam hier op neer: als je dat doet, bitch, ga ik net zolang vreemd tot het weer aangegroeid is .

(Bob kapsel volgens Google Images)

Dat ziet er toch ook niet uit man.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_72995805
9 van de 10 keer is het niks. Niet iedereen kan het hebben.
Maargoed, wat heb ik hier over te zeggen. Ik heb een kale (op het hoofd) vrouw gedate.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:20:27 #181
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72996859
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef Black_Rainbow het volgende:
9 van de 10 keer is het niks. Niet iedereen kan het hebben.
Maargoed, wat heb ik hier over te zeggen. Ik heb een kale (op het hoofd) vrouw gedate.
Nou Bram, dan pasten jullie goed bij mekaar!
Resistance is futile
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:36:17 #182
259412 Seven.of.Nine
pi_72997293
Verder vind ik dat er een heel groot verschil is tussen de iets te dikke pad van een huismoeke met een roodgeverfd warrig kapsel en de slanke meiden die echt een trendy kapsel hebben (en er dus niet als huismoeders uitzien). Ik heb mijn haren van heel lang naar zeer kort laten knippen, tevreden met het resultaat. Het doel was juist minder sexappeal maar dat is helaas niet echt gelukt.
Resistance is futile
pi_72997325
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Nou Bram, dan pasten jullie goed bij mekaar!
Ik weet niet precies hoe ik dat op moet vatten...., maar okay.....
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:38:40 #184
259412 Seven.of.Nine
pi_72997364
Jij bent toch ook kaal? Trouwens, ik vind het van zeer veel lef getuigen als een vrouw dat durft .
Resistance is futile
pi_72997495
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Verder vind ik dat er een heel groot verschil is tussen de iets te dikke pad van een huismoeke met een roodgeverfd warrig kapsel en de slanke meiden die echt een trendy kapsel hebben (en er dus niet als huismoeders uitzien). Ik heb mijn haren van heel lang naar zeer kort laten knippen, tevreden met het resultaat. Het doel was juist minder sexappeal maar dat is helaas niet echt gelukt.
Foto!
pi_72997514
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Jij bent toch ook kaal? Trouwens, ik vind het van zeer veel lef getuigen als een vrouw dat durft .
Jah, maar dat is geen bewuste keuze

Het was een uit de hand gelopen weddenschap, maar het was wel iets wat me aantrok, inderdaad vanwege het lef.
pi_72997519
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Een ex en ik zijn een keer samen van over de schouders naar gemillimeterd gegaan. Zag er erggggg geil uit.
pi_72997902
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Een ex en ik zijn een keer samen van over de schouders naar gemillimeterd gegaan. Zag er erggggg geil uit.
Ik vind een stel waarbij zowel hij als zij lang haar heeft veel mooier.
pi_72997955
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb mijn haren van heel lang naar zeer kort laten knippen, tevreden met het resultaat. Het doel was juist minder sexappeal maar dat is helaas niet echt gelukt.
Van mannen of vrouwen?
Ja, ik generaliseer.
pi_72998070
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik vind een stel waarbij zowel hij als zij lang haar heeft veel mooier.
Het had allebei wel wat. Overigens denk ik dat ik op het moment (veel) langer haar heb dan die ex hehe.
pi_73021254
Vrouwen met kort haar kunnen best sexy zijn hoor, toch heb ik het als vrouw zijnde weer langer laten groeien

Slik de tranen in, Glimlach.. En alles komt goed.. Ooit..
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:02:31 #192
259412 Seven.of.Nine
pi_73021394
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:56 schreef Northside het volgende:

[..]

Van mannen of vrouwen?
Wat bedoel je? Laat ik het anders stellen, minder sex appeal voor hetero's. Maar belangrijker was meer sex appeal voor vrouwen. Dat werkt wel.
Resistance is futile
pi_73024164
quote:
Ik vind vrouwen met érg kort haar lijken op ex-kankerpatientjes.
Doe alsjeblieft normaal met zulke uitspraken
Slik de tranen in, Glimlach.. En alles komt goed.. Ooit..
pi_73032518
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Laat ik het anders stellen, minder sex appeal voor hetero's. Maar belangrijker was meer sex appeal voor vrouwen. Dat werkt wel.
Ik vroeg me af of er verschil zit tussen de reacties van mannen en vrouwen op jouw korte haar. Jij zegt dat je nu meer sex appeal hebt. Is dat zowel bij mannen als vrouwen? Of reageren vrouwen positiever op je korte kapsel dan mannen?
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:14:30 #196
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_74255725
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef SeLang het volgende:
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?

Hier verder

Stel, je bent getrouwd + kinderen, kortom je kunt eigenlijk geen kant meer op...
En dan gebeurt het: je vrouw knipt dr haar af en stapt over op een pittig kort kapsel

Er was veel discussie in deel 1 over het wel of niet aantrekkelijk zijn van een pittig kort kapsel, maar ik heb helaas nog niet zoveel reacties gelezen over hoe men in de praktijk het verlies verwerkt (vrouw/ vriendin gekortwiekt). Hoe ga je verder met een vrouw die niet meer aantrekkelijk is? Fysieke aantrekkingskracht is toch belangrijk in een relatie.

Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
je gaat toch niet minder van je vrouw houden omdat ze toevallig jou mannen kapsel heeft aangenomen.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:08:36 #197
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74257016
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef eenhoorn het volgende:

[..]

Doe alsjeblieft normaal met zulke uitspraken
Dat is toch ook wel beetje zo?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:09:17 #198
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74257029
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

je gaat toch niet minder van je vrouw houden omdat ze toevallig jou mannen kapsel heeft aangenomen.
Jawel, dat blijkt uit het topic.
  zondag 1 november 2009 @ 14:00:36 #199
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_74276166
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:09 schreef fs180 het volgende:

[..]

Jawel, dat blijkt uit het topic.
dat is dan niet zo best.
pi_74281321
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

dat is dan niet zo best.
Nee maar zo lijkt het dus wel te werken...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')