quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef Cacao het volgende:
Hij smste direct terug (doet hij anders nooit) en wat er in stond weet ik niet meer precies, maar het kwam hier op neer:als je dat doet, bitch, ga ik net zolang vreemd tot het weer aangegroeid is
.
Maar dan in aardige woorden.
Dus ik denk dat hij het met jullie eens is.
Nou Bram, dan pasten jullie goed bij mekaar!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef Black_Rainbow het volgende:
9 van de 10 keer is het niks. Niet iedereen kan het hebben.
Maargoed, wat heb ik hier over te zeggen. Ik heb een kale (op het hoofd) vrouw gedate.
Ik weet niet precies hoe ik dat op moet vatten...., maar okay.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nou Bram, dan pasten jullie goed bij mekaar!
Foto!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Verder vind ik dat er een heel groot verschil is tussen de iets te dikke pad van een huismoeke met een roodgeverfd warrig kapsel en de slanke meiden die echt een trendy kapsel hebben (en er dus niet als huismoeders uitzien). Ik heb mijn haren van heel lang naar zeer kort laten knippen, tevreden met het resultaat. Het doel was juist minder sexappeal maar dat is helaas niet echt gelukt.
Jah, maar dat is geen bewuste keuzequote:Op dinsdag 22 september 2009 12:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Jij bent toch ook kaal? Trouwens, ik vind het van zeer veel lef getuigen als een vrouw dat durft.
Een ex en ik zijn een keer samen van over de schouders naar gemillimeterd gegaan. Zag er erggggg geil uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Jij bent toch ook kaal? Trouwens, ik vind het van zeer veel lef getuigen als een vrouw dat durft.
Ik vind een stel waarbij zowel hij als zij lang haar heeft veel mooier.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een ex en ik zijn een keer samen van over de schouders naar gemillimeterd gegaan. Zag er erggggg geil uit.
Van mannen of vrouwen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik heb mijn haren van heel lang naar zeer kort laten knippen, tevreden met het resultaat. Het doel was juist minder sexappeal maar dat is helaas niet echt gelukt.
Het had allebei wel wat. Overigens denk ik dat ik op het moment (veel) langer haar heb dan die ex hehe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vind een stel waarbij zowel hij als zij lang haar heeft veel mooier.
Wat bedoel je? Laat ik het anders stellen, minder sex appeal voor hetero's. Maar belangrijker was meer sex appeal voor vrouwen. Dat werkt wel.quote:
Doe alsjeblieft normaal met zulke uitsprakenquote:Ik vind vrouwen met érg kort haar lijken op ex-kankerpatientjes.
Ik vroeg me af of er verschil zit tussen de reacties van mannen en vrouwen op jouw korte haar. Jij zegt dat je nu meer sex appeal hebt. Is dat zowel bij mannen als vrouwen? Of reageren vrouwen positiever op je korte kapsel dan mannen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Laat ik het anders stellen, minder sex appeal voor hetero's. Maar belangrijker was meer sex appeal voor vrouwen. Dat werkt wel.
je gaat toch niet minder van je vrouw houden omdat ze toevallig jou mannen kapsel heeft aangenomen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef SeLang het volgende:
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
Hier verder
Stel, je bent getrouwd + kinderen, kortom je kunt eigenlijk geen kant meer op...
En dan gebeurt het: je vrouw knipt dr haar af en stapt over op een pittig kort kapsel
Er was veel discussie in deel 1 over het wel of niet aantrekkelijk zijn van een pittig kort kapsel, maar ik heb helaas nog niet zoveel reacties gelezen over hoe men in de praktijk het verlies verwerkt (vrouw/ vriendin gekortwiekt). Hoe ga je verder met een vrouw die niet meer aantrekkelijk is? Fysieke aantrekkingskracht is toch belangrijk in een relatie.
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
Dat is toch ook wel beetje zo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef eenhoorn het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft normaal met zulke uitspraken
Jawel, dat blijkt uit het topic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
je gaat toch niet minder van je vrouw houden omdat ze toevallig jou mannen kapsel heeft aangenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |