abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72797260
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Gwywen het volgende:
Maar Nummer Zoveel, wees reëel, hoeveel iets te dikke, moederlijke vrouwen die hun haar kort hebben laten knippen en in een hip kleurtje hebben laten verven, kiezen er in een later stadium voor om het weer lang te laten groeien?

Ik heb het in mijn omgeving althans nog nooit meegemaakt. De vrouwen die hun lange manen inruilden voor een pittig kort kapsel in rood- of paarstinten (of: twee kleuren, bovenop licht en onderop een contrasterende donkere kleur ) lopen er stuk voor stuk sindsdien zo bij, geen een heeft daarna weer voor lang gekozen.
Tja, kennelijk bevalt het ze dan toch erg goed.
En is het niet belangrijkste erbij te lopen zoals jij je zelf het prettigste voelt? Het kan me echt geen fuck schelen of een vrouw nu een 'kort pittig kapsel' heeft of lange haren. Ik ben haar toch niet.
pi_72797295
Ik bedoelde meer dat jij zei dat het kán, maar dat het in de praktijk niet gebeurt.
pi_72797345
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Gwywen het volgende:
Ik bedoelde meer dat jij zei dat het kán, maar dat het in de praktijk niet gebeurt.
Ik bedenk me trouwens dat het wel gebeurd. Een vriendin van me had haar haren vorig jaar kortgeknipt en laat ze nu weer groeien. En zo zijn er nog meer. Zusje van m'n vriend ook.
Dat zijn er al twee.
pi_72797415
Sowieso is de hele smoes van 'lekker makkelijk' een grove leugen.

Ik heb geen kinderen en wel lang haar maar ik ben zo klaar hoor. Kort haar is veel meer gedoe.

Over die moeder met lang haar (weet niet meer wie t was); grappig he dat mannen duidelijk meer aandacht geven aan vrouwlijke vrouwen, zeker als ze zelf zo'n pittig kort kapsel naast zich hebben.. Jammer alleen dat die korte koppies daar nóg zuurder van worden.

Er is niets mis met je vrouwlijkheid tonen, jammer dat zoveel vrouwen dat niet snappen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72797489
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:

Ik heb geen kinderen en wel lang haar maar ik ben zo klaar hoor. Kort haar is veel meer gedoe.

Over die moeder met lang haar (weet niet meer wie t was); grappig he dat mannen duidelijk meer aandacht geven aan vrouwlijke vrouwen, zeker als ze zelf zo'n pittig kort kapsel naast zich hebben.. Jammer alleen dat die korte koppies daar nóg zuurder van worden.

Er is niets mis met je vrouwlijkheid tonen, jammer dat zoveel vrouwen dat niet snappen
Ik vind lang haar meestal ook mooier staan (op een paar uitzonderingen na die alles staat), maar vind verder dat een vrouw zelf moet weten hoe ze haar haren draagt.
Heb zelf na m'n zwangerschap en bevalling m'n haar donker geverfd, was dat lange hoogblonde haar wel een beetje zat. En die donkere uitgroei altijd na amper een paar weken. Da's wel makkelijker.
pi_72797614
tuurlijk moet ze t zelf weten maar als je rondkijkt lijkt het wel of er een soort geheime afspraak is ofzo om op een gegeven moment niet meer vrouwlijk door t leven te gaan. Ik snap dat echt niet Mág je niet meer opvallen als vrouw ofzo op een gegeven moment?

En niet iedereen heeft haar om het lang te hebben maar er is wel een verschil tussen rood/paars/pittig/kort/assymetrisch ( ) oid en lang . Een vriendinnetje van mij heeft heel dun haar en lang kan dus echt niet, maar ze gaat niet zo rigoreus kort door t leven ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 16 september 2009 @ 12:06:23 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72797967
quote:

Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_72798088
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.
Dat zal ook wel maar ik kan dat gewoon niet snappen. Je hoeft niet in de make up met lange nagels en lang haar op pumps kirrend etc door t leven te gaan natuurlijk maar goed... zoals ik al zei; ik snapt t niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72798852
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

Je verminkt jezelf toch niet? Dat haar groeit toch weer aan, de verf vervaagd/ groeit uit?
Jawel, maar waarom begin je er uberhaupt aan? Kijk, ieder moet het voor zich weten natuurlijk, maar het is onderhand wel afdoende bewezen dat mannen (uitzonderingen daargelaten) het niet aantrekkelijk vinden. Als je daar schijt aan hebt, best, ga ervoor.

Het doel van dit topic is denk ik het doorprikken van de illusie. Mannen vinden het niet vlot, mannen vinden het niet pittig, mannen vinden het lelijk. En het laatste dat een man wil zien is hoe zijn eigen partner zich zo toetakelt.

Dat proberen we hier in dit topic te voorkomen, de een wat subtieler dan de ander.
Ja, ik generaliseer.
pi_72802484
Ik heb ook kort haar. Maar dat is gewoon domweg omdat ook ik het haar niet heb voor lang haar: ik heb dun, futloos en vooral weinig haar. Als ik lang haar heb (dat heb ik wel gehad), is het net of ik een stuk vitrage op mijn hoofd heb in plaats van haar. En ik kan er ook helemaal niks mee. Een watergolf voor meer volume helpt een beetje, maar na drie maanden heb ik dan nog veel minder haar over omdat het afbreekt en uitvalt.
Dus tja, ik heb het kort. Sorry guys. Je moet wat he.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72802591
Maar dat is geen excuus natuurlijk. Mijn haar is ook dun en futloos, maar als ik het kort zou knippen staat het helemaal voor geen meter!
Shine bright like a diamond.
pi_72802627
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb ook kort haar. Maar dat is gewoon domweg omdat ook ik het haar niet heb voor lang haar: ik heb dun, futloos en vooral weinig haar. Als ik lang haar heb (dat heb ik wel gehad), is het net of ik een stuk vitrage op mijn hoofd heb in plaats van haar. En ik kan er ook helemaal niks mee. Een watergolf voor meer volume helpt een beetje, maar na drie maanden heb ik dan nog veel minder haar over omdat het afbreekt en uitvalt.
Dus tja, ik heb het kort. Sorry guys. Je moet wat he.
Don't be sorry
pi_72804174
quote:
Werkt vast net zo goed als alle middeltjes tegen kaalheid!
Nee maar zonder gekheid, ook dat werkt niet. Bij mij niet althans. Had ik al gezegd dat ik stom haar heb?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72811045
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Idd, zoals ik dus.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_72822389
Pics!
pi_72900842
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:18 schreef PolkaDots het volgende:
Pics!
Nou, een perfect voorbeeld is 'Ipie' uit Koefnoen

Shine bright like a diamond.
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:14:36 #143
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_72903114
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leeft dit topic nog?
Allemaal mannen die zich drukmaken. Kort haar kan weer groeien, kaalheid en bierpensen zijn moeilijker weg te krijgen.
Mannen moeten niet doen alsof ze zelf met het klimmen der jaren lekkerder worden ofzo. Mannen, dat is NIET zo.
Echt hé!
Iedereen doet hier zó arrogant.
En ik heb in "Fok! Userfoto's" nog nooit een spetter gezien.
Dus mensen kap met die arrogantie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
pi_72905698
Een Fok! user die vond dat ik een pittig kort kapsel heb, faalt dus hard. Mijn haar komt namenlijk tot mijn schouders, zelfs er iets overheen, en ik krijg een toeslag van 20% 'voor lang haar' bij het knippen.

Ik zou mijn haar NOOIT zo kort knippen, NOOIT. Mijn hele leven heb ik van lang haar gehouden, ik heb het een keer iets boven mijn schouders gehad en ik zat al te janken hoe erg ik dat vond. Vrouwen horen lang haar te hebben en ik koester mijn mooie lokken.

Er zijn we leuke korte kapsels maar... niet voor mij weggelegd/t.
pi_72907532
Met een d.
Ja, ik generaliseer.
pi_72907640
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:14 schreef Suisse het volgende:

Echt hé!
Iedereen doet hier zó arrogant.
En ik heb in "Fok! Userfoto's" nog nooit een spetter gezien.
Dus mensen kap met die arrogantie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is net zo'n domme argumentatie als zeggen dat je een moordenaar niet mag veroordelen als je zelf nooit een moord hebt gepleegd. Of dat je niets mag zeggen over iemand die bezopen rijdt als je het zelf nooit gedaan hebt.

Accepteer het nou maar gewoon als een feit, het overgrote merendeel van de mannen vindt het "pittige, vlotte" kapsel kut. Ik snap niet dat jullie je dan gelijk zo massaal aangevallen voelen als je niet eens zo'n kapsel hebt.
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:47:49 #147
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72908159
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:31 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat is net zo'n domme argumentatie als zeggen dat je een moordenaar niet mag veroordelen als je zelf nooit een moord hebt gepleegd. Of dat je niets mag zeggen over iemand die bezopen rijdt als je het zelf nooit gedaan hebt.

Accepteer het nou maar gewoon als een feit, het overgrote merendeel van de mannen vindt het "pittige, vlotte" kapsel kut. Ik snap niet dat jullie je dan gelijk zo massaal aangevallen voelen als je niet eens zo'n kapsel hebt.
De juiste vergelijking zou zijn 'je mag een moordenaar niet veroordelen als je er zelf ook een bent'. Maar dan is hij ineens een stuk minder sterk
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_72909747
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:00 schreef gedoes het volgende:
ik liet mn haar afknippen van lang blond haar naar kort blond haar, vervolgens ook nog knalrood laten verven en ik vond het geweldig. Ideaal in de zomer!
Ongeacht de lengte is rood de moeilijkste kleur die er is. Iedere keer dat je haar nat wordt verliest rood zijn kracht en moet je het spoelen en bijwerken met speciaal roodpigment-spul om je kleur mooi te houden. De zomer is dus de meest verrotte tijd om je haar rood te verven: het wordt er heel snel, heel lelijk van, want je kunt gewoon niet zwemmen met mooi rood haar. Kortom, rood verf je het het beste na de vakantieperiodes in het najaar of de winter ofzo.
I had a signature once. It was awful.
pi_72913007
quote:
Dat snappen ze wel degelijk, ze doen het namelijk pas als de "buit" binnen is (lees: getrouwd en/of kinderen gemaakt).
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_72913127
Ik vind ook lelijk, er zijn maar weinig vrouwen die het wel kunnen hebben maar vind over het algemeen niet vrouwelijk. Ik heb zelf zwart haar gehad net over mijn schouders maar heb het nu lang. Ik ben jong en wil genieten van me lang haar totdat het niet meer kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')