Tja, kennelijk bevalt het ze dan toch erg goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Gwywen het volgende:
Maar Nummer Zoveel, wees reëel, hoeveel iets te dikke, moederlijke vrouwen die hun haar kort hebben laten knippen en in een hip kleurtje hebben laten verven, kiezen er in een later stadium voor om het weer lang te laten groeien?
Ik heb het in mijn omgeving althans nog nooit meegemaakt. De vrouwen die hun lange manen inruilden voor een pittig kort kapsel in rood- of paarstinten (of: twee kleuren, bovenop licht en onderop een contrasterende donkere kleur) lopen er stuk voor stuk sindsdien zo bij, geen een heeft daarna weer voor lang gekozen.
Ik bedenk me trouwens dat het wel gebeurd. Een vriendin van me had haar haren vorig jaar kortgeknipt en laat ze nu weer groeien. En zo zijn er nog meer. Zusje van m'n vriend ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:46 schreef Gwywen het volgende:
Ik bedoelde meer dat jij zei dat het kán, maar dat het in de praktijk niet gebeurt.
Ik vind lang haar meestal ook mooier staan (op een paar uitzonderingen na die alles staat), maar vind verder dat een vrouw zelf moet weten hoe ze haar haren draagt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:
Sowieso is de hele smoes van 'lekker makkelijk' een grove leugen.
Ik heb geen kinderen en wel lang haar maar ik ben zo klaar hoor. Kort haar is veel meer gedoe.
Over die moeder met lang haar (weet niet meer wie t was); grappig he dat mannen duidelijk meer aandacht geven aan vrouwlijke vrouwen, zeker als ze zelf zo'n pittig kort kapsel naast zich hebben.. Jammer alleen dat die korte koppies daar nóg zuurder van worden.
Er is niets mis met je vrouwlijkheid tonen, jammer dat zoveel vrouwen dat niet snappen
Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:
Sowieso is de hele smoes van 'lekker makkelijk' een grove leugen.
Ik heb geen kinderen en wel lang haar maar ik ben zo klaar hoor. Kort haar is veel meer gedoe.
Over die moeder met lang haar (weet niet meer wie t was); grappig he dat mannen duidelijk meer aandacht geven aan vrouwlijke vrouwen, zeker als ze zelf zo'n pittig kort kapsel naast zich hebben.. Jammer alleen dat die korte koppies daar nóg zuurder van worden.
Er is niets mis met je vrouwlijkheid tonen, jammer dat zoveel vrouwen dat niet snappen
Dat zal ook wel maar ik kan dat gewoon niet snappen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.
Jawel, maar waarom begin je er uberhaupt aan? Kijk, ieder moet het voor zich weten natuurlijk, maar het is onderhand wel afdoende bewezen dat mannen (uitzonderingen daargelaten) het niet aantrekkelijk vinden. Als je daar schijt aan hebt, best, ga ervoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je verminkt jezelf toch niet? Dat haar groeit toch weer aan, de verf vervaagd/ groeit uit?
Don't be sorryquote:Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb ook kort haar. Maar dat is gewoon domweg omdat ook ik het haar niet heb voor lang haar: ik heb dun, futloos en vooral weinig haar. Als ik lang haar heb (dat heb ik wel gehad), is het net of ik een stuk vitrage op mijn hoofd heb in plaats van haar. En ik kan er ook helemaal niks mee. Een watergolf voor meer volume helpt een beetje, maar na drie maanden heb ik dan nog veel minder haar over omdat het afbreekt en uitvalt.
Dus tja, ik heb het kort. Sorry guys. Je moet wat he.
Werkt vast net zo goed als alle middeltjes tegen kaalheid!quote:Op woensdag 16 september 2009 14:31 schreef Nass het volgende:
http://www.choosebeauty.n(...)ckening-shampoo.html
Idd, zoals ik dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet allemaal even vrouwelijk. Er zijn zat vrouwen die het geen klap interesseert of ze er wel of niet vrouwelijk uitzien.
Echt hé!quote:Op woensdag 16 september 2009 07:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leeft dit topic nog?
Allemaal mannen die zich drukmaken. Kort haar kan weer groeien, kaalheid en bierpensen zijn moeilijker weg te krijgen.
Mannen moeten niet doen alsof ze zelf met het klimmen der jaren lekkerder worden ofzo. Mannen, dat is NIET zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:14 schreef Suisse het volgende:
Echt hé!
Iedereen doet hier zó arrogant.
En ik heb in "Fok! Userfoto's" nog nooit een spetter gezien.![]()
Dus mensen kap met die arrogantie!Dat is net zo'n domme argumentatie als zeggen dat je een moordenaar niet mag veroordelen als je zelf nooit een moord hebt gepleegd. Of dat je niets mag zeggen over iemand die bezopen rijdt als je het zelf nooit gedaan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Accepteer het nou maar gewoon als een feit, het overgrote merendeel van de mannen vindt het "pittige, vlotte" kapsel kut. Ik snap niet dat jullie je dan gelijk zo massaal aangevallen voelen als je niet eens zo'n kapsel hebt.Ja, ik generaliseer.
De juiste vergelijking zou zijn 'je mag een moordenaar niet veroordelen als je er zelf ook een bent'. Maar dan is hij ineens een stuk minder sterkquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat is net zo'n domme argumentatie als zeggen dat je een moordenaar niet mag veroordelen als je zelf nooit een moord hebt gepleegd. Of dat je niets mag zeggen over iemand die bezopen rijdt als je het zelf nooit gedaan hebt.
Accepteer het nou maar gewoon als een feit, het overgrote merendeel van de mannen vindt het "pittige, vlotte" kapsel kut. Ik snap niet dat jullie je dan gelijk zo massaal aangevallen voelen als je niet eens zo'n kapsel hebt.
Ongeacht de lengte is rood de moeilijkste kleur die er is. Iedere keer dat je haar nat wordt verliest rood zijn kracht en moet je het spoelen en bijwerken met speciaal roodpigment-spul om je kleur mooi te houden. De zomer is dus de meest verrotte tijd om je haar rood te verven: het wordt er heel snel, heel lelijk van, want je kunt gewoon niet zwemmen met mooi rood haar. Kortom, rood verf je het het beste na de vakantieperiodes in het najaar of de winter ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:00 schreef gedoes het volgende:
ik liet mn haar afknippen van lang blond haar naar kort blond haar, vervolgens ook nog knalrood laten verven en ik vond het geweldig. Ideaal in de zomer!
Dat snappen ze wel degelijk, ze doen het namelijk pas als de "buit" binnen is (lees: getrouwd en/of kinderen gemaakt).quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef DarkElf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |