Indeed!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:40 schreef HeertjeB het volgende:
Geweldig topic
Als dat moment ooit aanbreekt en mn vriendin knipt haar haar kort dan zet ik haar buiten ik zweer het je
Nee, dat denk ik niet, da's nog altijd midden- of halflang. Maar in dit topic valt onder 'lang' alles wat geen kort pittig rattenkopje isquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:24 schreef Gwywen het volgende:
Ok, dit is helemaal nieuw voor mij: haar tot op de schouders heet tegenwoordig "lang"?
(Welkom in de 21e eeuw, Gwywen)
Preciesquote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef deedeetee het volgende:
Veel mannen veranderen nogal ná het huwelijk en kinderen, dan zijn zij degene die met een snack op de bank hangen, geen aandacht meer aan hun uiterlijk besteden en het helemaal niet nodig vinden om zich voor hun partner nog uit te sloven....![]()
Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die haarlengte zó belangrijk vinden![]()
Ik heb overgens al jaren heel kort haar. Als ik het laat groeien dan is mijn man niet echt blij. Ik heb namelijk dun en slap haar. Kort staat gewoon leuker volgens hem, maar ik mag uiteraard zelf weten wat ik er mee doe.![]()
Zou 't ook niet pikken als hij er moeilijk over deed.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:14 schreef Suisse het volgende:
[..]
Echt hé!
Iedereen doet hier zó arrogant.
En ik heb in "Fok! Userfoto's" nog nooit een spetter gezien.![]()
Dus mensen kap met die arrogantie!Oh, dan heb je mijn fobo zeker niet gecheckt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze post en zijn tegenstrijdigheden.quote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef deedeetee het volgende:
Veel mannen veranderen nogal ná het huwelijk en kinderen, dan zijn zij degene die met een snack op de bank hangen, geen aandacht meer aan hun uiterlijk besteden en het helemaal niet nodig vinden om zich voor hun partner nog uit te sloven....![]()
Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die haarlengte zó belangrijk vinden![]()
Ik heb overgens al jaren heel kort haar. Als ik het laat groeien dan is mijn man niet echt blij. Ik heb namelijk dun en slap haar. Kort staat gewoon leuker volgens hem, maar ik mag uiteraard zelf weten wat ik er mee doe.![]()
Zou 't ook niet pikken als hij er moeilijk over deed.
Sta je met je stoere bekkie en je onbemiddelbare pleeborstelkop toch echt op de stoep hoorquote:
Oh dat is wel erg ouderwets.. De man heeft het huis en de vrouw mag erin leven op zijn voorwaarden?quote:Op zondag 20 september 2009 12:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Sta je met je stoere bekkie en je onbemiddelbare pleeborstelkop toch echt op de stoep hoor
Ja okee, daar zal idd een rechter tussen moeten komenquote:Op zondag 20 september 2009 12:19 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg ouderwets.. De man heeft het huis en de vrouw mag erin leven op zijn voorwaarden?
Nee. Dat jij zo over vrouwen met korte haren denkt, betekent nog niet dat haar man zo is en denkt.quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja okee, daar zal idd een rechter tussen moeten komen
Maar je begrijpt de strekking van het verhaal.
WDF? Ik reageer op één zin, welke een reactie is op één zin van persoon A.quote:Op zondag 20 september 2009 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Dat jij zo over vrouwen met korte haren denkt, betekent nog niet dat haar man zo is en denkt.
Waarom neem je aan dat haar man tegen haar liegt? Dan zou de kans dat ze haar haren zou laten groeien helemaal verkeken zijn. Als een man gewoon eerlijk zegt het niks te vinden is de kans toch veel groter dat een vrouw haar haren weer laat groeien?
Leuk uitziende vrouw met een jammerlijk kapsel (niet alleen kort, maar ook gewoon lelijk).quote:Op zondag 20 september 2009 13:47 schreef vipergts het volgende:
[ afbeelding ]
supermooie vrouw met kort kapsel
Dat is niet zo makkelijk als jij het doet klinken hoor. Dat zij ruzies die flink kunnen escaleren... "HEB JE AL DIE TIJD TEGEN ME GELOGEN!quote:Op zondag 20 september 2009 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als een man gewoon eerlijk zegt het niks te vinden is de kans toch veel groter dat een vrouw haar haren weer laat groeien?
Vinden mannen jou aantrekkelijk? Gewoon uit nieuwsgierigheid, geen oordeel verder ofzo.quote:Op maandag 21 september 2009 06:41 schreef Brummetje_ het volgende:
Maar goed dan dat ik een androgynie ben.
Of jij bent die 1 op de 1000 vrouwen die een kort kapsel wel leuk staat?quote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef CarOnline het volgende:
Mijn vriend leerde me kennen met kort haar en nu, 18 jaar en 3 kinderen later heb ik het nog steeds kort en vind ie me nog steeds aantrekkelijk![]()
Dit moet een leugen zijn
En wat versta je daar precies onder dan?quote:Op maandag 21 september 2009 06:41 schreef Brummetje_ het volgende:
Maar goed dan dat ik een androgynie ben.
1 op de 1000quote:Op maandag 21 september 2009 13:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Of jij bent die 1 op de 1000 vrouwen die een kort kapsel wel leuk staat?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Kortgezegd: Geen hij en geen zij.
Jij bent niet goed in het trekken van conclusiesquote:Op zondag 20 september 2009 12:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deze post en zijn tegenstrijdigheden.![]()
Je laat je haar immers niet groeien omdat je vent het lelijk vindt (bewust of onbewust), maar als je het wel doet mag hij het je niet kwalijk nemen. Dat is dus een scenario wat niet gaat gebeuren.
Daarbij doet hij er natuurlijk al moeilijk over door op voorhand te zeggen dat je lelijk bent met lang haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |