Ik heb die shit ook nogquote:Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
cillet bang gebruiken....dat helpt bij alles....weet alleen niet bij frietvet maar ik heb alleen maar positieve ervaringen mee........echt he
Hoe zijl ik op sokken van woonkamer naar slaapkamer .. Tis linoleumquote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef FANN het volgende:
zullen we voor de gein een topic openen...
Hoe krijg je het beste frituurvet van de grond, (zeil denk ik?)![]()
nah.. nee doe maar niet....
Dat nooit iidquote:Op zondag 13 september 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat muis 't niet echt 'gein' vindt, dat schrobben.
Ja ik had het twee weken geleden net ververst..quote:Op zondag 13 september 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GZAZ_nl__311__311&q=frituurvet+verwijderen
Is het de inhoud van een hele frituurpan die op je vloer ligt?
neehhee ik vin het ook écht kutquote:Op zondag 13 september 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat muis 't niet echt 'gein' vindt, dat schrobben.
Kroketjequote:Op zondag 13 september 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
neehhee ik vin het ook écht kutdat zei ik toch...
En dat is zo'n rotklus, ik koop liever een nieuwe dan dat ik mijn vet verversquote:Op zondag 13 september 2009 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had het twee weken geleden net ververst..
quote:Op zondag 13 september 2009 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had het twee weken geleden net ververst..
Daar baal ik dus van !!! Was net vers, maar ik ben met een planning bezig om alles een beetje netjes te houden en de frituurpan (die ik gister heb gebruikt) heeft een eigen plekje ergens anders.. Tja toen ging het misquote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is zo'n rotklus, ik koop liever een nieuwe dan dat ik mijn vet ververs![]()
Dat is wel weer een voordeel, dat je nu weer vers vet erin moet doen
Simpelquote:Op zondag 13 september 2009 22:40 schreef FANN het volgende:
ik wil wel eens weten wat er bij mij gebeurd als ik hierheen ga
http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-in-geluid-om.dhtml
Het ergste is weg, zie de schade morgen in het daglicht welquote:
Cillit Bang (of hoe je dat ook schrijft, ben niet van plan om in de kastjes te duiken) is erg goedquote:Op zondag 13 september 2009 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ergste is weg, zie de schade morgen in het daglicht wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |