Ha een patatje bakken op de zaterdagavond klinkt wel lekker, dus het was van die dunne frituurvetquote:Op maandag 14 september 2009 17:02 schreef Soury het volgende:
Nee ik had zaterdag een patatje gebakken... Dus gisteravond wilde ik dat ding weer weg hebben van het aanrecht. Maar ja glibberde uit mijn handen![]()
Maar frituurvet is goed voor de lijn
Ik hoop dat ik dan op rechts val die kan niet meer stukquote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ha een patatje bakken op de zaterdagavond klinkt wel lekker, dus het was van die dunne frituurvet
uit een fles , nee van die blokken, ik frituur patat in zonnebloemolie , ook een zooi dus wanneer die viel.
Wel oppassen want sommige stukken linoleum kunnen nog glad zijn , je kan zo een heup breken,![]()
ik gleed twee dagen later nog uit en heb 3 weken pijn aan mijn voet gehad.
Bij mij werd het later keihard, dat vet, en ging het met sop te lijf//quote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan op rechts val die kan niet meer stukMaar ik ben erg voorzichtig en denk dat de gladheid redelijk weg is.. Zie nog wel wat vettige strepen maar die ga ik morgen te lijf
Oh en ja was uit een fles.. Dat plamuurmes gedoe snapte ik al niet zo
Die blokken vet die stollen wel iid.. Maar dat mag niet van mijn frituurpan .. Twas dus een vloeibare kledderzooiquote:Op maandag 14 september 2009 18:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bij mij werd het later keihard, dat vet, en ging het met sop te lijf//
alles gebruikt,,zelfs soda, op een marmeren vloer, wat helemaal niet mag
wel, na 15 jaar zag je nog resten, en met een plamuurmes zijn we toen eens goed gaan schoonmaken,
Later dacht ik, dat had ik dus gelijk moeten doen,,
maar hopenlijk is het bij jouw gelijk verdwenen, vet is tegenwoordig anders,,,met olijfolie etc...
weet echt niet meer, wat voor een vet ik toen had...
Daar had ik helemaal geen last van?quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Gert, die foto's van vrijdag niet allemaal in één keer mailen hè!!
Dat kan ziggo niet aan.
Ben je nu alles alweer vergeten dat je de foto's nodig hebt om te zien wat er allemaal gebeurd is?quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Dat kan ziggo niet aan.
mexicaanse of een willekeurige andere?quote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je nu alles alweer vergeten dat je de foto's nodig hebt om te zien wat er allemaal gebeurd is?![]()
Ik ben ziek, griep.![]()
Gewone denk ik, voornamelijk keelpijn en mijn hoofd dat zeer doet. Rillerig en overal wat vage pijntjes.quote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mexicaanse of een willekeurige andere?
Van gepaste afstand van harte beterschap dan maar!quote:Op maandag 14 september 2009 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewone denk ik, voornamelijk keelpijn en mijn hoofd dat zeer doet. Rillerig en overal wat vage pijntjes.
Gister ook al de hele dag in bed gelegen en nu vind ik het niet meer leuk.
*Kuch* Bedankt buuf! *Kuch*quote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Van gepaste afstand van harte beterschap dan maar!
Doe 'm niet de groeten.quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig komt mijn vriendje zo om bij mij op de bank te hangen en om heel vaak te zeggen dat ik zielig ben.
Lijkt me best een schatje dat vriendje van je, tis niet te hopen dat je hem aansteekt.quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig komt mijn vriendje zo om bij mij op de bank te hangen en om heel vaak te zeggen dat ik zielig ben.
Lies wekt een boel indrukken maar pyromaan?quote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lijkt me best een schatje dat vriendje van je, tis niet te hopen dat je hem aansteekt.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lies wekt een boel indrukken maar pyromaan?
Dus hij is ook nog hartstikke sterk en immuum voor al die narigheid?quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
@fluitert is hij ook, en dan zou hij inmiddels ook wel al ziek moeten zijn
O ja. met die gare nokia van me hè? Zal eens checken zo hoe de kapsalon eruit ziet.quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Dat kan ziggo niet aan.
Ik zie een connectiequote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef hondjes het volgende:
Meneer Hondjes is ook al snotterig,![]()
Maar laat de taco flu maar voorbij gaan..
Kap jij er ook es mee jaquote:Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe 'm niet de groeten.
Wel beterschap trouwens.
Geeft niet je bent toch al ziekquote:
Het beste ermee.quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ja
En ondanks de hele dag in bed, doodmoe.
Laters
't Is maar goed dat je dit soort van fouten hier maakt en niet op kantoorquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Kut, Bromet moest met 1 m, en nu is het te laat om zonder lelijke editregel te editten.
Ziggoquote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Dat kan ziggo niet aan.
Niet ziek worden Lies!quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
En ondanks de hele dag in bed, doodmoe.
Laters
quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Tja... sorry, dit was de enige foto. Echt!
Volgens mij doet Fann hele rare dingen met dat ijsje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
Ik ergens en Fan links met ola raket ijs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
Ik ergens en Fan links met ola raket ijs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Minimeet Diner Dansé
(dansé doen de muizen)
Fanta = Coos, Freddie = Lies.
Tja... sorry, dit was de enige foto. Echt!
Hee Fann... Ik ga ook maar liggen heb net mijn eten uit gekotst.. Zal toch niet he ??? Neee ik ga echt niet ziek worden zonder ik me ziek kan meldenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
hebben jullie Fanta gedronken???
waarom geloof ik dat niet helemaal ???
heb je écht gekotst??quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Fann... Ik ga ook maar liggen heb net mijn eten uit gekotst.. Zal toch niet he ??? Neee ik ga echt niet ziek worden zonder ik me ziek kan melden
Nah nee dus .. maar ik had al uren een betonne maag en net was het BLEUHHH !!!! dus verlost. Maar voel me niet echt topquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je écht gekotst??
straks ben jij de eerste met de Mexicaanse grap hier
ehhhhh Griep bedoel ik![]()
nee effe serieus, ben je ziekkies???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |