Ik zie een connectiequote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef hondjes het volgende:
Meneer Hondjes is ook al snotterig,![]()
Maar laat de taco flu maar voorbij gaan..
Kap jij er ook es mee jaquote:Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe 'm niet de groeten.
Wel beterschap trouwens.
Geeft niet je bent toch al ziekquote:
Het beste ermee.quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ja
En ondanks de hele dag in bed, doodmoe.
Laters
't Is maar goed dat je dit soort van fouten hier maakt en niet op kantoorquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Kut, Bromet moest met 1 m, en nu is het te laat om zonder lelijke editregel te editten.
Ziggoquote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Gert, die foto's van vrijdag niet allemaal in één keer mailen hè!!
Dat kan ziggo niet aan.
Niet ziek worden Lies!quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
En ondanks de hele dag in bed, doodmoe.
Laters
quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Tja... sorry, dit was de enige foto. Echt!
Volgens mij doet Fann hele rare dingen met dat ijsje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
Ik ergens en Fan links met ola raket ijs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
Ik ergens en Fan links met ola raket ijs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Minimeet Diner Dansé
(dansé doen de muizen)
Fanta = Coos, Freddie = Lies.
Tja... sorry, dit was de enige foto. Echt!
Hee Fann... Ik ga ook maar liggen heb net mijn eten uit gekotst.. Zal toch niet he ??? Neee ik ga echt niet ziek worden zonder ik me ziek kan meldenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
hebben jullie Fanta gedronken???
waarom geloof ik dat niet helemaal ???
heb je écht gekotst??quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Fann... Ik ga ook maar liggen heb net mijn eten uit gekotst.. Zal toch niet he ??? Neee ik ga echt niet ziek worden zonder ik me ziek kan melden
Nah nee dus .. maar ik had al uren een betonne maag en net was het BLEUHHH !!!! dus verlost. Maar voel me niet echt topquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je écht gekotst??
straks ben jij de eerste met de Mexicaanse grap hier
ehhhhh Griep bedoel ik![]()
nee effe serieus, ben je ziekkies???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |