Het is heel zacht qua smaak en qua 'prik'. En dit water is uitstekend om Mojito's mee te maken.quote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef Dragorius het volgende:
Even stom vraagje tussendoor > wat maakt het zo lekker? Ik heb bij water altijd zoiets van > aqua est aqua
Mitra? Wasda?quote:
Nooit van gehoord! Ik ga eens checken.quote:Op maandag 14 september 2009 11:50 schreef Dementor het volgende:
Een slijterij, er zitten er drie van in Eindhoven.
Mocht het daarop uitdraaien, dan stuur ik een collega naar Bestquote:Op maandag 14 september 2009 11:52 schreef Etcetera het volgende:
En je hoeft niet heul naar Nijmegen voor een Makro. In Best zit er 1
Nieuwsbrief.quote:Op maandag 14 september 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mocht het daarop uitdraaien, dan stuur ik een collega naar Best.
Vanmiddag eerst die Mitra bellen, zit er eentje redelijk dicht bij mijn huis, maar op die site zie ik weinig water staan. Zeg maar geen.
D'r zit tussen de diverse soorten water wel iets van verschil. Bij Rotterdams kraanwater heb ik bijvoorbeeld altijd 'n beetje 'n nare 'gevoel' in m'n mond als ik daar 'n glas van op heb (de 'afdronk' zeg maarquote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef Dragorius het volgende:
Even stom vraagje tussendoor > wat maakt het zo lekker? Ik heb bij water altijd zoiets van > aqua est aqua
Het water in Rotterdam is ronduit smerig. zelfde geldt voor water uit het centrum van Amsterdamquote:Op maandag 14 september 2009 12:58 schreef anboni het volgende:
[..]
D'r zit tussen de diverse soorten water wel iets van verschil. Bij Rotterdams kraanwater heb ik bijvoorbeeld altijd 'n beetje 'n nare 'gevoel' in m'n mond als ik daar 'n glas van op heb (de 'afdronk' zeg maar). Er zit ook wat verschil tussen de diverse merken mineraalwater (volgens mij zit er zelfs verschil tussen spa blauw en spa rood, ook als de bubbels al lang uit de rood zijn
)
Bron: http://www.jumbosupermarkten.nl/texts/textlist.aspx?ItemId=1291&TextId=3&StijlCode=TXT&SiteRootId=1284quote:Mist u een artikel? Wij bestellen het!
In onze grootste winkels kunnen wij het complete Jumbo assortiment presenteren. Daar blijft vrijwel niets meer te wensen over. In de kleinere Jumbo's moeten wij soms keuzes maken. Dat hoeft echter niet te betekenen dat u moet misgrijpen! Als u een artikel mist, vraag er dan naar bij één van onze medewerkers. Wij gaan dan samen met u op zoek naar een gelijkwaardig product. Bent u vervolgens toch niet tevreden, dan stellen wij alles in het werk om het artikel zo snel mogelijk in huis te hebben. Meestal kan het al binnen een dag, omdat het artikel al op voorraad ligt in ons centraal magazijn. Maar het kan ook voorkomen dat wij het speciaal voor u moeten bestellen bij de leverancier. In dat geval kan het twee weken duren. Daarna vindt u het artikel voortaan vast in het assortiment van Jumbo. Dus niet voor even, maar elke dag en natuurlijk voor de laagste prijs.
Dat is nog eens service!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef Fratz het volgende:
Ik vond dit voor je op de site van Jumbo:
[..]
Bron: http://www.jumbosupermarkten.nl/texts/textlist.aspx?ItemId=1291&TextId=3&StijlCode=TXT&SiteRootId=1284
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |