Ik ga wat op de vloer leggen zodat ik dat niet vergeet. Een barricade ofzo . Ik wil niet op me bek gaanquote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Cillit Bang (of hoe je dat ook schrijft, ben niet van plan om in de kastjes te duiken) is erg goedOntvetter spray zooi van de liddle is ook een aanrader, we willen niet dat je morgen met je slaperige hoofd een uitglijer maakt
Ik wil foto's zien van die antiuitglijbarricadequote:Op zondag 13 september 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wat op de vloer leggen zodat ik dat niet vergeet. Een barricade ofzo . Ik wil niet op me bek gaan
quote:Op zondag 13 september 2009 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wil foto's zien van die antiuitglijbarricade
Jij moet gewoon naar je nest want ze beginnen morgen om 07:00 uur aan je dak.quote:
Ja dat is waarquote:Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar je nest want ze beginnen morgen om 07:00 uur aan je dak.![]()
Heb net de eerste muis in de afvalcontainer geflikkerd, met muizenval en al. Het zag er wel een beetje zielig uit.
Laat ze ook lekker buiten besjes gaan eten of zo.
Gelukkig zorg je beter voor je hondquote:Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar je nest want ze beginnen morgen om 07:00 uur aan je dak.![]()
Heb net de eerste muis in de afvalcontainer geflikkerd, met muizenval en al. Het zag er wel een beetje zielig uit.
Laat ze ook lekker buiten besjes gaan eten of zo.
Hij zal wel weer zo een overactieve beunhaas kennen en is ie morgen dakloosquote:Op maandag 14 september 2009 04:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gestopt met roken, de schoorsteen kan d'r af
quote:Op maandag 14 september 2009 05:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zal wel weer zo een overactieve beunhaas kennen en is ie morgen dakloos
quote:Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
cillet bang gebruiken....dat helpt bij alles....weet alleen niet bij frietvet maar ik heb alleen maar positieve ervaringen mee........echt he
quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig zorg je beter voor je hond
Tis echt een ravage zo in het daglichtquote:Op maandag 14 september 2009 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!!!![]()
Zo Soury, da's mooi k*tMet opgeloste vaatwastabletten? die gooi ik nl ook altijd in de frituurpan (met water dan he
) om m schoon te maken.
Laat het eerst maar goed hard worden, en dan met plamuurmes het eraf scheppen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis echt een ravage zo in het daglichtGa dat straks es proberen
foto?quote:Op maandag 14 september 2009 11:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis echt een ravage zo in het daglichtGa dat straks es proberen
quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Laat het eerst maar goed hard worden, en dan met plamuurmes het eraf scheppen.
daarna pas met sop...
spreek uit ervaring...
quote:
Hoeveel moppen (mops?) heb je al weg moeten gooien?quote:Op maandag 14 september 2009 11:52 schreef Soury het volgende:
Das te laat .. ik heb gister al 4 emmers gemopd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |