Ah die zag ik toen nietquote:
Hehe...Het wordt vanzelf wel iets minder hoor, zeker als je eenmaal op level 80 bent dan lijkt het soms wat meer op werk. Ik merk aan mezelf dat ik dan ook minder speel.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Dinsdagavond mijn eerste dungeon gedaan. Level 80 voorop, killt alles, andere gast en ik alles looten. Heb nu ruim 10 gold, voor mij al best veel. Man man wat is dit spel verslavend, ongefuckinglofelijk!
voor een daily quest in icecrown krijg je 16 goldquote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Dinsdagavond mijn eerste dungeon gedaan. Level 80 voorop, killt alles, andere gast en ik alles looten. Heb nu ruim 10 gold, voor mij al best veel. Man man wat is dit spel verslavend, ongefuckinglofelijk!
luck0r!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:56 schreef R-Mon het volgende:
Guild raid gecancelled omdat mensen niet komen opdagen, mee met een TotC 25 van een andere guild, roll 100 op een ring van Anub
Eigenlijk wel logisch, net voor de zomer is het precies zo. Veel mensen die tijdens 'normale' werkweken tijd hebben voor WoW hebben in de zomer minder tot geen tijd en andersom.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Ferdii het volgende:
grappig is dat altijd, dat aan het eind van de zomer ineens iedereen disband en crisis is in alle raid guilds![]()
bij ons net anders om... in zomer moesten we blij zijn dat we 25 konden doen.. nu moet je gewoon vechten om een spot.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Ferdii het volgende:
grappig is dat altijd, dat aan het eind van de zomer ineens iedereen disband en crisis is in alle raid guilds
Ben alweer een tijdje bezig met het rerollen van een druid. Was mijn DK meer dan zatnog 4 lvltjes en dan eindelijk 80 en dan snel heroics farmen en gear krijgen
Je krijgt nu ook XP in de battlegroundsquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:38 schreef Rikketik het volgende:
Bijna level 70!
Zit nu alleen te twijfelen. Ik wil graag wat meer PvP'en, maar ergens lijkt het me handiger als ik gewoon richting level 80 ga en me dan met dat soort zaken bezig ga houden. Hetzelfde met bijvoorbeeld reputation grinden voor bepaalde factions.
Dat is het probleem ook een beetje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je krijgt nu ook XP in de battlegrounds
Wat ik gedaan heb is tot 75-76 gewoon levelen in Northrend. Daarna bijna alleen maar BG's gedaan, en toen ik 78 was de craftable PvP set gemaakt. Scheelt een hele boel kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook een beetje.Ik wil wel een PvP-mount bijvoorbeeld, maar daar moet ik nog wel wat Marks of Honor voor verzamelen. Grote kans dat ik door de XP van de battlegrounds al level 71 ben voordat ik er 50 (of 90) bij elkaar heb. En dan kom ik in een nieuwe bracket terecht en maak ik geen schijn van kans tegen gasten met een hoger level. Vind ik ook niet echt leuk.
Je kon xp toch uitschakelen in de BG?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook een beetje.Ik wil wel een PvP-mount bijvoorbeeld, maar daar moet ik nog wel wat Marks of Honor voor verzamelen. Grote kans dat ik door de XP van de battlegrounds al level 71 ben voordat ik er 50 (of 90) bij elkaar heb. En dan kom ik in een nieuwe bracket terecht en maak ik geen schijn van kans tegen gasten met een hoger level. Vind ik ook niet echt leuk.
Yogg faal no.1quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef trance_fan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer dekkered vond dit op internet.
bij ons in de guild zitten we met dit faal op dit moment (extreem)quote:
om je title even te gebruiken: "MEDIC!"quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons in de guild zitten we met dit faal op dit moment (extreem)
Heel veel gehad met mijn oude hardware. #132 is een generic hardware failure oid. Was ik ff met de CPU clocksettings gaan spelen en toen deed hij het wel goed. Niet aan te raden om te doen, trouwens. Je kan je PC er echt mee opfokken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik word echt gek van die error 132, krijg hem soms meerdere keren per uur, zo irritant als je in een group zit. Zijn schijnbaar behoorlijk wat mensen die er last van hebben, maar ik krijg geen goede fix gevonden via http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=wow+error+132&meta=&aq=f&oq= . Iemand anders met hetzelfde probleem?
had het probleem ook.. probeer je addons zoveel mogelijk up to date te houden. Mijn probleem was de healbot die niet echt lekker werkte met een andere addon. Nadat ik healbot verwijdert had is het zelden voor gekomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik word echt gek van die error 132, krijg hem soms meerdere keren per uur, zo irritant als je in een group zit. Zijn schijnbaar behoorlijk wat mensen die er last van hebben, maar ik krijg geen goede fix gevonden via http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=wow+error+132&meta=&aq=f&oq= . Iemand anders met hetzelfde probleem?
Wij hebben het ook al met 7 man gedaan. Moet wel eerlijk zeggen dat we toen niet aan Sapphiron en KT toe gekomen zijn. Maar het feit dat je bijna alles zonder problemen kan clearen met 6 of 7 man met alleen maar wat EoC gear zegt genoeg.quote:Op zondag 13 september 2009 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren naxx10 run met wat alts uit raidguilds. Man wat is dat belachelijk geworden. We hebben de eerste twee bosses gedaan met 1 tank, 1 healer
.
Helaas geen Undying omdat we 1 pug warrior meehadden, die, hoe zal het ook anders, doodging op Thaddius. En later bij KT weer, omdat hij midden tussen ons in stond en een iceblock chainde.
Maarja, misschien volgende week.
En 30% dodge, zeker?quote:Op zondag 13 september 2009 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Net wat orbs gekocht van emblems die ik over had op m'n mage en http://www.wowhead.com/?item=45564 laten maken. 29.7k hp in Tauren form, win.
Ik vind inscription zwaar tegen vallen. Keb hem op één van mijn chars, maar denk er seriues over om hem te laten omspecen naar alch. De shoulders enchant zijn leuk, maar dat is eigenlijk ook het enige. Op mijn server is het gewoon zowat onmogelijk om een glyph te verkopen boven de 3g.quote:Op maandag 14 september 2009 08:34 schreef Stranger het volgende:
Tailoring en Inscription opgepikt in plaats van Alchemy en Skinning.
Lightweave Embroidery en Master's Inscription of the Storm zijn het duidelijk waard.
Maar het is ook enorm goedkoop te levellen, ik heb de professions op mijn main niet om gold te verdienen, daarvoor heb ik wel alts.quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik vind inscription zwaar tegen vallen. Keb hem op één van mijn chars, maar denk er seriues over om hem te laten omspecen naar alch. De shoulders enchant zijn leuk, maar dat is eigenlijk ook het enige. Op mijn server is het gewoon zowat onmogelijk om een glyph te verkopen boven de 3g.
dit dus.quote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar het is ook enorm goedkoop te levellen, ik heb de professions op mijn main niet om gold te verdienen, daarvoor heb ik wel alts.
iedere Inscriber heeft dat ding zo ongeveer :xquote:Op maandag 14 september 2009 15:58 schreef Rikketik het volgende:
Glyph of Raise Dead
Eindelijk gevonden op de AH, en nog redelijk goedkoop ook.
Heeft al met al toch nog een tijdje geduurd voordat ik hem te koop aangeboden vond. Zal wel snel verkocht worden natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 16:31 schreef Laviathan het volgende:
[..]
iedere Inscriber heeft dat ding zo ongeveer :x
ik ken het.. onze 125e try op yogg25 was de 1e kill... echt dagen alleen op p1 gewiped omdat mensen extra adds spawnen. p2 hebben we met alle melee in vezax' kamer tot perfectie geoefend, en p3 is faceroll met 2 fok interrupt combatrogues.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons in de guild zitten we met dit faal op dit moment (extreem)
eigenlijk elk momentquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:06 schreef Moozzie het volgende:
Vanaf wel level is het handig om te respeccen naar elemental als shammy
Ja dat mana verbruiken bedoel ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
eigenlijk elk momentzelf geleveld met elemental.. werkt mooi. Denk er alleen wel aan dat je behoorlijk wat mana verbruikt!
Ik dacht dat elemental juist goed was voor pvp en misschien wel nuttig dus voor battlegrounds. En aangezien je daar tegenwoordig ook xp voor krijgtquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon doorgaan met enhancement tot lvl80. Heb ik ook gedaan. Werkt heerlijk zonder downtime of zonder te kiten. Elemental is leuk als je in een instance makkelijk je gang kan gaan, daarbuiten is het alleen vervelend vind ik. Vanaf lvl80 is het wel weer leuk omdat je dan met 1 lava burst elke mob in de game doodmaakt
Errug dapperquote:Op woensdag 16 september 2009 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb even in een handjevol uren tijd een Orc Warlock naar 13 geschopt, ik ga hem als Destro lvlen
Wel een kill volgorde maar net iets te weinig cc denk ik. We hadden geen lock, rogue en dk mee (wel 4 paladins...)quote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef Ulreazj het volgende:
Jullie hebben genoeg cc in jullie groep ? Jullie doen wel een kill volgorde?
Laatste tijd niet maar paar weken geleden wel heel erg..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie trouwens ook altijd last van die "Additional instances cannot be loaded" crap?
Ah ok, dat maakt het gevecht heel veel lastiger. Mijn groep deed rogue / 1 healer / mage ccen. Toen healer neergenuked met cds. Toen andere healer en toen rogue. Zolang er 2 maar neer zijn en van jezelf de hele groep nog in leven is, dan is het goed te doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:00 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Wel een kill volgorde maar net iets te weinig cc denk ik. We hadden geen lock, rogue en dk mee (wel 4 paladins...)
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Talk_Like_a_Pirate_Day (Of tewel naar Booty Bay met ze allenquote:
Gisteren in een hele goede PUG ook helaas bij de champions gestrand (10 man), de eerste bazen gingen zo goedquote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef Ulreazj het volgende:
Jullie hebben genoeg cc in jullie groep ? Jullie doen wel een kill volgorde?
Dat verschilt van de set-up waar je tegen speelt, en met de setup die je zelf hebt =] .quote:Op donderdag 17 september 2009 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren in een hele goede PUG ook helaas bij de champions gestrand (10 man), de eerste bazen gingen zo goedgeen een wipe.
Wat is de beste kill volgorde? Healers eerst natuurlijk? Alhoewel de mage ook ontzettend irritant is.
Zaterdag toch? En zondag begint dan ook nog eens Brewfest. Gaat een leuk weekend worden!quote:
Zaterdag jaquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zaterdag toch? En zondag begint dan ook nog eens Brewfest. Gaat een leuk weekend worden!
Dit is ook een race change, je moet dan alleen dubbel betalen als je bij je oude faction wilt blijven. Dan doe je bijvoorbeeld Horde -> Alliance en dan weer terug naar de Horde.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Faction change.
Race change. Als die er komt ga ik dat wel een paar keer gebruiken.
Beter lezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef Jessah het volgende:
Als je weer terug veranderd naar je eigen faction, dan krijg je ook weer je originele race. En kan je dan kiezen welke race je wil zijn als je transferred van faction, staat dat niet vast?
Even gelezen: je kan veranderen in elk race die je class kan spelen. Erg gierig is wel dat het ook niet meteen een realm transfer is. Dus of je kan alleen characters van een PvE server changen, of je moet nog eens 20 euro neerleggen om van realm te veranderen. Jammer, want ik had nog wel een oude horde op een andere server die ik zou willen transferen, maar om daar nou 45 euro voor neer te leggen....
quote:action Change Underway!
Your Character Faction Change is now pending. Please allow several days for the faction change process to complete. During that time, you can check the Transactions Page to see the status of the faction change, or check your e-mail for a message indicating the faction change was completed successfully.
After the faction change is complete, the next time you log in to World of Warcraft, the character should be ready to enter the race change and customization menu.
Near the character's name on the character select screen, there should be an option to enter the customization menu for that character. When you are satisfied with the changes, you can enter the game immediately as a member of the opposite faction. If you wish, you can put off the changes for a later time and just play the game normally.
Alleen zit ik nu op mijn werk, maar staat het vast klaar voor als ik thuiskomquote:These faction changes have been successfully completed.
The characters are now available to play.
Man dan heb ik maar de helftquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:21 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, ik zit op12000-15000 honor denk ik per 2uur
Ohw bij ons duren de potjes wel lang...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:31 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, dat farmt lekker. Als we echt een goed team hebben in AV, dan duurt potje gemiddeld 7minuten, en per potje is dat 2k honor. Dat tikt aan
Net gedaan via automatische incasso. Nu, vijf minuten later, is het al verwerkt. Netjes, Blizzard.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:44 schreef Rikketik het volgende:
Hm, faction change biedt wel mogelijkheden... Ik heb nog een Draenei Paladin, maar die hele Alliance trekt me toch niet zo. Speel ik liever als BE, hoewel dat ook wel een beetje fags zijn. Maar dan in elk geval nog Horde fags.
En over 2 dagen ben je gebanned. Dus begin maar alvast met zoeken naar een credit card. In Nederland werkt Automatische Incasso bijna nooit omdat onbekende incasso's niet worden geaccepteerd bij de meeste banken. Bij mijn bank moet ik eerst formulier ondertekenen en met de post opsturen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Net gedaan via automatische incasso.
Ik betaal al 2 jaar met Automatische Incasso. Gametime, server change, gender change, alles. Nooit mis gegaan. Gewoon goed je gegevens invullen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
En over 2 dagen ben je gebanned. Dus begin maar alvast met zoeken naar een credit card. In Nederland werkt Automatische Incasso bijna nooit omdat onbekende incasso's niet worden geaccepteerd bij de meeste banken. Bij mijn bank moet ik eerst formulier ondertekenen en met de post opsturen.
Heb al eens gezeik gehad met WoW, daardoor ben ik een account kwijtgeraakt omdat ik (toen) geen credit card had.
Nu wel, dus ik heb net mijn Orc Shaman naar de alliance gezet, bij mijn main. Kost 45 euro, maar dan heb je wel een char erbij die weer leuk is om te spelen
Hm, oké dan. We zullen wel zien. Maar ik heb wel vaker met automatische incasso betaald - weliswaar niet bij WoW - maar al dat papierwerk kwam er niet bij kijken. Er is sowieso nog nooit iets fout gegaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
En over 2 dagen ben je gebanned. Dus begin maar alvast met zoeken naar een credit card. In Nederland werkt Automatische Incasso bijna nooit omdat onbekende incasso's niet worden geaccepteerd bij de meeste banken. Bij mijn bank moet ik eerst formulier ondertekenen en met de post opsturen.
Heb al eens gezeik gehad met WoW, daardoor ben ik een account kwijtgeraakt omdat ik (toen) geen credit card had.
quote:
Heeft niet met gegevens invullen te maken. Bij welke bank zit jij?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik betaal al 2 jaar met Automatische Incasso. Gametime, server change, gender change, alles. Nooit mis gegaan. Gewoon goed je gegevens invullen.
ING, voorheen Postbank.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:04 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Heeft niet met gegevens invullen te maken. Bij welke bank zit jij?
oh wat de fuck?!quote:
Vreemd.. Ik zit ook bij ING, alles goed ingevuld maar toch ben ik er door gebanned. 'Charge back' door de bank. Sindsdien durf ik het niet meer te gebruikenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
ING, voorheen Postbank.
Als je foutieve gegevens invult dan willen ze nog wel eens moeilijk doen.
Echt noooit problemen gehad ermee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Vreemd.. Ik zit ook bij ING, alles goed ingevuld maar toch ben ik er door gebanned. 'Charge back' door de bank. Sindsdien durf ik het niet meer te gebruiken
Volgens mij omdat 100 marks nog steeds de max isquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:47 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan ik die dingen niet pakken?
Ik ben al me dingen kwijt ook trouwens
Ja inderdaad je hebt gelijkquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij omdat 100 marks nog steeds de max is
Als ik gameplay van Aion zie denk ik gelijk aan WoW.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef Laviathan het volgende:
[..]
oh wat de fuck?!
anyway, ik heb sinds twee dagen geleden m'n subscription gestopt.
Aion staat voor de deur en heb een verandering nodig... 4 jaar WoW X_X
quote:World of Warcraft vergt 13.250 bladeservers en 1,3 petabyte aan opslag
Door Paul Hulsebosch, vrijdag 18 september 2009 12:23, views: 30.645
Voor het onderhouden van de mmog World of Warcraft heeft Blizzard 13.250 bladeservers staan, met in totaal 75.000 cpu-cores en 112,5 terabyte aan ram. De servers huisvesten 1,3 petabyte aan data. Er werken 4600 mensen aan het spel.
Blizzard's Frank PearceBlizzard Entertainments lead producer J. Allen Brack en vice-president Frank Pearce hielden een toespraak tijdens de Game Developers Conference die plaatsvindt in Texas. In de toespraak maakten de heren enkele cijfers met betrekking tot het spel bekend. Zo liet Pearce weten dat de Blizzard Online Network-groep datacenters over de hele wereld beheert, vanuit een centrale controlekamer in Irvine, Californië. Het serverpark bestaat uit 13.250 bladeservers, waarin 75.000 cpu-cores zijn ondergebracht. De servers hebben 112,5 terabyte aan ram en huisvesten 1,3 petabyte aan data. De hoeveelheid data die de servers versturen is ook flink. Alleen al voor het downloaden van de recente patch 3.1 werd 4,7 petabyte aan data van de server getrokken.
Blizzard's J Allen BrackBrack maakte duidelijk dat het een flinke klus is om patches voor het spel te maken. Doordat het spel in verschillende talen uitgegeven is, moeten ook de patches in alle talen verschijnen. Dat wil zeggen dat van elke patch tien verschillende versies moeten verschijnen, die ook allemaal getest moeten zijn voor ze vrijgegeven mogen worden. Pearce vulde aan dat spelers van de Engelstalige versie inmiddels in de minderheid zijn en dat er meer spelers zijn die het spel in een andere taal spelen. Omdat testen steeds meer werk kost, werken op de testafdeling 245 mensen. Die testen vooral of alle quests in het spel nog werken na een nieuwe patch. Dat is een flinke klus, want in de oorspronkelijke versie van WoW zaten ruim 2600 quests. Met de eerste uitbreiding, The Burning Crusade, werden er ongeveer 2700 toegevoegd en met Wrath of the Lich King nog eens 2350. Dat brengt het totaal op 7650 quests. Sinds de lancering van het spel hebben de testers ongeveer 180.000 bugs gevonden die inmiddels opgelost zijn. Hoeveel bugs er nog openstaan, maakten de sprekers niet bekend. Ze lieten wel los dat het spel bestaat uit 5,5 miljoen regels code, geschreven in C++ en Lua.
Toch is de testafdeling bij lange na niet de grootste groep mensen die werkt aan World of Warcraft. De game masters, die in het spel aanwezig zijn om direct hulp te kunnen te kunnen bieden, is de grootste groep. Daar heeft Blizzard er 2056 van in dienst, verspreid over Noord-Amerika, Europa en Azië. Daarnaast zijn er nog 340 billing managers, die helpen bij betalingsproblemen.
Brack en Pearce gingen ook nog in op het ontstaan van WoW. Na de rts Warcraft III wilde Blizzard verder met een game die de werktitel Nomad kreeg. Het zou een rpg moeten worden, die in teams te spelen zou zijn. Het spel moest voortborduren op de rpg-elementen die in The Frozen Throne, de uitbreiding voor Warcraft III, ingevoerd waren. Angstaanjagende aliens zouden de hoofdrol spelen in het spel, maar het lukte Blizzard maar niet om de juiste stemmen te vinden voor het spel. Na maanden zoeken besloten ze Nomad aan de kant te schuiven en zichzelf de vraag te stellen; 'wat zouden we doen als we vandaag een nieuw project zouden starten?' Dat werd World of Warcraft
Niet bijzonder veel geloof ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:17 schreef Moozzie het volgende:
Wat kan je allemaal doen met het piraten feest?
Ohw oke ik dacht misschien valt er nog wat speciaals te halenquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet bijzonder veel geloof ik.Beetje ouwehoeren met dat piratenpak, General Chat en Trade vervuilen met pirate speech en dat was het dan wel zo'n beetje.
Ja, de restrictie is er al een tijd vanaf, daarvan was ik meteen al op de hoogte. Ik heb alleen een horde staan op Shattered Halls, als ik die faction change staat ' ie aan de alliance kant, maar ik wil ' m op een andere server hebben. Mijn bezwaar is dat je daarvoor dus nog een 20 euro moet neertellen en niet meteen een gratis server change erbij hebt zitten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:19 schreef GI het volgende:
[..]
Beter lezen.
De restrictie van 1 faction per server is eraf gehaald
Nou ja, wel die achievement dus, Maar het is volgens mij meer een dagje voor de leukigheid, in plaats van een volledig festival met quests en dergelijke.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw oke ik dacht misschien valt er nog wat speciaals te halen
Het heet dan ook een faction change en niet een faction-and-realm-change-in-one.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:32 schreef Jessah het volgende:
Mijn bezwaar is dat je daarvoor dus nog een 20 euro moet neertellen en niet meteen een gratis server change erbij hebt zitten.
andere settingquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik gameplay van Aion zie denk ik gelijk aan WoW.
Uiteraard.quote:
Ik speelde laatst een BG op mijn mage, van het begin tot het einde was ik erbij, maar ik heb helemaal geen EXP gekregen..quote:Op zondag 20 september 2009 05:06 schreef Nachtraaf het volgende:
Lvl 75.
3.2.2 komt ook nog eens heirloom bonus xp in battlegrounds.
Dan kun je echt gewoon afk gaan in BGs.
Of flink door levelen je hebt 11 dagen ofzoquote:Op zondag 20 september 2009 10:08 schreef wc-eend het volgende:
Brewfest begonnen, enkele drankjes pas vanaf lvl 55.. en ik ben 48.. net als wat etenswaren.. zowiezo al 2 achievements niet haalbaar..
170 stam? Dat is wel nice. Zit er verder nog een proc of use op?quote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef R-Mon het volgende:
Hahahaha ik ben op mijn DK al eeuwen bezig om The Black Heart en/of Essence of Gossamer the krijgen en nu heb ik gewoon binnen 5 minuten beide 170 stamina trinkets van het brewfest gehaaldVan 30.1 naar 34k hp
Ja je kan op beide klikken en dan verschijnt er een dwarf in een straal licht, als je /wavet krijg je bier lolquote:Op zondag 20 september 2009 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
170 stam? Dat is wel nice. Zit er verder nog een proc of use op?
agghhh.. ik maak al jaren geen kans om een paladin te pwnen. Dus al doen ze de helft van deze dps dan pwnen ze me toch!quote:Op zondag 20 september 2009 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik gruwelijk irritant vind zijn die prot/holy paladins in arena de laatste tijd. Flash of light crits van 11K FFFUUUUU.
Ja die bedoel ik dus, die prothealers. Tijd voor de nerfbat.quote:Op zondag 20 september 2009 18:59 schreef SharQueDo het volgende:
Diegenen die 11k FoL-crits doen in arena zijn veelal PvE-geared, aka 0 resilience. *hak* *hak* *hak* met m'n Rogue, en dood zijn ze, terwijl de andere geblinded/gesapped of gecyclo(w)ned is door m'n 2v2 maatje.
edit: Wat ik dan wel weer bagger vind, is tegen prothealers spelen in arena. HoJ stun cooldown op 20 seconden PLUS een ranged silence (Avenger's Shield).Gruwelijk irritant.
Jezus, als je daar tegenwoordig nog je geld aan uit wilt geven is het wel heel erg zondequote:Op maandag 21 september 2009 19:05 schreef Rikketik het volgende:
Gratz!
Ik heb bijna genoeg gold bij elkaar voor een Armored Brown Bear. Heeft me uiteindelijk maar een paar uur gekost, maar ik ben gewoon heel slecht in sparen.
Oh, oké. Thanx voor de tip.quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jezus, als je daar tegenwoordig nog je geld aan uit wilt geven is het wel heel erg zondeDan kan je die paar honderd G net zo goed weggeven.
mik's scrolling battle text of iets in die geestquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef KreKkeR het volgende:
Ik zag laatst een UI of mod waarbij je de damage en healing op jou niet op jouw char ziet verschijnen maar er netjes in een boogje omheen... iemand enig idee welke UI of mod dit is?
[ afbeelding ]
Thanks! Ik had 'm ondertussen al gevonden via een guildie: scrolling combat text inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
mik's scrolling battle text of iets in die geest
Wij hebben eigenlijk nooit echt problemen gehad met de fraction champions. Als je eenmaal weet wie en hoe aan te vallen is het eigenlijk wel simpel. maar ja.. het is dan wel PUG waar je over spreekt en dat is inderdaad nooit zo'n succes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Het blijft opvallend hoe de signups voor totc 10 omhoog schieten als de factions champions down zijn
Het grootste gedeelte gisteravond van de groep had ook de champions down gekregen vorige week dus daarmee gingen we verder.
De twins waren geen probleem, Anub'arak was ook vlot down na een paar keer proberen.
Maar damn wat is dat wierd healen, alle dps zouden rond de 30 / 40% moeten zitten. Aangezien hij zich healed met een percentage van de health van de raid.
Dus je hebt de hele tijd vrijwel alle balkjes van iedereen rood en dan is de eerste reactie toch om ze te healen![]()
Daarna nog even wat zitten spelen met de de hele group op totc 10 heroic. Damn dat toch een heel stuk lastiger
keep 'em alivequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Fratz het volgende:
Vandaag gaan we voor de eerste keer Algalon doen (25 versie).
Iemand nog tips?(speel een holydin)
Het is trouwens inderdaad die jij noemt. Ik dacht dat het dezelfde addon betrof, maar het zijn twee verschillende addons zag ik vandaag. Beiden zijn wel relaxed, maar die van Mik is denk ik net iets beter voor mij.quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
mik's scrolling battle text of iets in die geest
Ah gzquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef SharQueDo het volgende:
Master of Alterac Valley achievement!
Nu nog heel wat wins in de andere battlegrounds én exalted met Silverwing en Arathor.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah gznog 10 min op me werk en dan naar huis toe om brewfest daylies te doen
.
ywquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is trouwens inderdaad die jij noemt. Ik dacht dat het dezelfde addon betrof, maar het zijn twee verschillende addons zag ik vandaag. Beiden zijn wel relaxed, maar die van Mik is denk ik net iets beter voor mij.
Thanks again
stomme brewfest! ik krijg die stomme mount niet! de roll functie wil gewoon niet dat ik hem win! vandaag 99 gerolled en dan rolled er iemand 100! krijgt hij de needy achievement ook nog (die ik ook moet hebben, maar nooit zal krijgen omdat ik items nooit need!)quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:45 schreef drumstickNL het volgende:
Brewfest.
Zijn die pony kegs voor altijd of zijn ze na 15 minuten weg?
Dat is o.a. de SpamMeNot addon, kun je zelf instellen dat mensen je pas kunnen whisperen als ze minimaal lvl 2 zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef Ericjuh het volgende:
Over addons trouwens.. iemand enig idee of er een addon is die er voor zorgt dat je geen wispers ontvangt van mensen onder een bepaald level!
Want ik heb inmiddels al de 100 mounts achievement kunnen hebben als ik alle wispers had geloofd. Daarnaast zien ze mij nog steeds als potentiële klant om geld te verkopen!
Pfft nog geen patch te downloaden hierquote:
Het is een permanent item dus ja je kan het altijd gebruikenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:45 schreef drumstickNL het volgende:
Brewfest.
Zijn die pony kegs voor altijd of zijn ze na 15 minuten weg?
Ik kon de patch vanochtend om 06.30 al downloaden.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Pfft nog geen patch te downloaden hier. Normaal zijn ze er altijd zo lekker op tijd mee dan zet ik me computer aan start de download en ga naar me werk
doe maar rustig.. je kunt tot 11 uur toch niet inloggen (en om 10 voor 11 staat er bericht dat het tot 3 uur duurt.)quote:Op woensdag 23 september 2009 09:53 schreef dekkered het volgende:
ik ben m nu ook al aant dloaden, gaat alleen niet zo snel op men laptop op school
maakt mij niks uit zit toch nog tot 4 uur op school...quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
doe maar rustig.. je kunt tot 11 uur toch niet inloggen (en om 10 voor 11 staat er bericht dat het tot 3 uur duurt.)
Haha, ook net op tijd!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef SharQueDo het volgende:
Master of Alterac Valley achievement!
Nu nog heel wat wins in de andere battlegrounds én exalted met Silverwing en Arathor.
quote:With the launch of patch 3.2.2 today there have been some changes to the Alterac Valley battleground and we wanted to clarify what exactly has been done.
Level 80 characters now have their own bracket and there is a separate bracket for characters that are levels 70 to 79. This change was originally planned for patch 3.3 but it was accidently applied to the current patch 3.2.2. As we had already intended to make this change so that players who are leveling play together and players who are at the level cap play together, we will be keeping the bracket setup this way, but the level of the bosses in the brackets below level 80 will be reduced to compensate. (Source)
Hmm maf mij lukte het pas om 10 uur :/. Maar goed nu lekker seedenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik kon de patch vanochtend om 06.30 al downloaden.
Dit is ten behoeve van zoveel jaar bestaan van wow... niks meer.. niks minder. Zie het als een kado van blizzard naar de speler toe. Ik had vanaf het moment dat het aangekondigd was al geen uitdaging verwacht. Ik heb toch liever dat ze de tijd steken in icecrown citadel dan onyxia. Na ulduar is toch de grote uitdaging de icecrown citadel.. toc en onyxia zie ik als warm houders..quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Bah, stelt alweer niks voor dus. Waarom zijn ze uberhaupt zo snel hiermee gekomen, ze hadden imo beter dit en Ulduar om kunnen wisselen oid. Maarja.
Dat doet ie..quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Bah, stelt alweer niks voor dus. Waarom zijn ze uberhaupt zo snel hiermee gekomen, ze hadden imo beter dit en Ulduar om kunnen wisselen oid. Maarja.
Klopt het trouwens dat The Black Knight nu ook een dagger dropt? In ToC Heroic.
Daar heb je ook een punt idd. Het is ff snel iets tussendoor zodat de mensen bezig worden gehouden terwijl ze hun tijd besteden aan Icecrown.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Dit is ten behoeve van zoveel jaar bestaan van wow... niks meer.. niks minder. Zie het als een kado van blizzard naar de speler toe. Ik had vanaf het moment dat het aangekondigd was al geen uitdaging verwacht. Ik heb toch liever dat ze de tijd steken in icecrown citadel dan onyxia. Na ulduar is toch de grote uitdaging de icecrown citadel.. toc en onyxia zie ik als warm houders..
Eadric the Pure heeft wel iets leuks voor paladins.. http://www.wowhead.com/?item=47509quote:Op woensdag 23 september 2009 13:56 schreef Vengswiejj het volgende:
@Failatronic: Nice, gratz met je nieuwe Dagger ^^ .
Jammr dat ie geen fatsoenlijke healing wep dropt voor Holy/paly =( , Aleen de Cape en Head lijken interresant voor mij voor de rest eigenlijk niks. Mja wel weer leuk om oni zo te downen ipv met 2je.
Ja maar dan ga ik liever voor de mace van Anub in ToTc Raid.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Eadric the Pure heeft wel iets leuks voor paladins.. http://www.wowhead.com/?item=47509
Maar ik kijk nu ook naar dat spellblade dat Ony dropt.
Die is voor Disc priests ook erg prettigquote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Eadric the Pure heeft wel iets leuks voor paladins.. http://www.wowhead.com/?item=47509
Maar ik kijk nu ook naar dat spellblade dat Ony dropt.
je kunt hem gewoon downloaden van de site hoor? gewoon ff inloggen in je account manager en daar kun je alle images vandaan halen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:58 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik heb er genoeg van, elke keer nieuwe patch moet ik alles weer resetten omdat ik gedownloade US versie had.
Ik ga nu maar gewoon de EU versie installen (ben 1 van de CDtjes van mn originele copy kwijt).
Welkom.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:05 schreef garriej het volgende:
nog niet lang op fok, wel lang op WoW!
ik heb op het moment 2 level 80 chars.
me priest een troll, op sunstrider horde
en mijn warrior een dwarf op trollbane
beide zijn epic gegeared.
verder is me warrior 450 mining en JC me priest is 440 tailor en 450 herba.
owja en ze heten allebei garriej
2500g is absoluut niet veel geld hoor. Als je ziet hoe makkelijk het is tegenwoordig om geld te maken. Ik zelf hang altijd rond de 10k, en er gaat niets weg. Repairs worden door de guildbank betaald, en flasks farm ik zelf.quote:
Dat kan, maar ik vind 2500g voor een mount nogal veel eerlijk gezegd. Ik geef zelf weinig uit,alleen mijn repairs. Enchants gemming en gear upgrades worden binnen de guild geregeld. Maar dan nog vind ik 2500 g voor een mount erg veel.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
2500g is absoluut niet veel geld hoor. Als je ziet hoe makkelijk het is tegenwoordig om geld te maken. Ik zelf hang altijd rond de 10k, en er gaat niets weg. Repairs worden door de guildbank betaald, en flasks farm ik zelf.
Dus tsja, dan is 2500g geen probleem.
Ik heb in totaal ook 6000G uitgegeven om alle Alliance pets van de Argent Tournament te krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef GI het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind 2500g voor een mount nogal veel eerlijk gezegd. Ik geef zelf weinig uit,alleen mijn repairs. Enchants gemming en gear upgrades worden binnen de guild geregeld. Maar dan nog vind ik 2500 g voor een mount erg veel.
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 24 september 2009 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb in totaal ook 6000G uitgegeven om alle Alliance pets van de Argent Tournament te krijgen.
Deze van fajah werkt:quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef Vengswiejj het volgende:
Edit- gelukt nu
Laatste Ach wat ook nog klopt
[ afbeelding ]
Go get a lifequote:Op donderdag 24 september 2009 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Oja m'n andere characters.
Paladin:
[ afbeelding ]
Adamantite minen voor JC op m'n druid.
Rogue:
[ afbeelding ]
Druid:
[ afbeelding ]
Warlock kan hij op de een of andere manier niet vinden.
[ afbeelding ]
Ik zit nog vnl altjes te lvlen, degene tussen lvl 20 en 50, en als afsluiter even de dailies van brewfest, al heb ik er een hard hoofd in dat ik er nog een mount voor krijgquote:Op donderdag 24 september 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
5 level 80's, ik weet het.
Maar ik vind het niet meer zo boeiend de laatste tijd. Eerder moest ik er aan denken op tijd te stoppen 's avonds, maar de laatste week heb ik het spel per dag een kwartiertje open gehad, om ff die brewfest dailies te doen en cooking.
Loserquote:Op donderdag 24 september 2009 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit nog vnl altjes te lvlen, degene tussen lvl 20 en 50, en als afsluiter even de dailies van brewfest, al heb ik er een hard hoofd in dat ik er nog een mount voor krijg
Kheb gister bijv. mn 30 mage naar 34 geschopt, mn 43 warrior naar 45 en mn warlock van 21 naar 23. Achja, ik had gister toch niks beters te doen omdat ik nog aan het uitzieken was...
Denk dat ik vanavond met mn guild naar een 80 dungeon ga voor de broodnodige tankgear (en dan vooral +stam), aangezien mn tank nog maar 21.7k HP unbuffed heeftIk schaam me dan vooral als iemand klaagt dat ie nog maar 34k unbuffed heeft
Mjah ik zit er nog over te twijfelen of ik m'n 25 shaman ga levellen. Opzich wel een leuke class, maar ik heb geen zin om nog een keer al die kutquests in Azeroth en Kalimdor te doenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit nog vnl altjes te lvlen, degene tussen lvl 20 en 50, en als afsluiter even de dailies van brewfest, al heb ik er een hard hoofd in dat ik er nog een mount voor krijg
Kheb gister bijv. mn 30 mage naar 34 geschopt, mn 43 warrior naar 45 en mn warlock van 21 naar 23. Achja, ik had gister toch niks beters te doen omdat ik nog aan het uitzieken was...
Denk dat ik vanavond met mn guild naar een 80 dungeon ga voor de broodnodige tankgear (en dan vooral +stam), aangezien mn tank nog maar 21.7k HP unbuffed heeftIk schaam me dan vooral als iemand klaagt dat ie nog maar 34k unbuffed heeft
FAILquote:Op donderdag 24 september 2009 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee 77 en wil wel tank wordenquote:
level dan een alliance op dezelfde server. misschien wat andere quest wat je dan bezig houdtquote:Op donderdag 24 september 2009 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ik zit er nog over te twijfelen of ik m'n 25 shaman ga levellen. Opzich wel een leuke class, maar ik heb geen zin om nog een keer al die kutquests in Azeroth en Kalimdor te doen.
Ben het spel ook wel een beetje zat eigenlijk. Raiden is tof, maar kost teveel tijd. Alleen als je niet raid, is er weinig om te doen. Beetje heroics en emblems farmen, maar dat gaat ook vervelen na een tijdje. Heb op m'n druid alle emblem gear verzameld en daarna geen zin om het ook op m'n andere characters te doen.
Misschien moet ik gaan pvp-en op m'n mage, elke dag een half uurtje arena of iets dergelijks. Of ik begin voor de grap een alliance character, omdat ik die faction nog nooit heb gespeeld.
Dual spec een optie?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sja ik heb gewoon bizar weinig stam...
Misschien moet ik mn 46 healerdr00d wel omgooien naar feral, want die lvlt ook voor geen meter. Alleen als ie meemag naar ZF of ST ofzo
Yup, dat heb ik gisteren gedaan. M'n 56 DK gedelete en een Draenei Shaman gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
level dan een alliance op dezelfde server. misschien wat andere quest wat je dan bezig houdt
Doen!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sja ik heb gewoon bizar weinig stam...
Misschien moet ik mn 46 healerdr00d wel omgooien naar feral, want die lvlt ook voor geen meter. Alleen als ie meemag naar ZF of ST ofzo
Low level mounts kost toch geen drol meer?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb bijna geen gold meer wegens het aanschaffen van enkele 100% mounts voor altjes + 2 flying mounts voor mn 60+ alts
Das waar, maar als je voor 7 altjes die mounts haalt + nog eens zo'n 600g per flying voor 2 altjes, dan ben ik al rap door mn geld heen. Ik weet dat ik met mn 80 heel wat dailies kan doen en zo 200g kan verdienen... MAAR DAILIES DOEN IS SAAIquote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Low level mounts kost toch geen drol meer?
Heb je geen Money making proffesion ???quote:Op donderdag 24 september 2009 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Das waar, maar als je voor 7 altjes die mounts haalt + nog eens zo'n 600g per flying voor 2 altjes, dan ben ik al rap door mn geld heen. Ik weet dat ik met mn 80 heel wat dailies kan doen en zo 200g kan verdienen... MAAR DAILIES DOEN IS SAAI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |