http://en.wikipedia.org/wiki/International_Talk_Like_a_Pirate_Day (Of tewel naar Booty Bay met ze allenquote:
Gisteren in een hele goede PUG ook helaas bij de champions gestrand (10 man), de eerste bazen gingen zo goedquote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef Ulreazj het volgende:
Jullie hebben genoeg cc in jullie groep ? Jullie doen wel een kill volgorde?
Dat verschilt van de set-up waar je tegen speelt, en met de setup die je zelf hebt =] .quote:Op donderdag 17 september 2009 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren in een hele goede PUG ook helaas bij de champions gestrand (10 man), de eerste bazen gingen zo goedgeen een wipe.
Wat is de beste kill volgorde? Healers eerst natuurlijk? Alhoewel de mage ook ontzettend irritant is.
Zaterdag toch? En zondag begint dan ook nog eens Brewfest. Gaat een leuk weekend worden!quote:
Zaterdag jaquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zaterdag toch? En zondag begint dan ook nog eens Brewfest. Gaat een leuk weekend worden!
Dit is ook een race change, je moet dan alleen dubbel betalen als je bij je oude faction wilt blijven. Dan doe je bijvoorbeeld Horde -> Alliance en dan weer terug naar de Horde.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Faction change.
Race change. Als die er komt ga ik dat wel een paar keer gebruiken.
Beter lezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef Jessah het volgende:
Als je weer terug veranderd naar je eigen faction, dan krijg je ook weer je originele race. En kan je dan kiezen welke race je wil zijn als je transferred van faction, staat dat niet vast?
Even gelezen: je kan veranderen in elk race die je class kan spelen. Erg gierig is wel dat het ook niet meteen een realm transfer is. Dus of je kan alleen characters van een PvE server changen, of je moet nog eens 20 euro neerleggen om van realm te veranderen. Jammer, want ik had nog wel een oude horde op een andere server die ik zou willen transferen, maar om daar nou 45 euro voor neer te leggen....
quote:action Change Underway!
Your Character Faction Change is now pending. Please allow several days for the faction change process to complete. During that time, you can check the Transactions Page to see the status of the faction change, or check your e-mail for a message indicating the faction change was completed successfully.
After the faction change is complete, the next time you log in to World of Warcraft, the character should be ready to enter the race change and customization menu.
Near the character's name on the character select screen, there should be an option to enter the customization menu for that character. When you are satisfied with the changes, you can enter the game immediately as a member of the opposite faction. If you wish, you can put off the changes for a later time and just play the game normally.
Alleen zit ik nu op mijn werk, maar staat het vast klaar voor als ik thuiskomquote:These faction changes have been successfully completed.
The characters are now available to play.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |