Man dan heb ik maar de helftquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:21 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, ik zit op12000-15000 honor denk ik per 2uur
Ohw bij ons duren de potjes wel lang...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:31 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, dat farmt lekker. Als we echt een goed team hebben in AV, dan duurt potje gemiddeld 7minuten, en per potje is dat 2k honor. Dat tikt aan
Net gedaan via automatische incasso. Nu, vijf minuten later, is het al verwerkt. Netjes, Blizzard.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:44 schreef Rikketik het volgende:
Hm, faction change biedt wel mogelijkheden... Ik heb nog een Draenei Paladin, maar die hele Alliance trekt me toch niet zo. Speel ik liever als BE, hoewel dat ook wel een beetje fags zijn. Maar dan in elk geval nog Horde fags.
En over 2 dagen ben je gebanned. Dus begin maar alvast met zoeken naar een credit card. In Nederland werkt Automatische Incasso bijna nooit omdat onbekende incasso's niet worden geaccepteerd bij de meeste banken. Bij mijn bank moet ik eerst formulier ondertekenen en met de post opsturen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Net gedaan via automatische incasso.
Ik betaal al 2 jaar met Automatische Incasso. Gametime, server change, gender change, alles. Nooit mis gegaan. Gewoon goed je gegevens invullen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
En over 2 dagen ben je gebanned. Dus begin maar alvast met zoeken naar een credit card. In Nederland werkt Automatische Incasso bijna nooit omdat onbekende incasso's niet worden geaccepteerd bij de meeste banken. Bij mijn bank moet ik eerst formulier ondertekenen en met de post opsturen.
Heb al eens gezeik gehad met WoW, daardoor ben ik een account kwijtgeraakt omdat ik (toen) geen credit card had.
Nu wel, dus ik heb net mijn Orc Shaman naar de alliance gezet, bij mijn main. Kost 45 euro, maar dan heb je wel een char erbij die weer leuk is om te spelen
Hm, oké dan. We zullen wel zien. Maar ik heb wel vaker met automatische incasso betaald - weliswaar niet bij WoW - maar al dat papierwerk kwam er niet bij kijken. Er is sowieso nog nooit iets fout gegaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
En over 2 dagen ben je gebanned. Dus begin maar alvast met zoeken naar een credit card. In Nederland werkt Automatische Incasso bijna nooit omdat onbekende incasso's niet worden geaccepteerd bij de meeste banken. Bij mijn bank moet ik eerst formulier ondertekenen en met de post opsturen.
Heb al eens gezeik gehad met WoW, daardoor ben ik een account kwijtgeraakt omdat ik (toen) geen credit card had.
quote:
Heeft niet met gegevens invullen te maken. Bij welke bank zit jij?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik betaal al 2 jaar met Automatische Incasso. Gametime, server change, gender change, alles. Nooit mis gegaan. Gewoon goed je gegevens invullen.
ING, voorheen Postbank.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:04 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Heeft niet met gegevens invullen te maken. Bij welke bank zit jij?
oh wat de fuck?!quote:
Vreemd.. Ik zit ook bij ING, alles goed ingevuld maar toch ben ik er door gebanned. 'Charge back' door de bank. Sindsdien durf ik het niet meer te gebruikenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
ING, voorheen Postbank.
Als je foutieve gegevens invult dan willen ze nog wel eens moeilijk doen.
Echt noooit problemen gehad ermee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Vreemd.. Ik zit ook bij ING, alles goed ingevuld maar toch ben ik er door gebanned. 'Charge back' door de bank. Sindsdien durf ik het niet meer te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |