Ah die zag ik toen nietquote:
Hehe...Het wordt vanzelf wel iets minder hoor, zeker als je eenmaal op level 80 bent dan lijkt het soms wat meer op werk. Ik merk aan mezelf dat ik dan ook minder speel.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Dinsdagavond mijn eerste dungeon gedaan. Level 80 voorop, killt alles, andere gast en ik alles looten. Heb nu ruim 10 gold, voor mij al best veel. Man man wat is dit spel verslavend, ongefuckinglofelijk!
voor een daily quest in icecrown krijg je 16 goldquote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Dinsdagavond mijn eerste dungeon gedaan. Level 80 voorop, killt alles, andere gast en ik alles looten. Heb nu ruim 10 gold, voor mij al best veel. Man man wat is dit spel verslavend, ongefuckinglofelijk!
luck0r!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:56 schreef R-Mon het volgende:
Guild raid gecancelled omdat mensen niet komen opdagen, mee met een TotC 25 van een andere guild, roll 100 op een ring van Anub
Eigenlijk wel logisch, net voor de zomer is het precies zo. Veel mensen die tijdens 'normale' werkweken tijd hebben voor WoW hebben in de zomer minder tot geen tijd en andersom.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Ferdii het volgende:
grappig is dat altijd, dat aan het eind van de zomer ineens iedereen disband en crisis is in alle raid guilds![]()
bij ons net anders om... in zomer moesten we blij zijn dat we 25 konden doen.. nu moet je gewoon vechten om een spot.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Ferdii het volgende:
grappig is dat altijd, dat aan het eind van de zomer ineens iedereen disband en crisis is in alle raid guilds
Ben alweer een tijdje bezig met het rerollen van een druid. Was mijn DK meer dan zatnog 4 lvltjes en dan eindelijk 80 en dan snel heroics farmen en gear krijgen
Je krijgt nu ook XP in de battlegroundsquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:38 schreef Rikketik het volgende:
Bijna level 70!
Zit nu alleen te twijfelen. Ik wil graag wat meer PvP'en, maar ergens lijkt het me handiger als ik gewoon richting level 80 ga en me dan met dat soort zaken bezig ga houden. Hetzelfde met bijvoorbeeld reputation grinden voor bepaalde factions.
Dat is het probleem ook een beetje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je krijgt nu ook XP in de battlegrounds
Wat ik gedaan heb is tot 75-76 gewoon levelen in Northrend. Daarna bijna alleen maar BG's gedaan, en toen ik 78 was de craftable PvP set gemaakt. Scheelt een hele boel kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook een beetje.Ik wil wel een PvP-mount bijvoorbeeld, maar daar moet ik nog wel wat Marks of Honor voor verzamelen. Grote kans dat ik door de XP van de battlegrounds al level 71 ben voordat ik er 50 (of 90) bij elkaar heb. En dan kom ik in een nieuwe bracket terecht en maak ik geen schijn van kans tegen gasten met een hoger level. Vind ik ook niet echt leuk.
Je kon xp toch uitschakelen in de BG?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook een beetje.Ik wil wel een PvP-mount bijvoorbeeld, maar daar moet ik nog wel wat Marks of Honor voor verzamelen. Grote kans dat ik door de XP van de battlegrounds al level 71 ben voordat ik er 50 (of 90) bij elkaar heb. En dan kom ik in een nieuwe bracket terecht en maak ik geen schijn van kans tegen gasten met een hoger level. Vind ik ook niet echt leuk.
Yogg faal no.1quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef trance_fan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer dekkered vond dit op internet.
bij ons in de guild zitten we met dit faal op dit moment (extreem)quote:
om je title even te gebruiken: "MEDIC!"quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons in de guild zitten we met dit faal op dit moment (extreem)
Heel veel gehad met mijn oude hardware. #132 is een generic hardware failure oid. Was ik ff met de CPU clocksettings gaan spelen en toen deed hij het wel goed. Niet aan te raden om te doen, trouwens. Je kan je PC er echt mee opfokken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik word echt gek van die error 132, krijg hem soms meerdere keren per uur, zo irritant als je in een group zit. Zijn schijnbaar behoorlijk wat mensen die er last van hebben, maar ik krijg geen goede fix gevonden via http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=wow+error+132&meta=&aq=f&oq= . Iemand anders met hetzelfde probleem?
had het probleem ook.. probeer je addons zoveel mogelijk up to date te houden. Mijn probleem was de healbot die niet echt lekker werkte met een andere addon. Nadat ik healbot verwijdert had is het zelden voor gekomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik word echt gek van die error 132, krijg hem soms meerdere keren per uur, zo irritant als je in een group zit. Zijn schijnbaar behoorlijk wat mensen die er last van hebben, maar ik krijg geen goede fix gevonden via http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=wow+error+132&meta=&aq=f&oq= . Iemand anders met hetzelfde probleem?
Wij hebben het ook al met 7 man gedaan. Moet wel eerlijk zeggen dat we toen niet aan Sapphiron en KT toe gekomen zijn. Maar het feit dat je bijna alles zonder problemen kan clearen met 6 of 7 man met alleen maar wat EoC gear zegt genoeg.quote:Op zondag 13 september 2009 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren naxx10 run met wat alts uit raidguilds. Man wat is dat belachelijk geworden. We hebben de eerste twee bosses gedaan met 1 tank, 1 healer
.
Helaas geen Undying omdat we 1 pug warrior meehadden, die, hoe zal het ook anders, doodging op Thaddius. En later bij KT weer, omdat hij midden tussen ons in stond en een iceblock chainde.
Maarja, misschien volgende week.
En 30% dodge, zeker?quote:Op zondag 13 september 2009 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
Net wat orbs gekocht van emblems die ik over had op m'n mage en http://www.wowhead.com/?item=45564 laten maken. 29.7k hp in Tauren form, win.
Ik vind inscription zwaar tegen vallen. Keb hem op één van mijn chars, maar denk er seriues over om hem te laten omspecen naar alch. De shoulders enchant zijn leuk, maar dat is eigenlijk ook het enige. Op mijn server is het gewoon zowat onmogelijk om een glyph te verkopen boven de 3g.quote:Op maandag 14 september 2009 08:34 schreef Stranger het volgende:
Tailoring en Inscription opgepikt in plaats van Alchemy en Skinning.
Lightweave Embroidery en Master's Inscription of the Storm zijn het duidelijk waard.
Maar het is ook enorm goedkoop te levellen, ik heb de professions op mijn main niet om gold te verdienen, daarvoor heb ik wel alts.quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik vind inscription zwaar tegen vallen. Keb hem op één van mijn chars, maar denk er seriues over om hem te laten omspecen naar alch. De shoulders enchant zijn leuk, maar dat is eigenlijk ook het enige. Op mijn server is het gewoon zowat onmogelijk om een glyph te verkopen boven de 3g.
dit dus.quote:Op maandag 14 september 2009 10:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar het is ook enorm goedkoop te levellen, ik heb de professions op mijn main niet om gold te verdienen, daarvoor heb ik wel alts.
iedere Inscriber heeft dat ding zo ongeveer :xquote:Op maandag 14 september 2009 15:58 schreef Rikketik het volgende:
Glyph of Raise Dead
Eindelijk gevonden op de AH, en nog redelijk goedkoop ook.
Heeft al met al toch nog een tijdje geduurd voordat ik hem te koop aangeboden vond. Zal wel snel verkocht worden natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 16:31 schreef Laviathan het volgende:
[..]
iedere Inscriber heeft dat ding zo ongeveer :x
ik ken het.. onze 125e try op yogg25 was de 1e kill... echt dagen alleen op p1 gewiped omdat mensen extra adds spawnen. p2 hebben we met alle melee in vezax' kamer tot perfectie geoefend, en p3 is faceroll met 2 fok interrupt combatrogues.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons in de guild zitten we met dit faal op dit moment (extreem)
eigenlijk elk momentquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:06 schreef Moozzie het volgende:
Vanaf wel level is het handig om te respeccen naar elemental als shammy
Ja dat mana verbruiken bedoel ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
eigenlijk elk momentzelf geleveld met elemental.. werkt mooi. Denk er alleen wel aan dat je behoorlijk wat mana verbruikt!
Ik dacht dat elemental juist goed was voor pvp en misschien wel nuttig dus voor battlegrounds. En aangezien je daar tegenwoordig ook xp voor krijgtquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon doorgaan met enhancement tot lvl80. Heb ik ook gedaan. Werkt heerlijk zonder downtime of zonder te kiten. Elemental is leuk als je in een instance makkelijk je gang kan gaan, daarbuiten is het alleen vervelend vind ik. Vanaf lvl80 is het wel weer leuk omdat je dan met 1 lava burst elke mob in de game doodmaakt
Errug dapperquote:Op woensdag 16 september 2009 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb even in een handjevol uren tijd een Orc Warlock naar 13 geschopt, ik ga hem als Destro lvlen
Wel een kill volgorde maar net iets te weinig cc denk ik. We hadden geen lock, rogue en dk mee (wel 4 paladins...)quote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef Ulreazj het volgende:
Jullie hebben genoeg cc in jullie groep ? Jullie doen wel een kill volgorde?
Laatste tijd niet maar paar weken geleden wel heel erg..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie trouwens ook altijd last van die "Additional instances cannot be loaded" crap?
Ah ok, dat maakt het gevecht heel veel lastiger. Mijn groep deed rogue / 1 healer / mage ccen. Toen healer neergenuked met cds. Toen andere healer en toen rogue. Zolang er 2 maar neer zijn en van jezelf de hele groep nog in leven is, dan is het goed te doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:00 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Wel een kill volgorde maar net iets te weinig cc denk ik. We hadden geen lock, rogue en dk mee (wel 4 paladins...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |