Je krijgt nu ook XP in de battlegroundsquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:38 schreef Rikketik het volgende:
Bijna level 70!
Zit nu alleen te twijfelen. Ik wil graag wat meer PvP'en, maar ergens lijkt het me handiger als ik gewoon richting level 80 ga en me dan met dat soort zaken bezig ga houden. Hetzelfde met bijvoorbeeld reputation grinden voor bepaalde factions.
Dat is het probleem ook een beetje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je krijgt nu ook XP in de battlegrounds
Wat ik gedaan heb is tot 75-76 gewoon levelen in Northrend. Daarna bijna alleen maar BG's gedaan, en toen ik 78 was de craftable PvP set gemaakt. Scheelt een hele boel kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook een beetje.Ik wil wel een PvP-mount bijvoorbeeld, maar daar moet ik nog wel wat Marks of Honor voor verzamelen. Grote kans dat ik door de XP van de battlegrounds al level 71 ben voordat ik er 50 (of 90) bij elkaar heb. En dan kom ik in een nieuwe bracket terecht en maak ik geen schijn van kans tegen gasten met een hoger level. Vind ik ook niet echt leuk.
Je kon xp toch uitschakelen in de BG?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook een beetje.Ik wil wel een PvP-mount bijvoorbeeld, maar daar moet ik nog wel wat Marks of Honor voor verzamelen. Grote kans dat ik door de XP van de battlegrounds al level 71 ben voordat ik er 50 (of 90) bij elkaar heb. En dan kom ik in een nieuwe bracket terecht en maak ik geen schijn van kans tegen gasten met een hoger level. Vind ik ook niet echt leuk.
Yogg faal no.1quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef trance_fan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn broer dekkered vond dit op internet.
bij ons in de guild zitten we met dit faal op dit moment (extreem)quote:
om je title even te gebruiken: "MEDIC!"quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
bij ons in de guild zitten we met dit faal op dit moment (extreem)
Heel veel gehad met mijn oude hardware. #132 is een generic hardware failure oid. Was ik ff met de CPU clocksettings gaan spelen en toen deed hij het wel goed. Niet aan te raden om te doen, trouwens. Je kan je PC er echt mee opfokken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik word echt gek van die error 132, krijg hem soms meerdere keren per uur, zo irritant als je in een group zit. Zijn schijnbaar behoorlijk wat mensen die er last van hebben, maar ik krijg geen goede fix gevonden via http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=wow+error+132&meta=&aq=f&oq= . Iemand anders met hetzelfde probleem?
had het probleem ook.. probeer je addons zoveel mogelijk up to date te houden. Mijn probleem was de healbot die niet echt lekker werkte met een andere addon. Nadat ik healbot verwijdert had is het zelden voor gekomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik word echt gek van die error 132, krijg hem soms meerdere keren per uur, zo irritant als je in een group zit. Zijn schijnbaar behoorlijk wat mensen die er last van hebben, maar ik krijg geen goede fix gevonden via http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=wow+error+132&meta=&aq=f&oq= . Iemand anders met hetzelfde probleem?
Wij hebben het ook al met 7 man gedaan. Moet wel eerlijk zeggen dat we toen niet aan Sapphiron en KT toe gekomen zijn. Maar het feit dat je bijna alles zonder problemen kan clearen met 6 of 7 man met alleen maar wat EoC gear zegt genoeg.quote:Op zondag 13 september 2009 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren naxx10 run met wat alts uit raidguilds. Man wat is dat belachelijk geworden. We hebben de eerste twee bosses gedaan met 1 tank, 1 healer
.
Helaas geen Undying omdat we 1 pug warrior meehadden, die, hoe zal het ook anders, doodging op Thaddius. En later bij KT weer, omdat hij midden tussen ons in stond en een iceblock chainde.
Maarja, misschien volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |