abonnement Unibet Coolblue
pi_73068719
Ik merk dat ik weer teveel zit te wowen Droomde vannacht dat ik een orc warrior in een BG was
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_73069087
Haha, grappig idd.



hier.
pi_73070122


  donderdag 24 september 2009 @ 14:49:43 #279
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73070130
Cool

Priest

Mage

Shaman
pi_73070396
Oja m'n andere characters .

Paladin:

Adamantite minen voor JC op m'n druid .

Rogue:


Druid:


Warlock kan hij op de een of andere manier niet vinden . (oh, nu ineens wel )



[ Bericht 5% gewijzigd door Sapstengel op 24-09-2009 15:33:28 ]
pi_73070555
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Oja m'n andere characters .

Paladin:
[ afbeelding ]
Adamantite minen voor JC op m'n druid .

Rogue:
[ afbeelding ]

Druid:
[ afbeelding ]

Warlock kan hij op de een of andere manier niet vinden .

[ afbeelding ]
Go get a life
pi_73070618
5 level 80's, ik weet het .

Maar ik vind het niet meer zo boeiend de laatste tijd. Eerder moest ik er aan denken op tijd te stoppen 's avonds, maar de laatste week heb ik het spel per dag een kwartiertje open gehad, om ff die brewfest dailies te doen en cooking.
  donderdag 24 september 2009 @ 15:12:02 #283
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_73070805
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_73071161
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
5 level 80's, ik weet het .

Maar ik vind het niet meer zo boeiend de laatste tijd. Eerder moest ik er aan denken op tijd te stoppen 's avonds, maar de laatste week heb ik het spel per dag een kwartiertje open gehad, om ff die brewfest dailies te doen en cooking.
Ik zit nog vnl altjes te lvlen, degene tussen lvl 20 en 50, en als afsluiter even de dailies van brewfest, al heb ik er een hard hoofd in dat ik er nog een mount voor krijg

Kheb gister bijv. mn 30 mage naar 34 geschopt, mn 43 warrior naar 45 en mn warlock van 21 naar 23. Achja, ik had gister toch niks beters te doen omdat ik nog aan het uitzieken was...

Denk dat ik vanavond met mn guild naar een 80 dungeon ga voor de broodnodige tankgear (en dan vooral +stam), aangezien mn tank nog maar 21.7k HP unbuffed heeft Ik schaam me dan vooral als iemand klaagt dat ie nog maar 34k unbuffed heeft
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_73071214
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zit nog vnl altjes te lvlen, degene tussen lvl 20 en 50, en als afsluiter even de dailies van brewfest, al heb ik er een hard hoofd in dat ik er nog een mount voor krijg

Kheb gister bijv. mn 30 mage naar 34 geschopt, mn 43 warrior naar 45 en mn warlock van 21 naar 23. Achja, ik had gister toch niks beters te doen omdat ik nog aan het uitzieken was...

Denk dat ik vanavond met mn guild naar een 80 dungeon ga voor de broodnodige tankgear (en dan vooral +stam), aangezien mn tank nog maar 21.7k HP unbuffed heeft Ik schaam me dan vooral als iemand klaagt dat ie nog maar 34k unbuffed heeft
Loser
Ohw wacht ik zit op 14k unbuffed
pi_73071282
Jamaar ben jij 80 en tank?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_73071322
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zit nog vnl altjes te lvlen, degene tussen lvl 20 en 50, en als afsluiter even de dailies van brewfest, al heb ik er een hard hoofd in dat ik er nog een mount voor krijg

Kheb gister bijv. mn 30 mage naar 34 geschopt, mn 43 warrior naar 45 en mn warlock van 21 naar 23. Achja, ik had gister toch niks beters te doen omdat ik nog aan het uitzieken was...

Denk dat ik vanavond met mn guild naar een 80 dungeon ga voor de broodnodige tankgear (en dan vooral +stam), aangezien mn tank nog maar 21.7k HP unbuffed heeft Ik schaam me dan vooral als iemand klaagt dat ie nog maar 34k unbuffed heeft
Mjah ik zit er nog over te twijfelen of ik m'n 25 shaman ga levellen. Opzich wel een leuke class, maar ik heb geen zin om nog een keer al die kutquests in Azeroth en Kalimdor te doen .

Ben het spel ook wel een beetje zat eigenlijk. Raiden is tof, maar kost teveel tijd. Alleen als je niet raid, is er weinig om te doen. Beetje heroics en emblems farmen, maar dat gaat ook vervelen na een tijdje. Heb op m'n druid alle emblem gear verzameld en daarna geen zin om het ook op m'n andere characters te doen .

Misschien moet ik gaan pvp-en op m'n mage, elke dag een half uurtje arena of iets dergelijks. Of ik begin voor de grap een alliance character, omdat ik die faction nog nooit heb gespeeld.
pi_73071430
Hmm die signature site ligt er uit ofzo..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  donderdag 24 september 2009 @ 15:35:48 #289
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_73071519
Werkt hier gewoon
phluphy for president!
pi_73071524
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Denk dat ik vanavond met mn guild naar een 80 dungeon ga voor de broodnodige tankgear (en dan vooral +stam), aangezien mn tank nog maar 21.7k HP unbuffed heeft Ik schaam me dan vooral als iemand klaagt dat ie nog maar 34k unbuffed heeft
FAIL haha sorry moest ff
Als ik in me halve tank gear aan doe samen met de rest van holy zit ik al op 23k unbuffed (en dan heb ik nog niks van gems/ench op me tank gear xD)

Hier me DK pvp lvling only alt (62,5 nu ofzo lol)
Jeweet!
pi_73071579
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jamaar ben jij 80 en tank?
Nee 77 en wil wel tank worden
ben al bezig met me reputatie in argent crusade en sparen voor honor uit bg's
en geld om de 3 polar items te laten maken
pi_73071631
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah ik zit er nog over te twijfelen of ik m'n 25 shaman ga levellen. Opzich wel een leuke class, maar ik heb geen zin om nog een keer al die kutquests in Azeroth en Kalimdor te doen .

Ben het spel ook wel een beetje zat eigenlijk. Raiden is tof, maar kost teveel tijd. Alleen als je niet raid, is er weinig om te doen. Beetje heroics en emblems farmen, maar dat gaat ook vervelen na een tijdje. Heb op m'n druid alle emblem gear verzameld en daarna geen zin om het ook op m'n andere characters te doen .

Misschien moet ik gaan pvp-en op m'n mage, elke dag een half uurtje arena of iets dergelijks. Of ik begin voor de grap een alliance character, omdat ik die faction nog nooit heb gespeeld.
level dan een alliance op dezelfde server. misschien wat andere quest wat je dan bezig houdt
pi_73071695
Sja ik heb gewoon bizar weinig stam...

Misschien moet ik mn 46 healerdr00d wel omgooien naar feral, want die lvlt ook voor geen meter. Alleen als ie meemag naar ZF of ST ofzo
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_73071784
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sja ik heb gewoon bizar weinig stam...

Misschien moet ik mn 46 healerdr00d wel omgooien naar feral, want die lvlt ook voor geen meter. Alleen als ie meemag naar ZF of ST ofzo
Dual spec een optie?
pi_73071854
Ik heb bijna geen gold meer wegens het aanschaffen van enkele 100% mounts voor altjes + 2 flying mounts voor mn 60+ alts
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_73071978
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:39 schreef Moozzie het volgende:

[..]

level dan een alliance op dezelfde server. misschien wat andere quest wat je dan bezig houdt
Yup, dat heb ik gisteren gedaan. M'n 56 DK gedelete en een Draenei Shaman gemaakt.

Ben idd op dezelfe realm gegaan omdat ik dan nog via neutral AH wat crap kan "versturen".
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sja ik heb gewoon bizar weinig stam...

Misschien moet ik mn 46 healerdr00d wel omgooien naar feral, want die lvlt ook voor geen meter. Alleen als ie meemag naar ZF of ST ofzo
Doen! .

Feral druids zijn imo een van de leukste classes om te levellen. Eén mob snel doden in cat, of gewoon een groep van 6/7 mobs pullen en ze afmaken in bear. Vooral als je op 40 Savage Defense krijgt schiet het enorm op. En Improved Leader of the Pack.
pi_73072207
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb bijna geen gold meer wegens het aanschaffen van enkele 100% mounts voor altjes + 2 flying mounts voor mn 60+ alts
Low level mounts kost toch geen drol meer?
pi_73072301
pi_73072769
Wat voor add-ons heb je ? =| ik kan egt niet meer spelen met die standard GUI. m'n GUI ziet er egt even anders uit
Jeweet!
pi_73072895
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Low level mounts kost toch geen drol meer?
Das waar, maar als je voor 7 altjes die mounts haalt + nog eens zo'n 600g per flying voor 2 altjes, dan ben ik al rap door mn geld heen. Ik weet dat ik met mn 80 heel wat dailies kan doen en zo 200g kan verdienen... MAAR DAILIES DOEN IS SAAI
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')