Jezus, als je daar tegenwoordig nog je geld aan uit wilt geven is het wel heel erg zondequote:Op maandag 21 september 2009 19:05 schreef Rikketik het volgende:
Gratz!
Ik heb bijna genoeg gold bij elkaar voor een Armored Brown Bear. Heeft me uiteindelijk maar een paar uur gekost, maar ik ben gewoon heel slecht in sparen.
Oh, oké. Thanx voor de tip.quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jezus, als je daar tegenwoordig nog je geld aan uit wilt geven is het wel heel erg zondeDan kan je die paar honderd G net zo goed weggeven.
mik's scrolling battle text of iets in die geestquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef KreKkeR het volgende:
Ik zag laatst een UI of mod waarbij je de damage en healing op jou niet op jouw char ziet verschijnen maar er netjes in een boogje omheen... iemand enig idee welke UI of mod dit is?
[ afbeelding ]
Thanks! Ik had 'm ondertussen al gevonden via een guildie: scrolling combat text inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
mik's scrolling battle text of iets in die geest
Wij hebben eigenlijk nooit echt problemen gehad met de fraction champions. Als je eenmaal weet wie en hoe aan te vallen is het eigenlijk wel simpel. maar ja.. het is dan wel PUG waar je over spreekt en dat is inderdaad nooit zo'n succes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Het blijft opvallend hoe de signups voor totc 10 omhoog schieten als de factions champions down zijn
Het grootste gedeelte gisteravond van de groep had ook de champions down gekregen vorige week dus daarmee gingen we verder.
De twins waren geen probleem, Anub'arak was ook vlot down na een paar keer proberen.
Maar damn wat is dat wierd healen, alle dps zouden rond de 30 / 40% moeten zitten. Aangezien hij zich healed met een percentage van de health van de raid.
Dus je hebt de hele tijd vrijwel alle balkjes van iedereen rood en dan is de eerste reactie toch om ze te healen![]()
Daarna nog even wat zitten spelen met de de hele group op totc 10 heroic. Damn dat toch een heel stuk lastiger
keep 'em alivequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Fratz het volgende:
Vandaag gaan we voor de eerste keer Algalon doen (25 versie).
Iemand nog tips?(speel een holydin)
Het is trouwens inderdaad die jij noemt. Ik dacht dat het dezelfde addon betrof, maar het zijn twee verschillende addons zag ik vandaag. Beiden zijn wel relaxed, maar die van Mik is denk ik net iets beter voor mij.quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
mik's scrolling battle text of iets in die geest
Ah gzquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef SharQueDo het volgende:
Master of Alterac Valley achievement!
Nu nog heel wat wins in de andere battlegrounds én exalted met Silverwing en Arathor.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah gznog 10 min op me werk en dan naar huis toe om brewfest daylies te doen
.
ywquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is trouwens inderdaad die jij noemt. Ik dacht dat het dezelfde addon betrof, maar het zijn twee verschillende addons zag ik vandaag. Beiden zijn wel relaxed, maar die van Mik is denk ik net iets beter voor mij.
Thanks again
stomme brewfest! ik krijg die stomme mount niet! de roll functie wil gewoon niet dat ik hem win! vandaag 99 gerolled en dan rolled er iemand 100! krijgt hij de needy achievement ook nog (die ik ook moet hebben, maar nooit zal krijgen omdat ik items nooit need!)quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:45 schreef drumstickNL het volgende:
Brewfest.
Zijn die pony kegs voor altijd of zijn ze na 15 minuten weg?
Dat is o.a. de SpamMeNot addon, kun je zelf instellen dat mensen je pas kunnen whisperen als ze minimaal lvl 2 zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef Ericjuh het volgende:
Over addons trouwens.. iemand enig idee of er een addon is die er voor zorgt dat je geen wispers ontvangt van mensen onder een bepaald level!
Want ik heb inmiddels al de 100 mounts achievement kunnen hebben als ik alle wispers had geloofd. Daarnaast zien ze mij nog steeds als potentiële klant om geld te verkopen!
Pfft nog geen patch te downloaden hierquote:
Het is een permanent item dus ja je kan het altijd gebruikenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:45 schreef drumstickNL het volgende:
Brewfest.
Zijn die pony kegs voor altijd of zijn ze na 15 minuten weg?
Ik kon de patch vanochtend om 06.30 al downloaden.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Pfft nog geen patch te downloaden hier. Normaal zijn ze er altijd zo lekker op tijd mee dan zet ik me computer aan start de download en ga naar me werk
doe maar rustig.. je kunt tot 11 uur toch niet inloggen (en om 10 voor 11 staat er bericht dat het tot 3 uur duurt.)quote:Op woensdag 23 september 2009 09:53 schreef dekkered het volgende:
ik ben m nu ook al aant dloaden, gaat alleen niet zo snel op men laptop op school
maakt mij niks uit zit toch nog tot 4 uur op school...quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
doe maar rustig.. je kunt tot 11 uur toch niet inloggen (en om 10 voor 11 staat er bericht dat het tot 3 uur duurt.)
Haha, ook net op tijd!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef SharQueDo het volgende:
Master of Alterac Valley achievement!
Nu nog heel wat wins in de andere battlegrounds én exalted met Silverwing en Arathor.
quote:With the launch of patch 3.2.2 today there have been some changes to the Alterac Valley battleground and we wanted to clarify what exactly has been done.
Level 80 characters now have their own bracket and there is a separate bracket for characters that are levels 70 to 79. This change was originally planned for patch 3.3 but it was accidently applied to the current patch 3.2.2. As we had already intended to make this change so that players who are leveling play together and players who are at the level cap play together, we will be keeping the bracket setup this way, but the level of the bosses in the brackets below level 80 will be reduced to compensate. (Source)
Hmm maf mij lukte het pas om 10 uur :/. Maar goed nu lekker seedenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik kon de patch vanochtend om 06.30 al downloaden.
Dit is ten behoeve van zoveel jaar bestaan van wow... niks meer.. niks minder. Zie het als een kado van blizzard naar de speler toe. Ik had vanaf het moment dat het aangekondigd was al geen uitdaging verwacht. Ik heb toch liever dat ze de tijd steken in icecrown citadel dan onyxia. Na ulduar is toch de grote uitdaging de icecrown citadel.. toc en onyxia zie ik als warm houders..quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Bah, stelt alweer niks voor dus. Waarom zijn ze uberhaupt zo snel hiermee gekomen, ze hadden imo beter dit en Ulduar om kunnen wisselen oid. Maarja.
Dat doet ie..quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Bah, stelt alweer niks voor dus. Waarom zijn ze uberhaupt zo snel hiermee gekomen, ze hadden imo beter dit en Ulduar om kunnen wisselen oid. Maarja.
Klopt het trouwens dat The Black Knight nu ook een dagger dropt? In ToC Heroic.
Daar heb je ook een punt idd. Het is ff snel iets tussendoor zodat de mensen bezig worden gehouden terwijl ze hun tijd besteden aan Icecrown.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Dit is ten behoeve van zoveel jaar bestaan van wow... niks meer.. niks minder. Zie het als een kado van blizzard naar de speler toe. Ik had vanaf het moment dat het aangekondigd was al geen uitdaging verwacht. Ik heb toch liever dat ze de tijd steken in icecrown citadel dan onyxia. Na ulduar is toch de grote uitdaging de icecrown citadel.. toc en onyxia zie ik als warm houders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |