Jezus, als je daar tegenwoordig nog je geld aan uit wilt geven is het wel heel erg zondequote:Op maandag 21 september 2009 19:05 schreef Rikketik het volgende:
Gratz!
Ik heb bijna genoeg gold bij elkaar voor een Armored Brown Bear. Heeft me uiteindelijk maar een paar uur gekost, maar ik ben gewoon heel slecht in sparen.
Oh, oké. Thanx voor de tip.quote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jezus, als je daar tegenwoordig nog je geld aan uit wilt geven is het wel heel erg zondeDan kan je die paar honderd G net zo goed weggeven.
mik's scrolling battle text of iets in die geestquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef KreKkeR het volgende:
Ik zag laatst een UI of mod waarbij je de damage en healing op jou niet op jouw char ziet verschijnen maar er netjes in een boogje omheen... iemand enig idee welke UI of mod dit is?
[ afbeelding ]
Thanks! Ik had 'm ondertussen al gevonden via een guildie: scrolling combat text inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
mik's scrolling battle text of iets in die geest
Wij hebben eigenlijk nooit echt problemen gehad met de fraction champions. Als je eenmaal weet wie en hoe aan te vallen is het eigenlijk wel simpel. maar ja.. het is dan wel PUG waar je over spreekt en dat is inderdaad nooit zo'n succes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Het blijft opvallend hoe de signups voor totc 10 omhoog schieten als de factions champions down zijn
Het grootste gedeelte gisteravond van de groep had ook de champions down gekregen vorige week dus daarmee gingen we verder.
De twins waren geen probleem, Anub'arak was ook vlot down na een paar keer proberen.
Maar damn wat is dat wierd healen, alle dps zouden rond de 30 / 40% moeten zitten. Aangezien hij zich healed met een percentage van de health van de raid.
Dus je hebt de hele tijd vrijwel alle balkjes van iedereen rood en dan is de eerste reactie toch om ze te healen![]()
Daarna nog even wat zitten spelen met de de hele group op totc 10 heroic. Damn dat toch een heel stuk lastiger
keep 'em alivequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Fratz het volgende:
Vandaag gaan we voor de eerste keer Algalon doen (25 versie).
Iemand nog tips?(speel een holydin)
Het is trouwens inderdaad die jij noemt. Ik dacht dat het dezelfde addon betrof, maar het zijn twee verschillende addons zag ik vandaag. Beiden zijn wel relaxed, maar die van Mik is denk ik net iets beter voor mij.quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
mik's scrolling battle text of iets in die geest
Ah gzquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef SharQueDo het volgende:
Master of Alterac Valley achievement!
Nu nog heel wat wins in de andere battlegrounds én exalted met Silverwing en Arathor.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah gznog 10 min op me werk en dan naar huis toe om brewfest daylies te doen
.
ywquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is trouwens inderdaad die jij noemt. Ik dacht dat het dezelfde addon betrof, maar het zijn twee verschillende addons zag ik vandaag. Beiden zijn wel relaxed, maar die van Mik is denk ik net iets beter voor mij.
Thanks again
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |