Eadric the Pure heeft wel iets leuks voor paladins.. http://www.wowhead.com/?item=47509quote:Op woensdag 23 september 2009 13:56 schreef Vengswiejj het volgende:
@Failatronic: Nice, gratz met je nieuwe Dagger ^^ .
Jammr dat ie geen fatsoenlijke healing wep dropt voor Holy/paly =( , Aleen de Cape en Head lijken interresant voor mij voor de rest eigenlijk niks. Mja wel weer leuk om oni zo te downen ipv met 2je.
Ja maar dan ga ik liever voor de mace van Anub in ToTc Raid.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Eadric the Pure heeft wel iets leuks voor paladins.. http://www.wowhead.com/?item=47509
Maar ik kijk nu ook naar dat spellblade dat Ony dropt.
Die is voor Disc priests ook erg prettigquote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Eadric the Pure heeft wel iets leuks voor paladins.. http://www.wowhead.com/?item=47509
Maar ik kijk nu ook naar dat spellblade dat Ony dropt.
je kunt hem gewoon downloaden van de site hoor? gewoon ff inloggen in je account manager en daar kun je alle images vandaan halen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:58 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik heb er genoeg van, elke keer nieuwe patch moet ik alles weer resetten omdat ik gedownloade US versie had.
Ik ga nu maar gewoon de EU versie installen (ben 1 van de CDtjes van mn originele copy kwijt).
Welkom.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:05 schreef garriej het volgende:
nog niet lang op fok, wel lang op WoW!
ik heb op het moment 2 level 80 chars.
me priest een troll, op sunstrider horde
en mijn warrior een dwarf op trollbane
beide zijn epic gegeared.
verder is me warrior 450 mining en JC me priest is 440 tailor en 450 herba.
owja en ze heten allebei garriej
2500g is absoluut niet veel geld hoor. Als je ziet hoe makkelijk het is tegenwoordig om geld te maken. Ik zelf hang altijd rond de 10k, en er gaat niets weg. Repairs worden door de guildbank betaald, en flasks farm ik zelf.quote:
Dat kan, maar ik vind 2500g voor een mount nogal veel eerlijk gezegd. Ik geef zelf weinig uit,alleen mijn repairs. Enchants gemming en gear upgrades worden binnen de guild geregeld. Maar dan nog vind ik 2500 g voor een mount erg veel.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
2500g is absoluut niet veel geld hoor. Als je ziet hoe makkelijk het is tegenwoordig om geld te maken. Ik zelf hang altijd rond de 10k, en er gaat niets weg. Repairs worden door de guildbank betaald, en flasks farm ik zelf.
Dus tsja, dan is 2500g geen probleem.
Ik heb in totaal ook 6000G uitgegeven om alle Alliance pets van de Argent Tournament te krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef GI het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind 2500g voor een mount nogal veel eerlijk gezegd. Ik geef zelf weinig uit,alleen mijn repairs. Enchants gemming en gear upgrades worden binnen de guild geregeld. Maar dan nog vind ik 2500 g voor een mount erg veel.
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 24 september 2009 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb in totaal ook 6000G uitgegeven om alle Alliance pets van de Argent Tournament te krijgen.
Deze van fajah werkt:quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef Vengswiejj het volgende:
Edit- gelukt nu
Laatste Ach wat ook nog klopt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |