abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72567314

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] |
[05] | [06] | [07] | [08] |
[09] | [10] | [11] | [12] |
[13] | [14] |

Hou verder de volgende regels in de gaten:[b/]
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

[b]Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Do what you love, love what you do!
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:46:23 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_72567343
a, leuk
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:46:29 #3
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72567349
TVP

EN

Weet iemand als je bijv. TNT Track en Trace gaat bellen op dat 0900 nummer zeg maar dat ze kunnen kijken per postcode/huisadres of er pakjes zijn ingenomen zijn of voor aflevering klaar liggen of heb je echt een traceercode nodig?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72567375
Wou net topic aanmaken .

Nu maar hopen dat de douane mijn pakketje niet openmaakt
pi_72567421
vggggggggggggg
pi_72567445
Ben je wapenhandelaar of heb je een bestelling boven de 150 euro?
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:48 schreef feelsgoodman het volgende:
vggggggggggggg
Pardon?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_72567490
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef sven93 het volgende:
Wou net topic aanmaken .

Nu maar hopen dat de douane mijn pakketje niet openmaakt
zit er iets heel; spannends in?
anders hoef je je kennelijk geen zorgen te maken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72567527
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Dionysiou het volgende:
TVP

EN

Weet iemand als je bijv. TNT Track en Trace gaat bellen op dat 0900 nummer zeg maar dat ze kunnen kijken per postcode/huisadres of er pakjes zijn ingenomen zijn of voor aflevering klaar liggen of heb je echt een traceercode nodig?
Traceercode voor nodig.

Maar, aan de vorige posts over de douane gezien doen ze volgens mij niet eens zo heel moeilijk op dit moment:
- Ed softy t-shirt van 20$ gewoon binnengekomen, wel gecontroleerd. Een van de laatste posts van vorig topic.
- Nieuw Jork Jenkies petje gewoon binngengekomen, wel gecontroleerd. Een van de eerste posts van vorig topic.

Ik heb ook genoeg leuke spulletjes die onderweg zijn en ik maak me verder niet echt zorgen voor de douane.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:50:53 #10
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72567565
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:48 schreef Semmm het volgende:
Ben je wapenhandelaar of heb je een bestelling boven de 150 euro?
[..]

Pardon?
Nee maar als ze zo'n G-Ster jas tegen komen denken ze vast; Oh, die is nep..
Toch jammer als dat zou gebeuren. Aan de ene kant die Ed Softy is ook door gelaten las ik net. Dus waarom ik niet

@ Joene

Inderdaad, maar die van mij is al best lang onderweg.. kan wel kloppen zou ongeveer aankomen met al die verscherpte douane controles etc. tenzij Rachel is vergeten mijn Jas te versturen.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72567567
tvp
pi_72567705
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nee maar als ze zo'n G-Ster jas tegen komen denken ze vast; Oh, die is nep..
Toch jammer als dat zou gebeuren. Aan de ene kant die Ed Softy is ook door gelaten las ik net. Dus waarom ik niet
@ Joene

Inderdaad, maar die van mij is al best lang onderweg.. kan wel kloppen zou ongeveer aankomen met al die verscherpte douane controles etc. tenzij Rachel is vergeten mijn Jas te versturen.
Daarom juist, is iemand z'n nepkleding hier uberhaupt al een keer in beslag genomen?
pi_72567840
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zit er iets heel; spannends in?
anders hoef je je kennelijk geen zorgen te maken
Nja, in DP valt het onder de categorie Self-defense, dus .
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:56:10 #14
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72567845
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Semmm het volgende:

[..]

Daarom juist, is iemand z'n nepkleding hier uberhaupt al een keer in beslag genomen?
Mja, maar een T-Shirt is wat anders dan een Jas maar we wachten rustig af
pi_72567907
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:56 schreef sven93 het volgende:

[..]

Nja, in DP valt het onder de categorie Self-defense, dus .
Ken je dit topic al?

http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=19&TopicID=563

pi_72568002
En wachten jullie nog maar even met nep ipots kopen want als het goed is introduceert apple morgen nieuwe ipods met Camera functie, dus daar zullen ook wel weer clones van komen binnen een paar weken
pi_72568080
quote:
Ja, had het gezien, toen het verzonden was . Mja, wil niet zeggen dat het bij mij zo hoeft te gaan. Ik heb al heel wat besteld en tot nu toe nog nooit gehad dat de douane het heeft geopend.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:01:50 #18
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72568095
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Semmm het volgende:
En wachten jullie nog maar even met nep ipots kopen want als het goed is introduceert apple morgen nieuwe ipods met Camera functie, dus daar zullen ook wel weer clones van komen binnen een paar weken
Chinese namaak gadgets met cameras zijn 9 van de 10 keer echt crappy. In dat geval kan je beter een echte iPod kaufen.
pi_72568150
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Chinese namaak gadgets met cameras zijn 9 van de 10 keer echt crappy. In dat geval kan je beter een echte iPod kaufen.
Je kan sowieso beter een echte kopen ook deze ipod 5G zonder camera maarja, ik dacht ik meld het even voordat straks mensen hebben die net hun ipot hebben en dan staat de nieuwe alwee rop taobao
pi_72568404
Ik heb die rolax van 10 euro al eens in handen gehad. Hier een foto
http://www.mijnalbum.nl/Foto-36MHXXED.jpg

Ik heb zelf ook een rolax besteld, een andere. Hoop dat het goed gaat met douane
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:12:42 #21
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72568521
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Semmm het volgende:

[..]

Je kan sowieso beter een echte kopen ook deze ipod 5G zonder camera maarja, ik dacht ik meld het even voordat straks mensen hebben die net hun ipot hebben en dan staat de nieuwe alwee rop taobao
Mwah, ik hoef geen iPod met een camera tenzij het 8MP is met een degelijke lens (Carl Zeiss bijv) anders gebruik ik mooi m'n shuffle + Sony Ericsson Xperia
pi_72568660
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef veda het volgende:
Ik heb die rolax van 10 euro al eens in handen gehad. Hier een foto
http://www.mijnalbum.nl/Foto-36MHXXED.jpg

Ik heb zelf ook een rolax besteld, een andere. Hoop dat het goed gaat met douane
Is het een beetje makkelijk om 'm korter te maken want ik heb dunne polzen
pi_72568712
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mwah, ik hoef geen iPod met een camera tenzij het 8MP is met een degelijke lens (Carl Zeiss bijv) anders gebruik ik mooi m'n shuffle + Sony Ericsson Xperia
Ik zou er ook nooit een nemen, een neppe iPot. Kost niet eens zo gek veel in de winkel en dan weet je tenminste zeker dat het prima werkt.
pi_72568768
Weet iemand mischien een goede media player voor de tv? Heb niet veel (lees; geen) eisen eraan als die het maar gewoon doet.

Maar er staan er zoveel te koop..
pi_72568844
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Semmm het volgende:

[..]

Is het een beetje makkelijk om 'm korter te maken want ik heb dunne polzen
Ja, hij heeft een geschroefde band (net als rolex heeft), dus met een klein schroevendraaiertje kan je aan iedere kant van de sluiting 2, 3 of 4 stukken (geen idee hoeveel) weghalen. Tevens kan je aan 1 kant een schakel onder de sluiting weg laten zinken, om je grootte te finetunen zegmaar.
pi_72568932
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:20 schreef veda het volgende:

[..]

Ja, hij heeft een geschroefde band (net als rolex heeft), dus met een klein schroevendraaiertje kan je aan iedere kant van de sluiting 2, 3 of 4 stukken (geen idee hoeveel) weghalen. Tevens kan je aan 1 kant een schakel onder de sluiting weg laten zinken, om je grootte te finetunen zegmaar.
Oke bedankt
ook geen problemen gehad dat ie midden op de dag stil stond?

Dat heb ik met m'n huidige taobao horloge wel, elke ochtend staat ie stil en soms s'middags ook, dus die draag ik niet meer
pi_72569133
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef Semmm het volgende:

[..]

Oke bedankt
ook geen problemen gehad dat ie midden op de dag stil stond?

Dat heb ik met m'n huidige taobao horloge wel, elke ochtend staat ie stil en soms s'middags ook, dus die draag ik niet meer
Hij is niet van mij. Geen idee, ik heb de eigenaar er verder niet over gehoord, zal dus wel goed werken.
Horloges die soms stilstaan is klote, ik had in Griekenland een rolax gekocht, met 3 van die wijzertjes (daitonna), maar de wijzers staan hierin een beetje krom en daardoor lopen de seconde wijzer en de lange wijzer tegen elkaar op.

Heb geprobeerd hem te repareren, maar dat heeft hem alleen maar meer gesloopt (ik weet echter wel wat ik waarschijnlijk fout deed).
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:28:32 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569163
dSLR-troep is onderweg, nu nog even wachten tot ik m'n dSLR krijg.
pi_72569369
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef mstr het volgende:
dSLR?
pi_72569406
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Semmm het volgende:

[..]

dSLR?
Een veel te dure fotocamera. Google er maar eens op.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:37:58 #31
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569525
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Semmm het volgende:

[..]

dSLR?
digitale spiegelreflexcamera
pi_72569605
Oke

http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24721

Ziet er nog best strak uit en dat voor 20 euro. Betaal je hier het 3-4voudige voor.

En hier zit nog een klok in ook
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:40:56 #33
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569624
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:40 schreef Semmm het volgende:
Oke

Ziet er nog best strak uit en dat voor 20 euro. Betaal je hier het 3-4voudige voor.

Alleen die resolutie is redelijk om te janken:
TFT LCD screen resolution up to 480*272

Ik ben benieuwd of dat er een beetje uit ziet...
pi_72569816
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:40 schreef mstr het volgende:

[..]

Alleen die resolutie is redelijk om te janken:
TFT LCD screen resolution up to 480*272

Ik ben benieuwd of dat er een beetje uit ziet...
Mijn iphone heeft ook 480x272 en het schermpje is net zo groot (Dus mini fotolijstje [zag ik ook pas net dat ie maar 3.5 inch was]) Maar voor dat schermpje is het wel een goede resolutie.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:47:32 #35
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569878
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:45 schreef Semmm het volgende:

[..]

Mijn iphone heeft ook 480x272 en het schermpje is net zo groot (Dus mini fotolijstje [zag ik ook pas net dat ie maar 3.5 inch was]) Maar voor dat schermpje is het wel een goede resolutie.
Oh hij is maar 3,5"
pi_72569928
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Oh hij is maar 3,5"
Whehe passen net 2 pasfotos in
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:50:31 #37
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569963
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef Semmm het volgende:

[..]

Whehe passen net 2 pasfotos in
Dat vind ik dan wel weer jammer voor die 22 euro.
pi_72569965
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:40 schreef Semmm het volgende:
Oke

Heb hier in NL een keer een gekocht voor 40 euro. De beeldkwaliteit is erg slecht van deze budget apparaatjes.
Als je op 3 meter afstand kijkt dan zie je het niet zo goed, dus daar kan je het dan nog voor doen.

Uit een test van de consumentengids van een jaar geleden kwam er eentje als beste uit de test van ongeveer 150 euro (heb het blad niet meer, kan het niet meer voor je nazoeken).

edit: waarom posten jullie zo snel
pi_72570666
hahah die triops zijn echt vette dingen wel idd !
en na mijn weten ook niet al te duur als je ze uit china haalt ?
pi_72570683
tvp
pi_72570966
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:14 schreef Downstar het volgende:
hahah die triops zijn echt vette dingen wel idd !
en na mijn weten ook niet al te duur als je ze uit china haalt ?
triops kan ik niet vinden hoor.
pi_72571344
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

triops kan ik niet vinden hoor.
Heb die dingen al eens eerder gezien ; en toen ook gaan zoeken op youtube..

uiteindelijk kreeg ik van iemand hier op fok volgens mij een link naar een starters kit ..
maar kan ook ergens ander zijn geweest, ik ga eens opzoek
pi_72571423
ik weet deze vraag is al 20 keer gesteld hier, maar wat zijn de beste kwaliteit oordopjes op dp/dx? mijn oude hebben het zojuist begeven

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2009 00:49:26 ]
  woensdag 9 september 2009 @ 00:56:30 #44
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_72571542
SoundMagic.
pi_72571730
TerugVindPakketje waar zijn mijn schoenen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_72571765
Waarom wil iedereen zo graag doppen uit china hebben? Die kunnen toch nooit tippen aan bijvoorbeeld deze doppen?:
http://www.bol.com/nl/s/e(...)170771pa2/index.html
  woensdag 9 september 2009 @ 01:25:47 #47
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_72571977
Jij kent SoundMagic blijkbaar niet. Dat geeft opzich niets, hoor.
pi_72572932
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Skiet het volgende:
Ik heb dus 14450 gekocht op DX. Maar inderdaad moet je speciale batterijen kopen voor dat ding. Welke set is goed? Er staan er zoveel op en misschien heeft iemand hier al ervaring met die chargers en batterijen.
Hele goeie 18650 batterijen zijn http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 of http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.20392
de beste lader die je kan kopen is deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 die kan meerdere soorten batterijen aan, heb je ook wat aan als je later b.v. 14500 batterijen hebt.
pi_72573103
Ik wacht nog steeds op me oraaal-c dingen, ben benieuwd. Missschien zijn ze wel gepakt
  woensdag 9 september 2009 @ 08:18:14 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72573381
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik weet deze vraag is al 20 keer gesteld hier, maar wat zijn de beste kwaliteit oordopjes op dp/dx? mijn oude hebben het zojuist begeven
Bij DP.
Soundmagic pl30 en pl50 zijn volgens kenners erg goed voor het geld.
Wil je budget probeer Kanen md52, volgens een review op headfi "hetzelfde" geluid als de pl30. Of dit klopt weet ik niet maar deze Kanen klinken echt fantastisch, kunnen de ep-630 echt niet aan tippen.
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:12 schreef veda het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag doppen uit china hebben? Die kunnen toch nooit tippen aan bijvoorbeeld deze doppen?:
http://www.bol.com/nl/s/e(...)170771pa2/index.html
Zucht steun...
Is al een paar keer gezegd dat de bovenstaande doppen echt veel beter zijn.
Je gelooft iets teveel alle reclame praatjes Je moet natuurlijk wel de krenten uit de pap halen bij de Chinees, maar dat is met de diverse Philips en andere zut merkdoppen ook.
  woensdag 9 september 2009 @ 08:32:02 #51
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72573506
tvp
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_72575059
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef mstr het volgende:
sku?
pi_72575223
  woensdag 9 september 2009 @ 10:24:44 #54
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72575472
En toch lijkt het me leuk werk bij de Douane te gaan werken op afdeling Internationale Pakketten. Pakjes openen, controleren, inklaren..

Misschien komt het omdat ik van pakjes hou
pi_72575489
quote:
Op woensdag 9 september 2009 07:13 schreef PedroN het volgende:

[..]

Hele goeie 18650 batterijen zijn http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 of http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.20392
de beste lader die je kan kopen is deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 die kan meerdere soorten batterijen aan, heb je ook wat aan als je later b.v. 14500 batterijen hebt.
Kan het geen kwaad dat de batterijen 4,2V zijn en de lader zegt 3,6/3,7V?
  woensdag 9 september 2009 @ 10:28:55 #56
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72575555
  woensdag 9 september 2009 @ 10:38:39 #57
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72575784
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:04 schreef Rupkeii het volgende:

[..]

sku?
Ik heb allerlei filters enzo besteld bij FocalPrice.
Maar mijn dSLR heb ik gewoon in NL besteld.
  woensdag 9 september 2009 @ 10:44:07 #58
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72575897
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef Dionysiou het volgende:
En toch lijkt het me leuk werk bij de Douane te gaan werken op afdeling Internationale Pakketten. Pakjes openen, controleren, inklaren..

Bestel snel wat zwarte make-up of een lange baard, het is bijna november/december

Pakjes openen, controleren, afkeuren en de container elke dag in je achterbak kieperen
Een corrupte postbode worden

Ik zie goede carrière mogelijkheden voor Dion
  woensdag 9 september 2009 @ 12:32:40 #59
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72578718
hee guys, bij jullie ook de indruk dat DP Jack en zijn maten ons Fokkers n beetje vergeten . heb al paar mailtjes uitstaan maar er komt maar heel sporadisch een antwoord dagen later en vaak ook nogal vaag.
heeft ie echt te druk gekregen na zn NRC-coverstory
pi_72579192
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
hee guys, bij jullie ook de indruk dat DP Jack en zijn maten ons Fokkers n beetje vergeten . heb al paar mailtjes uitstaan maar er komt maar heel sporadisch een antwoord dagen later en vaak ook nogal vaag.
Jup hier ook
Schiet niet echt op
pi_72579880
Gisteren mijn oplaadkabel voor mijn iPhone binnengehad, werkt perfect en dat voor net 1 euro!

[ Bericht 6% gewijzigd door RudyCarell op 09-09-2009 13:21:50 ]
  woensdag 9 september 2009 @ 13:10:33 #62
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72579906
Sjakie is hier ook al een tijdje niet meer geweest he

Hoe is het eigenlijk nu met je heli, Dion?
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
Gisteren me oplaadkabel voor me iPhone binnengehad
Godentering, schrijf eens normaal Nederlands
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 9 september 2009 @ 13:13:08 #63
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72579972
Ach, niemand durft toch iets uit china te bestellen die dat artikel hebben gelezen.. Jack's naam stond er ook niet in dus ach.. zal wel niet te veel mensen hebben getrokken.
Wacht nogsteeds op m'n 50mW Green laser,, neemt douane toch niet in?
(http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390)
TVP
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  woensdag 9 september 2009 @ 13:18:16 #64
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72580153
Op 't forum van DealPerfect Tiffany!
(die namen ook )
quote:
Hello,Everybody!

My name is Tiffany, I'm the new customer service staff from Dealperfect.

Contact information:
Email: DealPerfectcs03@gmail.com

My major job is aftersales customer service issues.

1.Cancel unshipped order for customers.
2.Check order status for customers.
3.Change items for customers
4.When defectived items have been received,customers can contact me to get a solution.
5.When wrong items have been received,customers can contact me to get a solution.
6.Change shipping address for customers.
7.For other aftersales customer service or qusetions.

Please feel free to contact me via Email ,guarantee a reply in 24 hours (excluding Sunday). And during Monday to Saturday,my skype will online during HK time 9:00AM to 18:00PM.

I am only in charge of aftersale issues, if customers want to do wholesale orders and DP points reward issues,please send Email to:Dealperfectcs01@gmail.com to contact Mr.Jack.

If customers want to do taobao orders ,please send Email to contact: Dealperfectcs02@gmail.com to contact Miss.Rachel.

Best regards,
Tiffany
(stond nog nergends in 't topic toch? )
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_72580247
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Zapper het volgende:
Sjakie is hier ook al een tijdje niet meer geweest

Hoe is het eigenlijk nu met je heli, Dion?
[..]

Godentering, schrijf eens normaal Nederlands
Is goed knul, nu begreep je er natuurlijk niets van...
  woensdag 9 september 2009 @ 13:53:27 #66
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72581088
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef tokko1 het volgende:
Op 't forum van DealPerfect Tiffany!
(die namen ook )
[..]

(stond nog nergends in 't topic toch? )
Is dat dezelfde als op DealExtreme
  woensdag 9 september 2009 @ 13:57:33 #67
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72581178
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef mcwops het volgende:

[..]

Is dat dezelfde als op DealExtreme
Wordt ook in 't forum gevraagd maar daar was nog geen antwoord op ...
  woensdag 9 september 2009 @ 14:33:46 #68
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72582272
quote:
Net nog mail gehad, duurt nu 48 uur.
Nog steeds redelijk, je weet dat deze manier van shoppen lang duurt

Had je verwacht dat Jack zijn hele leven lang FOK zou gaan bedienen? Zodra DP gaat groeien zul je dit vanzelf krijgen, wellicht dat Jack straks helemaal geen mail meer doet. Dat huurt hij gewoon lekkere sletjes in en gaat op een sigaar paffen in zijn kantoor
pi_72582594
Hi

Hier in Limburg zijn de scholen weer net begonnen, en ik heb een kut klas... echt saai en kut... Maar iig, weten jullie nog een paar leuke (en goedkope) gadgets om een beetje mee te kloten? Sommige dingen die welleens lollig zijn in de klas ofzo?
  woensdag 9 september 2009 @ 15:06:21 #70
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72583384
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hi

Hier in Limburg zijn de scholen weer net begonnen, en ik heb een kut klas... echt saai en kut... Maar iig, weten jullie nog een paar leuke (en goedkope) gadgets om een beetje mee te kloten? Sommige dingen die welleens lollig zijn in de klas ofzo?
5mW lasertje op het achterhoofd van je leraar!
pi_72583433
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef tokko1 het volgende:

[..]

5mW lasertje op het achterhoofd van je leraar!
200mW!
  woensdag 9 september 2009 @ 15:10:02 #72
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_72583505
Hey zag net dat Jack bij z`n new arrivals ook de aaaipot shuttle heeft staan.... http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24771 Iemand enig idee of dit dezelfde is als op taobao?
@dion, is dit naar aanleiding van jou vraag of Jack m op z`n site kon zetten? Ben wel benieuwd of deze ook voorzien is van een fraai fruittekentje....
  woensdag 9 september 2009 @ 15:11:03 #73
265352 Redster1984
pi_72583528
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:07 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

200mW!
Wil je door de leraar heenbranden dan?
  woensdag 9 september 2009 @ 15:18:12 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72583748
Deze zal goed scoren in de klas, als de leraar omdraait even erin knijpen
Wie doet dat verdorie!!

pi_72583881
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:10 schreef Redster1984 het volgende:
Hey zag net dat Jack bij z`n new arrivals ook de aaaipot shuttle heeft staan.... http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24771 Iemand enig idee of dit dezelfde is als op taobao?
@dion, is dit naar aanleiding van jou vraag of Jack m op z`n site kon zetten? Ben wel benieuwd of deze ook voorzien is van een fraai fruittekentje....
De oude shuffle kan je voor een goede prijs bijvoorbeeld via bol.com kopen. Me zus heeft hem daar ook gekocht voor een zeer mooie prijs
pi_72584047
Je moet van die papieren rode rolletjes klappertjes kopen, voor in zo'n klappertjes pistool, die gaan ook perfect af met je nagels
Daar kon mijn docent destijds niet zo goed tegen....
pi_72584276
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee, maar bij niemand is ook ooit het pakketje opengemaakt bij een bestelling met nepkleding.
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef feelsgoodman het volgende:
Jij kent SoundMagic blijkbaar niet. Dat geeft opzich niets, hoor.
Zegt ook helaas niet alles.
SoundMagic doppen hebben het bij mij ook begeven na een maand of 4-5. Ik gebruik ze alleen soms voor bij de PC en liggen gewoon op een tafeltje waar er niks mee gebeurt. Ineens deed het linker dopje het gewoon niet meer (los contact ofzo).
quote:
Op woensdag 9 september 2009 07:13 schreef PedroN het volgende:

[..]

Dan wordt de zaklamp me toch wel een beetje te duur, laat ik maar zitten dan.
Heb namelijk geen alkaline 18650's kunnen vinden op DX.
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef Dionysiou het volgende:

Schamel loon en het begint echt saai te worden bij je 200e pakketje.
quote:
Inderdaad.
Ben nog steeds aan het mailen wat betreft een probleem met m'n taobao order.
Krijg van Jack een heel vaag antwoord waar ik niks mee kan en moet dus wéér terug mailen.
Onderaan z'n email zet 'ie: I will answer all your e-mails within 24 hours. Niet dus, staat nu al 3 dagen open (72 uur ipv verwachte 24 uur).
Hier ben ik toch wel lichtelijk ontevreden over de manier van handelen (order staat niet in m'n lijst, heb nog steeds geen duidelijkheid of zij die order wel binnen hebben.)
Anders is er altijd nog TaobaoNow als het slechter wordt bij DP qua service.
pi_72584312
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:22 schreef Skiet het volgende:

[..]

De oude shuffle kan je voor een goede prijs bijvoorbeeld via bol.com kopen. Me zus heeft hem daar ook gekocht voor een zeer mooie prijs
Nog steeds 45 euro hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Elias3 op 09-09-2009 15:55:41 ]
pi_72585697
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef tokko1 het volgende:
Ach, niemand durft toch iets uit china te bestellen die dat artikel hebben gelezen.. Jack's naam stond er ook niet in dus ach.. zal wel niet te veel mensen hebben getrokken.
Wacht nogsteeds op m'n 50mW Green laser,, neemt douane toch niet in?
(http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390)
TVP
Is ilegaal dus de kans zit er in.

DP heeft nu ook varkentjes, nog goedkoper dan dp als je er 2 of meer koop!
pi_72586024
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef Granaatappel het volgende:
Anders is er altijd nog TaobaoNow als het slechter wordt bij DP qua service.
DP is gewoon goedkoper dan TaobaoNow... Daarbij doet TaobaoNow alleen maar met EMS versturen. Leuk natuurlijk als je onzin koopt, maar niet als je ipots of lasers van 5mw+ gaat kopen
  woensdag 9 september 2009 @ 16:32:04 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72586123
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

Wachten op een 1$ coupon, 3 varkens kopen voor nog geen euro
  woensdag 9 september 2009 @ 16:34:18 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72586222
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

Deze zijn zelfs MET doosje, luxe
pi_72586303
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Deze zijn zelfs MET doosje, luxe
Dan heb je 3 varkentjes voor 65 eurocent

Wel gek dat het doosje duits is...
pi_72586671
Zijn er nog fanatiekelingen die ervaring hebben met de droomboxjes-c die Jack aanbiedt?
pi_72586754
@hierboven

Staan er pas een paar dagen op dus denk niet dat iemand 'm al heeft
pi_72586905
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef Radski het volgende:
Zijn er nog fanatiekelingen die ervaring hebben met de droomboxjes-c die Jack aanbiedt?
Ik wil ook weten wat hij allemaal kan etc... Dus ervaringen zijn welkom!
pi_72588037
Boxjes zijn inderdaad vers van de pers wellicht dat iemand anders ervaringen heeft met soort gelijke doosjes anders ga ik het er denk ik toch maar op gokken.
pi_72588734
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:25 schreef Skiet het volgende:

[..]

Kan het geen kwaad dat de batterijen 4,2V zijn en de lader zegt 3,6/3,7V?
Nee, de batterijen hebben, als ze vers van de lader komen, ongeveer 4,2V de lader zelf laadt ook met ongeveer 4,2V.
Zodra de batterijen vol zijn, dus dat ze 4,2V kunnen leveren, schakelt de beveiliging van de batterij in (beveiliging tegen overladen)
pi_72589046
- laat maar -
  woensdag 9 september 2009 @ 19:28:34 #90
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72592203
Laat ik dan ook maar mijn ontevredenheid uiten over Jack.

Het begin van zijn bedrijf ging super, service was top, iedereen was te spreken over onze chinees Jack. Veel interactie tussen klanten en zichzelf.
Maaaaaarrrrr, hij zakt in, da's duidelijk.. logisch.. vele taobao orders en PO's dat trekt aan je, zeker op een lange termijn. Rachel is een slechte werkneemster. Ze vraagt al gauw minimaal 10$ meer (na mijn ervaringen).

Hun zijn natuurlijk vrienden via DX geworden, maar Jack moet om zijn centen letten en zijn bedrijf en betere/opgeleiden mensen gaan aannemen anders stort dit zeker in.

Dat was de intro.

Het volgende wat ik vertel heb ik geen bewijs van, maar het is heeeeel vreemd.

Ik heb een G-Ster jas gekocht van 54$ normaal met zulke bedragen word het met een trackingnummer verzonden (registered airmail) was allemaal prima, moest betalen, maat geven tot dat ik dit mailtje kreeg van Rachel:
quote:
Hi, Dion,

It is OK. We will purchase that jackest for you instead. You dont need to pay addtionally for the extra money.

But sorry that we can only ship it via airmail shipping, not registered shipping.

Please advise the size you would like to buy.

Thank you!

Best regards,
Rachel
Ze zegt dus dat het alleen verstuurd kan worden zonder traceercode
Lekker vaag, maar oke ik vertrouw het wel.. Jack is een ''vriend'' die ik heb geholpen met het opstarten van z'n bedrijf blabla.

De 20e zou de Jas verzonden worden, nog steeds niet binnen en als ik vraag naar de status doet Jack heel dubieus en vaag en ''vergeet'' ie af en toe om er op terug te komen.

Normaal als ik zeg met welk PayPal adres er betaald is + TaoBao link geeft ie de status, en nu duurt het anders wat té lang:
quote:
r it will waste us a lot of time to find your order.

Hope your understand

Best regards,
jack
Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.

Tot nu toe vind ik het erg verdacht, maar ik beschuldig hem nog van niks.
pi_72592585
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Dionysiou het volgende:

Het begin van zijn bedrijf ging super, service was top, iedereen was te spreken over onze chinees Jack. Veel interactie tussen klanten en zichzelf.
Maaaaaarrrrr, hij zakt in, da's duidelijk.. logisch.. vele taobao orders en PO's dat trekt aan je, zeker op een lange termijn. Rachel is een slechte werkneemster. Ze vraagt al gauw minimaal 10$ meer (na mijn ervaringen).

Hun zijn natuurlijk vrienden via DX geworden, maar Jack moet om zijn centen letten en zijn bedrijf en betere/opgeleiden mensen gaan aannemen anders stort dit zeker in.

Dat was de intro.

Ik heb een G-Ster jas gekocht van 54$ normaal met zulke bedragen word het met een trackingnummer verzonden (registered airmail) was allemaal prima, moest betalen, maat geven tot dat ik dit mailtje kreeg van Rachel:
[..]

Lekker vaag, maar oke ik vertrouw het wel.. Jack is een ''vriend'' die ik heb geholpen met het opstarten van z'n bedrijf blabla.

De 20e zou de Jas verzonden worden, nog steeds niet binnen en als ik vraag naar de status doet Jack heel dubieus en vaag en ''vergeet'' ie af en toe om er op terug te komen.

Normaal als ik zeg met welk PayPal adres er betaald is + TaoBao link geeft ie de status, en nu duurt het anders wat té lang:
[..]

Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.

Idd vreemd. jammer dat de service steeds minder wordt.
Ik heb er zelf gelukkig nog geen last van gehad.
pi_72593268
Iedereen paypal geschillen aanmaken, dan weet die tenminste weer aan wie die het ''allemaal'' te danken heeft.
kei lief.
pi_72593289
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Dionysiou het volgende:

Dat was de intro.

[..]

[..]

Tja Jack/DP heeft ook een hele zooi Amerikaanse klanten. Misschien krijgen hun nu de volle aandacht.

Wel veel troep bij New Arrivels zeg, de laatste tijd op DP
pi_72593431
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Zou je alsjeblieft een videodemonstratie kunnen maken ervan? Dan weet ik of het interessant is om er ook een te bestellen...
Bij deze...

To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_72593648
Ach Jack heeft tenminste wel ongeveer 300 verschillende USB Flash disks (waar niemand op zit te wachten en veel te duur zijn). Wat hebben die chinezen toch met die USB sticks
pi_72593743
Ook ik heb gemerkt dat jack z'n service achter uit gaat, terecht .. hij krijgt t vast drukker idd ..

maargoed ; hij beloofd ons zelf te zullen reageren binnen 24 uur ..

en dan krijg ik pas 72 uur later bericht terug .. beetje slecht dus ..
en aangezien t toch allemaal niet zo vlot al gaat, is t toch wel een beetjee zonde
pi_72593839
Jack heeft het slim gedaan, iedereen de indruk geven dat ie bijzonder is en persoonlijke kortingen geven etc maar in feite hengelt ie je gewoon binnen en verdient ie dik op je. En dan te bedenken dat er ook nog mensen zijn die een extra geven/fooi geven omdat ie er zo weinig op verdient
pi_72594017
jack word ook duurder, en rachel vind ik n beetje sneaky chinese :p
ze heeft veel smoesjes om de prijs van een taobao product zo hoog mogelijk te houden

ik had een shirt gezienvan 19,9 yuan, en het werd 9 dollar:O
  woensdag 9 september 2009 @ 20:20:26 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72594330
Binnen 3 dagen antwoord is vrij snel vergeleken met een hoop andere bedrijven Maakt mij niet zoveel uit zolang ik mijn spullen maar krijg. Voordat je alles binnen hebt ben je 3 weken verder, die paar dagen erbij.

Ik kreeg gisteren een riem in een te kleine maat binnen, erg handig. Zal ik over 48 uur wel bericht over krijgen

Dion, hoe is het eigenlijk afgelopen met die jeans in de verkeerde maat en 20 euro verzendkosten?

Een klein bedrijfje starten is niet zo moeilijk, maar je management skills gaan getest worden als je groter begint te worden. Waarom dat Rachel nu chronisch hogere prijzen heeft is heel raar, dat is toch een vaste formule. Of zit Rachel voor zichzelf te beunen in die tent?
  woensdag 9 september 2009 @ 20:22:09 #100
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72594407
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:08 schreef PedroN het volgende:
Jack heeft het slim gedaan, iedereen de indruk geven dat ie bijzonder is en persoonlijke kortingen geven etc maar in feite hengelt ie je gewoon binnen en verdient ie dik op je. En dan te bedenken dat er ook nog mensen zijn die een extra geven/fooi geven omdat ie er zo weinig op verdient
Wie geeft er fooi?
pi_72594408
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen 3 dagen antwoord is vrij snel vergeleken met een hoop andere bedrijven Maakt mij niet zoveel uit zolang ik mijn spullen maar krijg. Voordat je alles binnen hebt ben je 3 weken verder, die paar dagen erbij.

Ik kreeg gisteren een riem in een te kleine maat binnen, erg handig. Zal ik over 48 uur wel bericht over krijgen

Dion, hoe is het eigenlijk afgelopen met die jeans in de verkeerde maat en 20 euro verzendkosten?

Een klein bedrijfje starten is niet zo moeilijk, maar je management skills gaan getest worden als je groter begint te worden. Waarom dat Rachel nu chronisch hogere prijzen heeft is heel raar, dat is toch een vaste formule. Of zit Rachel voor zichzelf te beunen in die tent?
zoals ik al zei n sneaky spleetoog
  woensdag 9 september 2009 @ 20:29:07 #102
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72594708
quote:

Kreeg een nieuwe Jeans als ik 20$ ging betalen omdat hij de fout had gemaakt (beter dan 20¤ verzendkosten etc.) en ik zei dat als ik de oude jeans kon verkopen dat ik hem het geld gaf/een deel. Maar nog niet verkocht
pi_72594800
Wie dat precies is geweest weet ik niet meer, je zou dat ff terug moeten lezen in een van de topics waar Jack net om de hoek kwam kijken.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:31:56 #104
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72594821
dp jack moet eigenlijk snel een taobao concurrent krijgen, da;s goed voor ons namelijk.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:38:35 #105
265352 Redster1984
pi_72595049
Net een nieuwe order gedaan.....

Skins voor m`n Aaaipot nena,

Aaipot shuttle voor het sporten

en nog een fm transmitter:) Had er al één, maar ja dan zien mensen het en willen dat je het ook voor hun besteld....
  woensdag 9 september 2009 @ 20:42:05 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72595194
Dit is ook wel mooi spul, plastic veiligheidsgordel beugels
Easy and convenient to install
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24680

Ze hebben dringend een goede inkoper nodig..... neuk poppetjes sleutelhangers, een pen met een tros tieten, een miljard usb sticks met "grappige" vormpjes.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:42:32 #107
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72595218
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef mcwops het volgende:
dp jack moet eigenlijk snel een taobao concurrent krijgen, da;s goed voor ons namelijk.
Wie heeft dr beetje zakenkennis en imigreert naar Hongkong en zet daar een mooi bedrijfje op?
DP concurentje?
Huur paar werknemers die bestellen enzo doen voilá...?
  woensdag 9 september 2009 @ 20:49:56 #108
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72595468
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wie heeft dr beetje zakenkennis en imigreert naar Hongkong en zet daar een mooi bedrijfje op?
DP concurentje?
Huur paar werknemers die bestellen enzo doen voilá...?
Ik begin liever een komkommer kwekerij met Poolse slaven
Of dit nu aan die Chinezen ligt of het tuig of FOK dat laat ik in het midden
  woensdag 9 september 2009 @ 21:27:00 #109
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72596811
Net weer mail gehad, deze heb ik vanochtend verstuurd.
Mijn problemen netjes besproken, Jack is het mannetje
pi_72597012
zo, net een mailtje gestuurd naar zowel jack als rachel, met 3 producten van taobao waarvan ik de prijs wil weten
ben benieuwd
  woensdag 9 september 2009 @ 21:33:37 #111
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72597045
Blijft leuk zo in het donker schijnen met een lassertje.
pi_72597079
quote:

Inderdaad een vaste formule alleen moeten ze het gewicht schatten, en rachel denkt bij alles dat het 2x zo zwaar is als wat jack denkt.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:37:46 #113
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72597209
Waar ik gewoon niet tegen kan van Rachel is dat ze op Skype tegen me zegt:
"No problem, I will tell the programmer next day to put the order in your order list so you can see the updates on your order.". En dan nu nog steeds niks gezien na 5 dagen.
Heb namelijk die pet besteld en heb het idee dat m'n geld gewoon foetsie is, ik krijg vage mailtjes van Jack en ik weet nu nog steeds niet of die order wel binnen bij hen is, in het systeem.

Kreeg namelijk een PayPal betaallink voor m'n Taobao order maar de order verscheen niet in m'n DP account. Jack mailde me dat m'n DP account email hetzelfde moet zijn als m'n Paypal email, hij vertelde me vrolijk dat ik maar een nieuw account moest maken. Echter de emails komen gewoon overeen en hij gaat totaal niet in op wat ik nu eigenlijk zeg.

Bij DX gaan ze nog zelfs beter op de vragen in.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:40:49 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72597318
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef mstr het volgende:
Blijft leuk zo in het donker schijnen met een lassertje.

quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Semmm het volgende:

[..]

Inderdaad een vaste formule alleen moeten ze het gewicht schatten, en rachel denkt bij alles dat het 2x zo zwaar is als wat jack denkt.
Is ook een tengere dame
Maar dat geintje levert ook 2 keer zoveel mail op, Mirjam stuurt gewoon beide een mail
Daar moeten ze toch iets anders op gaan verzinnen. Sowieso zou ik een ander systeem bedenken ipv mailtjes, veel teveel werk. 5 mailtjes per dag beantwoorden vind ik al vervelend veel, en dat zijn alleen maar liefdesverklaringen
pi_72597424
Ik heb hier trouwens nog een 8 gb mp3 speler liggen tijdje geleden een keer via chinees op ebay gekocht maar 1x gebruikt. Dus als iemand van plan was een mp3 te kopen heb ik er hier nog een liggen voor een mooi prijsje

Maar dan een bruine versie.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:44:03 #116
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72597427
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Granaatappel het volgende:
Waar ik gewoon niet tegen kan van Rachel is dat ze op Skype tegen me zegt:
"No problem, I will tell the programmer next day to put the order in your order list so you can see the updates on your order.". En dan nu nog steeds niks gezien na 5 dagen.
Heb namelijk die pet besteld en heb het idee dat m'n geld gewoon foetsie is, ik krijg vage mailtjes van Jack en ik weet nu nog steeds niet of die order wel binnen bij hen is, in het systeem.

Kreeg namelijk een PayPal betaallink voor m'n Taobao order maar de order verscheen niet in m'n DP account. Jack mailde me dat m'n DP account email hetzelfde moet zijn als m'n Paypal email, hij vertelde me vrolijk dat ik maar een nieuw account moest maken. Echter de emails komen gewoon overeen en hij gaat totaal niet in op wat ik nu eigenlijk zeg.

Bij DX gaan ze nog zelfs beter op de vragen in.
Volgens mij moet je niet zo stressen rondom taobao orders, gewoon de datum onthouden. Als het spul na 3 weken nog niet is aangekomen een mail sturen, na 30 dagen paypal klacht.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:48:14 #117
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72597546
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een 8 gb mp3 speler liggen tijdje geleden een keer via chinees op ebay gekocht maar nooit gebruikt. Dus als iemand van plan was een mp3 te kopen heb ik er hier nog een liggen voor een mooi prijsje

[ afbeelding ]
Wat dat soms de laatste kleur voor een dumpprijs
Ruil ik wel tegen een varkentje
pi_72597638
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wat dat soms de laatste kleur voor een dumpprijs
Ruil ik wel tegen een varkentje
Deal!

grapje emm ze waren er in meer kleuren maar op deze fot staat ie gewoon niet
pi_72597698
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef monkeybrain het volgende:
Mirjam stuurt gewoon beide een mail
sterker nog, ik heb beide nog een mail gestuurd, ik zag nog een product waarvan ik de prijs wilde weten
pi_72597810
Jongens : Loopt forum.fok ook vaak bij jullie vast.. bij 600 bezoekers of meer loopt mijne altijd vast gelijk alle internet sites die open zijn gaan plat ! zeker jammer want wil graag up to date blijven vooral in dit topic alles gaat zo snel
pi_72597840
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Jongens : Loopt forum.fok ook vaak bij jullie vast.. bij 600 bezoekers of meer loopt mijne altijd vast gelijk alle internet sites die open zijn gaan plat ! zeker jammer want wil graag up to date blijven vooral in dit topic alles gaat zo snel
dat ligt dan denk ik aan jouw browser/pc/internetverbinding
pi_72597960
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Ik denk dat je maar een nieuwe pc bij jack moet bestellen

Hoop wel voor je dat ie een jaartje mee gaat dan
pi_72598131
Hij klopt zowiezo niet, hij bood me een ralph lauren mutsje aan. Was wel benieuwd. Pmed me een email addres wat niet bestaat
pi_72598676
quote:

Had ook een verkeerde maat gekregen. Leeevi's riem?
pi_72599211
volgens mij is dp met veel dezelfde dingen wel goedkoper dan dx ofniet?
Goein dag eem'n
pi_72599423
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef vinylhits het volgende:
Ja klopt. maar ze gaan er altijd maar een paar cent onder zitten
  woensdag 9 september 2009 @ 22:39:20 #127
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72599534
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef vinylhits het volgende:
DP moet moest het vooral hebben van goede communicatie en vooral snel verzenden.
  woensdag 9 september 2009 @ 22:42:41 #128
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72599671
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:16 schreef Japppo het volgende:

[..]

Had ook een verkeerde maat gekregen. Leeevi's riem?
Yep Lava Struisvogel, wijvenmaat gekregen
Wel uitstekende kwaliteit voor die 8 dollar.
pi_72600232
Ik wacht nog steeds op een reactie op een mail van afgelopen zondag
  woensdag 9 september 2009 @ 23:05:31 #130
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72600627
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen die alleen 1 varken hebben besteld gaan achterin de rij, wij krijgen voorrang
pi_72601003
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mensen die alleen 1 varken hebben besteld gaan achterin de rij, wij krijgen voorrang

Ik ben ook een vaste klant jwz
Het was een order van 30 euries..dusse
  woensdag 9 september 2009 @ 23:40:59 #133
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72601922
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik ben ook een vaste klant jwz
Het was een order van 30 euries..dusse
30 euro
Ik heb al 30 euro aan varkens besteld
pi_72602153
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

30 euro
Ik heb al 30 euro aan varkens besteld
Over wat voor varken hebben we het hier precies?

[ Bericht 5% gewijzigd door veda op 10-09-2009 01:00:00 ]
pi_72602550
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef veda het volgende:

[..]

Over wat voor varken hebben we het hier precies?
De goedkoopste troep wat je op DX en DP kan vinden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72604982
Je moet gewoon zakelijk blijven bij DP, wordt er niet geleverd, erover klagen of Paypal geschil, klagen op Fok heeft geen zin, want jack komt hier nooit meer. Gewoon wakker blijven houden die gast.
  donderdag 10 september 2009 @ 07:30:36 #137
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72605260
quote:
Op donderdag 10 september 2009 05:01 schreef THEFXR het volgende:
Je moet gewoon zakelijk blijven bij DP, wordt er niet geleverd, erover klagen of Paypal geschil, klagen op Fok heeft geen zin, want jack komt hier nooit meer. Gewoon wakker blijven houden die gast.
Inderdaad.

Iedereen ziet Jack als een vriend en iedereen denkt dat ie allemaal speciale ''friends'' kortingen krijgt van Jack terwijl ie dat aan iedereen geeft. Hij heeft ons allemaal in z'n zak, althans hij had.
  donderdag 10 september 2009 @ 07:40:58 #138
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72605316
quote:
Op donderdag 10 september 2009 07:30 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Inderdaad.

Iedereen ziet Jack als een vriend en iedereen denkt dat ie allemaal speciale ''friends'' kortingen krijgt van Jack terwijl ie dat aan iedereen geeft. Hij heeft ons allemaal in z'n zak, althans hij had.
Haha, ik kreeg ook de melding dat ik voortaan extra korting kon vragen door hem te mailen
Maar ik geef mezelf altijd korting door coupons te gebruiken, dan betaal ik zeker nooit teveel

Je hoeft alleen maar naar de drinking birds te kijken om te snappen dat hij soms zaken wel erg duur wilt verkopen. Van 12 naar 7 dollar en DX legt het vervolgens voor 5 dollar in de winkel Vonden de mensen op het forum niet al te leuk, dat soort fratsen gaat je klanten kosten.

[ Bericht 8% gewijzigd door monkeybrain op 10-09-2009 07:46:00 ]
pi_72609126
Het is heel lastig om te oordelen over een bedrijf als DP omdat we niet weten hoeveel klanten ze hebben en hoeveel orders ze moeten verwerken. Maar dat ze problemen ondervinden lijkt me overduidelijk. Ik ben benieuwd waar dit aan ligt.

Jammer dat ik geen vrienden in China heb of Chinese vrienden en de omzet van Jack niet weet. Anders zou ik gewoon een half jaar die kant op gaan en een DP kloon starten met een verbeterede TaoBao service (jullie krijgen echt korting dan hoor "vrienden")

Oh en een normaal inkoopbeleid en niet lukraak op de site gooien
  donderdag 10 september 2009 @ 11:42:36 #140
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_72609574
jammer dat jack in eens word afgezeken hierzo.. ( je hoeft immers niks te bestellen bij DP )
mijn pakketjes zijn ook onder weg ( schoenen met veel lucht en UJJ )
krijg nog steeds netjes mailtjes terug van ze.

misschien omdat ik NOOIT om korting vraag,, die dollar die je krijgt :L dat is 0.60 cent ofzo
kost mee meer tijd om te tikken aan geld..

enkel kreeg ik nu mailtje van rachel dat ze kon ff vandaag geen betalingsverzoek sturen.. ( paypal maybe blokt ofzo ? ) maar morgen zou het weer gewoon kunnen

dus wacht geduldig of koop er niks..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 10 september 2009 @ 11:47:26 #141
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_72609703
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb Jack 2 weken geleden een email gestuurd, nog geen antwoord op...
Heb wel een nieuwe bestelling geplaatst ( nu ook 2 weken geleden ) maar krijg nog geen status te zien.
Is Dealperfect failliet?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 10 september 2009 @ 11:52:49 #142
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72609820
Omzet is niet zo boeiend, vooral met kleine marges
Deze manier van werken is vooral leuk als je in China woont, het leven is gewoon een stuk goedkoper. Ze zitten ook niet in Hong-Kong, dat is waarschijnlijk al veel te duur.

Het is natuurlijk een fantastische business plan, ze hebben totaal geen kapitaal nodig of voorraad. Als klant betaal je van te voren en vervolgens kopen ze het bij de leverancier. Als je de filmpjes goed bekijkt zitten ze ergens in een oud afbraak pand, het dak ziet er niet al te fris uit

Jack vertelde een keer dat hij 180 Folex bestellingen kreeg doordat 1 Amerikaan het op een forum had gezet. Iets over 3 diamanten op Taobao?? Hoeveel mail kun je met zijn tweeën/drieën verwerken? Dat is de laatste weken gewoon verdubbeld omdat we nu 2 keer zo lang wachten op antwoord

Lastige gok maar de bestellingen zullen wel richting de 1000 gaan per dag? Vooral veel klein grut.
De bestellingen van vandaag zullen niet zo indrukwekkend zijn, de winkelwagen is kaput
  donderdag 10 september 2009 @ 12:40:58 #143
226677 revpolen
pi_72611144
er is ook een 3e werkneemster in dienst nou he
zaken zullen dus wel goed gaan
pi_72612841
Wat staat er trouwens bij jullie als je in je DP account kijkt..

bij je dp points , en dan discount ?

waar staat die discount eigenlijk voor ?

[ Bericht 50% gewijzigd door Downstar op 10-09-2009 14:03:41 ]
pi_72613046
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef revpolen het volgende:
er is ook een 3e werkneemster in dienst nou he
zaken zullen dus wel goed gaan

Ja, daar twijfel ik niet aan.
  donderdag 10 september 2009 @ 13:55:40 #146
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72613185
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, daar twijfel ik niet aan.
pi_72614165
Wow, ik dacht 3 dagen geleden dat DX weer sneller aan het worden is. Pakketje stond binnen 1 dag al op packeging. Nu 3 dagen later nog steeds. Is de tape op ofzo
pi_72614285
Vanmiddag ook maar weer eens iets besteld bij DX, benieuwd hoe lang het gaat duren
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72614838
KUT politie, kan weer 18 euro minder aan China uitgeven
pi_72615124
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef Semmm het volgende:
KUT politie, kan weer 18 euro minder aan China uitgeven
18 euro... WTF! Wat een laag bedrag voor een boete...
  donderdag 10 september 2009 @ 16:19:04 #151
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72615155
Deze op het dak zetten en vol vertrouwen naar de politie zwaaien alsof het collega's zijn
Scheelt je heel wat boetes...

donderdag 10 september 2009 @ 16:27:17 #152
226677 revpolen
pi_72615408
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

18 euro... WTF! Wat een laag bedrag voor een boete...
3km te hard
wil wel met je ruilen hoor.. heb nog 200 euro aan boetes liggen hierzo.. ( accepteer gewoon je boete.. JIJ bent de gene die gaspendaal indrukte

en 1 bezwaarschift.. maar hier heb ik wel hoger beroep tegen lopen..
me opa lag stervende.. en toen ben ik met 6 KM te hard naar het ziekenhuis gereden..
ja mag niet he...
pi_72615546
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:27 schreef revpolen het volgende:

[..]

3km te hard
wil wel met je ruilen hoor.. heb nog 200 euro aan boetes liggen hierzo.. ( accepteer gewoon je boete.. JIJ bent de gene die gaspendaal indrukte

en 1 bezwaarschift.. maar hier heb ik wel hoger beroep tegen lopen..
me opa lag stervende.. en toen ben ik met 6 KM te hard naar het ziekenhuis gereden..
ja mag niet he...
Het was op de fiets.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:38:12 #154
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72615778
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:31 schreef Semmm het volgende:

[..]

Het was op de fiets.
wat heb je dan gedaan?
Je hand niet uitgestoken?
pi_72616194
http://dealextreme.com/details.dx/sku.22475
Wilde graag dit ding kopen.. vroeg me alleen af hoe 't zit met de Douane regeling?
Niet dat ik nog ontelbaar veel bij moet betalen voor iets van 2 euro
  donderdag 10 september 2009 @ 16:53:22 #156
226677 revpolen
pi_72616253
gewoon kopen..
die 2 euro.. komt der echt wel door heen.. en als je gepakt word geen probleem.
en anders nog altijd... WOW 2 euro kwijt..
pi_72616356
Hmm, merkwaardig. Paypal addres vervangen. Illegale praktijken aan het verbergen?
pi_72616383
zijn die telescopische knuppels bij DP legaal? anders koop ik er 1
pi_72616402
OK las 't al in de OP
pi_72616744
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

wat heb je dan gedaan?
Je hand niet uitgestoken?
Fietsen op voetgangersgebied
pi_72616784
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef revpolen het volgende:
gewoon kopen..
die 2 euro.. komt der echt wel door heen.. en als je gepakt word geen probleem.
en anders nog altijd... WOW 2 euro kwijt..

Ja, alsof ze zoiets afpakken. Er staat niet heel groot op LOGITECH FAKE. Gewoon merkloos ding van 2 euro, dus als ze het openen laten ze het gewoon door. Onder 21 euro is alles gewoon (mits niet illegaal) gewoon geen probleem.
pi_72616797
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:57 schreef mtchel112 het volgende:
zijn die telescopische knuppels bij DP legaal? anders koop ik er 1
Lijkt me sterk dat het legaal is
pi_72617106
Heeft iemand ooit iets als een visitekaartjes scanner gezien?
  donderdag 10 september 2009 @ 17:24:00 #164
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72617191
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat het legaal is
Is dat niet een ploertendoder, zover ik weet krijg je een flinke douw als ze je hiermee pakken.
Nieuwe paypal, alle boksbeugels weg.... toeval?
pi_72617474
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Is dat niet een ploertendoder, zover ik weet krijg je een flinke douw als ze je hiermee pakken.
Nieuwe paypal, alle boksbeugels weg.... toeval?

DP heeft een nieuwe paypal? Ik kreeg vannacht 2 betaalverzoeken welke allebei geannuleerd waren. Dus nooit echt een betaalverzoek gehad.
pi_72617519
Kanon MD-52 zijn prima oordoppen trouwens. Aanrader dus
pi_72617547
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een 8 gb mp3 speler liggen tijdje geleden een keer via chinees op ebay gekocht maar 1x gebruikt. Dus als iemand van plan was een mp3 te kopen heb ik er hier nog een liggen voor een mooi prijsje

[ afbeelding ]
Wat is een mooi prijsje?
pi_72617667
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Wat is een mooi prijsje?
Rond de 12 euro excl. ongeveer
pi_72618009
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:36 schreef Semmm het volgende:

[..]

Rond de 12 euro excl. ongeveer
Verzenden kost 2 euro ofzo? Kan ik met Paypal betalen?
  donderdag 10 september 2009 @ 17:55:09 #170
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72618179
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:47 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Het is friet
pi_72618940
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Het is friet
Je maakt een typefout. Ik denk dat daar patat hoort te staan.
pi_72619365
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:52 schreef monkeybrain het volgende:
Omzet is niet zo boeiend, vooral met kleine marges
Deze manier van werken is vooral leuk als je in China woont, het leven is gewoon een stuk goedkoper. Ze zitten ook niet in Hong-Kong, dat is waarschijnlijk al veel te duur.

Het is natuurlijk een fantastische business plan, ze hebben totaal geen kapitaal nodig of voorraad. Als klant betaal je van te voren en vervolgens kopen ze het bij de leverancier. Als je de filmpjes goed bekijkt zitten ze ergens in een oud afbraak pand, het dak ziet er niet al te fris uit

Jack vertelde een keer dat hij 180 Folex bestellingen kreeg doordat 1 Amerikaan het op een forum had gezet. Iets over 3 diamanten op Taobao?? Hoeveel mail kun je met zijn tweeën/drieën verwerken? Dat is de laatste weken gewoon verdubbeld omdat we nu 2 keer zo lang wachten op antwoord

Lastige gok maar de bestellingen zullen wel richting de 1000 gaan per dag? Vooral veel klein grut.
De bestellingen van vandaag zullen niet zo indrukwekkend zijn, de winkelwagen is kaput
Echter als je zo weinig tijd hebt om mails te beantwoorden, waarom dan een vage mail sturen waar je als klant totaal niets aan hebt, en vervolgens wéér een mail moet sturen om het nogmaals te vragen.
Ik heb vanmorgen gewoon nog een mail gestuurd met een lichte doch dringende toon om mij een order status te geven, en dan komen ze wel met antwoorden.
Dus wat eigenlijk al eerder gezegd is, niet te lief vragen als je een normaal/goed antwoord wilt.
pi_72619774
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Het is friet
In Alkmaar is het nog altijd patat
pi_72619992
Niet teveel offtopic gaan, anders heb ik niks meer over china te lezen
  donderdag 10 september 2009 @ 18:52:28 #175
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72620008
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef Ayca het volgende:

[..]

In Alkmaar is het nog altijd patat
Hier noemen we dat ontbijt
Ketchup komt uit China, wist je dat.
  donderdag 10 september 2009 @ 18:57:02 #176
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72620148
pi_72620465
Zo vanmorgen naar de opticien geweest voor een oogmeting en daarna gelijk

Ik zou er nog even over nadenken

Dus gelijk maar even naar http://www.optical4less.com/ en daar een nieuwe bril met de gegevens van het meetrapport zonder randjes besteld met nieuwe glazen met verzending voor 52 euri's

Montuurtje bij de brillenboer vanaf 250 euri glazen ook nog eens 250 euri

Nog even een discountcode opgehaald bij http://www.retailmenot.com/

Hier dus http://www.retailmenot.com/view/optical4less.com

en dan heb je nog 10% extra korting

Iemand nog vragen
pi_72620506
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:

Dus gelijk maar even naar http://www.optical4less.com/ en daar een nieuwe bril met de gegevens van het meetrapport zonder randjes besteld met nieuwe glazen met verzending voor 52 euri's

Iemand nog vragen
wtf ?
pi_72620562
Had een mp3 speler gekocht op focalprice. Is zo'n bar-model dat door de 1,8" tft en het bedieningswiel erg veel leek op zo'n hele bekende mp3speler, zeg maar groter dan pico en kleiner dan micro .

Maar wat een kutdingen zijn dat zeg, zeker niet bestellen zoiets!
De firmware is om te janken zo slecht. Springt echt megasnel op keylock (instelling veranderen helpt nauwelijks) en de geluidskwaliteit is verschrikkelijk slecht doordat er constant een ruis is, ook als je niks afspeelt.
Video's interesseert me dan weinig, maar hij speelt alleen 1 soort bestand af (niet eens MP4, maar amv).
Dacht dat ik met zoń scherm wel makkelijk kon scrollen en cd's kan zoeken als er wat meer opstaat (enige reden dat ik er één met zoń scherm wilde). Dat kan wel, maar je kan alleen kiezen voor een map en alles ziet er echt windows 3.1 uit. Ook het afspelen van muziek ziet er echt niet uit. Hij laat geen covers zien ofzo als die erbij zitten, je kan afbeeldingen wel apart kijken.
De FM radio die erin zit kan je instellen op japan band of gewone band, waardoor hij wel alle frequenties die hier gebruikt worden aan kan, maar ik ontvang helemaal niets.
Ook zou er een adapter bij moeten zitten (staat ook op de foto), maar die ontbrak. Hij is overigens wel mooi (als hij uitstaat).

Ga dus zometeen maar even een mailtje sturen, want het is helemaal niks dat ding.
pi_72620641
Het is de RL035 geworden

Moet kunnen toch voor 39 $
  donderdag 10 september 2009 @ 19:12:10 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72620664
Haha die brilsmurf, even in mijn bookmarks gezet
pi_72620691
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is de RL035 geworden
[ afbeelding ]

Nee.
kei lief.
pi_72620764
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef Lolque het volgende:

[..]

Nee.
warrom dan niet
pi_72620799
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is de RL035 geworden
[ afbeelding ]

Grappig, een bril bestellen via internet . Maar waarom niet...

Is trouwens ook een speciaal topic over.
LIF / Online shoppen voor brillen op sterkte
pi_72620810
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef monkeybrain het volgende:
Haha die brilsmurf, even in mijn bookmarks gezet
Brilsmurf [is een compliment ]

[ Bericht 31% gewijzigd door ikweethetookniet op 10-09-2009 19:21:19 ]
  donderdag 10 september 2009 @ 19:17:17 #186
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72620863
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Brilsmurf
Was een compliment
Meesterlijke aankoop.
pi_72620995
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Was een compliment
Meesterlijke aankoop.
ok dank

Oja en als die 52 euri nou te duur is dan kan je altijd nog naar

http://zennioptical.com/cart/home.php

Montuurtjes vanaf 8 $

Net ff gechecked op retailmenot en daar bestaan ook kortingcodes voor
Voor als de prijs echt te hoog wordt
pi_72621499
Ja, daar ben ik weer.

Doe jezelf alsjeblieft een plezier als je nog van plan bent nep fruit muziekspelers te kopen.
Doe het nou maar gewoon niet, koop een iPod nano 5G orgineel bij apple.

$149 = ¤102
¤139 hier in de winkel...

Daar kun je toch niet op besparen?
Tis al een hele lage prijs voor wat je krijgt..
  donderdag 10 september 2009 @ 19:41:30 #189
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72621682
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:35 schreef Qaox het volgende:
Ja, daar ben ik weer.

Doe jezelf alsjeblieft een plezier als je nog van plan bent nep fruit muziekspelers te kopen.
Doe het nou maar gewoon niet, koop een iPod nano 5G orgineel bij apple.

$149 = ¤102
¤139 hier in de winkel...

Daar kun je toch niet op besparen?
Tis al een hele lage prijs voor wat je krijgt..
En hoe krijg je hem voor die 100 euro hier?
pi_72621782
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Skiet het volgende:

[..]

DP heeft een nieuwe paypal? Ik kreeg vannacht 2 betaalverzoeken welke allebei geannuleerd waren. Dus nooit echt een betaalverzoek gehad.
Dat betekent, dat je dus niet meer een geschil of claim kan opstarten vanwege de pp switch?
Ik hoop dat jack dit kan uitleggen.
pi_72621880
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat betekent, dat je dus niet meer een geschil of claim kan opstarten vanwege de pp switch?
Ik hoop dat jack dit kan uitleggen.
Ik heb vanochtend ook betaald met een ander paypal adres, omdat die andere niet werkte.
Kan me nog herinneren dat dat een tijdje terug ook was, omdat ze illegale stuf verkochten ofzo
pi_72621994
Gister Jack een mail gestuurd, vandaag antwoord terug. Bij mij valt de responsetijd altijd wel mee Meestal op dezelfde dag nog reactie.
pi_72622565
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:47 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Betalen met Paypal kan idd PM maar even
pi_72624515
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef mstr het volgende:

[..]

En hoe krijg je hem voor die 100 euro hier?
Ebay heb hem ook voor ong. die prijs besteld (op ebay)
pi_72624760
Heb ong. een maand geleden dit horloge op DX gekocht. 1 keer heb ik ergens tegenaan gestoten en rammelde het batterijtje, maar dat kon de juwelier gratis en binnen een minuut fixen Maar omdat er nu krasjes op het glas zitten, koop ik weer een nieuwe, ditmaal in zwart (het is toch maar 5 euro )
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_72624941
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef 9611Niels het volgende:
Heb ong. een maand geleden dit horloge op DX gekocht. 1 keer heb ik ergens tegenaan gestoten en rammelde het batterijtje, maar dat kon de juwelier gratis en binnen een minuut fixen Maar omdat er nu krasjes op het glas zitten, koop ik weer een nieuwe, ditmaal in zwart (het is toch maar 5 euro )
Of je betaalt 5 euro meer aan een automatisch uurwerk, die heeft geen problemen met batterijtjes

(oke, die heeft weer andere problemen...)
  donderdag 10 september 2009 @ 21:46:37 #197
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_72626477
Wat staat er nou weer voor engs op DP?
quote:
We have updated our new paypal account to receive payments on Sep 10th,2009. The new paypal email address is: adamzhousixin@gmail.com which takes fully responsibility for the payments belonged to our former paypal account.
Is dit legitiem, of probeert iemand de boel te neppen?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_72626485
quote:

Iemand nog vragen
. Als fok aan reputatie punten deed had ik je nu 1 gegeven. Als je ze binnen hebt stuur dan aub een review, ik moet namelijk ook een nieuwe bril hebben.
pi_72626499
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Ebay heb hem ook voor ong. die prijs besteld (op ebay)
Linkje? of bedoel je de oude nano, nog zonder camera?
  donderdag 10 september 2009 @ 21:58:00 #200
263760 Tjardo
Slechtnieuwsbrenger
pi_72626967
Als ik me PP weer cash; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8309

Dan op mijn Minilaptop en dat word TV in de Kar!
Heel-Slechtnieuwsbrenger
  donderdag 10 september 2009 @ 22:06:21 #201
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72627306
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:58 schreef Tjardo het volgende:
Als ik me PP weer cash; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8309

Dan op mijn Minilaptop en dat word TV in de Kar!
Dat werkt dus echt goed, ik verwachtte niet veel van zo'n prut stick maar ik had het fout
pi_72627916
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat werkt dus echt goed, ik verwachtte niet veel van zo'n prut stick maar ik had het fout
Dus je hebt hem zelf gekocht, lijkt me... Is het makkelijk dat ding werkend te krijgen? En daarmee kun je dus gewoon hier TV kijken op de laptop/pc, right? Is de kwaliteit daarvan ook goed? Heb je misschien een voorbeeld?
pi_72628164
PaiPai is gewoon een soort TaoBao kloon?
  donderdag 10 september 2009 @ 22:31:33 #204
263760 Tjardo
Slechtnieuwsbrenger
pi_72628313
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Dus je hebt hem zelf gekocht, lijkt me... Is het makkelijk dat ding werkend te krijgen? En daarmee kun je dus gewoon hier TV kijken op de laptop/pc, right? Is de kwaliteit daarvan ook goed? Heb je misschien een voorbeeld?
+ Welke zenders kan je ontvangen?

Lijkt me wel chill
Heel-Slechtnieuwsbrenger
  donderdag 10 september 2009 @ 22:32:38 #205
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72628358
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ik heb niet deze, maar een mooiere geheel zwarte met zwarte afstandbediening op Ebay gehaald.
Maar de stick chips zijn allemaal hetzelfde met dezelfde software.

Fluitje van een cent, installeren en scannen, krijg je ned 1,2,3 en de lokale zender (at5, omroep brabant, ligt aan de lokatie). Zijn gratis zenders.
Ziet er gewoon digitaal strak uit net zoals de kabel/schotel, ook binnen het huis prima signaal.
Mooi op een netbook, trekt niet heel veel cpu en met batterij lekker in de tuin tv kijken.

Voorbeelden kun je op DX ook zien, foto's etc. Vergelijk het maar met een divx filmpje afspelen.

Vroegah had je dit ook maar gewoon via de analoge antenne, dikke bagger natuurlijk. Dit is gewoon strak beeld, het gaat hooguit een tikkie stotteren als het signaal slecht wordt naast je verwarming ofzo
pi_72629175
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Kun je daar alleen de 3 gratis zenders (ned1, ned2 en ned3) mee ontvangen of ook andere zenders zoals sbs en eurosport? Lijkt me vaag want je moet er normaal voor betalen.

edit: Poster boven me geeft al antwoord
  donderdag 10 september 2009 @ 23:07:46 #207
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72629654
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Kun je daar alleen de 3 gratis zenders (ned1, ned2 en ned3) mee ontvangen of ook andere zenders zoals sbs en eurosport? Lijkt me vaag want je moet er normaal voor betalen.

edit: Poster boven me geeft al antwoord
SBS6
De publieke omroep geeft nog enigszins kwaliteit, nieuws, sport, kennis... meer dan voldoende.
Films en andere zut gaat via bittorrent

De nieuwe paypal werkt goed, betaling staat gewoon in my account weergegeven.
pi_72631659
Heb zogenaamd niks meer besteld

[ Bericht 91% gewijzigd door F-meister op 11-09-2009 08:19:31 ]
pi_72631732
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:15 schreef F-meister het volgende:
hoi,

Ik heb een BB Pistool besteld .
Hopelijk komt het aan. En word het niet onderschept.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19841

groetn
Spannend, houd ons op de hoogte!
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:22:20 #210
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_72631833
quote:

Iemand nog vragen
Tip of the week!
PieAir
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:24:17 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72631871
quote:
hoi,

groetn
Haha jij bent dus echt de lul
pi_72631884
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

ben bang van wel, er wordt echt megaveel gecontroleerd de laatste tijd
pi_72632092
quote:

[..]

vrijdag 11 september 2009 @ 00:41:34 #214
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72632135
Strafblad wegens importeren van een vuurwapen, 500 euro boete
pi_72632418
quote:
hoi,

groetn
Misschien kun je het nog annuleren, er is de laatste tijd namelijk erg veel controle. De kans dat ze je pakken is erg groot.
pi_72632537
Ik las fleshlights
pi_72632793
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 01:06 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Misschien kun je het nog annuleren, er is de laatste tijd namelijk erg veel controle. De kans dat ze je pakken is erg groot.
Dat is nog eens een verstandig antwoord
oh enne:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4914
besteld
pi_72633515
Paypal net veranderd en nu de website plat...
http://downforeveryoneorjustme.com/dealperfect.com
jaja, en azo...
  vrijdag 11 september 2009 @ 07:28:44 #219
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72633638
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ben bang van wel, er wordt echt megaveel gecontroleerd de laatste tijd
Megaveel gecontroleerd?

Dat hoort een standaard te zijn
Werd tijd dat de douane wakker werd
  vrijdag 11 september 2009 @ 07:30:01 #220
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72633648
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 06:57 schreef thecuriousone het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand bij Jack
Zou lekker zijn als ie failliet is of wat, ben ik 120 euro aan lopende orders kwijt

Heb even om wat opheldering gevraagd aangezien dat PayPal adres ook erg vaag was
  vrijdag 11 september 2009 @ 07:48:00 #221
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72633736
Failliet zal wel meevallen, gisteren lag de winkelwagen er ook uit met een bericht dat ze ermee bezig zijn.
Een beetje brakke website beheerder, een hoop producten linken ook naar niks zodat je ze niet in de winkelwagen kunt gooien als je erop klikt, nooit opgevallen?

Je zou natuurlijk een maand lang bestellingen kunnen "verzenden" totdat men begint te klagen dat er niks aankomt, daarna sluit je de tent gehe.
pi_72633740
Mijne zijn gelukkig al verstuurd incl shipping numbers

Die satteliet ding is alleen Back Ordered - ETA 9/20/2009 (10 days) wat betekend dat?
pi_72633745
quote:

[..]

Hoezo dat, iemand die ik ken heeft er al een paar probleemloos besteld.
  vrijdag 11 september 2009 @ 07:54:16 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72633771
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 07:49 schreef sven93 het volgende:

[..]

Hoezo dat, iemand die ik ken heeft er al een paar probleemloos besteld.
Ik loop een beetje angst te zaaien maar weinig mensen hier zullen het risico nemen. Er zijn ook veel veiligere opties, zoals België en Duitsland zodat er geen douane is dat je pakje gaat openscheuren.

Op het DP forum is een Nederlander gepakt met een decoration for fingers, staat de marechaussee voor zijn deur en de rechter gaat het even bekijken.

Je moet voor dit soort producten een paypal account opzetten, via via wat geld erop krijgen om vervolgens naar een leeg appartement te sturen waar jij bij kunt gehehe

Op het internet melden dat je er 1 hebt besteld is ook lomp, het zal niet de eerste keer zijn dat de politie meeleest op een forum en via google je naam kan vinden.
pi_72633980
Ik denk niet dat het zo erg is, ik zag op het jeugdjournaal(jah het jeugdjournaal ) Dat er de laatste tijd veel nep-wapens werden tegengehouden op schiphol. Wat nu al zo'n 1466 waren ofzo. De boete was 130 euro. Dus ik denk niet dat ze met de politie komen hoor..
pi_72634060
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik loop een beetje angst te zaaien maar weinig mensen hier zullen het risico nemen. Er zijn ook veel veiligere opties, zoals België en Duitsland zodat er geen douane is dat je pakje gaat openscheuren.

Op het DP forum is een Nederlander gepakt met een decoration for fingers, staat de marechaussee voor zijn deur en de rechter gaat het even bekijken.

Je moet voor dit soort producten een paypal account opzetten, via via wat geld erop krijgen om vervolgens naar een leeg appartement te sturen waar jij bij kunt gehehe

Op het internet melden dat je er 1 hebt besteld is ook lomp, het zal niet de eerste keer zijn dat de politie meeleest op een forum en via google je naam kan vinden.
Ja, je hebt wel gelijk het is en blijft een risico. Je hebt geluk of niet , had ik ook gezien, ja. Is inderdaad niet slim om het hier te vermelden .

Dealperfect is down, beetje raar allemaal eerst een nieuw PayPal acount nu is de site down, zal wel iets aan de hand zijn.
pi_72634273
en dan ook nog die rare tracking nummers de laatste tijd.
pi_72634312
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Skiet het volgende:
had jij ook 666888?
pi_72634380
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Skiet het volgende:
Rare tracking nummers hadden ze in het begin ook al, ik snap het trouwens ook niet helemaal hoezo je soms bij iets van $4 een tracking nummer krijgt en bij een bestelling van $8 bijv niet .
pi_72634764
Het is wel vreemd allemaal. Wachten het rustig af.
pi_72634912
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:41 schreef Semmm het volgende:

[..]

had jij ook 666888?
Dat heb ik heel vaak.
Dat houd gewoon in dat je bestelling niet boven de XX$ zat, dus daarom geen trackingnummer krijgt.
kei lief.
pi_72635709
quote:
Dealperfect website is under really bad attack at present. The spare system has been put into use. But all datas about the orders is empty temporarily. Once the system is recovered, all datas will work normally again.
We feel very sorry for any inconvenience caused to you.
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:57:52 #233
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72635731
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:01:40 #234
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72635827
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Varkens oorlog!!!
Dx pissed off dat DP goedkoper is met 3 varkens, dan vraag je om problemen in China

Gatver die fleshlights, 3 keer spuiten en daarna heb je zo'n meurende gleuf alsof je een junkie neukt voor 10 euro
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:33:55 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72636710
Wat ik alleen niet snap is de titel "for him" is er ook een vrouwenversie ofzo?

Enne, voor dat ene probleem hebben ze ook 100 condooms voor 1 dollar ofzo kans dat je dat ding zwanger maakt is toch nihil dus kunnen het net zo goed cheap ass chinese condooms zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:38:16 #236
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72636840
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
Wat ik alleen niet snap is de titel "for him" is er ook een vrouwenversie ofzo?

Enne, voor dat ene probleem hebben ze ook 100 condooms voor 1 dollar ofzo kans dat je dat ding zwanger maakt is toch nihil dus kunnen het net zo goed cheap ass chinese condooms zijn
Dat zijn refurbished condooms uit de Chinese gevangenis, 1 dollar + gratis aids

Hopelijk is DP weer snel up to date, ik moet nog wat homo onderbroeken bestellen om de vrouwtjes tevreden te houden
pi_72637423
DX wordt weer sneller! Pakketje is binnen 2 dagen al verzonden!
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:33:44 #238
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72638180
Z'n 50 mW groene laser is toch echt wel nice van DX!
overdag Felle groene punt en 'snachts met maan enzo duidelijke straal .. schijnt "oneindig" ver.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.2390
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:37:02 #239
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72638266
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 06:57 schreef thecuriousone het volgende:
Gewoon on nou.. krijg 't mooie berichtje:
quote:
Dealperfect website is under really bad attack at present. The spare system has been put into use. But all datas about the orders is empty temporarily. Once the system is recovered, all datas will work normally again.
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:38:01 #240
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72638291
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:33 schreef tokko1 het volgende:
Z'n 50 mW groene laser is toch echt wel nice van DX!
overdag Felle groene punt en 'snachts met maan enzo duidelijke straal .. schijnt "oneindig" ver.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.2390
Ik heb zelf een 20mW of 30mW, echt fantastisch
pi_72639872

oooo noooooows
pi_72639937
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Elke keer als ik dat lees schrik ik weer een beetje, ik wist namelijk niet dat die dingen illegaal waren en had ze besteld. Gelukkig ben ik niet gepakt anders zou ik echt de lul zijn. Die dingen zijn trouwens echt gaaf.
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:08:36 #243
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_72640679
Dat zijn dus gewoon boksbeugels en die zijn verboden.
PieAir
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:13:38 #244
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72640796
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Elke keer als ik dat lees schrik ik weer een beetje, ik wist namelijk niet dat die dingen illegaal waren en had ze besteld. Gelukkig ben ik niet gepakt anders zou ik echt de lul zijn. Die dingen zijn trouwens echt gaaf.
En ben je nu getransformeerd in een killer die willekeurige voorbijgangers de hoofd inmept alsof het watermeloenen zijn?

Dat is een beetje de gedachtegang van onze wetten, zonder een misdaad te plegen een crimineel zijn
Gewoon een mooie collector's item, mensen met snode plannen houden zich toch niet aan de wet. Dit moet je gewoon legaal in je huis kunnen hebben liggen
pi_72641113
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

En ben je nu getransformeerd in een killer die willekeurige voorbijgangers de hoofd inmept alsof het watermeloenen zijn?

Nee ze waren voor mijn neefje, hij is uiteraard wel een gewetenloze killer geworden.
pi_72641888
Heeft iemand dit al eens gehad? Bij DealExtreme?
quote:
9/8/2009 090893E7 090893E7 Processing - Contact us for the latest update.
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:52:59 #247
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72641921
Net mijn sd converter binnen, steek dat ding in mijn camera slot rolt zo de Sandisk sticker eraf
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:53:55 #248
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72641950
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]

Ja, mijn wc eend injectiespuiten gaan dus nooit geleverd worden volgens mij
pi_72643626
quote:
[Processing ..]
Ja, ik, heel vaak zelfs. Ik slaag er altijd in om producten te bestellen die dan plots toch niet leverbaar blijken te zijn. Dealextreme contacteren heeft niet veel nut. Als je het redelijk dringend nodig hebt kan je beter je order cancelen.
jaja, en azo...
pi_72643926
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:44 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ja, ik, heel vaak zelfs. Ik slaag er altijd in om producten te bestellen die dan plots toch niet leverbaar blijken te zijn. Dealextreme contacteren heeft niet veel nut. Als je het redelijk dringend nodig hebt kan je beter je order cancelen.
Nee hoor, heb de tijd... Wacht het rustig af dan maar...
pi_72644438
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb niet deze, maar een mooiere geheel zwarte met zwarte afstandbediening op Ebay gehaald.
Maar de stick chips zijn allemaal hetzelfde met dezelfde software.

Fluitje van een cent, installeren en scannen, krijg je ned 1,2,3 en de lokale zender (at5, omroep brabant, ligt aan de lokatie). Zijn gratis zenders.
Ziet er gewoon digitaal strak uit net zoals de kabel/schotel, ook binnen het huis prima signaal.
Mooi op een netbook, trekt niet heel veel cpu en met batterij lekker in de tuin tv kijken.

Voorbeelden kun je op DX ook zien, foto's etc. Vergelijk het maar met een divx filmpje afspelen.

Vroegah had je dit ook maar gewoon via de analoge antenne, dikke bagger natuurlijk. Dit is gewoon strak beeld, het gaat hooguit een tikkie stotteren als het signaal slecht wordt naast je verwarming ofzo
Lijkt me wel een heel tof ding voor dat geld.
Maar kan je niks meer dan die 4 kanalen ontvangen? Ik zou graag de Formule 1 buiten kunnen kijken via de BBC.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:18:15 #252
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72644834
Dan moet je zo'n KPN digitenne dongle halen en een abo nemen
Misschien dat je dit kunt hacken met software, maar daar weet ik niks van. Je krijgt wel een signaal binnen van allerlei kanalen maar die staan op zwart.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:28:12 #253
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72645551
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:05 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Lijkt me wel een heel tof ding voor dat geld.
Maar kan je niks meer dan die 4 kanalen ontvangen? Ik zou graag de Formule 1 buiten kunnen kijken via de BBC.

Dat gaat dus niet lukken. Je kan alleen de free to air kanalen ontvangen. Anders zou natuurlijk niemand een abonnement op digitenne/kabel of whatever nemen als het gewoon gratis te ontvangen is..
pi_72646073
"We have updated our new paypal account to receive payments on Sep 10th,2009. The new paypal email address is: adamzhousixin@gmail.com which takes fully responsibility for the payments belonged to our former paypal account. "
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:54:29 #256
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72646112
DP werkt weer!!!
pi_72646425
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:38 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet lukken. Je kan alleen de free to air kanalen ontvangen. Anders zou natuurlijk niemand een abonnement op digitenne/kabel of whatever nemen als het gewoon gratis te ontvangen is..
Dat snap ik. Maar ik dacht me van vroeger te herinneren dat je analoog toen ook oa. wat Duitse zender kon ontvangen. Ik dacht misschien kun je hier nu nog (digitaal dan wel) die zelfde kanalen ontvangen via de ether.
Ik kan me voorstellen dat die kanalen free to air zijn in het eigen land en ik 'vroeger' dus de Duitse zenders ontving die uitgezonden werden vanuit Duitsland zelf.
Ga denk ik toch zo'n ding bestellen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:17:00 #258
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72646849
Ok, bestellen gaat nu weer helemaal fout

Vanavond maar een homo onderbroek bestellen
pi_72647876
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, bestellen gaat nu weer helemaal fout

Vanavond maar een homo onderbroek bestellen
Ik zou maar even wachten met bestellen tot de site weer in orde is want eerst nieuw papyal adres, nu moeilijkheden met het systeem.
pi_72647904
quote:

[quote]9/8/2009 090893E7 090893E7 Processing - Contact us for the latest update.
Ok, hij staat nu op verzonden!
pi_72647973
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik zou maar even wachten met bestellen tot de site weer in orde is want eerst nieuw papyal adres, nu moeilijkheden met het systeem.
Wat ik raar vind is dat ze het paypal bericht hebben geplaatst. Als je bestelt gaat het toch vanzelf naar de goede rekening?
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:51:01 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72648066
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef Semmm het volgende:

[..]

HA! Ik word naar paypal gestuurd en krijg het bericht dat Adam nu geen betalingen kan ontvangen.
Ze zitten Jack flink aan het pesten zeg Straks weer een nieuw adres

Hebben Chinezen geen internationaal banksysteem via de afhaalchinezen???
Gedoe met paypal regels ghehe
pi_72648563
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

HA! Ik word naar paypal gestuurd en krijg het bericht dat Adam nu geen betalingen kan ontvangen.
Ze zitten Jack flink aan het pesten zeg Straks weer een nieuw adres

Hebben Chinezen geen internationaal banksysteem via de afhaalchinezen???
Gedoe met paypal regels ghehe
Ik denk dat Jack gewoon een flink probleem heeft met PayPal.
  vrijdag 11 september 2009 @ 17:46:53 #264
224834 Matsuo_Yoshitoki
Gewoon een mooi meisje.
pi_72650003
Tévúpé!

Leuk, die laserlichtjes lijken me wel wat (A)
Krijg alleen geen confirmation mail..........
Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
pi_72650282
2 pakjes binnen vandaag, biede niet gecontroleerd door de douane terwijl ze wel aardig groot waren (aangetekend verzonden met tracking nummer).

Zat wel wat leuks bij, een Diezool Riem, ziet er prachtig uit. En wat van die dunne riempjes voor vriendinnen.
Verder ook nog een voetbalshirtje van AC Milan met opdruk, zag er weer prachtig uit.
Ben dus weer blij.
pi_72650329
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef Joene94 het volgende:
2 pakjes binnen vandaag, biede niet gecontroleerd door de douane terwijl ze wel aardig groot waren (aangetekend verzonden met tracking nummer).

Zat wel wat leuks bij, een Diezool Riem, ziet er prachtig uit. En wat van die dunne riempjes voor vriendinnen.
Verder ook nog een voetbalshirtje van AC Milan met opdruk, zag er weer prachtig uit.
Ben dus weer blij.
fotos? :p
pi_72650448
Ik heb ook mail van jack, 2,5 mm to 3,5mm jack
pi_72650460
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:

[..]

En linkjes, als kwaliteit goed is dan is een linkje naar tb altijd de moeite
pi_72650738
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef Joene94 het volgende:

Ben dus weer blij.
SKU's?
pi_72650833
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
"We have updated our new paypal account to receive payments on Sep 10th,2009. The new paypal email address is: adamzhousixin@gmail.com which takes fully responsibility for the payments belonged to our former paypal account. "
Dit is z'n antwoord waarom die tekst er staat:

That means DP is improving to match the

international trade, and give your all the best

service.
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:17:18 #271
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72650977
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:12 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dit is z'n antwoord waarom die tekst er staat:

That means DP is improving to match the

international trade, and give your all the best

service.
Whaha ik las het ook.
Ze zijn weer under attack, god mag weten wat ze uitspoken achter de schermen.

Paypal geeft duidelijk aan dat ze accounts sluiten als er nep spul wordt verkocht via een paypal account. Misschien dat DX heeft gesnitched bij Paypal en een dos attack uitvoert ofzo

Jack moet gewoon een geheime kelder openen voor vaste klanten
pi_72651490
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Whaha ik las het ook.
Ze zijn weer under attack, god mag weten wat ze uitspoken achter de schermen.

Paypal geeft duidelijk aan dat ze accounts sluiten als er nep spul wordt verkocht via een paypal account. Misschien dat DX heeft gesnitched bij Paypal en een dos attack uitvoert ofzo

Jack moet gewoon een geheime kelder openen voor vaste klanten
Tasers zijn ook niet mer te koop op de site, maar wel als je Jack mailt, dat is dus z'n geheime kelder
pi_72651939
quote:
8/28/2009 6:13:12 PM Package Shipped

--------------------------------------------------------------------------------

SKU Quantity Shipped @Price @Discount Remarks 24370 1 - $13.26 $0.00 Professional Security Grade Stainless Steel Expandable Stick DP05#

Nog steeds niet binnen, ik verwacht een brief van de douane
kei lief.
pi_72652235
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:45 schreef Lolque het volgende:

[..]

Nog steeds niet binnen, ik verwacht een brief van de douane
2 weken is toch normaal?
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:13:18 #275
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72652953
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 07:28 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Megaveel gecontroleerd?

Dat hoort een standaard te zijn
Werd tijd dat de douane wakker werd
Mijn groot pakket van DX is niet gecontroleerd.
Misschien grote controle geweest van een container bij alle andere mensen?
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is een beetje de gedachtegang van onze wetten, zonder een misdaad te plegen een crimineel zijn
Gewoon een mooie collector's item, mensen met snode plannen houden zich toch niet aan de wet. Dit moet je gewoon legaal in je huis kunnen hebben liggen
Inderdaad, het is gewoon een mooi collector's item.
Als ik iemand pijn wil doen zijn daar genoeg dingen voor die ik kan gebruiken, mes etc.
Echter ziet de staat dit als niets anders dan een wapen, dusja.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:04 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik denk dat Jack gewoon een flink probleem heeft met PayPal.
Ik zat er eerlijk gezegd al op te wachten met die illegale shit op z'n site.

[ Bericht 19% gewijzigd door Granaatappel op 11-09-2009 19:20:52 ]
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:15:25 #276
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72653040
double post

[ Bericht 52% gewijzigd door Granaatappel op 11-09-2009 19:21:06 ]
pi_72653548
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Semmm het volgende:

[..]

2 weken is toch normaal?
Die had al lang binnen 'moeten' zijn, ofja het heeft nog nooit zo lang bij mij geduurd.
kei lief.
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:33:10 #278
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72653659
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:30 schreef Lolque het volgende:

[..]

Die had al lang binnen 'moeten' zijn, ofja het heeft nog nooit zo lang bij mij geduurd.
Die G-Star jas van de 30e is binnengekomen laat zo de fotos zien, erg vet!

Mijn Jas van de 29e is nog niet binnnen.
Trouwens mijn maat had een order over de 200¤ en kwam langs de douane zonder dat ''Geopend IVM Douanevoorschriften''
pi_72653720
Vandaag weer eens na lange tijd een pakketje op de deurmat.

ik heb mijn 50mW laser gewoon ontvangen.
hij werkt naar behoren en is sterker dan mijn 30mw zoals het hoort alleen kwam deze in een ander doosje
namelijk een zwarte en voelt het knopje wat zwakjes aan.

en ook deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6539

erg mooie aanstekert zit in een mooi doosje en ziet er goed uit.
werkt ook goed met wasbenzine
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:42:36 #280
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72654005
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef Thymen. het volgende:

werkt ook goed met wasbenzine
En behalve muggen wegjagen met die stank ook al het vrouwelijke schoon
pi_72654192
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:33 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Die G-Star jas van de 30e is binnengekomen laat zo de fotos zien, erg vet!

Mijn Jas van de 29e is nog niet binnnen.
Trouwens mijn maat had een order over de 200¤ en kwam langs de douane zonder dat ''Geopend IVM Douanevoorschriften''
+ TB linkje
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:52:17 #282
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72654374

[ Bericht 43% gewijzigd door Dionysiou op 12-09-2009 11:56:13 ]
pi_72654435
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:57 schreef Semmm het volgende:

[..]

Voetbalshirtje is al naar een vriend toe, de rest plaats ik morgen wel een foto van, en linkjes en prijzen.
Voetbalshirtje was volgens die vriend van prima kwaliteit en zag er goed echt uit.
pi_72654607
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]

Dit ben ik niet, maar een maat
Laat 'm meteen even op taobao rondkijken voor een horloge.

Lekker duidelijke foto trouwens, kan die geen betere maken?
Taobao linkje? hoe is de kwaliteit etc?
kei lief.
pi_72655979
Nog meer mensen ervaring met Kanen oordopjes? De MD-52 is dus een aanrader, echt prima geluid. Maar welke zijn nog meer goed te doen?
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:43:33 #286
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72656173
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Skiet het volgende:
Nog meer mensen ervaring met Kanen oordopjes? De MD-52 is dus een aanrader, echt prima geluid. Maar welke zijn nog meer goed te doen?
De rest is schijnbaar bagger( meer van horen zeggen, nooit een goede test gezien). Ik vind het ook erg verleidelijk om ze allemaal te halen De modellen zien er allemaal erg leuk uit.
pi_72656503
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]

Dit ben ik niet, maar een maat
Nu een foto van de hele jas
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:07:19 #288
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72657017
Hier een hele foto van de Jas incl filmpje

Let maar niet op dat plaatje
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:12:54 #289
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72657233
Mooie jas Dion!
Heb je TB linkje?
Ben wel bang dat 'ie voor mij te klein/te groot is.
Had laatst m'n gewicht en lengte doorgegeven voor een shirt en viel echt véél te groot uit, hoe geven jullie je maat door?
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:18:07 #290
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72657412
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:12 schreef Granaatappel het volgende:
Mooie jas Dion!
Heb je TB linkje?
Ben wel bang dat 'ie voor mij te klein/te groot is.
Had laatst m'n gewicht en lengte doorgegeven voor een shirt en viel echt véél te groot uit, hoe geven jullie je maat door?
http://item.taobao.com/au(...)2dc19.jhtml?cm_cat=0

Hij had XL gekocht, maat was gewoon goed, kwaliteit ook hij is super blij!
pi_72658254
Komop, fotootjes van je jasje posten ajb...
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:42:02 #292
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72658339
ZIe dat filmpje dan
pi_72658527
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:07 schreef Dionysiou het volgende:
Hier een hele foto van de Jas incl filmpje

Let maar niet op dat plaatje
pi_72658590
Tjoe Tjoe Wa Tjoe Tjoe Wa Tjoe Tjoe Wa wa wa.
pi_72658659
Wat kostte die jas Dion
pi_72659746
Hoe lang en breed is die maat van je Dion?
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:31:16 #297
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72660049
Wat een vragen zeg
Hij komt straks online zal het 'm allemaal vragen + extra pics om te fappen
pi_72661361
http://www.focalprice.com(...)_Pointer_Silver.html
Goedkope 50 MW groen

maar zal wel bagger zijn 5MW met 50mw sticker
  zaterdag 12 september 2009 @ 00:29:27 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72663630
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef Semmm het volgende:
http://www.focalprice.com(...)_Pointer_Silver.html
Goedkope 50 MW groen

maar zal wel bagger zijn 5MW met 50mw sticker
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390 < 50mW maar iets duurder en echt fel.. 30mW ong
Dikke straal in de nacht en overdag Felle groene stip
pi_72664206
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390 < 50mW maar iets duurder en echt fel.. 30mW ong
Dikke straal in de nacht en overdag Felle groene stip
Die kende ik al maar vond die op FP wel heel goedkoop en die stond bij New Arivals, maar als iemand die van FP koopt wilt die gene dan even zeggen of ie in de buurt komt van de Genuine 50MW van DX?
pi_72666739
lekker is dat, had ik gevraagd of rachel mn drinking bird wou ruilen voor boooose in ear oordopjes 1st gen, is eindelijk mn pakketje er, krijg ik tog die focking vogel:P terwijl ik nog had gevraagd of ze niet die vogel erbij hadden gedaan, nee zei rachel het zit er allemaal in niet dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')