Pardon?quote:
zit er iets heel; spannends in?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef sven93 het volgende:
Wou net topic aanmaken.
Nu maar hopen dat de douane mijn pakketje niet openmaakt
Traceercode voor nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Dionysiou het volgende:
TVP
EN
Weet iemand als je bijv. TNT Track en Trace gaat bellen op dat 0900 nummer zeg maar dat ze kunnen kijken per postcode/huisadres of er pakjes zijn ingenomen zijn of voor aflevering klaar liggen of heb je echt een traceercode nodig?
Nee maar als ze zo'n G-Ster jas tegen komen denken ze vast; Oh, die is nep..quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:48 schreef Semmm het volgende:
Ben je wapenhandelaar of heb je een bestelling boven de 150 euro?
[..]
Pardon?
Daarom juist, is iemand z'n nepkleding hier uberhaupt al een keer in beslag genomen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee maar als ze zo'n G-Ster jas tegen komen denken ze vast; Oh, die is nep..
Toch jammer als dat zou gebeuren. Aan de ene kant die Ed Softy is ook door gelaten las ik net. Dus waarom ik niet
@ Joene
Inderdaad, maar die van mij is al best lang onderweg.. kan wel kloppen zou ongeveer aankomen met al die verscherpte douane controles etc. tenzij Rachel is vergeten mijn Jas te versturen.
Nja, in DP valt het onder de categorie Self-defense, dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit er iets heel; spannends in?
anders hoef je je kennelijk geen zorgen te maken
Mja, maar een T-Shirt is wat anders dan een Jas maar we wachten rustig afquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Daarom juist, is iemand z'n nepkleding hier uberhaupt al een keer in beslag genomen?
Ken je dit topic al?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:56 schreef sven93 het volgende:
[..]
Nja, in DP valt het onder de categorie Self-defense, dus.
Ja, had het gezien, toen het verzonden wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ken je dit topic al?
http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=19&TopicID=563
Chinese namaak gadgets met cameras zijn 9 van de 10 keer echt crappy. In dat geval kan je beter een echte iPod kaufen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Semmm het volgende:
En wachten jullie nog maar even met nep ipots kopen want als het goed is introduceert apple morgen nieuwe ipods met Camera functie, dus daar zullen ook wel weer clones van komen binnen een paar weken
Je kan sowieso beter een echte kopen ook deze ipod 5G zonder cameraquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Chinese namaak gadgets met cameras zijn 9 van de 10 keer echt crappy. In dat geval kan je beter een echte iPod kaufen.
Mwah, ik hoef geen iPod met een camera tenzij het 8MP is met een degelijke lens (Carl Zeiss bijv) anders gebruik ik mooi m'n shuffle + Sony Ericsson Xperiaquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je kan sowieso beter een echte kopen ook deze ipod 5G zonder cameramaarja, ik dacht ik meld het even voordat straks mensen hebben die net hun ipot hebben en dan staat de nieuwe alwee rop taobao
Is het een beetje makkelijk om 'm korter te maken want ik heb dunne polzenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef veda het volgende:
Ik heb die rolax van 10 euro al eens in handen gehad. Hier een foto
http://www.mijnalbum.nl/Foto-36MHXXED.jpg
Ik heb zelf ook een rolax besteld, een andere. Hoop dat het goed gaat met douane
Ik zou er ook nooit een nemen, een neppe iPot. Kost niet eens zo gek veel in de winkel en dan weet je tenminste zeker dat het prima werkt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mwah, ik hoef geen iPod met een camera tenzij het 8MP is met een degelijke lens (Carl Zeiss bijv) anders gebruik ik mooi m'n shuffle + Sony Ericsson Xperia
Ja, hij heeft een geschroefde band (net als rolex heeft), dus met een klein schroevendraaiertje kan je aan iedere kant van de sluiting 2, 3 of 4 stukken (geen idee hoeveel) weghalen. Tevens kan je aan 1 kant een schakel onder de sluiting weg laten zinken, om je grootte te finetunen zegmaar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is het een beetje makkelijk om 'm korter te maken want ik heb dunne polzen
Oke bedanktquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:20 schreef veda het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een geschroefde band (net als rolex heeft), dus met een klein schroevendraaiertje kan je aan iedere kant van de sluiting 2, 3 of 4 stukken (geen idee hoeveel) weghalen. Tevens kan je aan 1 kant een schakel onder de sluiting weg laten zinken, om je grootte te finetunen zegmaar.
Hij is niet van mij. Geen idee, ik heb de eigenaar er verder niet over gehoord, zal dus wel goed werken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oke bedankt
ook geen problemen gehad dat ie midden op de dag stil stond?
Dat heb ik met m'n huidige taobao horloge wel, elke ochtend staat ie stil en soms s'middags ook, dus die draag ik niet meer![]()
dSLR?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef mstr het volgende:
dSLR-troep is onderweg, nu nog even wachten tot ik m'n dSLR krijg.
Alleen die resolutie is redelijk om te janken:quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:40 schreef Semmm het volgende:
Oke![]()
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24721
Ziet er nog best strak uit en dat voor 20 euro. Betaal je hier het 3-4voudige voor.
En hier zit nog een klok in ook
Mijn iphone heeft ook 480x272 en het schermpje is net zo groot (Dus mini fotolijstje [zag ik ook pas net dat ie maar 3.5 inch was]) Maar voor dat schermpje is het wel een goede resolutie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen die resolutie is redelijk om te janken:
TFT LCD screen resolution up to 480*272
Ik ben benieuwd of dat er een beetje uit ziet...
Oh hij is maar 3,5"quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mijn iphone heeft ook 480x272 en het schermpje is net zo groot (Dus mini fotolijstje [zag ik ook pas net dat ie maar 3.5 inch was]) Maar voor dat schermpje is het wel een goede resolutie.
Heb hier in NL een keer een gekocht voor 40 euro. De beeldkwaliteit is erg slecht van deze budget apparaatjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:40 schreef Semmm het volgende:
Oke![]()
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24721
Ziet er nog best strak uit en dat voor 20 euro. Betaal je hier het 3-4voudige voor.
En hier zit nog een klok in ook
triops kan ik niet vinden hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:14 schreef Downstar het volgende:
hahah die triops zijn echt vette dingen wel idd!
en na mijn weten ook niet al te duur als je ze uit china haalt ?
Heb die dingen al eens eerder gezien ; en toen ook gaan zoeken op youtube..quote:
Hele goeie 18650 batterijen zijn http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 of http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.20392quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Skiet het volgende:
Ik heb dus 14450 gekocht op DX. Maar inderdaad moet je speciale batterijen kopen voor dat ding. Welke set is goed? Er staan er zoveel op en misschien heeft iemand hier al ervaring met die chargers en batterijen.
Bij DP.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik weet deze vraag is al 20 keer gesteld hier, maar wat zijn de beste kwaliteit oordopjes op dp/dx? mijn oude hebben het zojuist begeven
Zucht steun...quote:Op woensdag 9 september 2009 01:12 schreef veda het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag doppen uit china hebben? Die kunnen toch nooit tippen aan bijvoorbeeld deze doppen?:
http://www.bol.com/nl/s/e(...)170771pa2/index.html
sku?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef mstr het volgende:
dSLR-troep is onderweg, nu nog even wachten tot ik m'n dSLR krijg.
Kan het geen kwaad dat de batterijen 4,2V zijn en de lader zegt 3,6/3,7V?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:13 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hele goeie 18650 batterijen zijn http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 of http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.20392
de beste lader die je kan kopen is deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 die kan meerdere soorten batterijen aan, heb je ook wat aan als je later b.v. 14500 batterijen hebt.
Ik heb allerlei filters enzo besteld bij FocalPrice.quote:
Bestel snel wat zwarte make-up of een lange baard, het is bijna november/decemberquote:Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef Dionysiou het volgende:
En toch lijkt het me leuk werk bij de Douane te gaan werken op afdeling Internationale Pakketten. Pakjes openen, controleren, inklaren..
Misschien komt het omdat ik van pakjes hou
Jup hier ookquote:Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
hee guys, bij jullie ook de indruk dat DP Jack en zijn maten ons Fokkers n beetje vergeten. heb al paar mailtjes uitstaan maar er komt maar heel sporadisch een antwoord dagen later en vaak ook nogal vaag.
![]()
heeft ie echt te druk gekregen na zn NRC-coverstory
Godentering, schrijf eens normaal Nederlandsquote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
Gisteren me oplaadkabel voor me iPhone binnengehad
(stond nog nergends in 't topic toch?quote:Hello,Everybody!
My name is Tiffany, I'm the new customer service staff from Dealperfect.
Contact information:
Email: DealPerfectcs03@gmail.com
My major job is aftersales customer service issues.
1.Cancel unshipped order for customers.
2.Check order status for customers.
3.Change items for customers
4.When defectived items have been received,customers can contact me to get a solution.
5.When wrong items have been received,customers can contact me to get a solution.
6.Change shipping address for customers.
7.For other aftersales customer service or qusetions.
Please feel free to contact me via Email ,guarantee a reply in 24 hours (excluding Sunday). And during Monday to Saturday,my skype will online during HK time 9:00AM to 18:00PM.
I am only in charge of aftersale issues, if customers want to do wholesale orders and DP points reward issues,please send Email to:Dealperfectcs01@gmail.com to contact Mr.Jack.
If customers want to do taobao orders ,please send Email to contact: Dealperfectcs02@gmail.com to contact Miss.Rachel.
Best regards,
Tiffany
Is goed knul, nu begreep je er natuurlijk niets van...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Zapper het volgende:
Sjakie is hier ook al een tijdje niet meer geweest hè![]()
Hoe is het eigenlijk nu met je heli, Dion?
[..]
Godentering, schrijf eens normaal Nederlands![]()
Is dat dezelfde als op DealExtremequote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef tokko1 het volgende:
Op 't forum van DealPerfect Tiffany!
(die namen ook)
[..]
(stond nog nergends in 't topic toch?)
Wordt ook in 't forum gevraagd maar daar was nog geen antwoord op ...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef mcwops het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als op DealExtreme
Net nog mail gehad, duurt nu 48 uur.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
hee guys, bij jullie ook de indruk dat DP Jack en zijn maten ons Fokkers n beetje vergeten. heb al paar mailtjes uitstaan maar er komt maar heel sporadisch een antwoord dagen later en vaak ook nogal vaag.
![]()
5mW lasertje op het achterhoofd van je leraar!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hi![]()
Hier in Limburg zijn de scholen weer net begonnen, en ik heb een kut klas... echt saai en kut... Maar iig, weten jullie nog een paar leuke (en goedkope) gadgets om een beetje mee te kloten?Sommige dingen die welleens lollig zijn in de klas ofzo?
200mW!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
5mW lasertje op het achterhoofd van je leraar!
De oude shuffle kan je voor een goede prijs bijvoorbeeld via bol.com kopen. Me zus heeft hem daar ook gekocht voor een zeer mooie prijsquote:Op woensdag 9 september 2009 15:10 schreef Redster1984 het volgende:
Hey zag net dat Jack bij z`n new arrivals ook de aaaipot shuttle heeft staan.... http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24771 Iemand enig idee of dit dezelfde is als op taobao?
@dion, is dit naar aanleiding van jou vraag of Jack m op z`n site kon zetten? Ben wel benieuwd of deze ook voorzien is van een fraai fruittekentje....
Nee, maar bij niemand is ook ooit het pakketje opengemaakt bij een bestelling met nepkleding.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Daarom juist, is iemand z'n nepkleding hier uberhaupt al een keer in beslag genomen?
Zegt ook helaas niet alles.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef feelsgoodman het volgende:
Jij kent SoundMagic blijkbaar niet. Dat geeft opzich niets, hoor.
Dan wordt de zaklamp me toch wel een beetje te duur, laat ik maar zitten dan.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:13 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hele goeie 18650 batterijen zijn http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 of http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.20392
de beste lader die je kan kopen is deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 die kan meerdere soorten batterijen aan, heb je ook wat aan als je later b.v. 14500 batterijen hebt.
Schamel loon en het begint echt saai te worden bij je 200e pakketje.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef Dionysiou het volgende:
En toch lijkt het me leuk werk bij de Douane te gaan werken op afdeling Internationale Pakketten. Pakjes openen, controleren, inklaren..
Misschien komt het omdat ik van pakjes hou
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
![]()
Nog steeds 45 euro hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 15:22 schreef Skiet het volgende:
[..]
De oude shuffle kan je voor een goede prijs bijvoorbeeld via bol.com kopen. Me zus heeft hem daar ook gekocht voor een zeer mooie prijs
Is ilegaal dus de kans zit er in.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef tokko1 het volgende:
Ach, niemand durft toch iets uit china te bestellen die dat artikel hebben gelezen.. Jack's naam stond er ook niet in dus ach.. zal wel niet te veel mensen hebben getrokken.
Wacht nogsteeds op m'n 50mW Green laser,, neemt douane toch niet in?
(http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390)
TVP
DP is gewoon goedkoper dan TaobaoNow... Daarbij doet TaobaoNow alleen maar met EMS versturen. Leuk natuurlijk als je onzin koopt, maar niet als je ipots of lasers van 5mw+ gaat kopenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef Granaatappel het volgende:
Anders is er altijd nog TaobaoNow als het slechter wordt bij DP qua service.
Wachten op een 1$ coupon, 3 varkens kopen voor nog geen euroquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is ilegaal dus de kans zit er in.
DP heeft nu ook varkentjes, nog goedkoper dan dp als je er 2 of meer koop!![]()
Wachten op een 1$ coupon, 3 varkens kopen voor nog geen euroquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is ilegaal dus de kans zit er in.
DP heeft nu ook varkentjes, nog goedkoper dan dp als je er 2 of meer koop!![]()
Dan heb je 3 varkentjes voor 65 eurocentquote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wachten op een 1$ coupon, 3 varkens kopen voor nog geen euro![]()
Deze zijn zelfs MET doosje, luxe
Ik wil ook weten wat hij allemaal kan etc... Dus ervaringen zijn welkom!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef Radski het volgende:
Zijn er nog fanatiekelingen die ervaring hebben met de droomboxjes-c die Jack aanbiedt?
Nee, de batterijen hebben, als ze vers van de lader komen, ongeveer 4,2V de lader zelf laadt ook met ongeveer 4,2V.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Kan het geen kwaad dat de batterijen 4,2V zijn en de lader zegt 3,6/3,7V?
Ze zegt dus dat het alleen verstuurd kan worden zonder traceercodequote:Hi, Dion,
It is OK. We will purchase that jackest for you instead. You dont need to pay addtionally for the extra money.
But sorry that we can only ship it via airmail shipping, not registered shipping.
Please advise the size you would like to buy.
Thank you!
Best regards,
Rachel
Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.quote:r it will waste us a lot of time to find your order.
Hope your understand
Best regards,
jack
Idd vreemd. jammer dat de service steeds minder wordt.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Dionysiou het volgende:
Laat ik dan ook maar mijn ontevredenheid uiten over Jack.
Het begin van zijn bedrijf ging super, service was top, iedereen was te spreken over onze chinees Jack. Veel interactie tussen klanten en zichzelf.
Maaaaaarrrrr, hij zakt in, da's duidelijk.. logisch.. vele taobao orders en PO's dat trekt aan je, zeker op een lange termijn. Rachel is een slechte werkneemster. Ze vraagt al gauw minimaal 10$ meer (na mijn ervaringen).
Hun zijn natuurlijk vrienden via DX geworden, maar Jack moet om zijn centen letten en zijn bedrijf en betere/opgeleiden mensen gaan aannemen anders stort dit zeker in.
Dat was de intro.
Het volgende wat ik vertel heb ik geen bewijs van, maar het is heeeeel vreemd.
Ik heb een G-Ster jas gekocht van 54$ normaal met zulke bedragen word het met een trackingnummer verzonden (registered airmail) was allemaal prima, moest betalen, maat geven tot dat ik dit mailtje kreeg van Rachel:
[..]
Ze zegt dus dat het alleen verstuurd kan worden zonder traceercode
Lekker vaag, maar oke ik vertrouw het wel.. Jack is een ''vriend'' die ik heb geholpen met het opstarten van z'n bedrijf blabla.
De 20e zou de Jas verzonden worden, nog steeds niet binnen en als ik vraag naar de status doet Jack heel dubieus en vaag en ''vergeet'' ie af en toe om er op terug te komen.
Normaal als ik zeg met welk PayPal adres er betaald is + TaoBao link geeft ie de status, en nu duurt het anders wat té lang:
[..]
Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.
Tot nu toe vind ik het erg verdacht, maar ik beschuldig hem nog van niks.
Tja Jack/DP heeft ook een hele zooi Amerikaanse klanten. Misschien krijgen hun nu de volle aandacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Dionysiou het volgende:
Laat ik dan ook maar mijn ontevredenheid uiten over Jack.
Het begin van zijn bedrijf ging super, service was top, iedereen was te spreken over onze chinees Jack. Veel interactie tussen klanten en zichzelf.
Maaaaaarrrrr, hij zakt in, da's duidelijk.. logisch.. vele taobao orders en PO's dat trekt aan je, zeker op een lange termijn. Rachel is een slechte werkneemster. Ze vraagt al gauw minimaal 10$ meer (na mijn ervaringen).
Hun zijn natuurlijk vrienden via DX geworden, maar Jack moet om zijn centen letten en zijn bedrijf en betere/opgeleiden mensen gaan aannemen anders stort dit zeker in.
Dat was de intro.
Het volgende wat ik vertel heb ik geen bewijs van, maar het is heeeeel vreemd.
Ik heb een G-Ster jas gekocht van 54$ normaal met zulke bedragen word het met een trackingnummer verzonden (registered airmail) was allemaal prima, moest betalen, maat geven tot dat ik dit mailtje kreeg van Rachel:
[..]
Ze zegt dus dat het alleen verstuurd kan worden zonder traceercode
Lekker vaag, maar oke ik vertrouw het wel.. Jack is een ''vriend'' die ik heb geholpen met het opstarten van z'n bedrijf blabla.
De 20e zou de Jas verzonden worden, nog steeds niet binnen en als ik vraag naar de status doet Jack heel dubieus en vaag en ''vergeet'' ie af en toe om er op terug te komen.
Normaal als ik zeg met welk PayPal adres er betaald is + TaoBao link geeft ie de status, en nu duurt het anders wat té lang:
[..]
Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.
Tot nu toe vind ik het erg verdacht, maar ik beschuldig hem nog van niks.
Bij deze...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft een videodemonstratie kunnen maken ervan? Dan weet ik of het interessant is om er ook een te bestellen...
Wie geeft er fooi?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:08 schreef PedroN het volgende:
Jack heeft het slim gedaan, iedereen de indruk geven dat ie bijzonder is en persoonlijke kortingen geven etc maar in feite hengelt ie je gewoon binnen en verdient ie dik op je. En dan te bedenken dat er ook nog mensen zijn die een extra geven/fooi geven omdat ie er zo weinig op verdient
zoals ik al zei n sneaky spleetoogquote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen 3 dagen antwoord is vrij snel vergeleken met een hoop andere bedrijvenMaakt mij niet zoveel uit zolang ik mijn spullen maar krijg. Voordat je alles binnen hebt ben je 3 weken verder, die paar dagen erbij.
Ik kreeg gisteren een riem in een te kleine maat binnen, erg handig. Zal ik over 48 uur wel bericht over krijgen![]()
Dion, hoe is het eigenlijk afgelopen met die jeans in de verkeerde maat en 20 euro verzendkosten?
Een klein bedrijfje starten is niet zo moeilijk, maar je management skills gaan getest worden als je groter begint te worden. Waarom dat Rachel nu chronisch hogere prijzen heeft is heel raar, dat is toch een vaste formule. Of zit Rachel voor zichzelf te beunen in die tent?
Kreeg een nieuwe Jeans als ik 20$ ging betalen omdat hij de fout had gemaakt (beter dan 20¤ verzendkosten etc.) en ik zei dat als ik de oude jeans kon verkopen dat ik hem het geld gaf/een deel. Maar nog niet verkochtquote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen 3 dagen antwoord is vrij snel vergeleken met een hoop andere bedrijvenMaakt mij niet zoveel uit zolang ik mijn spullen maar krijg. Voordat je alles binnen hebt ben je 3 weken verder, die paar dagen erbij.
Ik kreeg gisteren een riem in een te kleine maat binnen, erg handig. Zal ik over 48 uur wel bericht over krijgen![]()
Dion, hoe is het eigenlijk afgelopen met die jeans in de verkeerde maat en 20 euro verzendkosten?
Een klein bedrijfje starten is niet zo moeilijk, maar je management skills gaan getest worden als je groter begint te worden. Waarom dat Rachel nu chronisch hogere prijzen heeft is heel raar, dat is toch een vaste formule. Of zit Rachel voor zichzelf te beunen in die tent?
Wie heeft dr beetje zakenkennis en imigreert naar Hongkong en zet daar een mooi bedrijfje op?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef mcwops het volgende:
dp jack moet eigenlijk snel een taobao concurrent krijgen, da;s goed voor ons namelijk.
Ik begin liever een komkommer kwekerij met Poolse slavenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wie heeft dr beetje zakenkennis en imigreert naar Hongkong en zet daar een mooi bedrijfje op?
DP concurentje?
Huur paar werknemers die bestellen enzo doen voilá...?
Inderdaad een vaste formule alleen moeten ze het gewicht schatten, en rachel denkt bij alles dat het 2x zo zwaar is als wat jack denkt.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef mstr het volgende:
Blijft leuk zo in het donker schijnen met een lassertje.
Is ook een tengere damequote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
Inderdaad een vaste formule alleen moeten ze het gewicht schatten, en rachel denkt bij alles dat het 2x zo zwaar is als wat jack denkt.
Volgens mij moet je niet zo stressen rondom taobao orders, gewoon de datum onthouden. Als het spul na 3 weken nog niet is aangekomen een mail sturen, na 30 dagen paypal klacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Granaatappel het volgende:
Waar ik gewoon niet tegen kan van Rachel is dat ze op Skype tegen me zegt:
"No problem, I will tell the programmer next day to put the order in your order list so you can see the updates on your order.". En dan nu nog steeds niks gezien na 5 dagen.
Heb namelijk die pet besteld en heb het idee dat m'n geld gewoon foetsie is, ik krijg vage mailtjes van Jack en ik weet nu nog steeds niet of die order wel binnen bij hen is, in het systeem.
Kreeg namelijk een PayPal betaallink voor m'n Taobao order maar de order verscheen niet in m'n DP account. Jack mailde me dat m'n DP account email hetzelfde moet zijn als m'n Paypal email, hij vertelde me vrolijk dat ik maar een nieuw account moest maken. Echter de emails komen gewoon overeen en hij gaat totaal niet in op wat ik nu eigenlijk zeg.
Bij DX gaan ze nog zelfs beter op de vragen in.![]()
Wat dat soms de laatste kleur voor een dumpprijsquote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een 8 gb mp3 speler liggen tijdje geleden een keer via chinees op ebay gekocht maar nooit gebruikt. Dus als iemand van plan was een mp3 te kopen heb ik er hier nog een liggen voor een mooi prijsje
[ afbeelding ]
Maar dan een bruine versie.
Deal!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat dat soms de laatste kleur voor een dumpprijs![]()
Ruil ik wel tegen een varkentje
sterker nog, ik heb beide nog een mail gestuurd, ik zag nog een product waarvan ik de prijs wilde wetenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef monkeybrain het volgende:
Mirjam stuurt gewoon beide een mail![]()
dat ligt dan denk ik aan jouw browser/pc/internetverbindingquote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Jongens : Loopt forum.fok ook vaak bij jullie vast.. bij 600 bezoekers of meer loopt mijne altijd vast gelijk alle internet sites die open zijn gaan plat ! zeker jammer want wil graag up to date blijven vooral in dit topic alles gaat zo snel
Ik denk dat je maar een nieuwe pc bij jack moet bestellenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Jongens : Loopt forum.fok ook vaak bij jullie vast.. bij 600 bezoekers of meer loopt mijne altijd vast gelijk alle internet sites die open zijn gaan plat ! zeker jammer want wil graag up to date blijven vooral in dit topic alles gaat zo snel
Had ook een verkeerde maat gekregen. Leeevi's riem?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Ja klopt. maar ze gaan er altijd maar een paar cent onder zittenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef vinylhits het volgende:
volgens mij is dp met veel dezelfde dingen wel goedkoper dan dx ofniet?
DP moet moest het vooral hebben van goede communicatie en vooral snel verzenden.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef vinylhits het volgende:
volgens mij is dp met veel dezelfde dingen wel goedkoper dan dx ofniet?
Yep Lava Struisvogel, wijvenmaat gekregenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:16 schreef Japppo het volgende:
[..]
Had ook een verkeerde maat gekregen. Leeevi's riem?
Mensen die alleen 1 varken hebben besteld gaan achterin de rij, wij krijgen voorrangquote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht nog steeds op een reactie op een mail van afgelopen zondag
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mensen die alleen 1 varken hebben besteld gaan achterin de rij, wij krijgen voorrang
30 euroquote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook een vaste klant jwz![]()
Het was een order van 30 euries..dusse
Over wat voor varken hebben we het hier precies?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
30 euro![]()
Ik heb al 30 euro aan varkens besteld
De goedkoopste troep wat je op DX en DP kan vindenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef veda het volgende:
[..]
Over wat voor varken hebben we het hier precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 05:01 schreef THEFXR het volgende:
Je moet gewoon zakelijk blijven bij DP, wordt er niet geleverd, erover klagen of Paypal geschil, klagen op Fok heeft geen zin, want jack komt hier nooit meer. Gewoon wakker blijven houden die gast.
Haha, ik kreeg ook de melding dat ik voortaan extra korting kon vragen door hem te mailenquote:Op donderdag 10 september 2009 07:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad.
Iedereen ziet Jack als een vriend en iedereen denkt dat ie allemaal speciale ''friends'' kortingen krijgt van Jack terwijl ie dat aan iedereen geeft. Hij heeft ons allemaal in z'n zak, althans hij had.
Ik heb Jack 2 weken geleden een email gestuurd, nog geen antwoord op...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht nog steeds op een reactie op een mail van afgelopen zondag
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef revpolen het volgende:
er is ook een 3e werkneemster in dienst nou he
zaken zullen dus wel goed gaan
quote:
18 euro... WTF! Wat een laag bedrag voor een boete...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef Semmm het volgende:
KUT politie, kan weer 18 euro minder aan China uitgeven
3km te hardquote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
18 euro... WTF! Wat een laag bedrag voor een boete...
Het was op de fiets.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:27 schreef revpolen het volgende:
[..]
3km te hard![]()
wil wel met je ruilen hoor.. heb nog 200 euro aan boetes liggen hierzo.. ( accepteer gewoon je boete.. JIJ bent de gene die gaspendaal indrukte
en 1 bezwaarschift.. maar hier heb ik wel hoger beroep tegen lopen..
me opa lag stervende.. en toen ben ik met 6 KM te hard naar het ziekenhuis gereden..
ja mag niet he...
Fietsen op voetgangersgebiedquote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan?
Je hand niet uitgestoken?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef revpolen het volgende:
gewoon kopen..
die 2 euro.. komt der echt wel door heen.. en als je gepakt word geen probleem.
en anders nog altijd... WOW 2 euro kwijt..
Lijkt me sterk dat het legaal isquote:Op donderdag 10 september 2009 16:57 schreef mtchel112 het volgende:
zijn die telescopische knuppels bij DP legaal? anders koop ik er 1
Is dat niet een ploertendoder, zover ik weet krijg je een flinke douw als ze je hiermee pakken.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het legaal is
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is dat niet een ploertendoder, zover ik weet krijg je een flinke douw als ze je hiermee pakken.
Nieuwe paypal, alle boksbeugels weg.... toeval?![]()
Wat is een mooi prijsje?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een 8 gb mp3 speler liggen tijdje geleden een keer via chinees op ebay gekocht maar 1x gebruikt. Dus als iemand van plan was een mp3 te kopen heb ik er hier nog een liggen voor een mooi prijsje
[ afbeelding ]
Maar dan een bruine versie.
Het is frietquote:Op donderdag 10 september 2009 17:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Verzenden kost 2 euro ofzo? Kan ik met Paypal betalen?
Echter als je zo weinig tijd hebt om mails te beantwoorden, waarom dan een vage mail sturen waar je als klant totaal niets aan hebt, en vervolgens wéér een mail moet sturen om het nogmaals te vragen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:52 schreef monkeybrain het volgende:
Omzet is niet zo boeiend, vooral met kleine marges![]()
Deze manier van werken is vooral leuk als je in China woont, het leven is gewoon een stuk goedkoper. Ze zitten ook niet in Hong-Kong, dat is waarschijnlijk al veel te duur.
Het is natuurlijk een fantastische business plan, ze hebben totaal geen kapitaal nodig of voorraad. Als klant betaal je van te voren en vervolgens kopen ze het bij de leverancier. Als je de filmpjes goed bekijkt zitten ze ergens in een oud afbraak pand, het dak ziet er niet al te fris uit![]()
Jack vertelde een keer dat hij 180 Folex bestellingen kreeg doordat 1 Amerikaan het op een forum had gezet. Iets over 3 diamanten op Taobao?? Hoeveel mail kun je met zijn tweeën/drieën verwerken? Dat is de laatste weken gewoon verdubbeld omdat we nu 2 keer zo lang wachten op antwoord![]()
Lastige gok maar de bestellingen zullen wel richting de 1000 gaan per dag? Vooral veel klein grut.
De bestellingen van vandaag zullen niet zo indrukwekkend zijn, de winkelwagen is kaput
Hier noemen we dat ontbijtquote:Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Alkmaar is het nog altijd patat
wtfquote:Op donderdag 10 september 2009 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo vanmorgen naar de opticien geweest voor een oogmeting en daarna gelijk![]()
Ik zou er nog even over nadenken![]()
Dus gelijk maar even naar http://www.optical4less.com/ en daar een nieuwe bril met de gegevens van het meetrapportzonder randjes besteld met nieuwe glazen met verzending voor 52 euri's
![]()
![]()
Montuurtje bij de brillenboer vanaf 250 euri![]()
glazen ook nog eens 250 euri
![]()
Nog even een discountcode opgehaald bij http://www.retailmenot.com/![]()
Hier dus http://www.retailmenot.com/view/optical4less.com![]()
en dan heb je nog 10% extra korting![]()
Iemand nog vragen![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is de RL035 geworden![]()
[ afbeelding ]
Moet kunnen toch voor 39 $![]()
Grappig, een bril bestellen via internetquote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is de RL035 geworden![]()
[ afbeelding ]
Moet kunnen toch voor 39 $![]()
Brilsmurf [is een complimentquote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef monkeybrain het volgende:
Haha die brilsmurf, even in mijn bookmarks gezet
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Was een compliment
Meesterlijke aankoop.
En hoe krijg je hem voor die 100 euro hier?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:35 schreef Qaox het volgende:
Ja, daar ben ik weer.
Doe jezelf alsjeblieft een plezier als je nog van plan bent nep fruit muziekspelers te kopen.
Doe het nou maar gewoon niet, koop een iPod nano 5G orgineel bij apple.
$149 = ¤102
¤139 hier in de winkel...
Daar kun je toch niet op besparen?
Tis al een hele lage prijs voor wat je krijgt..
Dat betekent, dat je dus niet meer een geschil of claim kan opstarten vanwege de pp switch?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Skiet het volgende:
[..]
DP heeft een nieuwe paypal? Ik kreeg vannacht 2 betaalverzoeken welke allebei geannuleerd waren. Dus nooit echt een betaalverzoek gehad.
Ik heb vanochtend ook betaald met een ander paypal adres, omdat die andere niet werkte.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat betekent, dat je dus niet meer een geschil of claim kan opstarten vanwege de pp switch?
Ik hoop dat jack dit kan uitleggen.
Betalen met Paypal kan idd PM maar evenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Verzenden kost 2 euro ofzo? Kan ik met Paypal betalen?
Ebayquote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe krijg je hem voor die 100 euro hier?
Of je betaalt 5 euro meer aan een automatisch uurwerk, die heeft geen problemen met batterijtjesquote:Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef 9611Niels het volgende:
Heb ong. een maand geleden dit horloge op DX gekocht. 1 keer heb ik ergens tegenaan gestoten en rammelde het batterijtje, maar dat kon de juwelier gratis en binnen een minuut fixenMaar omdat er nu krasjes op het glas zitten, koop ik weer een nieuwe, ditmaal in zwart (het is toch maar 5 euro
)
Is dit legitiem, of probeert iemand de boel te neppen?quote:We have updated our new paypal account to receive payments on Sep 10th,2009. The new paypal email address is: adamzhousixin@gmail.com which takes fully responsibility for the payments belonged to our former paypal account.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dus gelijk maar even naar http://www.optical4less.com/ en daar een nieuwe bril met de gegevens van het meetrapportzonder randjes besteld met nieuwe glazen met verzending voor 52 euri's
![]()
![]()
![]()
Iemand nog vragen![]()
![]()
Linkje?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ebayheb hem ook voor ong. die prijs besteld (op ebay)
Dat werkt dus echt goed, ik verwachtte niet veel van zo'n prut stick maar ik had het foutquote:Op donderdag 10 september 2009 21:58 schreef Tjardo het volgende:
Als ik me PP weer cash; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8309
Dan op mijn Minilaptop en dat word TV in de Kar!
Dus je hebt hem zelf gekocht, lijkt me... Is het makkelijk dat ding werkend te krijgen? En daarmee kun je dus gewoon hier TV kijken op de laptop/pc, right? Is de kwaliteit daarvan ook goed? Heb je misschien een voorbeeld?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat werkt dus echt goed, ik verwachtte niet veel van zo'n prut stick maar ik had het fout
+ Welke zenders kan je ontvangen?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Dus je hebt hem zelf gekocht, lijkt me... Is het makkelijk dat ding werkend te krijgen? En daarmee kun je dus gewoon hier TV kijken op de laptop/pc, right? Is de kwaliteit daarvan ook goed? Heb je misschien een voorbeeld?
Ik heb niet deze, maar een mooiere geheel zwarte met zwarte afstandbediening op Ebay gehaald.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Dus je hebt hem zelf gekocht, lijkt me... Is het makkelijk dat ding werkend te krijgen? En daarmee kun je dus gewoon hier TV kijken op de laptop/pc, right? Is de kwaliteit daarvan ook goed? Heb je misschien een voorbeeld?
Kun je daar alleen de 3 gratis zenders (ned1, ned2 en ned3) mee ontvangen of ook andere zenders zoals sbs en eurosport? Lijkt me vaag want je moet er normaal voor betalen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat werkt dus echt goed, ik verwachtte niet veel van zo'n prut stick maar ik had het fout
SBS6quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je daar alleen de 3 gratis zenders (ned1, ned2 en ned3) mee ontvangen of ook andere zenders zoals sbs en eurosport? Lijkt me vaag want je moet er normaal voor betalen.
edit: Poster boven me geeft al antwoord![]()
Spannend, houd ons op de hoogte!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:15 schreef F-meister het volgende:
hoi,
Ik heb een BB Pistool besteld .
Hopelijk komt het aan. En word het niet onderschept.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19841
groetn
Tip of the week!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iemand nog vragen![]()
![]()
Haha jij bent dus echt de lulquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:15 schreef F-meister het volgende:
hoi,
groetn
ben bang van wel, er wordt echt megaveel gecontroleerd de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha jij bent dus echt de lul
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Misschien kun je het nog annuleren, er is de laatste tijd namelijk erg veel controle. De kans dat ze je pakken is erg groot.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:15 schreef F-meister het volgende:
hoi,
groetn
Dat is nog eens een verstandig antwoordquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:06 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Misschien kun je het nog annuleren, er is de laatste tijd namelijk erg veel controle. De kans dat ze je pakken is erg groot.
Megaveel gecontroleerd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben bang van wel, er wordt echt megaveel gecontroleerd de laatste tijd
Wat is er allemaal aan de hand bij Jackquote:Op vrijdag 11 september 2009 06:57 schreef thecuriousone het volgende:
Paypal net veranderd en nu de website plat...
http://downforeveryoneorjustme.com/dealperfect.com
Hoezo dat, iemand die ik ken heeft er al een paar probleemloos besteld.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik loop een beetje angst te zaaien maar weinig mensen hier zullen het risico nemen. Er zijn ook veel veiligere opties, zoals België en Duitsland zodat er geen douane is dat je pakje gaat openscheuren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:49 schreef sven93 het volgende:
[..]
Hoezo dat, iemand die ik ken heeft er al een paar probleemloos besteld.
Ja, je hebt wel gelijk het is en blijft een risico. Je hebt geluk of nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik loop een beetje angst te zaaien maar weinig mensen hier zullen het risico nemen. Er zijn ook veel veiligere opties, zoals België en Duitsland zodat er geen douane is dat je pakje gaat openscheuren.
Op het DP forum is een Nederlander gepakt met een decoration for fingers, staat de marechaussee voor zijn deur en de rechter gaat het even bekijken.
Je moet voor dit soort producten een paypal account opzetten, via via wat geld erop krijgen om vervolgens naar een leeg appartement te sturen waar jij bij kunt gehehe
Op het internet melden dat je er 1 hebt besteld is ook lomp, het zal niet de eerste keer zijn dat de politie meeleest op een forum en via google je naam kan vinden.
had jij ook 666888?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Skiet het volgende:
en dan ook nog die rare tracking nummers de laatste tijd.
Rare tracking nummers hadden ze in het begin ook al, ik snap het trouwens ook niet helemaal hoezo je soms bij iets van $4 een tracking nummer krijgt en bij een bestelling van $8 bijv nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Skiet het volgende:
en dan ook nog die rare tracking nummers de laatste tijd.
Dat heb ik heel vaak.quote:
quote:Dealperfect website is under really bad attack at present. The spare system has been put into use. But all datas about the orders is empty temporarily. Once the system is recovered, all datas will work normally again.
We feel very sorry for any inconvenience caused to you.
U vraagt, zij plaatsenquote:
Varkens oorlog!!!quote:
Dat zijn refurbished condooms uit de Chinese gevangenis, 1 dollar + gratis aidsquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
Wat ik alleen niet snap is de titel "for him" is er ook een vrouwenversie ofzo?
Enne, voor dat ene probleem hebben ze ook 100 condooms voor 1 dollar ofzokans dat je dat ding zwanger maakt is toch nihil dus kunnen het net zo goed cheap ass chinese condooms zijn
![]()
Gewoon on nou.. krijg 't mooie berichtje:quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:57 schreef thecuriousone het volgende:
Paypal net veranderd en nu de website plat...
http://downforeveryoneorjustme.com/dealperfect.com
quote:Dealperfect website is under really bad attack at present. The spare system has been put into use. But all datas about the orders is empty temporarily. Once the system is recovered, all datas will work normally again.
We feel very sorry for any inconvenience caused to you.
Ik heb zelf een 20mW of 30mW, echt fantastischquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:33 schreef tokko1 het volgende:
Z'n 50 mW groene laser is toch echt wel nice van DX!
overdag Felle groene punt en 'snachts met maan enzo duidelijke straal .. schijnt "oneindig" ver.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.2390
Elke keer als ik dat lees schrik ik weer een beetje, ik wist namelijk niet dat die dingen illegaal waren en had ze besteld. Gelukkig ben ik niet gepakt anders zou ik echt de lul zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik loop een beetje angst te zaaien maar weinig mensen hier zullen het risico nemen. Er zijn ook veel veiligere opties, zoals België en Duitsland zodat er geen douane is dat je pakje gaat openscheuren.
Op het DP forum is een Nederlander gepakt met een decoration for fingers, staat de marechaussee voor zijn deur en de rechter gaat het even bekijken.
Je moet voor dit soort producten een paypal account opzetten, via via wat geld erop krijgen om vervolgens naar een leeg appartement te sturen waar jij bij kunt gehehe
Op het internet melden dat je er 1 hebt besteld is ook lomp, het zal niet de eerste keer zijn dat de politie meeleest op een forum en via google je naam kan vinden.
En ben je nu getransformeerd in een killer die willekeurige voorbijgangers de hoofd inmept alsof het watermeloenen zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees schrik ik weer een beetje, ik wist namelijk niet dat die dingen illegaal waren en had ze besteld. Gelukkig ben ik niet gepakt anders zou ik echt de lul zijn.Die dingen zijn trouwens echt gaaf.
Nee ze waren voor mijn neefje, hij is uiteraard wel een gewetenloze killer geworden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En ben je nu getransformeerd in een killer die willekeurige voorbijgangers de hoofd inmept alsof het watermeloenen zijn?![]()
quote:9/8/2009 090893E7 090893E7 Processing - Contact us for the latest update.
Ja, mijn wc eend injectiespuiten gaan dus nooit geleverd worden volgens mijquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
Heeft iemand dit al eens gehad? Bij DealExtreme?
[..]
Ja, ik, heel vaak zelfs. Ik slaag er altijd in om producten te bestellen die dan plots toch niet leverbaar blijken te zijn. Dealextreme contacteren heeft niet veel nut. Als je het redelijk dringend nodig hebt kan je beter je order cancelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
[Processing ..]
Nee hoor, heb de tijd... Wacht het rustig af dan maar...quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja, ik, heel vaak zelfs. Ik slaag er altijd in om producten te bestellen die dan plots toch niet leverbaar blijken te zijn. Dealextreme contacteren heeft niet veel nut. Als je het redelijk dringend nodig hebt kan je beter je order cancelen.
Lijkt me wel een heel tof ding voor dat geld.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb niet deze, maar een mooiere geheel zwarte met zwarte afstandbediening op Ebay gehaald.
Maar de stick chips zijn allemaal hetzelfde met dezelfde software.
Fluitje van een cent, installeren en scannen, krijg je ned 1,2,3 en de lokale zender (at5, omroep brabant, ligt aan de lokatie). Zijn gratis zenders.
Ziet er gewoon digitaal strak uit net zoals de kabel/schotel, ook binnen het huis prima signaal.
Mooi op een netbook, trekt niet heel veel cpu en met batterij lekker in de tuin tv kijken.
Voorbeelden kun je op DX ook zien, foto's etc. Vergelijk het maar met een divx filmpje afspelen.
Vroegah had je dit ook maar gewoon via de analoge antenne, dikke bagger natuurlijk. Dit is gewoon strak beeld, het gaat hooguit een tikkie stotteren als het signaal slecht wordt naast je verwarming ofzo
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:05 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een heel tof ding voor dat geld.
Maar kan je niks meer dan die 4 kanalen ontvangen? Ik zou graag de Formule 1 buiten kunnen kijken via de BBC.
Dat snap ik. Maar ik dacht me van vroeger te herinneren dat je analoog toen ook oa. wat Duitse zender kon ontvangen. Ik dacht misschien kun je hier nu nog (digitaal dan wel) die zelfde kanalen ontvangen via de ether.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet lukken. Je kan alleen de free to air kanalen ontvangen. Anders zou natuurlijk niemand een abonnement op digitenne/kabel of whatever nemen als het gewoon gratis te ontvangen is..
Ik zou maar even wachten met bestellen tot de site weer in orde is want eerst nieuw papyal adres, nu moeilijkheden met het systeem.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, bestellen gaat nu weer helemaal fout![]()
Vanavond maar een homo onderbroek bestellen
Ok, hij staat nu op verzonden!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
[quote]9/8/2009 090893E7 090893E7 Processing - Contact us for the latest update.
Wat ik raar vind is dat ze het paypal bericht hebben geplaatst. Als je bestelt gaat het toch vanzelf naar de goede rekening?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik zou maar even wachten met bestellen tot de site weer in orde is want eerst nieuw papyal adres, nu moeilijkheden met het systeem.
HA! Ik word naar paypal gestuurd en krijg het bericht dat Adam nu geen betalingen kan ontvangen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik zou maar even wachten met bestellen tot de site weer in orde is want eerst nieuw papyal adres, nu moeilijkheden met het systeem.
Ik denk dat Jack gewoon een flink probleem heeft met PayPal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
HA! Ik word naar paypal gestuurd en krijg het bericht dat Adam nu geen betalingen kan ontvangen.
Ze zitten Jack flink aan het pesten zegStraks weer een nieuw adres
![]()
Hebben Chinezen geen internationaal banksysteem via de afhaalchinezen???
Gedoe met paypal regels ghehe![]()
fotos? :pquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef Joene94 het volgende:
2 pakjes binnen vandaag, biede niet gecontroleerd door de douane terwijl ze wel aardig groot waren (aangetekend verzonden met tracking nummer).
Zat wel wat leuks bij, een Diezool Riem, ziet er prachtig uit. En wat van die dunne riempjes voor vriendinnen.
Verder ook nog een voetbalshirtje van AC Milan met opdruk, zag er weer prachtig uit.
Ben dus weer blij.
SKU's?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef Joene94 het volgende:
2 pakjes binnen vandaag, biede niet gecontroleerd door de douane terwijl ze wel aardig groot waren (aangetekend verzonden met tracking nummer).
Zat wel wat leuks bij, een Diezool Riem, ziet er prachtig uit. En wat van die dunne riempjes voor vriendinnen.
Verder ook nog een voetbalshirtje van AC Milan met opdruk, zag er weer prachtig uit.
Ben dus weer blij.
Dit is z'n antwoord waarom die tekst er staat:quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
"We have updated our new paypal account to receive payments on Sep 10th,2009. The new paypal email address is: adamzhousixin@gmail.com which takes fully responsibility for the payments belonged to our former paypal account. "
Whaha ik las het ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dit is z'n antwoord waarom die tekst er staat:
That means DP is improving to match the
international trade, and give your all the best
service.
Tasers zijn ook niet mer te koop op de site, maar wel als je Jack mailt, dat is dus z'n geheime kelderquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha ik las het ook.
Ze zijn weer under attack, god mag weten wat ze uitspoken achter de schermen.
Paypal geeft duidelijk aan dat ze accounts sluiten als er nep spul wordt verkocht via een paypal account. Misschien dat DX heeft gesnitched bij Paypal en een dos attack uitvoert ofzo
Jack moet gewoon een geheime kelder openen voor vaste klanten![]()
quote:8/28/2009 6:13:12 PM Package Shipped
--------------------------------------------------------------------------------
SKU Quantity Shipped @Price @Discount Remarks 24370 1 - $13.26 $0.00 Professional Security Grade Stainless Steel Expandable Stick DP05#
2 weken is toch normaal?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:45 schreef Lolque het volgende:
[..]
Nog steeds niet binnen, ik verwacht een brief van de douane![]()
Mijn groot pakket van DX is niet gecontroleerd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Megaveel gecontroleerd?
Dat hoort een standaard te zijn![]()
Werd tijd dat de douane wakker werd
Inderdaad, het is gewoon een mooi collector's item.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En ben je nu getransformeerd in een killer die willekeurige voorbijgangers de hoofd inmept alsof het watermeloenen zijn?![]()
Dat is een beetje de gedachtegang van onze wetten, zonder een misdaad te plegen een crimineel zijn![]()
Gewoon een mooie collector's item, mensen met snode plannen houden zich toch niet aan de wet. Dit moet je gewoon legaal in je huis kunnen hebben liggen![]()
Ik zat er eerlijk gezegd al op te wachten met die illegale shit op z'n site.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:04 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat Jack gewoon een flink probleem heeft met PayPal.
Die had al lang binnen 'moeten' zijn, ofja het heeft nog nooit zo lang bij mij geduurd.quote:
Die G-Star jas van de 30e is binnengekomen laat zo de fotos zien, erg vet!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Die had al lang binnen 'moeten' zijn, ofja het heeft nog nooit zo lang bij mij geduurd.
+ TB linkjequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:33 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die G-Star jas van de 30e is binnengekomen laat zo de fotos zien, erg vet!
Mijn Jas van de 29e is nog niet binnnen.
Trouwens mijn maat had een order over de 200¤ en kwam langs de douane zonder dat ''Geopend IVM Douanevoorschriften''
Voetbalshirtje is al naar een vriend toe, de rest plaats ik morgen wel een foto van, en linkjes en prijzen.quote:
Laat 'm meteen even op taobao rondkijken voor een horloge.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik niet, maar een maat
De rest is schijnbaar bagger( meer van horen zeggen, nooit een goede test gezien). Ik vind het ook erg verleidelijk om ze allemaal te halenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Skiet het volgende:
Nog meer mensen ervaring met Kanen oordopjes? De MD-52 is dus een aanrader, echt prima geluid. Maar welke zijn nog meer goed te doen?
Nu een foto van de hele jasquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik niet, maar een maat
http://item.taobao.com/au(...)2dc19.jhtml?cm_cat=0quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:12 schreef Granaatappel het volgende:
Mooie jas Dion!
Heb je TB linkje?
Ben wel bang dat 'ie voor mij te klein/te groot is.
Had laatst m'n gewicht en lengte doorgegeven voor een shirt en viel echt véél te groot uit, hoe geven jullie je maat door?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:07 schreef Dionysiou het volgende:
Hier een hele foto van de Jas incl filmpje
Let maar niet op dat plaatje
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390 < 50mW maar iets duurder en echt fel.. 30mW ongquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef Semmm het volgende:
http://www.focalprice.com(...)_Pointer_Silver.html
Goedkope 50 MW groen
maar zal wel bagger zijn 5MW met 50mw sticker
Die kende ik al maar vond die op FP wel heel goedkoop en die stond bij New Arivals, maar als iemand die van FP koopt wilt die gene dan even zeggen of ie in de buurt komt van de Genuine 50MW van DX?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390 < 50mW maar iets duurder en echt fel.. 30mW ong
Dikke straal in de nacht en overdag Felle groene stip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |