sku?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef mstr het volgende:
dSLR-troep is onderweg, nu nog even wachten tot ik m'n dSLR krijg.
Kan het geen kwaad dat de batterijen 4,2V zijn en de lader zegt 3,6/3,7V?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:13 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hele goeie 18650 batterijen zijn http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 of http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.20392
de beste lader die je kan kopen is deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 die kan meerdere soorten batterijen aan, heb je ook wat aan als je later b.v. 14500 batterijen hebt.
Ik heb allerlei filters enzo besteld bij FocalPrice.quote:
Bestel snel wat zwarte make-up of een lange baard, het is bijna november/decemberquote:Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef Dionysiou het volgende:
En toch lijkt het me leuk werk bij de Douane te gaan werken op afdeling Internationale Pakketten. Pakjes openen, controleren, inklaren..
Misschien komt het omdat ik van pakjes hou
Jup hier ookquote:Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
hee guys, bij jullie ook de indruk dat DP Jack en zijn maten ons Fokkers n beetje vergeten. heb al paar mailtjes uitstaan maar er komt maar heel sporadisch een antwoord dagen later en vaak ook nogal vaag.
![]()
heeft ie echt te druk gekregen na zn NRC-coverstory
Godentering, schrijf eens normaal Nederlandsquote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
Gisteren me oplaadkabel voor me iPhone binnengehad
(stond nog nergends in 't topic toch?quote:Hello,Everybody!
My name is Tiffany, I'm the new customer service staff from Dealperfect.
Contact information:
Email: DealPerfectcs03@gmail.com
My major job is aftersales customer service issues.
1.Cancel unshipped order for customers.
2.Check order status for customers.
3.Change items for customers
4.When defectived items have been received,customers can contact me to get a solution.
5.When wrong items have been received,customers can contact me to get a solution.
6.Change shipping address for customers.
7.For other aftersales customer service or qusetions.
Please feel free to contact me via Email ,guarantee a reply in 24 hours (excluding Sunday). And during Monday to Saturday,my skype will online during HK time 9:00AM to 18:00PM.
I am only in charge of aftersale issues, if customers want to do wholesale orders and DP points reward issues,please send Email to:Dealperfectcs01@gmail.com to contact Mr.Jack.
If customers want to do taobao orders ,please send Email to contact: Dealperfectcs02@gmail.com to contact Miss.Rachel.
Best regards,
Tiffany
Is goed knul, nu begreep je er natuurlijk niets van...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Zapper het volgende:
Sjakie is hier ook al een tijdje niet meer geweest hè![]()
Hoe is het eigenlijk nu met je heli, Dion?
[..]
Godentering, schrijf eens normaal Nederlands![]()
Is dat dezelfde als op DealExtremequote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef tokko1 het volgende:
Op 't forum van DealPerfect Tiffany!
(die namen ook)
[..]
(stond nog nergends in 't topic toch?)
Wordt ook in 't forum gevraagd maar daar was nog geen antwoord op ...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef mcwops het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als op DealExtreme
Net nog mail gehad, duurt nu 48 uur.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
hee guys, bij jullie ook de indruk dat DP Jack en zijn maten ons Fokkers n beetje vergeten. heb al paar mailtjes uitstaan maar er komt maar heel sporadisch een antwoord dagen later en vaak ook nogal vaag.
![]()
heeft ie echt te druk gekregen na zn NRC-coverstory
5mW lasertje op het achterhoofd van je leraar!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hi![]()
Hier in Limburg zijn de scholen weer net begonnen, en ik heb een kut klas... echt saai en kut... Maar iig, weten jullie nog een paar leuke (en goedkope) gadgets om een beetje mee te kloten?Sommige dingen die welleens lollig zijn in de klas ofzo?
200mW!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
5mW lasertje op het achterhoofd van je leraar!
De oude shuffle kan je voor een goede prijs bijvoorbeeld via bol.com kopen. Me zus heeft hem daar ook gekocht voor een zeer mooie prijsquote:Op woensdag 9 september 2009 15:10 schreef Redster1984 het volgende:
Hey zag net dat Jack bij z`n new arrivals ook de aaaipot shuttle heeft staan.... http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24771 Iemand enig idee of dit dezelfde is als op taobao?
@dion, is dit naar aanleiding van jou vraag of Jack m op z`n site kon zetten? Ben wel benieuwd of deze ook voorzien is van een fraai fruittekentje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |