sku?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef mstr het volgende:
dSLR-troep is onderweg, nu nog even wachten tot ik m'n dSLR krijg.
Kan het geen kwaad dat de batterijen 4,2V zijn en de lader zegt 3,6/3,7V?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:13 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hele goeie 18650 batterijen zijn http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 of http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.20392
de beste lader die je kan kopen is deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 die kan meerdere soorten batterijen aan, heb je ook wat aan als je later b.v. 14500 batterijen hebt.
Ik heb allerlei filters enzo besteld bij FocalPrice.quote:
Bestel snel wat zwarte make-up of een lange baard, het is bijna november/decemberquote:Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef Dionysiou het volgende:
En toch lijkt het me leuk werk bij de Douane te gaan werken op afdeling Internationale Pakketten. Pakjes openen, controleren, inklaren..
Misschien komt het omdat ik van pakjes hou
Jup hier ookquote:Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
hee guys, bij jullie ook de indruk dat DP Jack en zijn maten ons Fokkers n beetje vergeten. heb al paar mailtjes uitstaan maar er komt maar heel sporadisch een antwoord dagen later en vaak ook nogal vaag.
![]()
heeft ie echt te druk gekregen na zn NRC-coverstory
Godentering, schrijf eens normaal Nederlandsquote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
Gisteren me oplaadkabel voor me iPhone binnengehad
(stond nog nergends in 't topic toch?quote:Hello,Everybody!
My name is Tiffany, I'm the new customer service staff from Dealperfect.
Contact information:
Email: DealPerfectcs03@gmail.com
My major job is aftersales customer service issues.
1.Cancel unshipped order for customers.
2.Check order status for customers.
3.Change items for customers
4.When defectived items have been received,customers can contact me to get a solution.
5.When wrong items have been received,customers can contact me to get a solution.
6.Change shipping address for customers.
7.For other aftersales customer service or qusetions.
Please feel free to contact me via Email ,guarantee a reply in 24 hours (excluding Sunday). And during Monday to Saturday,my skype will online during HK time 9:00AM to 18:00PM.
I am only in charge of aftersale issues, if customers want to do wholesale orders and DP points reward issues,please send Email to:Dealperfectcs01@gmail.com to contact Mr.Jack.
If customers want to do taobao orders ,please send Email to contact: Dealperfectcs02@gmail.com to contact Miss.Rachel.
Best regards,
Tiffany
Is goed knul, nu begreep je er natuurlijk niets van...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Zapper het volgende:
Sjakie is hier ook al een tijdje niet meer geweest hè![]()
Hoe is het eigenlijk nu met je heli, Dion?
[..]
Godentering, schrijf eens normaal Nederlands![]()
Is dat dezelfde als op DealExtremequote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef tokko1 het volgende:
Op 't forum van DealPerfect Tiffany!
(die namen ook)
[..]
(stond nog nergends in 't topic toch?)
Wordt ook in 't forum gevraagd maar daar was nog geen antwoord op ...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef mcwops het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als op DealExtreme
Net nog mail gehad, duurt nu 48 uur.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
hee guys, bij jullie ook de indruk dat DP Jack en zijn maten ons Fokkers n beetje vergeten. heb al paar mailtjes uitstaan maar er komt maar heel sporadisch een antwoord dagen later en vaak ook nogal vaag.
![]()
5mW lasertje op het achterhoofd van je leraar!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hi![]()
Hier in Limburg zijn de scholen weer net begonnen, en ik heb een kut klas... echt saai en kut... Maar iig, weten jullie nog een paar leuke (en goedkope) gadgets om een beetje mee te kloten?Sommige dingen die welleens lollig zijn in de klas ofzo?
200mW!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
5mW lasertje op het achterhoofd van je leraar!
De oude shuffle kan je voor een goede prijs bijvoorbeeld via bol.com kopen. Me zus heeft hem daar ook gekocht voor een zeer mooie prijsquote:Op woensdag 9 september 2009 15:10 schreef Redster1984 het volgende:
Hey zag net dat Jack bij z`n new arrivals ook de aaaipot shuttle heeft staan.... http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24771 Iemand enig idee of dit dezelfde is als op taobao?
@dion, is dit naar aanleiding van jou vraag of Jack m op z`n site kon zetten? Ben wel benieuwd of deze ook voorzien is van een fraai fruittekentje....
Nee, maar bij niemand is ook ooit het pakketje opengemaakt bij een bestelling met nepkleding.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Daarom juist, is iemand z'n nepkleding hier uberhaupt al een keer in beslag genomen?
Zegt ook helaas niet alles.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef feelsgoodman het volgende:
Jij kent SoundMagic blijkbaar niet. Dat geeft opzich niets, hoor.
Dan wordt de zaklamp me toch wel een beetje te duur, laat ik maar zitten dan.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:13 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hele goeie 18650 batterijen zijn http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 of http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.20392
de beste lader die je kan kopen is deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 die kan meerdere soorten batterijen aan, heb je ook wat aan als je later b.v. 14500 batterijen hebt.
Schamel loon en het begint echt saai te worden bij je 200e pakketje.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef Dionysiou het volgende:
En toch lijkt het me leuk werk bij de Douane te gaan werken op afdeling Internationale Pakketten. Pakjes openen, controleren, inklaren..
Misschien komt het omdat ik van pakjes hou
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
![]()
Nog steeds 45 euro hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 15:22 schreef Skiet het volgende:
[..]
De oude shuffle kan je voor een goede prijs bijvoorbeeld via bol.com kopen. Me zus heeft hem daar ook gekocht voor een zeer mooie prijs
Is ilegaal dus de kans zit er in.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef tokko1 het volgende:
Ach, niemand durft toch iets uit china te bestellen die dat artikel hebben gelezen.. Jack's naam stond er ook niet in dus ach.. zal wel niet te veel mensen hebben getrokken.
Wacht nogsteeds op m'n 50mW Green laser,, neemt douane toch niet in?
(http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390)
TVP
DP is gewoon goedkoper dan TaobaoNow... Daarbij doet TaobaoNow alleen maar met EMS versturen. Leuk natuurlijk als je onzin koopt, maar niet als je ipots of lasers van 5mw+ gaat kopenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef Granaatappel het volgende:
Anders is er altijd nog TaobaoNow als het slechter wordt bij DP qua service.
Wachten op een 1$ coupon, 3 varkens kopen voor nog geen euroquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is ilegaal dus de kans zit er in.
DP heeft nu ook varkentjes, nog goedkoper dan dp als je er 2 of meer koop!![]()
Wachten op een 1$ coupon, 3 varkens kopen voor nog geen euroquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is ilegaal dus de kans zit er in.
DP heeft nu ook varkentjes, nog goedkoper dan dp als je er 2 of meer koop!![]()
Dan heb je 3 varkentjes voor 65 eurocentquote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wachten op een 1$ coupon, 3 varkens kopen voor nog geen euro![]()
Deze zijn zelfs MET doosje, luxe
Ik wil ook weten wat hij allemaal kan etc... Dus ervaringen zijn welkom!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef Radski het volgende:
Zijn er nog fanatiekelingen die ervaring hebben met de droomboxjes-c die Jack aanbiedt?
Nee, de batterijen hebben, als ze vers van de lader komen, ongeveer 4,2V de lader zelf laadt ook met ongeveer 4,2V.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Kan het geen kwaad dat de batterijen 4,2V zijn en de lader zegt 3,6/3,7V?
Ze zegt dus dat het alleen verstuurd kan worden zonder traceercodequote:Hi, Dion,
It is OK. We will purchase that jackest for you instead. You dont need to pay addtionally for the extra money.
But sorry that we can only ship it via airmail shipping, not registered shipping.
Please advise the size you would like to buy.
Thank you!
Best regards,
Rachel
Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.quote:r it will waste us a lot of time to find your order.
Hope your understand
Best regards,
jack
Idd vreemd. jammer dat de service steeds minder wordt.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Dionysiou het volgende:
Laat ik dan ook maar mijn ontevredenheid uiten over Jack.
Het begin van zijn bedrijf ging super, service was top, iedereen was te spreken over onze chinees Jack. Veel interactie tussen klanten en zichzelf.
Maaaaaarrrrr, hij zakt in, da's duidelijk.. logisch.. vele taobao orders en PO's dat trekt aan je, zeker op een lange termijn. Rachel is een slechte werkneemster. Ze vraagt al gauw minimaal 10$ meer (na mijn ervaringen).
Hun zijn natuurlijk vrienden via DX geworden, maar Jack moet om zijn centen letten en zijn bedrijf en betere/opgeleiden mensen gaan aannemen anders stort dit zeker in.
Dat was de intro.
Het volgende wat ik vertel heb ik geen bewijs van, maar het is heeeeel vreemd.
Ik heb een G-Ster jas gekocht van 54$ normaal met zulke bedragen word het met een trackingnummer verzonden (registered airmail) was allemaal prima, moest betalen, maat geven tot dat ik dit mailtje kreeg van Rachel:
[..]
Ze zegt dus dat het alleen verstuurd kan worden zonder traceercode
Lekker vaag, maar oke ik vertrouw het wel.. Jack is een ''vriend'' die ik heb geholpen met het opstarten van z'n bedrijf blabla.
De 20e zou de Jas verzonden worden, nog steeds niet binnen en als ik vraag naar de status doet Jack heel dubieus en vaag en ''vergeet'' ie af en toe om er op terug te komen.
Normaal als ik zeg met welk PayPal adres er betaald is + TaoBao link geeft ie de status, en nu duurt het anders wat té lang:
[..]
Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.
Tot nu toe vind ik het erg verdacht, maar ik beschuldig hem nog van niks.
Tja Jack/DP heeft ook een hele zooi Amerikaanse klanten. Misschien krijgen hun nu de volle aandacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Dionysiou het volgende:
Laat ik dan ook maar mijn ontevredenheid uiten over Jack.
Het begin van zijn bedrijf ging super, service was top, iedereen was te spreken over onze chinees Jack. Veel interactie tussen klanten en zichzelf.
Maaaaaarrrrr, hij zakt in, da's duidelijk.. logisch.. vele taobao orders en PO's dat trekt aan je, zeker op een lange termijn. Rachel is een slechte werkneemster. Ze vraagt al gauw minimaal 10$ meer (na mijn ervaringen).
Hun zijn natuurlijk vrienden via DX geworden, maar Jack moet om zijn centen letten en zijn bedrijf en betere/opgeleiden mensen gaan aannemen anders stort dit zeker in.
Dat was de intro.
Het volgende wat ik vertel heb ik geen bewijs van, maar het is heeeeel vreemd.
Ik heb een G-Ster jas gekocht van 54$ normaal met zulke bedragen word het met een trackingnummer verzonden (registered airmail) was allemaal prima, moest betalen, maat geven tot dat ik dit mailtje kreeg van Rachel:
[..]
Ze zegt dus dat het alleen verstuurd kan worden zonder traceercode
Lekker vaag, maar oke ik vertrouw het wel.. Jack is een ''vriend'' die ik heb geholpen met het opstarten van z'n bedrijf blabla.
De 20e zou de Jas verzonden worden, nog steeds niet binnen en als ik vraag naar de status doet Jack heel dubieus en vaag en ''vergeet'' ie af en toe om er op terug te komen.
Normaal als ik zeg met welk PayPal adres er betaald is + TaoBao link geeft ie de status, en nu duurt het anders wat té lang:
[..]
Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.
Tot nu toe vind ik het erg verdacht, maar ik beschuldig hem nog van niks.
Bij deze...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft een videodemonstratie kunnen maken ervan? Dan weet ik of het interessant is om er ook een te bestellen...
Wie geeft er fooi?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:08 schreef PedroN het volgende:
Jack heeft het slim gedaan, iedereen de indruk geven dat ie bijzonder is en persoonlijke kortingen geven etc maar in feite hengelt ie je gewoon binnen en verdient ie dik op je. En dan te bedenken dat er ook nog mensen zijn die een extra geven/fooi geven omdat ie er zo weinig op verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |