zoals ik al zei n sneaky spleetoogquote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen 3 dagen antwoord is vrij snel vergeleken met een hoop andere bedrijvenMaakt mij niet zoveel uit zolang ik mijn spullen maar krijg. Voordat je alles binnen hebt ben je 3 weken verder, die paar dagen erbij.
Ik kreeg gisteren een riem in een te kleine maat binnen, erg handig. Zal ik over 48 uur wel bericht over krijgen![]()
Dion, hoe is het eigenlijk afgelopen met die jeans in de verkeerde maat en 20 euro verzendkosten?
Een klein bedrijfje starten is niet zo moeilijk, maar je management skills gaan getest worden als je groter begint te worden. Waarom dat Rachel nu chronisch hogere prijzen heeft is heel raar, dat is toch een vaste formule. Of zit Rachel voor zichzelf te beunen in die tent?
Kreeg een nieuwe Jeans als ik 20$ ging betalen omdat hij de fout had gemaakt (beter dan 20¤ verzendkosten etc.) en ik zei dat als ik de oude jeans kon verkopen dat ik hem het geld gaf/een deel. Maar nog niet verkochtquote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen 3 dagen antwoord is vrij snel vergeleken met een hoop andere bedrijvenMaakt mij niet zoveel uit zolang ik mijn spullen maar krijg. Voordat je alles binnen hebt ben je 3 weken verder, die paar dagen erbij.
Ik kreeg gisteren een riem in een te kleine maat binnen, erg handig. Zal ik over 48 uur wel bericht over krijgen![]()
Dion, hoe is het eigenlijk afgelopen met die jeans in de verkeerde maat en 20 euro verzendkosten?
Een klein bedrijfje starten is niet zo moeilijk, maar je management skills gaan getest worden als je groter begint te worden. Waarom dat Rachel nu chronisch hogere prijzen heeft is heel raar, dat is toch een vaste formule. Of zit Rachel voor zichzelf te beunen in die tent?
Wie heeft dr beetje zakenkennis en imigreert naar Hongkong en zet daar een mooi bedrijfje op?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef mcwops het volgende:
dp jack moet eigenlijk snel een taobao concurrent krijgen, da;s goed voor ons namelijk.
Ik begin liever een komkommer kwekerij met Poolse slavenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wie heeft dr beetje zakenkennis en imigreert naar Hongkong en zet daar een mooi bedrijfje op?
DP concurentje?
Huur paar werknemers die bestellen enzo doen voilá...?
Inderdaad een vaste formule alleen moeten ze het gewicht schatten, en rachel denkt bij alles dat het 2x zo zwaar is als wat jack denkt.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef mstr het volgende:
Blijft leuk zo in het donker schijnen met een lassertje.
Is ook een tengere damequote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
Inderdaad een vaste formule alleen moeten ze het gewicht schatten, en rachel denkt bij alles dat het 2x zo zwaar is als wat jack denkt.
Volgens mij moet je niet zo stressen rondom taobao orders, gewoon de datum onthouden. Als het spul na 3 weken nog niet is aangekomen een mail sturen, na 30 dagen paypal klacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Granaatappel het volgende:
Waar ik gewoon niet tegen kan van Rachel is dat ze op Skype tegen me zegt:
"No problem, I will tell the programmer next day to put the order in your order list so you can see the updates on your order.". En dan nu nog steeds niks gezien na 5 dagen.
Heb namelijk die pet besteld en heb het idee dat m'n geld gewoon foetsie is, ik krijg vage mailtjes van Jack en ik weet nu nog steeds niet of die order wel binnen bij hen is, in het systeem.
Kreeg namelijk een PayPal betaallink voor m'n Taobao order maar de order verscheen niet in m'n DP account. Jack mailde me dat m'n DP account email hetzelfde moet zijn als m'n Paypal email, hij vertelde me vrolijk dat ik maar een nieuw account moest maken. Echter de emails komen gewoon overeen en hij gaat totaal niet in op wat ik nu eigenlijk zeg.
Bij DX gaan ze nog zelfs beter op de vragen in.![]()
Wat dat soms de laatste kleur voor een dumpprijsquote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een 8 gb mp3 speler liggen tijdje geleden een keer via chinees op ebay gekocht maar nooit gebruikt. Dus als iemand van plan was een mp3 te kopen heb ik er hier nog een liggen voor een mooi prijsje
[ afbeelding ]
Maar dan een bruine versie.
Deal!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat dat soms de laatste kleur voor een dumpprijs![]()
Ruil ik wel tegen een varkentje
sterker nog, ik heb beide nog een mail gestuurd, ik zag nog een product waarvan ik de prijs wilde wetenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef monkeybrain het volgende:
Mirjam stuurt gewoon beide een mail![]()
dat ligt dan denk ik aan jouw browser/pc/internetverbindingquote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Jongens : Loopt forum.fok ook vaak bij jullie vast.. bij 600 bezoekers of meer loopt mijne altijd vast gelijk alle internet sites die open zijn gaan plat ! zeker jammer want wil graag up to date blijven vooral in dit topic alles gaat zo snel
Ik denk dat je maar een nieuwe pc bij jack moet bestellenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Jongens : Loopt forum.fok ook vaak bij jullie vast.. bij 600 bezoekers of meer loopt mijne altijd vast gelijk alle internet sites die open zijn gaan plat ! zeker jammer want wil graag up to date blijven vooral in dit topic alles gaat zo snel
Had ook een verkeerde maat gekregen. Leeevi's riem?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |