quote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef MagischMannetje het volgende:
WTF!!
een pakketje van 15$ door de douane gecontroleerd. staat er zon sticker op met 'ivm douane voorschrift'. (alles zit er gelukkig nog wel in. En de mensen die alles van de pet wouden weten. hij is van goede kwaliteit precies hetzelfde als de echte. Alleen hij viel een beetje klein uit. Ik denk dat dat controleren komt door een ziekte of iets in china..
Weet niet, 7 euro.quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Tjardo het volgende:
Vallen die iPod shuffles 2GB een beetje te doen? Enneuhh wat is de richtprijs ervan?
Halloquote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef revpolen het volgende:
vandaag eindelijk bericht dat mijn schoenen met maximale lucht zijn verzonden..
volgende x weer gewoon vis s-shoes bestellen10 dolalr duurder maar wel in 1 week in huis
nu duurde het wat langer omdat de UKK's van me vriendin niet leverbaar waren
quote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Zou je me kunnen toevoegen en uitleggen hoe je die dingen besteld aub
Dnkje
Ga wegggggggggggggggggggggggggggquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Doeiquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Meen je dit nu egt of zit je gewoon te baggerenquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Uhm, ik denk dat ik het weetquote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Meen je dit nu egt of zit je gewoon te baggeren
ga nou doooooddddquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
same herequote:Op maandag 7 september 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
ga nou dooooodddd![]()
![]()
ik moet bijna huilen over hoe dom jij bent![]()
Ook dat is nu al 2-3 gezegd en gevraagd.quote:Op maandag 7 september 2009 17:45 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, ik zie echt de 1 na de ander die ineens gecontroleerd wordt. zijn ze nou ineens zo streng geworden?
Volgens mij is dit wat ander omdat er voorschriften opstaat. @ Dion zat er bij jou heli ook zon stuk tape op de verpakking?quote:Op maandag 7 september 2009 17:45 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, ik zie echt de 1 na de ander die ineens gecontroleerd wordt. zijn ze nou ineens zo streng geworden?
Nee maar wel duidelijk op de verpakking dat het pakje was geopend en een los formulier in het pakje zelf voor informatie en klachten betreft de doorzoeking van het pakje.quote:Op maandag 7 september 2009 17:54 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wat ander omdat er voorschriften opstaat. @ Dion zat er bij jou heli ook zon stuk tape op de verpakking?
quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef Qaox het volgende:
Zouden katapulten door de douane komen?
En zonee, staat er een boete op?
Als je pakketje opengemaakt wordt niet, maar volgens mij krijg je bij de eerste keer alleen een waarschuwing (weet ik niet zeker)quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef Qaox het volgende:
Zouden katapulten door de douane komen?
En zonee, staat er een boete op?
Ik heb zo'n keramisch mes ontvangen met een lemmet van +/_ 10 cm.quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef mcwops het volgende:
don't feed the troll, please![]()
wil degene die een ceramic knife van DX heeft ontvangen even melden hoe ie bevalt. thanks
quote:Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik heb zo'n keramisch mes ontvangen met een lemmet van +/_ 10 cm.
Best interessant dat volledig zwarte maar een beetje licht, scherp zoals je van ieder nieuw mes mag verwachten en een rubber heft dat vies stinkend is maar wel ergonomisch gevormd is.
Echt er mee gesneden heb ik nog niet en ik vraag me af of het een echt handig mes is.
It is indended for cutting only. And is not intended for prying,flexing, impact cutting, violent chopping or boning.
And avoid dropping the knive.
En dan moet je het mes nog in een messenblok bewaren.
Kortom het is een leuk uitziend, licht officemes met beperkingen maar mits juist gebruikt lang scherp blijft.
Mij lijkt dit mes niet meer te kunnen dan een molenmesje .quote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:
Dus niet handig om groentes mee te snijden voor op m'n school?
Kan ik m'n messen set een beetje uitbreiden.
Ik zou maar oppassen, deze heb jij binnenkort voor je deur. Dan ben je echt de sjaakquote:Op maandag 7 september 2009 19:52 schreef Neraice het volgende:
Heb 2 elastiekpistooltjes besteld, die zijn toch niet illegaal neem ik aan?
Schiet ik ze neer met elastiekjesquote:Op maandag 7 september 2009 20:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, deze heb jij binnenkort voor je deur. Dan ben je echt de sjaak
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef Neraice het volgende:
[..]
Schiet ik ze neer met elastiekjes
Geen free shipping ($4,60 shipping voor die Mirror iPhone 3G Screenprotector van $2), die Alcohol Breath Analyser heeft een MOQ van 30 stuks, etc. Tot ziens PapayaOnequote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef mcwops het volgende:
iemand bekend met zaken doen met papayaone?
Toch ziet zo'n site er wel wat beter uit dan een DP lay-out..quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Geen free shipping ($4,60 shipping voor die Mirror iPhone 3G Screenprotector van $2), die Alcohol Breath Analyser heeft een MOQ van 30 stuks, etc. Tot ziens PapayaOne
Ik heb het geld niet over voor een iPod Touch zeg maar, maar mocht er ooit een gelijkwaardige kloon uit komen die qua interface en bouwkwaliteit redelijk is, overweeg ik er wel een te kopen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
over DP gesproken: deze interessant? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23495
Ziet er hetzelfde uit als die neppert bij de Intertoys, maar dan met Appel logo.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
over DP gesproken: deze interessant? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23495
Ik wacht met smartquote:Op maandag 7 september 2009 13:37 schreef Skiet het volgende:
Nee, nog niks over te zeggen eigenlijk. Net even een aflevering CQC gekeken ermee en dat werkt best goed. Maar muziek nog niet geluisterd. Komt wel morgen in de trein, heb zelf goede sennheisers dus dit is gewoon even een probeersel. Niet op zoek naar vervanging.
Bij FP staat 'ie voor $39.95.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
quote:
Heel tof, zou echt een keer leuk zijn om te zien hoe die kraampjes en winkels er nou echt uit zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als ik terug ben dan zal ik uiteraard verslag doen als ik naar zo een markt geweest ben en foto's maken.
zooquote:Vergeten mee te nemen. Dus is het even wachten tot morgen voor een beoordeling.
Ga trouwens in oktober naar China voor 8 dagen. Ben benieuwd of die lokale markten echt zo leuk zijn en veel grappige dingen hebben. Misschien kom ik Jack wel tegen op zoek naar nieuwe producten voor DP![]()
Als ik terug ben dan zal ik uiteraard verslag doen als ik naar zo een markt geweest ben en foto's maken.
de ipoot clone in je link is dezelfde die DP heeft op de site. er zijn geen betere clones op dit moment.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:44 schreef Downstar het volgende:
als iemand nog betere ipod nano clonen op TB heeft gevonden..
deel de linkjes dan maar
deze ziet er na mijn weten best goed uit;
normaal appel logo op de achterkant( wit ; niet transparant) , 3.5mm plug rechts onder, scroll wheel, shake to shuffle and roll over
heb DP al gevraagt, of ze een vergelijkbare op TB weten..
en ik ben er inmiddels wel achter; dan er (haast) geen ipot interfaces gelijk zijn aan de echte Apple ipod nano..
Dus daar doe ik verder niet echt moeilijk over ..
Tevens word de ipot van de gene wie de ipot had besteld ( weet de username niet meer) word vandaag verzonden, vertelde rachel me..
Luister je wel...quote:
Haha, een keer een verslag van gezien op een horloge replica forum. Heel veel Chinezen met rotte tanden en de echt interessante producten liggen onder het kraampje. Altijd doorvragen, na 3 keer een product tevoorschijn te halen heb je eindelijk de echte a-kwaliteit. Niet schrikken als ineens alle kraampjes sluiten want dan komt de politie langs die weleens een kraampje willen leeghalen voor PRquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:40 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Heel tof, zou echt een keer leuk zijn om te zien hoe die kraampjes en winkels er nou echt uit zien
Kijk aan, dan heb ik hem hopelijk volgende week binnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:44 schreef Downstar het volgende:
Tevens word de ipot van de gene wie de ipot had besteld ( weet de username niet meer) word vandaag verzonden, vertelde rachel me..
Ben net terug uit china ( zo'n 2 weken geleden )quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ga trouwens in oktober naar China voor 8 dagen. Ben benieuwd of die lokale markten echt zo leuk zijn en veel grappige dingen hebben. Misschien kom ik Jack wel tegen op zoek naar nieuwe producten voor DP![]()
Die nu op DP staan ; zijn niet dezelfde als uit de Youtube linkquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:59 schreef mcwops het volgende:
[..]
de ipoot clone in je link is dezelfde die DP heeft op de site. er zijn geen betere clones op dit moment.
ben nu zelf aan t rondkijken voor een leuke niet-ipoot player.
Je bent scout zei je. Katapult is een fluitje van een cent om te maken:quote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Qaox het volgende:
Maar, bij de hengrlsport zijn ze duur
dus als ik een katapult invoer ben ik niet strafbaar, maar wel als ik hem als wapen gevruik?
Kan toch echt bevestigen dat op de case van DP ook gewoon nano staat. Ziet er exact hetzelfde uit als dat je het in de mediamarkt vindt. Verder is het fruitige tekentje gewoon wit op dp en de interface is identiek aan die van youtube. Volgens mij precies dezelfde aaaipot dus, alleen met verschil dat de lader hier wit is..... Maar als je wilt kan ik wel foto`s posten van hoe ik m binnenkreeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die nu op DP staan ; zijn niet dezelfde als uit de Youtube link
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23654
ten eerste in de youtube link staat Menu ; bij dp IPOD
het logo is niet wit op DP ; youtube wel ..
op de crystal case van dp staat MP4 player ; op die van Youtube Ipot Nano.
maargoed ik kijk wel even ; heb dp gevraagt of ze mogelijk zo 1 kunnen leveren
ik wacht wel af .. succes met een niet -ipod player
Hoppa en besteld. Zo doen we dat!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Vond net dit http://www.dealextreme.co(...)-209~threadid.389543
Aan de foto's te zien is x2000 (sku.14450 13.52 dollar) behoorlijk vel voor zijn prijs.
[ afbeelding ]
Nogal ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Aan de foto's te zien is x2000 (sku.14450 13.52 dollar) behoorlijk vel voor zijn prijs.
[ afbeelding ]
Dan kan je beter deze http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=9567 bestellen, is nagenoeg gelijk kwa felheid en heeft als voordeel dat je er een 18650 batterij in kan doen maar ook 3 AAA's.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
In het forum staat een lijstje van de type leds en hoeveel licht zij kunnen gevenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Skiet het volgende:
Zoveel soorten flashlights trouwens. Niet normaal, ik heb geen idee wat het verschil is tussen al die soorten.
fenix, cree, ir, led, uv etc etc etc
Daar niet een vergelijkingstabel van te vinden ofzo?
Goedkoperquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef mvc het volgende:
Weet iemand misschien of onderstaande adapter ergens anders goedkoper te krijgen is ? Ik heb er een aantal nodig, vandaar
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com(...)IDE_Cable_Black.html
Mooi, ga ik denk ik bestellen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Site?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef jopiede het volgende:
Niet echt chinees, maa rheb heb net uit engeland een ipod video batterij+audio jack+hold knop gekocht voor 13,59 pond incl shipping, in china vond ik enkel de batterij voor 9 dollar incl verzendkosten
Die heb ik gelukkig al liggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Iedereen die meteen die x2000 lamp besteld. Let er even op dat je ook 18650 batterijen + oplader nodig hebt om hem te gebruiken.
Supermarkt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:06 schreef vinylhits het volgende:
Weet iemand misschien waar je zo'n gasbus kan kopen om die butane lighters te vullen?
En wat dat kost?
Action, 80 cent voor een flinke bus. Ook andere goedkope prullariaquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:06 schreef vinylhits het volgende:
Weet iemand misschien waar je zo'n gasbus kan kopen om die butane lighters te vullen?
En wat dat kost?
Nee, gewoon aanstekergas kopenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:29 schreef vinylhits het volgende:
owh dat is niet veel.
maar zit er dan nog verschil tussen het gas uit een gewone aansteker of deze butaan aanstekers van 1300-2000graden???
Oh die dingen, daar moet hoog octaan jp-8 jetfuel inquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:29 schreef vinylhits het volgende:
owh dat is niet veel.
maar zit er dan nog verschil tussen het gas uit een gewone aansteker of deze butaan aanstekers van 1300-2000graden???
Interessant, wil wel foto's zien als je 'm hebtquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:17 schreef Semmm het volgende:
Net toch maar even de Rolax sku. 21726 gekocht voor 9 euro
Als ik 'm heb ga ik ze proberen te makenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:32 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Interessant, wil wel foto's zien als je 'm hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |