quote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef MagischMannetje het volgende:
WTF!!
een pakketje van 15$ door de douane gecontroleerd. staat er zon sticker op met 'ivm douane voorschrift'. (alles zit er gelukkig nog wel in. En de mensen die alles van de pet wouden weten. hij is van goede kwaliteit precies hetzelfde als de echte. Alleen hij viel een beetje klein uit. Ik denk dat dat controleren komt door een ziekte of iets in china..
Weet niet, 7 euro.quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Tjardo het volgende:
Vallen die iPod shuffles 2GB een beetje te doen? Enneuhh wat is de richtprijs ervan?
Halloquote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef revpolen het volgende:
vandaag eindelijk bericht dat mijn schoenen met maximale lucht zijn verzonden..
volgende x weer gewoon vis s-shoes bestellen10 dolalr duurder maar wel in 1 week in huis
nu duurde het wat langer omdat de UKK's van me vriendin niet leverbaar waren
quote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Zou je me kunnen toevoegen en uitleggen hoe je die dingen besteld aub
Dnkje
Ga wegggggggggggggggggggggggggggquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Doeiquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Meen je dit nu egt of zit je gewoon te baggerenquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Uhm, ik denk dat ik het weetquote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Meen je dit nu egt of zit je gewoon te baggeren
ga nou doooooddddquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
same herequote:Op maandag 7 september 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
ga nou dooooodddd![]()
![]()
ik moet bijna huilen over hoe dom jij bent![]()
Ook dat is nu al 2-3 gezegd en gevraagd.quote:Op maandag 7 september 2009 17:45 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, ik zie echt de 1 na de ander die ineens gecontroleerd wordt. zijn ze nou ineens zo streng geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |