quote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef MagischMannetje het volgende:
WTF!!
een pakketje van 15$ door de douane gecontroleerd. staat er zon sticker op met 'ivm douane voorschrift'. (alles zit er gelukkig nog wel in. En de mensen die alles van de pet wouden weten. hij is van goede kwaliteit precies hetzelfde als de echte. Alleen hij viel een beetje klein uit. Ik denk dat dat controleren komt door een ziekte of iets in china..
Weet niet, 7 euro.quote:Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Tjardo het volgende:
Vallen die iPod shuffles 2GB een beetje te doen? Enneuhh wat is de richtprijs ervan?
Halloquote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef revpolen het volgende:
vandaag eindelijk bericht dat mijn schoenen met maximale lucht zijn verzonden..
volgende x weer gewoon vis s-shoes bestellen10 dolalr duurder maar wel in 1 week in huis
nu duurde het wat langer omdat de UKK's van me vriendin niet leverbaar waren
quote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Zou je me kunnen toevoegen en uitleggen hoe je die dingen besteld aub
Dnkje
Ga wegggggggggggggggggggggggggggquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Doeiquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Meen je dit nu egt of zit je gewoon te baggerenquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
Uhm, ik denk dat ik het weetquote:Op maandag 7 september 2009 16:59 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Meen je dit nu egt of zit je gewoon te baggeren
ga nou doooooddddquote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef dennis4ever het volgende:
[..]
Hallo
Dnkje
same herequote:Op maandag 7 september 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
ga nou dooooodddd![]()
![]()
ik moet bijna huilen over hoe dom jij bent![]()
Ook dat is nu al 2-3 gezegd en gevraagd.quote:Op maandag 7 september 2009 17:45 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, ik zie echt de 1 na de ander die ineens gecontroleerd wordt. zijn ze nou ineens zo streng geworden?
Volgens mij is dit wat ander omdat er voorschriften opstaat. @ Dion zat er bij jou heli ook zon stuk tape op de verpakking?quote:Op maandag 7 september 2009 17:45 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, ik zie echt de 1 na de ander die ineens gecontroleerd wordt. zijn ze nou ineens zo streng geworden?
Nee maar wel duidelijk op de verpakking dat het pakje was geopend en een los formulier in het pakje zelf voor informatie en klachten betreft de doorzoeking van het pakje.quote:Op maandag 7 september 2009 17:54 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wat ander omdat er voorschriften opstaat. @ Dion zat er bij jou heli ook zon stuk tape op de verpakking?
quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef Qaox het volgende:
Zouden katapulten door de douane komen?
En zonee, staat er een boete op?
Als je pakketje opengemaakt wordt niet, maar volgens mij krijg je bij de eerste keer alleen een waarschuwing (weet ik niet zeker)quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef Qaox het volgende:
Zouden katapulten door de douane komen?
En zonee, staat er een boete op?
Ik heb zo'n keramisch mes ontvangen met een lemmet van +/_ 10 cm.quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef mcwops het volgende:
don't feed the troll, please![]()
wil degene die een ceramic knife van DX heeft ontvangen even melden hoe ie bevalt. thanks
quote:Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik heb zo'n keramisch mes ontvangen met een lemmet van +/_ 10 cm.
Best interessant dat volledig zwarte maar een beetje licht, scherp zoals je van ieder nieuw mes mag verwachten en een rubber heft dat vies stinkend is maar wel ergonomisch gevormd is.
Echt er mee gesneden heb ik nog niet en ik vraag me af of het een echt handig mes is.
It is indended for cutting only. And is not intended for prying,flexing, impact cutting, violent chopping or boning.
And avoid dropping the knive.
En dan moet je het mes nog in een messenblok bewaren.
Kortom het is een leuk uitziend, licht officemes met beperkingen maar mits juist gebruikt lang scherp blijft.
Mij lijkt dit mes niet meer te kunnen dan een molenmesje .quote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:
Dus niet handig om groentes mee te snijden voor op m'n school?
Kan ik m'n messen set een beetje uitbreiden.
Ik zou maar oppassen, deze heb jij binnenkort voor je deur. Dan ben je echt de sjaakquote:Op maandag 7 september 2009 19:52 schreef Neraice het volgende:
Heb 2 elastiekpistooltjes besteld, die zijn toch niet illegaal neem ik aan?
Schiet ik ze neer met elastiekjesquote:Op maandag 7 september 2009 20:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, deze heb jij binnenkort voor je deur. Dan ben je echt de sjaak
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef Neraice het volgende:
[..]
Schiet ik ze neer met elastiekjes
Geen free shipping ($4,60 shipping voor die Mirror iPhone 3G Screenprotector van $2), die Alcohol Breath Analyser heeft een MOQ van 30 stuks, etc. Tot ziens PapayaOnequote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef mcwops het volgende:
iemand bekend met zaken doen met papayaone?
Toch ziet zo'n site er wel wat beter uit dan een DP lay-out..quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Geen free shipping ($4,60 shipping voor die Mirror iPhone 3G Screenprotector van $2), die Alcohol Breath Analyser heeft een MOQ van 30 stuks, etc. Tot ziens PapayaOne
Ik heb het geld niet over voor een iPod Touch zeg maar, maar mocht er ooit een gelijkwaardige kloon uit komen die qua interface en bouwkwaliteit redelijk is, overweeg ik er wel een te kopen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
over DP gesproken: deze interessant? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23495
Ziet er hetzelfde uit als die neppert bij de Intertoys, maar dan met Appel logo.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef mcwops het volgende:
over DP gesproken: deze interessant? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23495
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |