Ja klopt. maar ze gaan er altijd maar een paar cent onder zittenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef vinylhits het volgende:
volgens mij is dp met veel dezelfde dingen wel goedkoper dan dx ofniet?
DP moet moest het vooral hebben van goede communicatie en vooral snel verzenden.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef vinylhits het volgende:
volgens mij is dp met veel dezelfde dingen wel goedkoper dan dx ofniet?
Yep Lava Struisvogel, wijvenmaat gekregenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:16 schreef Japppo het volgende:
[..]
Had ook een verkeerde maat gekregen. Leeevi's riem?
Mensen die alleen 1 varken hebben besteld gaan achterin de rij, wij krijgen voorrangquote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht nog steeds op een reactie op een mail van afgelopen zondag
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mensen die alleen 1 varken hebben besteld gaan achterin de rij, wij krijgen voorrang
30 euroquote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook een vaste klant jwz![]()
Het was een order van 30 euries..dusse
Over wat voor varken hebben we het hier precies?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
30 euro![]()
Ik heb al 30 euro aan varkens besteld
De goedkoopste troep wat je op DX en DP kan vindenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef veda het volgende:
[..]
Over wat voor varken hebben we het hier precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 05:01 schreef THEFXR het volgende:
Je moet gewoon zakelijk blijven bij DP, wordt er niet geleverd, erover klagen of Paypal geschil, klagen op Fok heeft geen zin, want jack komt hier nooit meer. Gewoon wakker blijven houden die gast.
Haha, ik kreeg ook de melding dat ik voortaan extra korting kon vragen door hem te mailenquote:Op donderdag 10 september 2009 07:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad.
Iedereen ziet Jack als een vriend en iedereen denkt dat ie allemaal speciale ''friends'' kortingen krijgt van Jack terwijl ie dat aan iedereen geeft. Hij heeft ons allemaal in z'n zak, althans hij had.
Ik heb Jack 2 weken geleden een email gestuurd, nog geen antwoord op...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht nog steeds op een reactie op een mail van afgelopen zondag
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef revpolen het volgende:
er is ook een 3e werkneemster in dienst nou he
zaken zullen dus wel goed gaan
quote:
18 euro... WTF! Wat een laag bedrag voor een boete...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef Semmm het volgende:
KUT politie, kan weer 18 euro minder aan China uitgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |