Zullen we dan samen meedoen dan? Jij leest namelijk mijn posting beroerd.quote:Op zondag 6 september 2009 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie je graag terug in het programma terug, rekenwonder. Je betaalt 40,98 per maand gedurende vijf jaar.
2558 euro betaal je voor die kut tv.
Het lijkt wel postcodegerelateerd, aangezien het maandbedrag voor mij in dat geval lager uitvalt (54,26). Maar voor de looptijd van een jaar valt de schade wel mee. Maar nog steeds extreem duur.quote:Op zondag 6 september 2009 00:24 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Zullen we dan samen meedoen dan? Jij leest namelijk mijn posting beroerd.
Mijn berekening klopt wel, omdat ik de looptijd terug heb gebracht naar 1 jaar. De maandtermijn is dan hoger, maar de looptijd is korter. Mijn berekening heb ik gebaseerd op een looptijd van 1 jaar. Dan valt de deal al kut uit, laat staan als je tekent voor 5 jaar.
Ze manipuleerde alleen door continu de waterkraan open te gooien als het haar te heet onder de voeten werd. "Ik voel me ook heeeheeheel schuhuhuhuldig" ging het de hele tijd. Ze is gewoon te dom om echt slim te manipuleren, want dan had die hele vent van dr niet eens mee willen doen aan het programma.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder dat het aan haar ligt; ze manipuleerde zo overduidelijk. De manier waarop ze wel steeds toegaf dat het fout was, maar waar elke oplossing stuitte op dat het lag aan iemand anders (haar man, haar kind, de boze wereld) maakte in ieder geval voor mij duidelijk dat zij de oorzaak van het probleem was. Die man is maximaal een co-dependent.
Daar verbaas ik me ook over ja, en als het nou nog vreselijk dure apparaten waren die gehuurd werden. Maar kom op, een wasmachine of droger kost ook niet de wereld. DIe dingen heb je al vanaf 300-400 euro. Dat hoor je toch wel minimaal op je spaarrekening te hebben staan, zeker met een kindquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:29 schreef Karina het volgende:
groot was dat bord voor zijn kop?
Wat me wel verbaasde is dat in het begin heel even werd genoemd dat ze gehuurde apparaten hadden, daar hoorde je verder helemaal niets meer over, ik vraag me af waarom? En dat hoor je bijna elke week in dit programma, dat mensen apparaten hebben "gehuurd". Ik had geen idee dat, dat zo vaak wordt gedaan, ik ken niemand die dat doet (of ze vertellen het niet, kan ook natuurlijk).
quote:
Les 1 bij deelname aan een reality-tv-programma:quote:Op zondag 6 september 2009 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Jullie weten dat deze mevrouw meepost in het topic in TV?
quote:Op zondag 6 september 2009 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over ja, en als het nou nog vreselijk dure apparaten waren die gehuurd werden. Maar kom op, een wasmachine of droger kost ook niet de wereld. DIe dingen heb je al vanaf 300-400 euro. Dat hoor je toch wel minimaal op je spaarrekening te hebben staan, zeker met een kind![]()
[..]
Jammer dat er mensen zoals jij bestaan, die denken dat er alleen maar graaiers bij een bank werken. De schuld kan je niet alleen afschuiven op de bank. Denk je dat er alleen bij de bank is geleend? Dacht het niet.quote:Op zondag 6 september 2009 14:58 schreef Marjonne het volgende:
Mischien een goed idee om ook eens de banken en de telefoon aanbieders eens aan te pakken?
Want hoe is het in godsnaam mogelijk dat iemand met zo een inkomen 46.000 euro kan lenen? En dan ook nog eens 4 telefoonabonomenten kan afsluiten?
Zulke mensen zouden tegen hun eigen beschermt moeten worden.
Maar nee de banken lenen vrolijk verder ,daar zou ook eens wat aan gedaan moeten worden .
Wat denk je van veel, héél erg veel. Je schrikt je werkelijk de tyfus en het erge is ze worden aan alle kanten geholpen, achteraf.quote:Op zondag 6 september 2009 15:30 schreef WRH het volgende:
wat ik mij telkens bij dit programma bedenk is; hoeveel meer van dit soort mensen zijn er eigenlijk in Nederland?
en dan wordt ik altijd heel bang...
True : voorleven.. Bad example = bad resultquote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef WRH het volgende:
en wat daar bovendien ook nog erg aan is, afgezien van die hulp bij incompetentie van zelfstandig leven, is dat deze mensen telkens weer kinderen hebben, die no doubt vergelijkbare levensstijlen er op na zullen houden, want van wie moeten ze het anders leren?
Nou inderdaad. Ik wil niet weten hoe de "opvoeding" van Domme Dikke Debbie eruit moet hebben gezien. "Toe maar meissie, doe nog maar een ijssie dan als je zo zeurt..." "Nee joh, je hoeft de huishoudschool helemaal niet af te maken, als jij liever achter de kassa zit moet je er vooral voor gaan! Gooi jij nog ff een frikadel in de frituur?"quote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef WRH het volgende:
en wat daar bovendien ook nog erg aan is, afgezien van die hulp bij incompetentie van zelfstandig leven, is dat deze mensen telkens weer kinderen hebben, die no doubt vergelijkbare levensstijlen er op na zullen houden, want van wie moeten ze het anders leren?
Heeft het programma toch nog zinquote:Op zondag 6 september 2009 18:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
moet trouwens wel bekennen dat ik nav dit topic mijn maandbalans weer es ff scherpgesteld heb
Haar zus zag er slank uit en heeft schijnbaar geen financiële problemen, en komt uit hetzelfde gezin/opvoeding.quote:Op zondag 6 september 2009 18:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik wil niet weten hoe de "opvoeding" van Domme Dikke Debbie eruit moet hebben gezien. "Toe maar meissie, doe nog maar een ijssie dan als je zo zeurt..." "Nee joh, je hoeft de huishoudschool helemaal niet af te maken, als jij liever achter de kassa zit moet je er vooral voor gaan! Gooi jij nog ff een frikadel in de frituur?"
moet trouwens wel bekennen dat ik nav dit topic mijn maandbalans weer es ff scherpgesteld heb
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook een combi van nature en nurture. Maar ik durf ook te stellen dat een wanstaltige "zaterdag-is-patatdag-voor-de-kleine-omdat-ik-2200-smsjes-per-maand-wil-sturen-via-4-abbo's-en-ik-leen-liever-dan-ik-werk-opvoeding" meer gevallen als Debbie oplevert dan een "laten-we-even-nadenken-of-we-echt-een-breedbeeld-nodig-hebben-lust-je-nog-een-granny-smith-opvoeding"quote:Op zondag 6 september 2009 19:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Haar zus zag er slank uit en heeft schijnbaar geen financiële problemen, en komt uit hetzelfde gezin/opvoeding.
dus rara, hoe is dat met debbie tot stand gekomen?
Hehehe, het viel wel mee hoor, wilde gewoon voor de zekerheid even duidelijk weten of ik het overzicht nog hadquote:
Doen meer mensen hoor ik om me heen. Het is voor sommige mensen (helaas vaak de mensen die niet diep in de shit zitten) een eye-opener.quote:Op zondag 6 september 2009 19:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehehe, het viel wel mee hoor, wilde gewoon voor de zekerheid even duidelijk weten of ik het overzicht nog had
christus wat is dat duur dan kun je nog beter op afbetaling iets kopenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja verrek, dat werd inderdaad gezegd. http://www.skala.nl/
Staan er allemaal van die sukkels bij de DSB, maar dit is echt gewoon mensen er toe zetten dingen te kopen (huren) die ze niet kunnen betalen.
jezus dan moet je nog ¤732 bijbetalen, dat is duurder dan hem meteen kopenquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:37 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Stel je neemt deze TV:
http://tweakers.net/pricewatch/224785/sony-kdl-37v4000.html
Die kost bij een 1-jarig huurcontract ¤ 54,26 per maand, dus in totaal ¤ 651,12:
http://www.skala.nl/index.php?mod=webshop&com=showProduct&id=488
Conclusie:
- Bij Skala kost ie dan in totaal ¤ 20 meer (exclusief rentekosten); en
- Bij Skala blijft Skala eigenaar van het product als je na 1 jaar opzegt. Je mag na afloop van 1 jaar wel het product kopen, maar ik verwacht dat je dan alsnog zo'n ¤ 300 kwijt bent.
Tering, dit is echt niets voor mij!
Overigens heb je hier een punt ik meen mij te herinneren dat altijd je schuldverleden wordt nagegaan voordat je telefoonabbo afsluit.quote:Op zondag 6 september 2009 14:58 schreef Marjonne het volgende:
Mischien een goed idee om ook eens de banken en de telefoon aanbieders eens aan te pakken?
Want hoe is het in godsnaam mogelijk dat iemand met zo een inkomen 46.000 euro kan lenen? En dan ook nog eens 4 telefoonabonomenten kan afsluiten?
Zulke mensen zouden tegen hun eigen beschermt moeten worden.
Maar nee de banken lenen vrolijk verder ,daar zou ook eens wat aan gedaan moeten worden .
Niet alle maatschappijen registreren het bij het BKR dacht ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Overigens heb je hier een punt ik meen mij te herinneren dat altijd je schuldverleden wordt nagegaan voordat je telefoonabbo afsluit.
Het leek me weer zo'n " Ik heb veel meegemaakt dus ik ben zielig" figuurquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:04 schreef sas_andrea het volgende:
ben benieuwd wat aanstaande donderdag gaat brengen. alleen van het voorstukje krijg je al een "mens, zeik niet"-gevoel.
en zolang jij de rente netjes betaaldquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niet alle maatschappijen registreren het bij het BKR dacht ik.
De rente op je telefoonabonnement?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en zolang jij de rente netjes betaald
zo vond ik het ook overkomen in het voorstukje, weer zo'n slachtoffer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het leek me weer zo'n " Ik heb veel meegemaakt dus ik ben zielig" figuur
en je abbo-geld natuurlijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
De rente op je telefoonabonnement?
Inderdaad. Dit programma is het leukste om je lekker te vergapen aan andermans domheid. Geen enkele die ik tot nu toe gezien heb had er zelf niet voor minstens 99% de hand in. En dat ene procent proberen ze dan echt tot olifantenproporties op te waarderen voor zichzelf en de camera.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:13 schreef WRH het volgende:
[..]
...
vind het zo jammer dat er geen echte slachtoffers in dit programma zit, tenenkrommend dit soort mensen.
(maarja, daarom ook echt leuke tv natuurlijk)
Ik vond het ook typisch dat 'Debbie' in een ander topic riep "wacht maar tot het jullie overkomt!", terwijl ze allemaal zelf veroorzaakt heeft met haar abonnementen en gehuurde apparatuur.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit programma is het leukste om je lekker te vergapen aan andermans domheid. Geen enkele die ik tot nu toe gezien heb had er zelf niet voor minstens 99% de hand in. En dat ene procent proberen ze dan echt tot olifantenproporties op te waarderen voor zichzelf en de camera.
Er was er vorig seizoen eentje die maar bleef zeggen "Ik heb een miskraam gehad!" Dat is natuurlijk heel erg, maar de manier waarop ze het zei en dan steeds naar de presentator keek van "wat dacht je daarvan, vind me zielig!" was vrij opvallend voor mij. Tel daarbij op dat alle problemen gewoon kwamen omdat ze domme luxe-apparaten huurden en dat soort onzin
Uit mijn verre omgeving ken ik mensen die gewoon naar alle hulp en begeleiding kunnen fluiten terwijl zij eerder 1% schuld hebben aan hun situatie. Denk dan aan vrouwen met een man die hen achterlaat met door hem veroorzaakte problemen (soms zelf bewust zo gecreëerd) of mensen arbeidsongeschikt raakten, waarna de vrouw toedeloe deed en alle huisraad meenam naar de nieuwe vriend en van alles had lopen ritselen op zijn naam. Dat klinkt als een minderheid van alle gevallen, en dat is denk ik ook zo, maar die mensen gun je John Williams met zijn team echt een stuk meer dan Patatdag Debbie.
Dat blijkt wel, maar de uitspraak van 'Debbie' in het andere topic, waarin ze uit dat ze vind dat het hun 'overkomen' is, wel een signaal is dat dit soort tijdelijke oplossingen als een amusementsprogramma niet gaan helpen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef karr-1 het volgende:
Ik denk dat ze dat soort programma's dan ook vullen met mensen die "leuk overkomen op tv" in plaats van de mensen die het echt nodig hebben.
Dat ben ik geheel met je eens. Meestal word er aan het einde van de show nog iets geroepen over een budgetcoach die ze krijgen. Maar zo iemand blijft ook niet voor eeuwig. Ik zou wel eens willen dat ze na bv 2 jaar of zo terug gaan naar de deelnemers en dan kijken hoe ze er voor staan. Zijn ze terug gezakt in het oude patroon of hebben ze echt wat van het leven gemaakt? Ik gok op het eerste.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, maar de uitspraak van 'Debbie' in het andere topic, waarin ze uit dat ze vind dat het hun 'overkomen' is, wel een signaal is dat dit soort tijdelijke oplossingen als een amusementsprogramma niet gaan helpen.
Dit soort mensen hebben psychiatrische hulp nodig, ze staan op een compleet verkeerde manier in de samenleving als ze denken dat ze op zo een manier kunnen handelen(apparatuur huren, abonnementen met mooie telefoons afsluiten, stapels met geld uitgeven) en daarna kunnen roepen dat hun schuldpositie ze 'overkomen' is. Zo iemand zou mijns inziens niet eens een kind op de wereld mogen zetten, ik mag toch hopen dat de ouders en het kind de komende tijd in de gaten gehouden gaan worden.
Het is een vrij nieuwe show, dus volgend seizoen zou een leuk moment zijn voor follow-ups idd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met je eens. Meestal word er aan het einde van de show nog iets geroepen over een budgetcoach die ze krijgen. Maar zo iemand blijft ook niet voor eeuwig. Ik zou wel eens willen dat ze na bv 2 jaar of zo terug gaan naar de deelnemers en dan kijken hoe ze er voor staan. Zijn ze terug gezakt in het oude patroon of hebben ze echt wat van het leven gemaakt? Ik gok op het eerste.
Dit is volgens mij seizoen 2, dus de deelnemers van seizoen 1 kunnen binnenkort opgezocht worden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is een vrij nieuwe show, dus volgend seizoen zou een leuk moment zijn voor follow-ups idd!
Daar ben ik dus ook bang voor, want ze kunnen er (in hun eigen ogen) niets aan doen. Het is ze immers 'overkomen'.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met je eens. Meestal word er aan het einde van de show nog iets geroepen over een budgetcoach die ze krijgen. Maar zo iemand blijft ook niet voor eeuwig. Ik zou wel eens willen dat ze na bv 2 jaar of zo terug gaan naar de deelnemers en dan kijken hoe ze er voor staan. Zijn ze terug gezakt in het oude patroon of hebben ze echt wat van het leven gemaakt? Ik gok op het eerste.
Sad but truequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:17 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, want ze kunnen er (in hun eigen ogen) niets aan doen. Het is ze immers 'overkomen'.
Uiteindelijk mogen ze naar de gemeentelijke kredietbank en wordt er belastinggeld gebruikt (wat ze al in sloten per maand binnenkrijgen) om hun schulden af te lossen. En het is voor hun altijd iemand anders zijn schuld.
En de schuldeisers mogen het doen met een paar procentjes, als ze al mazzel hebben. Vandaag ook een gevalletje NUL procent voorstel ontvangen. Mevrouw kan niet werken omdat ze de druk van het werk in combinatie met haar ouderschap niet aankon. Huh? Jawel, je leest het goed en dit is bijna dagelijkse kost.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:17 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, want ze kunnen er (in hun eigen ogen) niets aan doen. Het is ze immers 'overkomen'.
Uiteindelijk mogen ze naar de gemeentelijke kredietbank en wordt er belastinggeld gebruikt (wat ze al in sloten per maand binnenkrijgen) om hun schulden af te lossen. En het is voor hun altijd iemand anders zijn schuld.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En de schuldeisers mogen het doen met een paar procentjes, als ze al mazzel hebben. Vandaag ook een gevalletje NUL procent voorstel ontvangen. Mevrouw kan niet werken omdat ze de druk van het werk in combinatie met haar ouderschap niet aankon. Huh? Jawel, je leest het goed en dit is bijna dagelijkse kost.
Triest, zowel de schuldeisers als de belastingbetaler zijn dus de dupe van dit soort mensen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En de schuldeisers mogen het doen met een paar procentjes, als ze al mazzel hebben. Vandaag ook een gevalletje NUL procent voorstel ontvangen. Mevrouw kan niet werken omdat ze de druk van het werk in combinatie met haar ouderschap niet aankon. Huh? Jawel, je leest het goed en dit is bijna dagelijkse kost.
Dat is het lekkere aan dit programma he, lekker gefrustreerd uithalen naar mensen die iets he-le-maal niet begrepen hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Triest, zowel de schuldeisers als de belastingbetaler zijn dus de dupe van dit soort mensen.
Mijn bloeddruk gaat altijd een paar punten omhoog als ik dit programma op TV voorbij zie komen. Wij zijn met zijn tweeen en werken allebei full-time, we betalen al onze rekeningen op tijd van ons eigen verdiende geld en en dan komen er dit soort mensen voorbij die volgestopt worden met subsidie (900 euro per maand netto?) die zich even 46000 in de schulden werken en alle hulp toegestopt krijgen en op TV een zielig verhaaltje houden over hoe zielig ze wel niet zijn. Zolang ze niet inzien dat het HUN EIGEN SCHULD is, is elke hulp weggegooid geld.
Sorry, moest even tieren....
Tuurlijk is het programma 99% amusement en 1% het helpen voor de personen in nood.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is het lekkere aan dit programma he, lekker gefrustreerd uithalen naar mensen die iets he-le-maal niet begrepen hebben
En ik snap ook niet hoe sommige mensen het voor zichzelf kunnen verkroppen dat ze thuis nutteloos zitten te wezen, zichzelf in de schulden draaien en dan nog durven zeiken "dat ze niet bij de kinderen weg willen". Nee, met 2200 sms-jes in de maand via 4 telefoons zal dat kind veel aan dr gehad hebben
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Snapcount2 het volgende:
Triest, zowel de schuldeisers als de belastingbetaler zijn dus de dupe van dit soort mensen.
Mijn bloeddruk gaat altijd een paar punten omhoog als ik dit programma op TV voorbij zie komen. Wij zijn met zijn tweeen en werken allebei full-time, we betalen al onze rekeningen op tijd van ons eigen verdiende geld en en dan komen er dit soort mensen voorbij die volgestopt worden met subsidie (900 euro per maand netto?) die zich even 46000 in de schulden werken en alle hulp toegestopt krijgen en op TV een zielig verhaaltje houden over hoe zielig ze wel niet zijn. Zolang ze niet inzien dat het HUN EIGEN SCHULD is, is elke hulp weggegooid geld.
Sorry, moest even tieren....
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk! Ik denk er net zo over
![]()
Daarom kijk ik het programma ook niet meer, ik zit me continu te ergeren, en daar kijk ik niet voor![]()
Waar je al niet naar uit kan kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Het voorstukje van de komende aflevering voorspelt al niet veel goeds. Zo'n slappe hap trut die meldt dat ze al zoveeeeeeeeeel heeft meegemaakt. Ik kijk er nu al naar uit.
Ik heb in ieder geval een idee, het oordeel zal na de uitzending wel komen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Waar je al niet naar uit kan kijken
En nu oordeel je al terwijl je alleen nog maar 2 minuten hebt gezien
ervaring met dit soort programma'squote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Waar je al niet naar uit kan kijken
15 seconden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Marjonne het volgende:
Ja jij bent een man zeker he dus je zal het wel goed zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef THEFXR het volgende:
De stand is, geloof ik 10 vrouwen en 1 man, waardoor men in de schulden is gekomen
Teveel vertrouwen in de vrouwen en dan zie je wat er van komt, de meeste zijn dus niet te vertrouwen met geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Ja jij bent een man zeker he dus je zal het wel goed zienMaar ik vind je bent toch met zijn tweeen mischien zie ik dat verkeerd
Ben je dan ook niet beide verantwoordelijk
Of lopen al die mannen met oogkleppen voor en kijken ze nooit naar hun afschriften
quote:
quote:
Jij zit in aflevering 4 ofzo?quote:
Hoeveel schuld heb je zelf?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Ja jij bent een man zeker he dus je zal het wel goed zienMaar ik vind je bent toch met zijn tweeen mischien zie ik dat verkeerd
Ben je dan ook niet beide verantwoordelijk
Of lopen al die mannen met oogkleppen voor en kijken ze nooit naar hun afschriften
Alle vrouwen zijn hetzelfde en alles wat je op tv ziet is representatief voor de rest van Nederland.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Teveel vertrouwen in de vrouwen en dan zie je wat er van komt, de meeste zijn dus niet te vertrouwen met geld.
Heerlijk hoe er gehapt wordtquote:Op woensdag 9 september 2009 03:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle vrouwen zijn hetzelfde en alles wat je op tv ziet is representatief voor de rest van Nederland.
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hetzelfde en alles wat je op tv ziet is representatief voor de rest van Nederland.
Emancipatie gone badquote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.
die tattoos zitten er nu eenmaal maar die motor verbaasde mij ook. wel een heisa maken om die tv/dvd van 4 tientjes maar buiten staat er een motor waar niemand t over heeft?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Even gekeken naar afevering 1. vrouwke krijgt in haar eentje nogal de schuld, en ze heeft ook merendeel schuld, maar vraag mij af.. die motor.. die tattoeages kosten ook grof gelf, waarom werd daar niets in het programma over egzegd ?
misschien was die van iemand anders?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die tattoos zitten er nu eenmaal maar die motor verbaasde mij ook. wel een heisa maken om die tv/dvd van 4 tientjes maar buiten staat er een motor waar niemand t over heeft?
Ja ja zo kan ik het ook omdat het iets van een man is is het nu opeens van iemand andersquote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien was die van iemand anders?![]()
Het leek me weer zo'n " Ik heb veel meegemaakt dus ik ben zielig trut"quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Het voorstukje van de komende aflevering voorspelt al niet veel goeds. Zo'n slappe hap trut die meldt dat ze al zoveeeeeeeeeel heeft meegemaakt. Ik kijk er nu al naar uit.
waarom staat hij dan achter hun hekje in hun voortuin?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien was die van iemand anders?![]()
Worden ze anders geslagen ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.
En dat dus. Het zijn ook allemaal van die watjes....quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Emotionele chantage, traantjes en pikstraf.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden ze anders geslagen ofzo?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:49 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Emotionele chantage, traantjes en pikstraf.
Reken maar dat die gasten dat zeggen, maar je weet toch vrouwen luisteren nooit en kunnen geen "nee" accepteren. Vervolgens gaan ze dreigen met weggaan/scheiding.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lieg je dat!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Geen schuld hoor geen dubbeltje
Oh, geld uitgeven is makkelijk hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Snapcount2 het volgende:
Jezus, er kwam daar 2750 euro per maand binnen en er ging 3400 per maand uit. Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Tijdje terug, maar die vrouw moet mij maar eens uitleggen hoe je aan 1800 euro subsidies (per maand?) komt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:23 schreef draaijer het volgende:
Ze krijgen daarnaast Euro 1.800 aan subsidies!?! WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |