Zullen we dan samen meedoen dan? Jij leest namelijk mijn posting beroerd.quote:Op zondag 6 september 2009 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie je graag terug in het programma terug, rekenwonder. Je betaalt 40,98 per maand gedurende vijf jaar.
2558 euro betaal je voor die kut tv.
Het lijkt wel postcodegerelateerd, aangezien het maandbedrag voor mij in dat geval lager uitvalt (54,26). Maar voor de looptijd van een jaar valt de schade wel mee. Maar nog steeds extreem duur.quote:Op zondag 6 september 2009 00:24 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Zullen we dan samen meedoen dan? Jij leest namelijk mijn posting beroerd.
Mijn berekening klopt wel, omdat ik de looptijd terug heb gebracht naar 1 jaar. De maandtermijn is dan hoger, maar de looptijd is korter. Mijn berekening heb ik gebaseerd op een looptijd van 1 jaar. Dan valt de deal al kut uit, laat staan als je tekent voor 5 jaar.
Ze manipuleerde alleen door continu de waterkraan open te gooien als het haar te heet onder de voeten werd. "Ik voel me ook heeeheeheel schuhuhuhuldig" ging het de hele tijd. Ze is gewoon te dom om echt slim te manipuleren, want dan had die hele vent van dr niet eens mee willen doen aan het programma.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder dat het aan haar ligt; ze manipuleerde zo overduidelijk. De manier waarop ze wel steeds toegaf dat het fout was, maar waar elke oplossing stuitte op dat het lag aan iemand anders (haar man, haar kind, de boze wereld) maakte in ieder geval voor mij duidelijk dat zij de oorzaak van het probleem was. Die man is maximaal een co-dependent.
Daar verbaas ik me ook over ja, en als het nou nog vreselijk dure apparaten waren die gehuurd werden. Maar kom op, een wasmachine of droger kost ook niet de wereld. DIe dingen heb je al vanaf 300-400 euro. Dat hoor je toch wel minimaal op je spaarrekening te hebben staan, zeker met een kindquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:29 schreef Karina het volgende:
groot was dat bord voor zijn kop?
Wat me wel verbaasde is dat in het begin heel even werd genoemd dat ze gehuurde apparaten hadden, daar hoorde je verder helemaal niets meer over, ik vraag me af waarom? En dat hoor je bijna elke week in dit programma, dat mensen apparaten hebben "gehuurd". Ik had geen idee dat, dat zo vaak wordt gedaan, ik ken niemand die dat doet (of ze vertellen het niet, kan ook natuurlijk).
quote:
Les 1 bij deelname aan een reality-tv-programma:quote:Op zondag 6 september 2009 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Jullie weten dat deze mevrouw meepost in het topic in TV?
quote:Op zondag 6 september 2009 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over ja, en als het nou nog vreselijk dure apparaten waren die gehuurd werden. Maar kom op, een wasmachine of droger kost ook niet de wereld. DIe dingen heb je al vanaf 300-400 euro. Dat hoor je toch wel minimaal op je spaarrekening te hebben staan, zeker met een kind![]()
[..]
Jammer dat er mensen zoals jij bestaan, die denken dat er alleen maar graaiers bij een bank werken. De schuld kan je niet alleen afschuiven op de bank. Denk je dat er alleen bij de bank is geleend? Dacht het niet.quote:Op zondag 6 september 2009 14:58 schreef Marjonne het volgende:
Mischien een goed idee om ook eens de banken en de telefoon aanbieders eens aan te pakken?
Want hoe is het in godsnaam mogelijk dat iemand met zo een inkomen 46.000 euro kan lenen? En dan ook nog eens 4 telefoonabonomenten kan afsluiten?
Zulke mensen zouden tegen hun eigen beschermt moeten worden.
Maar nee de banken lenen vrolijk verder ,daar zou ook eens wat aan gedaan moeten worden .
Wat denk je van veel, héél erg veel. Je schrikt je werkelijk de tyfus en het erge is ze worden aan alle kanten geholpen, achteraf.quote:Op zondag 6 september 2009 15:30 schreef WRH het volgende:
wat ik mij telkens bij dit programma bedenk is; hoeveel meer van dit soort mensen zijn er eigenlijk in Nederland?
en dan wordt ik altijd heel bang...
True : voorleven.. Bad example = bad resultquote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef WRH het volgende:
en wat daar bovendien ook nog erg aan is, afgezien van die hulp bij incompetentie van zelfstandig leven, is dat deze mensen telkens weer kinderen hebben, die no doubt vergelijkbare levensstijlen er op na zullen houden, want van wie moeten ze het anders leren?
Nou inderdaad. Ik wil niet weten hoe de "opvoeding" van Domme Dikke Debbie eruit moet hebben gezien. "Toe maar meissie, doe nog maar een ijssie dan als je zo zeurt..." "Nee joh, je hoeft de huishoudschool helemaal niet af te maken, als jij liever achter de kassa zit moet je er vooral voor gaan! Gooi jij nog ff een frikadel in de frituur?"quote:Op zondag 6 september 2009 18:11 schreef WRH het volgende:
en wat daar bovendien ook nog erg aan is, afgezien van die hulp bij incompetentie van zelfstandig leven, is dat deze mensen telkens weer kinderen hebben, die no doubt vergelijkbare levensstijlen er op na zullen houden, want van wie moeten ze het anders leren?
Heeft het programma toch nog zinquote:Op zondag 6 september 2009 18:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
moet trouwens wel bekennen dat ik nav dit topic mijn maandbalans weer es ff scherpgesteld heb
Haar zus zag er slank uit en heeft schijnbaar geen financiële problemen, en komt uit hetzelfde gezin/opvoeding.quote:Op zondag 6 september 2009 18:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik wil niet weten hoe de "opvoeding" van Domme Dikke Debbie eruit moet hebben gezien. "Toe maar meissie, doe nog maar een ijssie dan als je zo zeurt..." "Nee joh, je hoeft de huishoudschool helemaal niet af te maken, als jij liever achter de kassa zit moet je er vooral voor gaan! Gooi jij nog ff een frikadel in de frituur?"
moet trouwens wel bekennen dat ik nav dit topic mijn maandbalans weer es ff scherpgesteld heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |