Goede tip!quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:04 schreef hallo-daar het volgende:
Vanavond komen de hoogtepunten van Reading en Leeds op BBC 2! (inc. am vast en zeker) Om 00:35 tot 2:05. Ik 'moet' naar een feestje helaas, maar ga het wel opnemen.![]()
Mag ik trouwens ook die acoustische versies van iemand svp?
Zomaar ben ik een HIJ...quote:
quote:Beste klant,
Het Eventim.nl Ticketalarm houdt u op de hoogte van uw favoriete
artiesten en evenementen.
Vandaag is nieuw binnengekomen:
- Arctic Monkeys
Veel plezier bij het uitzoeken van uw evenement.
Het Eventim.nl team
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:28 schreef maan. het volgende:
Kaartjes voor HMH zijn binnen! Nu nog vrienden
Ik veronderstel dat je ze ondertussen al wel ontvangen hebt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef Assassin92 het volgende:
He wat heb ik gemist? Akoestische nummers? Waar?
Ik zou overigens geen requests doen in het topic zelf (of enkel in een verkapte vorm of zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:58 schreef kreuk050 het volgende:
Positief..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef Daskaar het volgende:
hee ben ik t nou of valt dit album een beetje tegen?
voelt deels als herhaling, te veel QTSA invloed, beetje saai en soms een stap vooruit.
Wat is de algehele consensus?
thnks, en hier?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Positief..
http://en.wikipedia.org/wiki/Humbug_(album)
Check Professional reviews rechts in de kader en Charts.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:40 schreef Griebus het volgende:
Smaken verschillen maar ik vind dit de beste minste cd tot nu toe
wil je zeggen waarom, misschien opent t mn oren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:40 schreef Griebus het volgende:
Smaken verschillen maar ik vind dit de beste cd tot nu toe
Zo werkt dat toch niet bij muziek...quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:00 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wil je zeggen waarom, misschien opent t mn oren.
Heb je hem al een paar keer echt goed geluisterd?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:00 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wil je zeggen waarom, misschien opent t mn oren.
Dat is inderdaad de grote trucquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb je hem al een paar keer echt goed geluisterd?
Daar is niksquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef Trevor het volgende:
Wat zou het super zijn als ze eens een akoestisch optreden in mijn kamer zouden geven...
quote:
Ik 'moet' ook alleen naar Antwerpen, maar maakt me totaal niet uitquote:
Heh, heb ik wat gemist? Staat het al vast dat Cornerstone de tweede singel wordt, of gebruik je het gewoon ter illustratie?quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Aisumasen het volgende:
Als "Cornerstone" nog voor die tijd uitkomt, en het tot 3FM Megahit wordt gebombardeerd, is het na een paar dagen helemaal uitverkocht.
Wisten we al tochquote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef Merkie het volgende:
Er zijn wel veel mensen die zo denken. Op de Last.FM-shoutbox over het optreden van 10 november las ik al dat iemand hoopte "dat ze veel nummers van het eerste album zullen spelen"....
Interview in Oor was ook leuk trouwens, we weten nu eindelijk welke demo van onze aapjes Josh overtuigd hebben (een demo van Dance Little Liar).
Ter illustratie inderdaad. En toch ook met een voorspellende blik van iets wat in het verwachtingspatroon ligt. En wat ik al roep sinds ik die ene snippet van 10 seconden gehoord hadquote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Heh, heb ik wat gemist? Staat het al vast dat Cornerstone de tweede singel wordt, of gebruik je het gewoon ter illustratie?
Ik wist het ook niet hoorquote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, is dat zo? Nou dan is het niet nieuw.
Er zijn zat andere bronnen om het van te downloaden. Aangezien je er al voor betaald hebt ben je dan niet onethisch/niet-moralistisch bezig, toch?quote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef Griebus het volgende:
Balen! Trek ik van het weekend Humbug van iTunes, blijkt dat 1 van de nummers niet compleet is!
Bij Dangerous Animals ontbreekt een stuk van 'pinned down by the dark' waarmee het nummer begint.
Zoals jullie weten, niet heel erg maar toch zonde. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Tja dat zou je denken, met apps gaat dat wel zo. Maar met songs dus niet, helaas.quote:
Zo dacht ik er ook over, alleen moet ik er dan nog extra moeite voor gaan doen ook terwijl je zou mogen verwachten dat je download gewoon 100% in orde is.quote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er zijn zat andere bronnen om het van te downloaden. Aangezien je er al voor betaald hebt ben je dan niet onethisch/niet-moralistisch bezig, toch?
Mijn zelfgemaakte .flac-rip klink hemelsquote:Op maandag 7 september 2009 15:30 schreef Griebus het volgende:
Zo dacht ik er ook over, alleen moet ik er dan nog extra moeite voor gaan doen ook terwijl je zou mogen verwachten dat je download gewoon 100% in orde is.
Daarbij lijkt de iTunes kwaliteit beter dan alle rips die ik tot nu toe heb gevonden...
quote:Op maandag 7 september 2009 17:59 schreef febster het volgende:
Uit mijn mail geknipt op mijn iPhone, dus let niet op de lay out
13th Nov Liverpool Echo Arena 0844 8000 400
14th Nov Sheffield Arena 0114 256 5656
16th Nov Newcastle Metro Arena 0844 493 6666
18th Nov London Wembley Arena 0844 815 0815
20th Nov Birmingham NIA 0844 338 8000
21st Nov Manchester MEN Arena 0844 847 8000
22nd Nov Nottingham Trent FM Arena 0844 412 4624
24th Nov Glasgow SECC 0844 499 9990
25th Nov Belfast The Odyssey 02890 739 074
26th Nov Dublin The O2
Niet, jij komt voor de breezahs vooraan die om Alex staan de gillen!quote:
Ik denk dat die er deze keer echt weinig aanvindenquote:Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Niet, jij komt voor de breezahs vooraan die om Alex staan de gillen!
Waaronder ik, heerlijk die blikken van snobistische AM-lovers: "Zo, jij kent zeker alleen Dancefloor en je wilt trouwen met Alex?"
Die beuk ik deze keer weer allemaal aan de kant zodat ik zelf vooraan kan staan; als jij nou ff een witte anjer draagt oid zal ik je sparenquote:Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Waaronder ik, heerlijk die blikken van snobistische AM-lovers: "Zo, jij kent zeker alleen Dancefloor en je wilt trouwen met Alex?"
Ja, die maken me echt blijquote:Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef Liefste. het volgende:
[..]
quote:'Crying Lightning' Arctic Monkeys actually struck by lightning
Band's tourbus affected by single namesake
Arctic Monkeys, who recently released their song 'Crying Lightning' as a single, have revealed they were actually struck by lightning this summer.
The band, who announce details of a November arena tour this morning (September 7), say the incident happened in Germany while they were touring.
"We got struck by lightning near Hanover in the bus, and the bus broke down," Alex Turner told his local paper, south Yorkshire's The Star. "We had a nightmare journey getting out here, but we've forgotten about it now."
He added that the band enjoyed the extended break between their latest album 'Humbug' and 2007's 'Favourite Worst Nightmare'.
"It was just good to have a break – not only for us but to let everyone breathe a bit," explained the singer. "I think we needed to calculate this album a bit more, take a bit more time with it."
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/47169
Dat is altijd zo grappig.quote:Op maandag 7 september 2009 19:45 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die beuk ik deze keer weer allemaal aan de kant zodat ik zelf vooraan kan staan; als jij nou ff een witte anjer draagt oid zal ik je sparen
Hahaha heerlijk ja. Ik heb me daar al eerder over uitgelatenquote:Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is altijd zo grappig.
Staan er allemaal kleine meisjes een paar uur te wachten. Komt er een beetje hard nummer beuk je gewoon naar voren en dan staan ze allemaal sip te kijken.
Mensen die niet weten hoe het werkt
Hahaha oja, EoDM is er ook nogquote:Op dinsdag 8 september 2009 07:59 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hahaha heerlijk ja. Ik heb me daar al eerder over uitgelatenIk zie het nu al helemaal voor me, hoe die kleine meisjes naar voren sneaken na the EodM, om vervolgens ze na het concert 100 meter achter je te zien
Heerlijk die naïviteit.
En oja, ik erger me ook aan dat soort types. Dus ik zeg: lang leve de mosh pit! (in hoeverre die bij de Arctic Monkeys te vinden zijn)
Op LL ging het bij EoDM niet heel erg wildquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hahaha oja, EoDM is er ook nog
Dan zijn ze na het voorprogramma al weg
In Paradiso anders welquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op LL ging het bij EoDM niet heel erg wild
In de Watt ging het in juni ergg losquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op LL ging het bij EoDM niet heel erg wild
Nouja, natuurlijk prima dat je pits haatquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:54 schreef maan. het volgende:
serieus ik haat pits... Ik wil gewoon genieten.. niet omver geduwd worden.. dus ik ben dan 1 van die chicks die in 1x 100meter achter staat..
Volgens mij is Eric Corton een AM fan.. http://nrc.tv/video/rocks/article1362677.ece/Arctic_Monkeys
Ik had daar precies hetzelfdequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet vaak tegengekomen, maar op Lowlands tijdens AM keek iemand me pissig aan en begon nasty ellebogen te geven omdat ik gewoon wat stond te springen (vooraan).
Zo, mooiquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:03 schreef febster het volgende:
[..]
In de Watt ging het in juni ergg los
'En ze waren nog maar 17 à 18 jaar!'quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:54 schreef maan. het volgende:
http://nrc.tv/video/rocks/article1362677.ece/Arctic_Monkeys
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef Merkie het volgende:
Ik kan de akoestische versie van Cornerstone echt uren achter elkaar luisteren.
And I mean that Eric.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:30 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
'En ze waren nog maar 17 à 18 jaar!'
En meer gekkigheid.quote:The band are currently working on their new album which is due to be released in early 2010.
Bij het vinyl zat een unieke download-code om het album in mp3 en zelfs in .wav te kunnen downloaden. Uit nieuwsgierigheid gedaan, met hoop op een betere master, wat trouwens niet het geval bleek te zijn. Maar ook op de download vanaf de Domino-site helaas een cut in het intro van "Dangerous Animals".quote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef Griebus het volgende:
Balen! Trek ik van het weekend Humbug van iTunes, blijkt dat 1 van de nummers niet compleet is!
Bij Dangerous Animals ontbreekt een stuk van 'pinned down by the dark' waarmee het nummer begint.
Zoals jullie weten, niet heel erg maar toch zonde. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb het probleem net gemeld, laat nog wel weten wat de reactie is.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Bij het vinyl zat een unieke download-code om het album in mp3 en zelfs in .wav te kunnen downloaden. Uit nieuwsgierigheid gedaan, met hoop op een betere master, wat trouwens niet het geval bleek te zijn. Maar ook op de download vanaf de Domino-site helaas een cut in het intro van "Dangerous Animals".
Al gemaild naar iTunes?
Precies wat ik dus aan het typen was. Ik denk dat de betekenis van de tekst wel redelijk voor zichzelf spreekt. En de link met de 'sister' aan het eind, mag je zelf invullen... Well, you couldn't get much closerquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij gaat het over z'n ex waar hij nog niet overheen is.
Ik dacht eerst dat hij een soort van wraak wilde nemen door een meisje te zoeken dat op haar lijkt (haar zus). Maar jou theorie is misschien wel logischer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht dat het misschien ook een overleden ex-vriendin kan zijn. Maar ik twijfel nog over deze theorie.
Het is dat deze niet door Josh is geproduceerd, anders Little Sister, al is wordt er denk ik wel hetzelfde bedoeldquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Precies wat ik dus aan het typen was. Ik denk dat de betekenis van de tekst wel redelijk voor zichzelf spreekt. En de link met de 'sister' aan het eind, mag je zelf invullen... Well, you couldn't get much closer.
Om nog maar te zwijgen over 'the rusty hook'. Gelukkig wist ik niet voor de release van "Humbug" wat dit betekendequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is dat deze niet door Josh is geproduceerd, anders Little Sister, al is wordt er denk ik wel hetzelfde bedoeldVieze Alex!
Ik weet het nog steeds niet, wil je het uitleggen of moeten we dan naar Het Keldertje?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over 'the rusty hook'. Gelukkig wist ik niet voor de release van "Humbug" wat dit betekende.
Of iets anders? http://www.cornerstone-sheffield.co.uk/services.htmlquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef Merkie het volgende:
Een restaurant/bar/theater ofzo. Net zoiets als The Battleship, The Rusty Hook of The Parrot's Beak.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of iets anders? http://www.cornerstone-sheffield.co.uk/services.html
Dat kan. Ze kan ook verhuisd zijn oid. In ieder geval ziet hij haar niet meer: "I'm worried I'll forget your face".quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht dat het misschien ook een overleden ex-vriendin kan zijn. Maar ik twijfel nog over deze theorie.
Mensen op een andere site dachten dat het was als een piraat die op zoek is naar z'n schat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat kan. Ze kan ook verhuisd zijn oid. In ieder geval ziet hij haar niet meer: "I'm worried I'll forget your face".
De plekken waar hij die meisjes ontmoet hebben allemaal iets met piraten te maken
X marks the spotquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen op een andere site dachten dat het was als een piraat die op zoek is naar z'n schat.
In ieder geval een tijdje geledenquote:
Zal me niks verbazen als ie rechtstreeks op dvd komt.quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef AMDB het volgende:
Weet iemand of Le Donk & Scor-zay-zee ergens in een NL bioscoop uitgezonden gaat worden?
Kan zo maar een filmhuis ergens zijn die hem uitzend, en anders toch maar eind oktober op dvd bestellen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als ie rechtstreeks op dvd komt.
Ik hoorde bij NOVA, omdat zo'n oude vrouw ze in de UK van de eerste plek in de album charts had gestotenquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef tim. het volgende:
'Crying Lightning' was 5 seconden op Nederland 2. Zag het in een ooghoek, en weet niet waarom.
Er zijn geen nummers afgevallen, alleen "Dance Little Liar" is dus toegevoegdquote:Dance Little Liar
Brianstorm
Crying Lightning
Potion Approaching
Pretty Visitors
This House Is A Circus
Still Take You Home
I Bet You Look Good On The Dancefloor
If You Were There, Beware
My Propeller
Red Right Hand
Dangerous Animals
The View From The Afternoon
Cornerstone
Only Ones Who Know
Do Me A Favour
-
Secret Door
Fluorescent Adolescent / Only You Know
505
Dorethy was right, though. Alex heeft het volgens de berichten gisterenavond aangekondigd als "de nieuwe single"quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..] De preview van "Cornerstone" van een tijdje terug (de "secret door" die nog 'secret' moest blijven) was verbluffend. Zonder twijfel de tweede single.
Volgens mij worden kaarten in België altijd pas laat verstuurd, maar ik kan het mis hebben. Anders even contact opnemen of info zoeken op de site. Beter nu dan te laatquote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef maan. het volgende:
Oee relaxt mooie nieuwe single:)
Heb nog steeds mijn beligische kaartskes niet binnen
Ik zou idd contact opnemen, ik heb mijn Belgisch ticket namelijk enkele dagen na betaling al ontvangen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij worden kaarten in België altijd pas laat verstuurd, maar ik kan het mis hebben. Anders even contact opnemen of info zoeken op de site. Beter nu dan te laat![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:29 schreef Aisumasen het volgende:
Vette versie, en nu Alex een octaaf hoger pakt heeft het nog meer die QOTSA-sfeer. En ze hebben "Sketchead" gesoundcheckt.
Die heb ik twee keer geluisterd, staan nog ergens in een .rar in m'n downloads map. Moet echt dingen op m'n mp3 speler gaan zetten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Aisumasen het volgende:
Vind 'em 10 keer beter dan die slappe B-kanten van de "Crying Lightning" single!
Ja, zekerquote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Aisumasen het volgende:
Vind 'em 10 keer beter dan die slappe B-kanten van de "Crying Lightning" single!
Ik zat op school, ckv in het computerlokaal. Ik had net een nieuw wachtwoord voor mijn (normale) account maar die had ik nog niet veranderd. Bij mij op school kan je niet op hotmail dus kon ik niet checken wat mijn wachtwoord was. Daarom maakte ik voor het gemak even een nieuw account met behulp van mijn 'schoolmail'. Dus, vandaarquote:
Nice ! Ik draai die het meest grijsquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dorethy was right, though. Alex heeft het volgens de berichten gisterenavond aangekondigd als "de nieuwe single".
old yellow bricksquote:Op woensdag 16 september 2009 23:33 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Nice ! Ik draai die het meest grijs![]()
Dorethy was toch right about there is no place like home?![]()
Kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 17 september 2009 02:29 schreef TC03 het volgende:
Is Too Much To Ask niet één van de beste AM nummers, eigenlijk?
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:13 schreef Aisumasen het volgende:
Nice! De soundcheck was al een voorbode, maar gisteren in Oakland hebben ze 'Sketchead' ook daadwerkelijk aan de setlist toegevoegd.
Awesomequote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef conobram het volgende:
[..]
Die setlist word beter en beter
quote:
Inderdaad hèquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef TC03 het volgende:
Toch verbazingwekkend hoeveel mensen ervoor kiezen om een concert te volgen vanaf een klein beeldschermpje.
Mooie hoes heeft die trouwens.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:13 schreef Aisumasen het volgende:
Al spelen ze waarschijnlijk dezelfde 3 nummers, EIS ik dat dit in hoge kwaliteit wordt opgenomen. Kan zelf niet luisteren, namelijk... En omdat er óóit een update van de akoestische CD komt...
320 kb/sec als het goed is, het beste wat ik vond atmquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:16 schreef Merkie het volgende:
Beetje lage kwaliteit. Maar ik doe het er voorlopig mee
.
Ah, dat van youtube wist ik niet. De originele uploader zei iig dat het 320 kbps was. En er is wel iemand, als we die persoon mogen geloven, die losless opgenomen heeft maar daar is Crying Lightning corruptquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:22 schreef Aisumasen het volgende:
Deze opname is inderdaad 128 kbps, en YouTube is sowieso nóóit 320 kbps. Hopelijk heeft iemand het in lossless geript, maar dat zal wel weer niet.
Ach, Crying Lightning hebben we toch al akoestisch in goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ah, dat van youtube wist ik niet. De originele uploader zei iig dat het 320 kbps was. En er is wel iemand, als we die persoon mogen geloven, die losless opgenomen heeft maar daar is Crying Lightning corrupt
Ik wou het overigens nog losless recorden, maar ik vond de juiste software maar nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:38 schreef Aisumasen het volgende:
Maakt niet zoveel uit, nee. Ik vind de vorige sessie (met piano) sowieso beter.
Ik vermoed vanwege de zang; dat is niet Jamie's sterkste puntquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:50 schreef Aisumasen het volgende:
"Secret Door", no waaaayyy?
! John Ashton en Alex dus. Mooie harmonieën. In deze sessie dus in plaats van piano op elektrische gitaar. Maar waar was Jamie?
quote:
Ik begon ook aan mijn post te twijfelen, hij ziet er nogal Beatlesque uit. Maar ik doelde op een jong indiebandje die Britpop maakt, met bijpassende looksquote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
Juist wél britpop. Puntschoenen, slimfit broek, lang haar...
De concertorganisator zal de Arctic Monkeys echt niet naar Ahoy halen als ze de HMH niet eens weten te vullen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Aisumasen het volgende:
Als je de tour-data zo bekijkt, zou je bijna wel verwachten dat ze in februari weer terugkomen naar Nederland. Moet de HMH eerst nog wel even uitverkopen natuurlijk. Recent aangekondigde gigs in Portugal, daarna Spanje, en ze zullen zonder twijfel weer terugkeren naar Frankrijk die week. Hopelijk blijven ze die lijn doorzetten, en komen ze daarna weer in de buurt
.
Was wel toffer geweest als ze eerst een wat kleinere zaal hadden gedaan, en daarna HMH. Nu zal het misschien wel Ahoy' worden. Al de andere zalen in Europa zijn ook van dat formaat... Steeds meer jammer dat die intieme gig in Keulen tijdens Lowlands was.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
The Killers en Oasis in de HMH waren in 1 uur uitverkocht.
Green Day in de HMH was in 2 uurtjes uitverkocht.
Geen enkele Arctic Monkeys concert is na 3 weken nog uitverkocht.
Toch wel pijnlijk.
Stiekem hoop ik dat ze die tour zo kort mogelijk houden en dat er weer een nieuwe cd in 2011 uitkomt of iets dergelijks.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Aisumasen het volgende:
Als je de tour-data zo bekijkt, zou je bijna wel verwachten dat ze in februari weer terugkomen naar Nederland. Moet de HMH eerst nog wel even uitverkopen natuurlijk. Recent aangekondigde gigs in Portugal, daarna Spanje, en ze zullen zonder twijfel weer terugkeren naar Frankrijk die week. Hopelijk blijven ze die lijn doorzetten, en komen ze daarna weer in de buurt
.
2011 pas?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze die tour zo kort mogelijk houden en dat er weer een nieuwe cd in 2011 uitkomt of iets dergelijks.
Klopt, voor mij is ie niet veel meer dan heel erg vet. Mijn favo's zijn Cornerstone en Dance Little Liar, wat de derde is zou ik echt niet weten.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
Die laatste is geloof ik geen favoriet van iedereen, toch?
Ik begin Potion Approaching ook steeds meer te waarderen, ben nu zelfs gewend aan het voor mijn gevoel 'vroegtijdige einde'quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
Er staat echt geen misser op, al heb ik wel een duidelijke top 3: "Cornerstone", "Secret Door", "Potion Approaching". Die laatste is geloof ik geen favoriet van iedereen, toch?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:22 schreef Merkie het volgende:
Potion Approaching is wel een favoriet van mij. Vooral die break, heerlijk.
Oehhh...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Aisumasen het volgende:
Als je de tour-data zo bekijkt, zou je bijna wel verwachten dat ze in februari weer terugkomen naar Nederland. Moet de HMH eerst nog wel even uitverkopen natuurlijk. Recent aangekondigde gigs in Portugal, daarna Spanje, en ze zullen zonder twijfel weer terugkeren naar Frankrijk die week. [..]
Weer allemaal arena's, na het compleet uitverkopen van de 2 dagen in de Zenith (7000 man).quote:2010 French Shows Announced
Arctic Monkeys are pleased to announce the following French shows in January 2010.
27th Jan - Summum, Grenoble
29th Jan - Liberte, Rennes
30th Jan - Medoquine, Bordeaux
31st Jan - Zenith, Montpellier
http://www.arcticmonkeys.com/news.php?id=379
Als het in NL Ahoy wordt, dan ga ik denk ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oehhh...![]()
[..]
Weer allemaal arena's, na het compleet uitverkopen van de 2 dagen in de Zenith (7000 man).
Ik denk ik wel, omdat het lekker dichtbij is.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als het in NL Ahoy wordt, dan ga ik denk ik niet.
Ik behoud het recht om terug te komen op mijn uitspraken
Die opnames worden altijd van YouTube verwijderd. Op Arctic Monkeys France staat de video van SNL welquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef Merkie het volgende:
Ze hebben ook nog bij Saturday Night Live opgetreden, maar daar kan ik geen filmpjes van vinden.
Hey, ik wilde al zeggen dat Matt zijn zonnebrillen-obsessie op de Amerikaanse TV weer voort heeft gezetquote:Op donderdag 24 september 2009 16:09 schreef hallo-daar het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Matt altijd (heel vaak) een zonnebril op tijdens Amerikaanse late night shows? [..]
Wáár?!quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:00 schreef Aisumasen het volgende:
Ik kwam er achter, schakelde stream in, en hoorde openingsakkoord "Dance Little Liar". Ergens in de tussentijd opname aangeslingerd. En juist op dat moment was mijn internet-verbinding lui. Buffer, buffer, buffer... Maar opnames zijn al te vinden.
Ik kwam binnen bij Cornerstone. Wat wel leuk is, alleen je wil toch andere nummers ook eens acoustisch horen.quote:
Ik heb de DVD nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:38 schreef AMDB het volgende:
Oeh, hoe ging die ook alweer.
Even een gokje, geen zin om het terug te zoeken:
in het menu, volgens mij naar de 3e optie gaan, dan gaan die dingetjes ronddraaien, even wachten, dan schokt het beeld even, op dat moment naar links of rechts duwen/klikken. Dan komt er een filmpje. Ik kan het fout hebben, heb de dvd niet hier liggen dus kan het niet testen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:00 schreef Aisumasen het volgende:
Ik kwam er achter, schakelde stream in, en hoorde openingsakkoord "Dance Little Liar". Ergens in de tussentijd opname aangeslingerd. En juist op dat moment was mijn internet-verbinding lui. Buffer, buffer, buffer... Maar opnames zijn al te vinden.
Wel komisch, maar niet heel speciaal.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik heb de DVD niet
Maar is het een leuk filmpje?
Hehe ok, ja ik ben niet naar Lowlands geweest, dus heb ik hier maar kaarten voor gehaaldquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:37 schreef Aisumasen het volgende:
Laat ik beginnen met het noemen van het totaal ontbreken van enige promotie voor de optredens. Als "Cornerstone" op dit moment was uitgebracht, met de nodige 3FM-airplay, was het uitverkocht in een paar uur/dagen. Het "Sex On Fire"-effect, zoals u wilt.
En kaarten van bijna 50 euro voor 2 HMH-concerten van een band waarvan het grootste deel van de doelgroep ze vorige maand nog op Lowlands gezien heeft, gaan nu eenmaal niet zo snel als 1000 Tivoli-tickets van 25 euro. Kan me niet voorstellen dat er nog meer dan 25% kaarten over zijn. Doet me beetje denken aan de Beatles in Shea Stadium in 1966. "Een grote flop", volgens de pers, want ze hadden maar 50.000 kaarten van de 60.000 verkocht.
Dus je hebt mijn groep verlaten?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:22 schreef viagraap het volgende:
Nu ik mijzelf weer eens onder de mensen met geld kan scharen
Ja, heb je de memo niet gehad? Maandagmiddag na het werk is er een afscheidsborrel.quote:
Is het deze nacht om 5u die sessie? Want als mijn timeconverter klopt, is deze sessie om 6 u 's nachts.quote:Op zondag 27 september 2009 20:17 schreef Aisumasen het volgende:
En alweer een akoestische sessie, en later deze week ook nog een sessie voor een Canadees radio-station: http://www.fm1021milwaukee.com. Start om 05:00 Nederlandse tijd. Laat opblijven, of vroeg opstaan dus. Zit er een 6de "Humbug"-nummer in? "My Propeller" en "The Jeweller's Hands" zouden kunnen, maar zijn niet echt geschikt. En "Dangerous Animals", "Potion Approaching" en "Pretty Visitors" zie ik al helemáál niet voor me.
Oneensquote:Op zondag 27 september 2009 21:35 schreef jakkop het volgende:
Pretty Visitors is trouwens net Nettles.
QFT! Ik zie hoor de vergelijking ook niet echt:quote:
Een huisgenoot van me, die bekend staat om zjin AM-haat, zei dat de laatste cd veel beter te pruimen wasquote:Op maandag 28 september 2009 14:30 schreef maan. het volgende:
Omg luipaardprint.. Waar komt die foto vandaan.. Ach ja mn liefde wordt er niet minder om;)
Wat een ontzettende monotome stem heeft alex in dat interview ik val bijna in slaap..
Stond vandaag te douchen met AM aan. Zegt mn moeder ineens is dit Arctic Monkeys want dit vind ik echt heel leuk (cornerstone) Hahah straks wil ze nog mee naar concert.. Daarna vond ze het weer herrie dus het zal wel niet.. Maar toch grappig.. Cornerstone is best allround..
Oneens, was een beetje klaar met Franz Ferdinand, maar het nieuwe album beviel me eigenlijk primaquote:Op maandag 28 september 2009 17:23 schreef JeroenV het volgende:
+ Franz Ferdinand.
Dat eerste Kaiser Chiefs album was ik na 6 keer luisteren al helemaal zatquote:Kaiser Chiefs was na het eerste album al niet veel meer.
Maargoed, das offtopic.
Eens, het sterke aan het nummer vind ik toch de drumpartijen, en laten die nou juist ontbrekenquote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef hallo-daar het volgende:
Ik vind DLL akoestisch best zwak. Ze hebben em namelijk wel heel erg vereenvoudigd om em akoestisch te kunnen spelen..
11 uur in Nederland als het goed is. (kan iemand dat narekenen?) Ik zal het sowieso lossless opnemen en op youtube gooien.quote:Arctic Monkeys will be performing a live acoustic session today(Monday 28th September 2009) on CD101, Columbus at 3.00pm(CST).
To listen online, click here.
Ik zat helemaal fout, het is blijkbaar al om 9 uur (deze avond!).quote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
11 uur in Nederland als het goed is. (kan iemand dat narekenen?) Ik zal het sowieso lossless opnemen en op youtube gooien.
Ik keek ook op die site, maar daar klopt niets van. Op de 101CD site playlist is het al 2pm (iets later natuurlijk) en ze treden op om 3pm.quote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef Merkie het volgende:
http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?day=28&month=9&year=2009&hour=15&min=0&sec=0&p1=210&p2=16
23.00 toch?
Idd. Maar heb even geluisterd en er is iig geen irritant gekraak zoals deze ochtend.quote:
"By clicking on the above link, you will be listening to CD101 in full stereo at 64 kbps. In other words, this should sound really good!"quote:Op maandag 28 september 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
Stream is maar 64kbps, jammer.
Hmm, bah.quote:Op maandag 28 september 2009 21:05 schreef Aisumasen het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat het om 3pm lokale tjid wordt opgenomen, en pas later wordt uitgezonden... Btw, de vorige CD101.1 sessies waren erg goed, en achteraf altijd in een FM-rip te vinden. Fingers crossed!
Dat zegt hij gewoon omdat het de opener van de setlist is, lijkt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |