In ieder geval een tijdje geledenquote:
Zal me niks verbazen als ie rechtstreeks op dvd komt.quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef AMDB het volgende:
Weet iemand of Le Donk & Scor-zay-zee ergens in een NL bioscoop uitgezonden gaat worden?
Kan zo maar een filmhuis ergens zijn die hem uitzend, en anders toch maar eind oktober op dvd bestellen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als ie rechtstreeks op dvd komt.
Ik hoorde bij NOVA, omdat zo'n oude vrouw ze in de UK van de eerste plek in de album charts had gestotenquote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef tim. het volgende:
'Crying Lightning' was 5 seconden op Nederland 2. Zag het in een ooghoek, en weet niet waarom.
Er zijn geen nummers afgevallen, alleen "Dance Little Liar" is dus toegevoegdquote:Dance Little Liar
Brianstorm
Crying Lightning
Potion Approaching
Pretty Visitors
This House Is A Circus
Still Take You Home
I Bet You Look Good On The Dancefloor
If You Were There, Beware
My Propeller
Red Right Hand
Dangerous Animals
The View From The Afternoon
Cornerstone
Only Ones Who Know
Do Me A Favour
-
Secret Door
Fluorescent Adolescent / Only You Know
505
Dorethy was right, though. Alex heeft het volgens de berichten gisterenavond aangekondigd als "de nieuwe single"quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..] De preview van "Cornerstone" van een tijdje terug (de "secret door" die nog 'secret' moest blijven) was verbluffend. Zonder twijfel de tweede single.
Volgens mij worden kaarten in België altijd pas laat verstuurd, maar ik kan het mis hebben. Anders even contact opnemen of info zoeken op de site. Beter nu dan te laatquote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef maan. het volgende:
Oee relaxt mooie nieuwe single:)
Heb nog steeds mijn beligische kaartskes niet binnen
Ik zou idd contact opnemen, ik heb mijn Belgisch ticket namelijk enkele dagen na betaling al ontvangen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij worden kaarten in België altijd pas laat verstuurd, maar ik kan het mis hebben. Anders even contact opnemen of info zoeken op de site. Beter nu dan te laat![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:29 schreef Aisumasen het volgende:
Vette versie, en nu Alex een octaaf hoger pakt heeft het nog meer die QOTSA-sfeer. En ze hebben "Sketchead" gesoundcheckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |