abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209624113
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 22:21 schreef febster het volgende:
Weet iemand of hun Glastonbury set ergens volledig wordt uitgezonden?

Dacht dat BBC2 hem wel in zijn geheel zou uitzenden.
Over 20 minuten op BBC 1 te zien!

Edit; nu dus!

[ Bericht 2% gewijzigd door l0lletje op 23-06-2023 23:33:14 (Edit) ]
pi_209624612
Ik zie het 😆!

Was even dom met tijdsverschil en dergelijke.

Onze Alex heeft er wel zin an.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_209624999
Wat een dood publiek....of ligt het aan mijn tv?
De enige echte.
  zaterdag 6 januari 2024 @ 18:57:05 #104
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_211940466
https://faroutmagazine.co(...)ost-overrated-album/

Zit op zich wel wat in, de analogie albums 1-5 = je ex, TBHAC = de break-up en The Car = de date die je ex moet vervangen kan ik me ook wel enigszins in vinden :+

Al vind ik "The Car" niet per se hun 'slechtste' album. Sowieso is er geen album (kwalitatief/artistiek) slecht te noemen, maar ik zet 'm niet vaak op (eens in de paar maanden). Wel weer vaker dan TBHAC, de sfeer is wat prettiger. Of dat komt weer door wat de bovenstaande analogie aangeeft ;)
pi_212005271
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alex Turner & Richard Hawley: The Only Ones Who Know @ Union Chappel (video)

Blijft geweldig O+
De enige echte.
pi_218513573
Zo,,stil hier :o :D

Ik zit nu met veel interesse deze te kijken. Leuk om eens focus op de drums te leggen

undefined (video)
Bekijk deze YouTube-video
pi_218513596
Ik hoop nu overigens niet dat iemand denkt dat er nieuws is qua album ofzo. Dat heb ik wel altijd als iemand zo'n topic kickt. Excuus dan :P
pi_218513951
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:58 schreef Piles het volgende:
Ik hoop nu overigens niet dat iemand denkt dat er nieuws is qua album ofzo. Dat heb ik wel altijd als iemand zo'n topic kickt. Excuus dan :P
Dat dacht ik dus. _O-
De enige echte.
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:11:11 #109
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_218514319
Same! :D
  zondag 17 augustus 2025 @ 20:29:09 #110
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_218529377
Er was toch wel wat nieuws van de week in de geruchtennmolen? Dat op de website de albumhoes van The Car is vervangen door een (nieuw) band logo. (Ik twijfel nu of die nieuw was, zit er niet meer zo in). En dat alle The Car merchandise van de site is gehaald. Het gerucht ging nu dat ze zich opmaken voor een nieuwe era.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop