quote:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Beneath_the_Boardwalkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje kende (uit die tijd), maar deze niet
Is ook nooit uitgebracht zie ik (ook niet als B-kant).
Die B sides zijn toch al het album?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:48 schreef Rnie het volgende:
Kick*
Gebeurt er nog wat in Arctic Monkeys land? Waar zijn de B-sides van The Car nou?
Vind je het echt zo wanstaltig?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die B sides zijn toch al het album?
Kaartje nog steeds over, dus als iemand last minute wil gaan...quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:23 schreef neilpad het volgende:
Ik heb voor 6 mei nog steeds een staanplek in de aanbieding, kreeg het niet voor elkaar om een tweede te regelen en ben uiteindelijk toch overstag gegaan en heb twee tribune tickets gekocht destijds.
Op Twitter zie ik posts voorbij komen dat het publiek voornamelijk bestond uit hippe tiktok meisjesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:20 schreef Piles het volgende:
Tof![]()
Wel totaal onderschat hoe populair AM (album) is t.o.v. oudere werk![]()
![]()
Iets met nieuw publiek, die nog niet geboren waren bij uitkomen 1e album
Klopt. Hier een quote van het groepje achter mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Op Twitter zie ik posts voorbij komen dat het publiek voornamelijk bestond uit hippe tiktok meisjes
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:17 schreef MilanILF het volgende:
[..]
#1 die de hele tijd de setlist ging aankondigen: "Nu gaan ze I Bet You Look Good On The Dancefloor spelen."
#2: "O, die ken ik niet."
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:17 schreef MilanILF het volgende:
#1 die de hele tijd de setlist ging aankondigen: "Nu gaan ze I Bet You Look Good On The Dancefloor spelen."
#2: "O, die ken ik niet."
Inderdaad opvallendquote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:02 schreef BobW het volgende:
En inderdaad heel veel Tiktokmeiden, geen idee waar die ineens vandaan komen
Dit werd dan wel weer woord voor woord meegezongen door het publiekquote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:17 schreef MilanILF het volgende:
I Wanna Be Yours moet alleen echt uit de setlist wat mij betreft.
Kijk maar eens naar de plays op Spotify.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:20 schreef Piles het volgende:
Tof![]()
Wel totaal onderschat hoe populair AM (album) is t.o.v. oudere werk![]()
![]()
Iets met nieuw publiek, die nog niet geboren waren bij uitkomen 1e album
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vond het een verrassend veelzijdige setlist, met van alle albums wat. Had ik niet perse verwacht![]()
Oh, dat is wel duidelijk ja. Ook de 2 nummers van FWN die ik noemde als bekend staan verdomd hoogquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de plays op Spotify.
Veel plezier!quote:Ik ga vanavond, ben benieuwd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |