Lijkt mij ook niet erg fijn neequote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef Xrenity het volgende:
Je wilt niet de eerste zijn bij een sandtrap, trouwens.
Voor (verkapte) TVP's en dergelijk natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2007 14:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar ik was erbij in de HMH, waar moet ik nu voor uitkijken dan![]()
Overigens zijn de Monkeys mijn favoriete band, dus dan maakt het geld me niet zo veel uitquote:Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef JeroenV het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Reverend in Paradiso in de voorverkoop gaat?
Ik vind de nummers live beter tot zijn recht komen, en het is gewoon supervet, van mij hoeft dat interactie met het publiek niet allemaal, vind het eigenlijk wel cool zo. Gewoon alle nummers die superstrak gespeeld worden, ik hoef niks meer iig.quote:Op zondag 9 december 2007 14:38 schreef AudioFranzzz het volgende:
die rappende neger is Dizzee Rascal. Ik blijf er toch wel over verbaasd dat een band met zo'n zwakke stage performance zoveel mensen trekken. Muziek is wel steengoed overigens. Maar om nou 35 euro te betalen voor een band die alles precies hetzelfde speelt als op cd.....
Ja ik ook! Gister de hele tijd als ik even achter de computer ging, eventjes dat filmpje kijken.quote:Op zondag 9 december 2007 15:41 schreef TC03 het volgende:
Ik heb dit filmpje al zo vaak gezien. Zo vet, die opkomst met die jaren '50 muziek en die stemmetjes, en dan Sandtrap. Vanaf 1:40 tot 2:00 zie je goed die kolkende massa, en dan daarna This House Is A Circus.Erg tof.
Cool filmpje, kon ik nog nietquote:Op zondag 9 december 2007 15:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja ik ook! Gister de hele tijd als ik even achter de computer ging, eventjes dat filmpje kijken.
Deze ook vaak trouwens (nog wel Wagon On The Way To The Stripey Tent, maar ook erg tof)!
Die KCRW-sessie is briljant. Je ziet daar hoe vááák ze die nummers al wel niet gespeeld hebben. Alex maakt Balaclava niet eens af. Uit verveling gaan ze nog meer vreemde dingen doenquote:Op zondag 9 december 2007 15:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja ik ook! Gister de hele tijd als ik even achter de computer ging, eventjes dat filmpje kijken.
Deze ook vaak trouwens (nog wel Wagon On The Way To The Stripey Tent, maar ook erg tof)!
Ik vind dat ze dat juist siert. In plaats van 'lekker stoer' tóch te schelden op Engelse/Amerikaanse radio/TV, doen ze dat gewoon niet. Op SNL in 2006 geen 'act like a dick', maar 'act like a nuthead'.quote:Op zondag 9 december 2007 16:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wel heel Amerikaans dat ze geen fuck zeggen
Als ik Matt zo zie drummen wil ik ook drumlessen nemen! Die gast is zo energiek en straalt zoveel power uit. Geweldig gewoon.quote:Op zondag 9 december 2007 16:12 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Die KCRW-sessie is briljant. Je ziet daar hoe vááák ze die nummers al wel niet gespeeld hebben. Alex maakt Balaclava niet eens af. Uit verveling gaan ze nog meer vreemde dingen doen. Vanaf 01:25 hier. Mooie danspasjes, Nick. Alex draait de coupletten van The View (per ongeluk) om, maar lost het perfect op. Dat zie je hier..
Goed bezig!quote:Op zondag 9 december 2007 16:21 schreef soul114 het volgende:
Al het vinyl, wat nog leverbaar is, laten bestellen
Ik vind hem altijd zo grappig, in z'n trainingsbroekie en Nike T-shirt met z'n mond altijd openquote:Op zondag 9 december 2007 16:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik Matt zo zie drummen wil ik ook drumlessen nemen! Die gast is zo energiek en straalt zoveel power uit. Geweldig gewoon.
Hehe ze maken het eerste couplet van Leave ook niet eens afquote:Op zondag 9 december 2007 16:12 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Die KCRW-sessie is briljant. Je ziet daar hoe vááák ze die nummers al wel niet gespeeld hebben. Alex maakt Balaclava niet eens af. Uit verveling gaan ze nog meer vreemde dingen doen. Vanaf 01:25 hier. Mooie danspasjes, Nick. Alex draait de coupletten van The View (per ongeluk) om, maar lost het perfect op. Dat zie je hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop