Hmm, ik hoor wel de studio-versie? Is de live-versie ook uitgezonden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef Breuls het volgende:
Deze is vanmorgen wel uitgezonden bij Jo Whiley. In het interview werd ook even aangestipt dat het hun eerste toegift was.
Eh, geen idee, eigenlijk. Ik was niet scherp aan het opletten vanmorgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:53 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor wel de studio-versie? Is de live-versie ook uitgezonden?
Ok,quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Eh, geen idee, eigenlijk. Ik was niet scherp aan het opletten vanmorgen.
Waarom zeg je sorry als je dat niet meent? Ik heb een hekel aan dit fenomeen omdat mensen geld verdienen en daardoor anderen niet naar een concert kunnen. Ik zou daar mijn geld niet mee willen verdienenquote:
Eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zeg je sorry als je dat niet meent? Ik heb een hekel aan dit fenomeen omdat mensen geld verdienen en daardoor anderen niet naar een concert kunnen. Ik zou daar mijn geld niet mee willen verdienen
Mensen kunnen nog steeds naar het concert hoor, alleen via mijquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zeg je sorry als je dat niet meent? Ik heb een hekel aan dit fenomeen omdat mensen geld verdienen en daardoor anderen niet naar een concert kunnen. Ik zou daar mijn geld niet mee willen verdienen
En ook voor 32 euro?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mensen kunnen nog steeds naar het concert hoor, alleen via mij
Ja voor flink veel meer zekerquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd? Brianstorm is namelijk al officieel uit en daarom dus niet gevaarlijk om over te pratenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef Xrenity het volgende:
Is mijn post waarin ik de riff van Brianstorm imiteerde nou verwijderd?
dan maar een simpel tvp'tje
Het zou tof van je zijn als je nu uitlogt en je elders de handelaar gaat uithangen. Bah.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
We hebben juist weinig geld.. dus handelaren zijn JUIST daarom ook stom!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Leonos het volgende:
Dat jullie nou allemaal zo veel geld hebben
Niet dus. Wel allemaal kuttige bijbaantjes waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Leonos het volgende:
Op cd-wow staat ie voor maar 11.99 euro, gratis bezorgingquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Leonos het volgende:
Maar ik heb vandaag bij de FRS naar de nieuwe cd gevraagd maar die wisten er helemaal niks vanaf
Die is niet boeiendquote:
Is dat ook betrouwbaar en een beetje snel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Op cd-wow staat ie voor maar 11.99 euro, gratis bezorging
Betrouwbaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat ook betrouwbaar en een beetje snel?
Heb er wel goede ervaringen mee, met games iig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat ook betrouwbaar en een beetje snel?
Free Record Shopquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:01 schreef Leonos het volgende:
CD besteld
Wel raar dat het bij de FRS rond de 25 euro kost en daar maar 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |