Hmm, ik hoor wel de studio-versie? Is de live-versie ook uitgezonden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef Breuls het volgende:
Deze is vanmorgen wel uitgezonden bij Jo Whiley. In het interview werd ook even aangestipt dat het hun eerste toegift was.
Eh, geen idee, eigenlijk. Ik was niet scherp aan het opletten vanmorgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:53 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor wel de studio-versie? Is de live-versie ook uitgezonden?
Ok,quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Eh, geen idee, eigenlijk. Ik was niet scherp aan het opletten vanmorgen.
Waarom zeg je sorry als je dat niet meent? Ik heb een hekel aan dit fenomeen omdat mensen geld verdienen en daardoor anderen niet naar een concert kunnen. Ik zou daar mijn geld niet mee willen verdienenquote:
Eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zeg je sorry als je dat niet meent? Ik heb een hekel aan dit fenomeen omdat mensen geld verdienen en daardoor anderen niet naar een concert kunnen. Ik zou daar mijn geld niet mee willen verdienen
Mensen kunnen nog steeds naar het concert hoor, alleen via mijquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zeg je sorry als je dat niet meent? Ik heb een hekel aan dit fenomeen omdat mensen geld verdienen en daardoor anderen niet naar een concert kunnen. Ik zou daar mijn geld niet mee willen verdienen
En ook voor 32 euro?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mensen kunnen nog steeds naar het concert hoor, alleen via mij
Ja voor flink veel meer zekerquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd? Brianstorm is namelijk al officieel uit en daarom dus niet gevaarlijk om over te pratenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef Xrenity het volgende:
Is mijn post waarin ik de riff van Brianstorm imiteerde nou verwijderd?
dan maar een simpel tvp'tje
Het zou tof van je zijn als je nu uitlogt en je elders de handelaar gaat uithangen. Bah.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
We hebben juist weinig geld.. dus handelaren zijn JUIST daarom ook stom!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Leonos het volgende:
Dat jullie nou allemaal zo veel geld hebben
Niet dus. Wel allemaal kuttige bijbaantjes waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Leonos het volgende:
Op cd-wow staat ie voor maar 11.99 euro, gratis bezorgingquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Leonos het volgende:
Maar ik heb vandaag bij de FRS naar de nieuwe cd gevraagd maar die wisten er helemaal niks vanaf
Die is niet boeiendquote:
Is dat ook betrouwbaar en een beetje snel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Op cd-wow staat ie voor maar 11.99 euro, gratis bezorging
Betrouwbaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat ook betrouwbaar en een beetje snel?
Heb er wel goede ervaringen mee, met games iig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat ook betrouwbaar en een beetje snel?
Free Record Shopquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:01 schreef Leonos het volgende:
CD besteld
Wel raar dat het bij de FRS rond de 25 euro kost en daar maar 12
Is bij mij ook zo, maar ik ben allang blij dat ik nu niet naar Pinkpop hoef, midden in de examenweek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef frank07 het volgende:
tvp... beetje jammer dat tivoli net middenin mn eindexamens zit![]()
kom ik er een keer op tijd achter dat ze optreden.. kan ik niet![]()
Dat nummer zuigt inderdaad hardquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is dat Only One... toch een poepnummer zeg![]()
![]()
Ik hoop op een "special" uitvoering waar 'ie juist niet opstaat zodat ik niet steeds hoef te skippen als ik de bank lig![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef Leonos het volgende:
Only One staat niet op de nieuwe cd toch?
Niet gezienquote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef MaJo het volgende:
@ Leonos: Dit topic al gezien: (zwart) Handel in kaarten voor concerten! aangezien het ook over jou gaat leek het me wel zo aardig om je dat te laten weten...
Nope: Arctic Monkeys Topic #6 'Brianstorm'quote:Op woensdag 18 april 2007 13:57 schreef Acathla het volgende:
Dit is toch topic #6?![]()
Ik vind de nieuwe plaat tot nu toe nog niet bijzonder.
Nogmaals; 1000 mensen. 250 kaarten bij Plato. 750 kaarten bij de Ticketservice.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Behoorlijk prijzig, 32 euro. Hoeveel mensen gaan er eigenlijk in Tivoli? Misschien moeten we een gokje wagen op hoe snel het uitverkocht zal zijn...
Haha, zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Dat had ik eerder ergens moeten lezen begrijp ik
Dus 10.21? Aangezien er om 10 uur nog kaarten los gaan. Dat lijkt me niet, ik gok 10.04.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Dat had ik eerder ergens moeten lezen begrijp ik
Ik zet in op 21 minuten.
Dat is dan 1 kaartje per VKP.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef mindgames het volgende:
[..]
Haha, zo bedoelde ik het niet. Maar in het vorige topic had ik het gepost, vandaar.
Het wordt echt een moeilijke zaak om aan kaarten te komen. 1000 verkooppunten ofzo? In één keer allemaal inloggen om 10:00... Ik weet hoe dat gaat met de Ticketservice.
Ja, en dan mag je blij zijn als je er doorheen komt. Want elk verkooppunt kan op dezelfde tijd 'inloggen', en het zal niet de eerste keer zijn dat de computers dan van slag raken. En als het desbetreffende TicketService-punt het pas minuten later weer aan de praat krijgt... Cruciale minuten voor 750 kaarten.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Dus hoe laat wordt het bij het GWK staan? Half 10?
Manic Street Preachers nog, geloof ik..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:17 schreef JeroenV het volgende:
Maar hopen op het beste....
Volgens mij gaan er verder geen grote concerten in de verkoop, dat scheelt wel enorm.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef FLR het volgende:
[..]
Manic Street Preachers nog, geloof ik..
ik denk 70 / 80 euro per kaartje, iets minder exclusief dan de vorige keer..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:02 schreef JeroenV het volgende:
Dat zal niet al te veel drukte geven hoop ik![]()
Ben ook wel benieuwd hoe hoog de prijzen nu weer komen op Marktplaats enzo...
Lijkt me dat je verkeerd bent ingelicht, want op de site van Tivoli staat het zelfs ook om 9 uur. En die zullen het wel wetenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef mindgames het volgende:
Aaah, maar goed dat ik per toeval de Plato moest bellen. De kaartverkoop begint niet om 09:00! Gewoon om 10:00, net zoals bij de Ticketservice. Belangrijk om te weten, en stom dat het verkeerd in het persbericht staat.
edit: of ik ben misschien verkeerd ingelicht? Bel anders zelf maar, voor de zekerheid.
Weet ik, staat dus zelfs in het persbericht. Maar voordat ik mijn vraag kon stellen werd er gezegd: "Wil je weten of het om 09:00 begint? Het begint hier om 10:00, niet om 09:00."quote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef JeroenV het volgende:
Lijkt me dat je verkeerd bent ingelicht, want op de site van Tivoli staat het zelfs ook om 9 uur. En die zullen het wel wetenAnders zou het wel gaar zijn. Of juist niet, al die mensen voor niks in Utrecht
![]()
Ik ga niet naar Utrecht, dus daarvoor hoef ik het niet te weten. Lijkt mij alleen maar mooi als iedereen om 9 uur in Utrecht zou staan terwijl het om 10 uur daar ook begint. Heb ik meer kans.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef mindgames het volgende:
[..]
Weet ik, staat dus zelfs in het persbericht. Maar voordat ik mijn vraag kon stellen werd er gezegd: "Wil je weten of het om 09:00 begint? Het begint hier om 10:00, niet om 09:00."
Nogmaals, bel anders zelf voor de zekerheid.
Dat klopt natuurlijk niet helemaalquote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef Markeerstift het volgende:
óf juist wel.. want er is 1 kaartje per verkooppunt zoals ik hierboven las,
Ik denk niet dat er 750.000 kaarten beschikbaar zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:16 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet helemaal. Ik gok dat er zo'n 1000 verkooppunten zijn van TicketService. GWK's, postkantoren, FRS's, enz. Voor elke Ticketservice zijn er 750 kaarten. Dus 750 kaarten voor FRS in Klazienaveen, ook 750 kaarten voor postkantoor Zevenaar. Voor iedereen even veel kans. Maar het is; wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Je leest mijn post verkeerdquote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 750.000 kaarten beschikbaar zijn?Of lees ik je post verkeerd
Ik vind 'm een beetje 't tempo en de catchy dingetjes missen. Als je 'm zegmaar op de achtergrond luistert vallen d'r weinig dingen op. Had ik met de eerste veel meer.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef Maisnon het volgende:
Eerste indruk van het nieuwe album: minder goed, maar best cool
Goeie manier catchy bedoel ik. Ik kan m'n hoofd nogsteeds niet stilhouden als ik Dancing Shoes hoor, hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef -skippybal- het volgende:
Als iets echt extreem catcy is, verveelt het ookv eel sneller (lees: kots je het na een tijdje uit)
Bij mij lopen de rillingen al over de rug als ik die eerste line hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Goeie manier catchy bedoel ik. Ik kan m'n hoofd nogsteeds niet stilhouden als ik Dancing Shoes hoor, hoor.Dat mis ik dus @ de nieuwe plaat.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij mij lopen de rillingen al over de rug als ik die eerste line hoor.
"Get on your dancing shoes"![]()
Ik vind het juist wel catchier, maar smaken verschillen. Mijn angst is dan ook een beetje dat ik dit album sneller zat wordt dus.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef Maisnon het volgende:
Na een tijdje wordt het vast wel wat catchier, maar dat is eigenlijk tegen de regels van catchy in
Ik hoop dat die van mij ook snel binnen komt..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Nog een paar uur en dan sleur ik het album uit mn brievenbus, gaat hij mn cdspeler in en komt hij er voorlopig niet uit. Ik heb de gelekte versie op mn mp3-speler, hij begint echt te groeien. Ik vrees dat het toch weer een diamantje is.
quote:ARCTIC MONKEYS
Favourite Worst Nightmare
Release / Despatch Date:
Monday 23 Apr
Eerder te vroeg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef JeroenV het volgende:
En Breuls, is kwart voor tien niet te laat voor je?
Die van mij was al verstuurd volgens bol.comquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van mij ook snel binnen komt..
-edit-
Ohw, er staat:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Die van mij was al verstuurd volgens bol.com![]()
![]()
Ik geef wel een verslagje later hoe hij voelt.![]()
Dan moet je bij Leonos zijn. Die wil het vast wel doen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef BaantjerWebby het volgende:
Moet morgen werkenAls je er mensen zich geroepen voelen om een extra kaartje voor mij te kopen graag! (uiteraard gewoon vergoedt)
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moet je bij Leonos zijn. Die wil het vast wel doen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moet je bij Leonos zijn. Die wil het vast wel doen.
In Utrecht op het station lag ie net nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef Breuls het volgende:
Holy crap, is het album maar 37,5 minuten?
Met korting?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
En voor fok members natuurlijk een speciaal tarief
Ik denk dat de grote fans wel naar Utrecht zullen komen, vooral als de kaartverkoop daar een uur eerder begint. Nou ja ik ben benieuwd hoe het zal lopen, ik zal er om een uur of 8 staanquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Lekker duidelijk! Boeit ook niet, er komt toch geen run op, dus goeie info is niet echt nodig...
I knowquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:32 schreef -skippybal- het volgende:
Brrr, 8 uur op een zaterdag
Succes enzo...
Ik zit niet meer op school maar werk, dat is toch wat minder... En ik ben veel te liev om mensen ermee te besmetten. Laatst al iemand afgeschrikt toen ik zei dat ik pfeiffer had, die was snel afgetaaidquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
Pfeiffer is tof! Niet naar school gaan wanneer je maar wilt en de halve stad besmetten puur uit wraak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |