Ik hoop dat die van mij ook snel binnen komt..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Nog een paar uur en dan sleur ik het album uit mn brievenbus, gaat hij mn cdspeler in en komt hij er voorlopig niet uit. Ik heb de gelekte versie op mn mp3-speler, hij begint echt te groeien. Ik vrees dat het toch weer een diamantje is.
quote:ARCTIC MONKEYS
Favourite Worst Nightmare
Release / Despatch Date:
Monday 23 Apr
Eerder te vroeg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef JeroenV het volgende:
En Breuls, is kwart voor tien niet te laat voor je?
Die van mij was al verstuurd volgens bol.comquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van mij ook snel binnen komt..
-edit-
Ohw, er staat:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Die van mij was al verstuurd volgens bol.com![]()
![]()
Ik geef wel een verslagje later hoe hij voelt.![]()
Dan moet je bij Leonos zijn. Die wil het vast wel doen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef BaantjerWebby het volgende:
Moet morgen werkenAls je er mensen zich geroepen voelen om een extra kaartje voor mij te kopen graag! (uiteraard gewoon vergoedt)
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moet je bij Leonos zijn. Die wil het vast wel doen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moet je bij Leonos zijn. Die wil het vast wel doen.
In Utrecht op het station lag ie net nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef Breuls het volgende:
Holy crap, is het album maar 37,5 minuten?
Met korting?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
En voor fok members natuurlijk een speciaal tarief
Ik denk dat de grote fans wel naar Utrecht zullen komen, vooral als de kaartverkoop daar een uur eerder begint. Nou ja ik ben benieuwd hoe het zal lopen, ik zal er om een uur of 8 staanquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Lekker duidelijk! Boeit ook niet, er komt toch geen run op, dus goeie info is niet echt nodig...
I knowquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:32 schreef -skippybal- het volgende:
Brrr, 8 uur op een zaterdag
Succes enzo...
Ik zit niet meer op school maar werk, dat is toch wat minder... En ik ben veel te liev om mensen ermee te besmetten. Laatst al iemand afgeschrikt toen ik zei dat ik pfeiffer had, die was snel afgetaaidquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
Pfeiffer is tof! Niet naar school gaan wanneer je maar wilt en de halve stad besmetten puur uit wraak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |