quote:US Show Announcements
Arctic Monkeys are pleased to announce 3 headline shows in the US, alongside their performances at All Points West (Saturday 1st August) and Lollapalooza (Saturday 8th August).
Monday 3rd August - Highline, New York
Wednesday 5th August - Paradise, Boston
Friday 7th August - Metro, Chicago
Pre-sale tickets will only be available to Arctic Monkeys registered members. Sign-up or sign-in if already a member here and you will be sent an email with the activation password and pre-sale ticketlinks for all 3 shows.
Pre-sale tickets will be available from 10am local time on Tuesday 23rd June. Tickets for the Boston and Chicago shows go on general sale from 12 noon Saturday 27th June. The general onsale date for the New York show is to be announced.
Ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Trouwens, hoor jij daar ook niet een beetje bij?![]()
O jaquote:Op maandag 22 juni 2009 22:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wel gepubliceerd, nooit te koop geweest. De firma was failliet
.
Volgens mij houden de meeste bassisten niet zo van in beeld komen.quote:foto Op maandag 22 juni 2009 22:45 schreef hallo-daar het volgende:
Trouwens, nog een keer even over Nick. Het is godsgruwlijk vervelend dat je hem barely ziet op de apollo dvd.
Dat zou je ook over Jamie kunnen zeggen volgens mij. Misschien nu niet meer, nu hij lang haar en een baard heeft. Of de regisseur vond Nick te saai in beeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij houden de meeste bassisten niet zo van in beeld komen.
Matt is gewoon het vetste om naar te kijkenquote:foto Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef tim. het volgende:
[..]
Dat zou je ook over Jamie kunnen zeggen volgens mij. Misschien nu niet meer, nu hij lang haar en een baard heeft. Of de regisseur vond Nick te saai in beeld.
Jij gaat niet naar Lowlands?quote:foto Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef neilpad het volgende:
Ik ga volgens mij net op vakantie als het album uitkomt.
Waarom staat Matt er twee keer op?quote:foto Op maandag 22 juni 2009 22:34 schreef Haunter het volgende:
Grote versie:
[ afbeelding ]
Ik vind hem tof!
Zo ik quote hem ook maar even als TVP. Goedgekeurdquote:Op maandag 22 juni 2009 22:34 schreef Haunter het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond Andy altijd een essentieel onderdeel van de band. Juist dat "working class"-imago, en het plezier wat ze samen in die periode uitstraalden.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maar bass-gitaristen vallen meestal het minst op in de bands. Andy was volgens mij vrij makkelijk vervangen. Dat zou bij Matt veeeel lastiger zijn en bij Alex is dat natuurlijk onmogelijk. Jamie is ook vrij lastig te vervangen.
Vrijheid van de schrijverquote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef hallo-daar het volgende:
Het is een beetje overdreven dat ik het irritant vind, maar ik heb me altijd lichtelijk geërgerd aan dat er "And someone said we didn't have enough songs to headline Glastonbury" stond en niet gewoon "And I heard whispers that we didn't have enough tunes to headline Gastonbury". Ik dacht ik zeg het maar ff
Hij lekt vast en zeker op de dag van de Japanse releasequote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef neilpad het volgende:
Ik ga volgens mij net op vakantie als het album uitkomt.
Ja, vind ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 22:45 schreef hallo-daar het volgende:
Trouwens, nog een keer even over Nick. Het is godsgruwlijk vervelend dat je hem barely ziet op de apollo dvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop