Eens, het sterke aan het nummer vind ik toch de drumpartijen, en laten die nou juist ontbrekenquote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef hallo-daar het volgende:
Ik vind DLL akoestisch best zwak. Ze hebben em namelijk wel heel erg vereenvoudigd om em akoestisch te kunnen spelen..
11 uur in Nederland als het goed is. (kan iemand dat narekenen?) Ik zal het sowieso lossless opnemen en op youtube gooien.quote:Arctic Monkeys will be performing a live acoustic session today(Monday 28th September 2009) on CD101, Columbus at 3.00pm(CST).
To listen online, click here.
Ik zat helemaal fout, het is blijkbaar al om 9 uur (deze avond!).quote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
11 uur in Nederland als het goed is. (kan iemand dat narekenen?) Ik zal het sowieso lossless opnemen en op youtube gooien.
Ik keek ook op die site, maar daar klopt niets van. Op de 101CD site playlist is het al 2pm (iets later natuurlijk) en ze treden op om 3pm.quote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef Merkie het volgende:
http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?day=28&month=9&year=2009&hour=15&min=0&sec=0&p1=210&p2=16
23.00 toch?
Idd. Maar heb even geluisterd en er is iig geen irritant gekraak zoals deze ochtend.quote:
"By clicking on the above link, you will be listening to CD101 in full stereo at 64 kbps. In other words, this should sound really good!"quote:Op maandag 28 september 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
Stream is maar 64kbps, jammer.
Hmm, bah.quote:Op maandag 28 september 2009 21:05 schreef Aisumasen het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat het om 3pm lokale tjid wordt opgenomen, en pas later wordt uitgezonden... Btw, de vorige CD101.1 sessies waren erg goed, en achteraf altijd in een FM-rip te vinden. Fingers crossed!
Dat zegt hij gewoon omdat het de opener van de setlist is, lijkt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |