abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 september 2009 @ 01:10:02 #201
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72956361
Ook voor indiebandjes zou het kunnen, die hebben vaak een semi-studentikoze stijl. Hoe dan ook, de leden van QOTSA zouden zich nooit zou on stage vertonen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_73000399

Nieuwe "secret door"-video op de site. Weet niet of iedereen die 2 daarvoor ("My Propeller") al gezien heeft?

[ Bericht 12% gewijzigd door Aisumasen op 23-09-2009 21:12:11 ]
pi_73050896
Als je de tour-data zo bekijkt, zou je bijna wel verwachten dat ze in februari weer terugkomen naar Nederland. Moet de HMH eerst nog wel even uitverkopen natuurlijk . Recent aangekondigde gigs in Portugal, daarna Spanje, en ze zullen zonder twijfel weer terugkeren naar Frankrijk die week. Hopelijk blijven ze die lijn doorzetten, en komen ze daarna weer in de buurt .

Was wel toffer geweest als ze eerst een wat kleinere zaal hadden gedaan, en daarna HMH. Nu zal het misschien wel Ahoy' worden. Al de andere zalen in Europa zijn ook van dat formaat... Steeds meer jammer dat die intieme gig in Keulen tijdens Lowlands was.
pi_73051979
The Killers en Oasis in de HMH waren in 1 uur uitverkocht.
Green Day in de HMH was in 2 uurtjes uitverkocht.

Geen enkele Arctic Monkeys concert is na 3 weken nog uitverkocht.

Toch wel pijnlijk.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_73052021
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Aisumasen het volgende:
Als je de tour-data zo bekijkt, zou je bijna wel verwachten dat ze in februari weer terugkomen naar Nederland. Moet de HMH eerst nog wel even uitverkopen natuurlijk . Recent aangekondigde gigs in Portugal, daarna Spanje, en ze zullen zonder twijfel weer terugkeren naar Frankrijk die week. Hopelijk blijven ze die lijn doorzetten, en komen ze daarna weer in de buurt .

Was wel toffer geweest als ze eerst een wat kleinere zaal hadden gedaan, en daarna HMH. Nu zal het misschien wel Ahoy' worden. Al de andere zalen in Europa zijn ook van dat formaat... Steeds meer jammer dat die intieme gig in Keulen tijdens Lowlands was.
De concertorganisator zal de Arctic Monkeys echt niet naar Ahoy halen als ze de HMH niet eens weten te vullen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 23 september 2009 @ 21:47:50 #206
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73052253
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
The Killers en Oasis in de HMH waren in 1 uur uitverkocht.
Green Day in de HMH was in 2 uurtjes uitverkocht.

Geen enkele Arctic Monkeys concert is na 3 weken nog uitverkocht.

Toch wel pijnlijk.
Hoezo?
2000 light years from home
pi_73052460
Hij weet zelf ook dat het totaal niet te vergelijken is. Denk dat Alex en consorten er geen minuut wakker van liggen dat hun stadion-optredens in een landje of Nederland niet binnen 5 minuten uitverkocht zijn.

Dat hun derde album in Engeland zich qua verkoopcijfers kon meten met de aantallen van wereld-act U2, ze meer verkochten dan de complete top 5 bij elkaar, dat ze een tweede gig in Wembley Arena moesten plannen wegens uitverkopen binnen één dag, al wekenlang één van de bestverkopende albums in Europa hebben, louter in uitverkochte zalen in Amerika spelen, daar in de eerste week zonder promotie al 40.000 CD's verkochten, in landen als Frankrijk en Spanje zalen zo groot als Ahoy' uitverkopen, dat zal ze wel iets meer doen... Maar da's misschien heel persoonlijk .
pi_73052565
quote:
Stiekem hoop ik dat ze die tour zo kort mogelijk houden en dat er weer een nieuwe cd in 2011 uitkomt of iets dergelijks.
pi_73052611
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik dat ze die tour zo kort mogelijk houden en dat er weer een nieuwe cd in 2011 uitkomt of iets dergelijks.
2011 pas? 2010 mag van mij ook wel. Of is dat wel heel erg naïef van me?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_73053245
Ik verwacht persoonlijk niet dat ze de festival-ronde zullen overslaan dit jaar. Zou er dus erg van staan te kijken als ze volgend jaar alweer in de studio zitten. Maar je weet het nooit, met deze gasten .
pi_73053359
Ik denk op z'n vroegst Q1 of Q2 2011, maar ga er maar niet van uit

Overigens heeft Dangerous Animals zich bij als hoogtepunt van het album neergezet
Blijft echt een briljant album. Zeker beter dan FWN.

De ranking: Humbug > FWN > WPSIATWIN
pi_73053454
Er staat echt geen misser op, al heb ik wel een duidelijke top 3: "Cornerstone", "Secret Door", "Potion Approaching". Die laatste is geloof ik geen favoriet van iedereen, toch?
pi_73053572
één van de nummers die ik nog wel wil skippen
pi_73053703
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
Die laatste is geloof ik geen favoriet van iedereen, toch?
Klopt, voor mij is ie niet veel meer dan heel erg vet. Mijn favo's zijn Cornerstone en Dance Little Liar, wat de derde is zou ik echt niet weten.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:22:00 #215
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73053873
Potion Approaching is wel een favoriet van mij. Vooral die break, heerlijk.
2000 light years from home
pi_73060206
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
Er staat echt geen misser op, al heb ik wel een duidelijke top 3: "Cornerstone", "Secret Door", "Potion Approaching". Die laatste is geloof ik geen favoriet van iedereen, toch?
Ik begin Potion Approaching ook steeds meer te waarderen, ben nu zelfs gewend aan het voor mijn gevoel 'vroegtijdige einde'

Sinds ik wat forums met songtekst verklaringen ben gaan lezen kan ik maar niet uit m'n hoofd zetten dat PA over seks gaat Misschien vind ik hem daarom ook wel leuker, en verklaart dat ook het 'vroegtijdige einde'

Een top 3 begin ik echt niet aan, die blijft continu veranderen. Al is Cornerstone wel mijn favoriet denk ik
  donderdag 24 september 2009 @ 08:54:31 #217
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_73060753
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:22 schreef Merkie het volgende:
Potion Approaching is wel een favoriet van mij. Vooral die break, heerlijk.
Is voor mij denk wel het beste nummer van het album.
pi_73065305
Crying Lighting vind ik nog steeds top, vooral het stukje van 'on rainy afternoons'
pi_73065379
Mijn top 3:
Secret Door
Cornerstone
Dance little Liar

Kaartjes zijn binnen:) Ik vind het eigenlijk wel relaxt dat het nog niet is uitverkocht, Belgie overigens ook nog niet.. Missch overwegen ze paradiso dan voor de volgende keer;)

Hij stopt bij het mooiste en beste stuk:s
pi_73068771
quote:
Als je de tour-data zo bekijkt, zou je bijna wel verwachten dat ze in februari weer terugkomen naar Nederland. Moet de HMH eerst nog wel even uitverkopen natuurlijk . Recent aangekondigde gigs in Portugal, daarna Spanje, en ze zullen zonder twijfel weer terugkeren naar Frankrijk die week. [..]
Oehhh...
quote:
2010 French Shows Announced

Arctic Monkeys are pleased to announce the following French shows in January 2010.

27th Jan - Summum, Grenoble
29th Jan - Liberte, Rennes
30th Jan - Medoquine, Bordeaux
31st Jan - Zenith, Montpellier

http://www.arcticmonkeys.com/news.php?id=379
Weer allemaal arena's, na het compleet uitverkopen van de 2 dagen in de Zenith (7000 man).
pi_73068902
Weten jullie misschien of de 10" van crying lightning nog ergens te verkrijgen is?
pi_73069617
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Oehhh...
[..]

Weer allemaal arena's, na het compleet uitverkopen van de 2 dagen in de Zenith (7000 man).
Als het in NL Ahoy wordt, dan ga ik denk ik niet.

Ik behoud het recht om terug te komen op mijn uitspraken
  donderdag 24 september 2009 @ 14:37:07 #223
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_73069681
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef AMDB het volgende:

[..]

Als het in NL Ahoy wordt, dan ga ik denk ik niet.

Ik behoud het recht om terug te komen op mijn uitspraken
Ik denk ik wel, omdat het lekker dichtbij is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_73072503
Ahoy vind ik weinig mis mee behalve garderobe en parkeerkosten.
pi_73072562
Ligt het aan mij of heeft Matt altijd (heel vaak) een zonnebril op tijdens Amerikaanse late night shows?

(er is geen degelijke versie meer op internet)

Verder zijn er toch geen Amerikaanse late shows van AM op youtube? In ieder geval 3 uit 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')