De concertorganisator zal de Arctic Monkeys echt niet naar Ahoy halen als ze de HMH niet eens weten te vullen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Aisumasen het volgende:
Als je de tour-data zo bekijkt, zou je bijna wel verwachten dat ze in februari weer terugkomen naar Nederland. Moet de HMH eerst nog wel even uitverkopen natuurlijk. Recent aangekondigde gigs in Portugal, daarna Spanje, en ze zullen zonder twijfel weer terugkeren naar Frankrijk die week. Hopelijk blijven ze die lijn doorzetten, en komen ze daarna weer in de buurt
.
Was wel toffer geweest als ze eerst een wat kleinere zaal hadden gedaan, en daarna HMH. Nu zal het misschien wel Ahoy' worden. Al de andere zalen in Europa zijn ook van dat formaat... Steeds meer jammer dat die intieme gig in Keulen tijdens Lowlands was.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
The Killers en Oasis in de HMH waren in 1 uur uitverkocht.
Green Day in de HMH was in 2 uurtjes uitverkocht.
Geen enkele Arctic Monkeys concert is na 3 weken nog uitverkocht.
Toch wel pijnlijk.
Stiekem hoop ik dat ze die tour zo kort mogelijk houden en dat er weer een nieuwe cd in 2011 uitkomt of iets dergelijks.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Aisumasen het volgende:
Als je de tour-data zo bekijkt, zou je bijna wel verwachten dat ze in februari weer terugkomen naar Nederland. Moet de HMH eerst nog wel even uitverkopen natuurlijk. Recent aangekondigde gigs in Portugal, daarna Spanje, en ze zullen zonder twijfel weer terugkeren naar Frankrijk die week. Hopelijk blijven ze die lijn doorzetten, en komen ze daarna weer in de buurt
.
2011 pas?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze die tour zo kort mogelijk houden en dat er weer een nieuwe cd in 2011 uitkomt of iets dergelijks.
Klopt, voor mij is ie niet veel meer dan heel erg vet. Mijn favo's zijn Cornerstone en Dance Little Liar, wat de derde is zou ik echt niet weten.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
Die laatste is geloof ik geen favoriet van iedereen, toch?
Ik begin Potion Approaching ook steeds meer te waarderen, ben nu zelfs gewend aan het voor mijn gevoel 'vroegtijdige einde'quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
Er staat echt geen misser op, al heb ik wel een duidelijke top 3: "Cornerstone", "Secret Door", "Potion Approaching". Die laatste is geloof ik geen favoriet van iedereen, toch?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:22 schreef Merkie het volgende:
Potion Approaching is wel een favoriet van mij. Vooral die break, heerlijk.
Oehhh...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef Aisumasen het volgende:
Als je de tour-data zo bekijkt, zou je bijna wel verwachten dat ze in februari weer terugkomen naar Nederland. Moet de HMH eerst nog wel even uitverkopen natuurlijk. Recent aangekondigde gigs in Portugal, daarna Spanje, en ze zullen zonder twijfel weer terugkeren naar Frankrijk die week. [..]
Weer allemaal arena's, na het compleet uitverkopen van de 2 dagen in de Zenith (7000 man).quote:2010 French Shows Announced
Arctic Monkeys are pleased to announce the following French shows in January 2010.
27th Jan - Summum, Grenoble
29th Jan - Liberte, Rennes
30th Jan - Medoquine, Bordeaux
31st Jan - Zenith, Montpellier
http://www.arcticmonkeys.com/news.php?id=379
Als het in NL Ahoy wordt, dan ga ik denk ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oehhh...![]()
[..]
Weer allemaal arena's, na het compleet uitverkopen van de 2 dagen in de Zenith (7000 man).
Ik denk ik wel, omdat het lekker dichtbij is.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als het in NL Ahoy wordt, dan ga ik denk ik niet.
Ik behoud het recht om terug te komen op mijn uitspraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |