Het zou wel lekker zijn om het bij 24 uur te laten. Maar de hypotheekverstrekker en andere mensen die geld van me willen zouden daar niet zo gelukkig mee zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat je straks eenzaam aan het zingen bent. Maar gefeliciteerd ga je nu voor de andere uren nog een baan zoeken?
Dan had ik hem gewoon een kitten in zijn gezicht gedouwd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef Greys het volgende:
Dan is het maar goed dat Morriz gister kwam en niet vandaag, met die knof-walm
Geen mexicanen getroffen de laatste dagen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef Qwea het volgende:
feli cat!
Men, ik hoop niet dat ik ziek wordpaar dagen koppijn (nu ook weer) en sinds 2 dagen keelpijn, verkouden, en gewoon algeheel niet zo lekker
Neequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen mexicanen getroffen de laatste dagen?
quote:
Wat heb je met Qwea uitgevroten dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt me ziek gemaakt, Qwea
Werd vanochtend echt strontverkouden wakker
Heerlijk, maar ook heerlijk om de poesjes weer te kunnen knuffenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]Haaaa, daar ben je weer. Hoe was je vakantie?
join the clubquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt me ziek gemaakt, Qwea
Werd vanochtend echt strontverkouden wakker
heuj ingquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Morrie![]()
Hoestie met u?
Hara en Q alweer opgeknapt? Volgende week moeten jullie weer in topconditie zijn heur![]()
En Cat heeft een baan!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
voor het struisvogeltje.
En heb ik verder nog spannende dingen gemist? Geheime romances enzo
Is het nou gewoon een kwestie van op die groene VOTE NOW knop drukken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:39 schreef HuubTuub het volgende:
Helleuw, de vorige keer heeft oh-oh mij geholpen door jullie iets te vragen en nu kan ik het al helemaal zelf!
Mag ik hier de mensen met Facebook nog eens vragen om voor Polly en Bella te stemmen?
Ze zijn een beetje gezakt van hun mooie 6e plek. dus als jullie nog effe willen helpen?
Maandag is het afgelopen...
http://www.tinyurl.com/pollybella
Groetjes!
Erik.
nee niet gebeld. Moet ik dat gaan doen? Ik had geen koorts trouwens. 37.4. Rectaal.quote:Op zondag 6 september 2009 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Al gebeld Q?
Voor Mexicaanse Griep zijn de door jou genoemde sypmtomen al voldoende, koorts is niet verplicht.
Koude rillingen horen er ook bij en dat kan zonder koorts te hebben.
Beterschap iig....lekker gaan slapen met een lading paracetamol, thee en vitamine C![]()
nou, ik hang al aan de foonquote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Als het al de MG is kun je er toch niets aan doen; gewoon uitzieken.
Dus slapen, drinken (geen alcohol) en paracetamol.
Tja, die heeft er ook kans op dan. Evt. kun je Tamiflu krijgen, dan ben je minder besmettelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik hang al aan de foon
kijken wat zij ervan zeggen en hoe het dan zit met MM enzo?
Dus ik kan met de taco hoest gewoon naar school?quote:Op zondag 6 september 2009 14:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, die heeft er ook kans op dan. Evt. kun je Tamiflu krijgen, dan ben je minder besmettelijk.
Maar de MG is niets anders dan een ordinaire gewone griep, wordt alleen door de media nogal opgeblazen
Koorts is niet verplichtquote:Op zondag 6 september 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Wat raar Q. Als je geen koorts hebt, is het zo goed als zeker geen tacogriep.
Raar dat ze dan zeggen dat je niet naar school mag. Dus iedereen met een gewoon griepje moet ook allemaal maar thuis blijven?
Oh en kom je je even melden in het Asieltopic, anders kan ik niet aan de shirts beginnen
Als je de echte MG hebt, wil je niet eens naar schoolquote:Op zondag 6 september 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
Ik kom eraan greys!
Ing ; mag ik wel gewoon naar school?puhlease?
nou, dan heb ik ws niet de echte MG thank godquote:Op zondag 6 september 2009 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je de echte MG hebt, wil je niet eens naar school
What's up?quote:Op zondag 6 september 2009 15:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil niks, wat een naar gedoe. Alles doet me pijn
jep...en daarna in de autoquote:Op zondag 6 september 2009 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat. Goed te pakken.
Dacht dat ik t laatst al gehad had, maar dat was peanuts vergeleken met ditVolgens mn moeder iig geen koorts dus dat is al wat, al heb ik dat eigenlijk nooit
![]()
Reisvoorbereidingen tegen mij? Wat moet ik doen, gewoon de trein in toch![]()
Kweenie, maar echt smakelijk ziet het er niet uit vind ikquote:Op zondag 6 september 2009 17:55 schreef Pagan het volgende:
Een Porcini d'Amore. Eekhoorntjesbrood met twee hoeden op een bolvormige steel. En zijn grote broer/zus gaat straks door de risotto
[ afbeelding ]
Samen met cantharellen een van de lekkerste Nederlandse paddenstoelen, een fijne aardse, nootachtige geur en smaak. Bij de deli zijn ze erg duur, en hier groeien ze gewoon.quote:Op zondag 6 september 2009 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie, maar echt smakelijk ziet het er niet uit vind ik![]()
![]()
Ik vind het overigens wel erg lekker...paddo's FTW!
meer dan dat is het niet. Dan krijg je daarna nog een pop up om het op je eigen FB te plaatsen en als je dan direct weer zou willen stemmen staat er I Voted en kun je niet nog eens stemmen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het nou gewoon een kwestie van op die groene VOTE NOW knop drukken?
Want daarna gebeurt er niets. Of heb ik dan gestemd?
De enige soorten in Nederland die er op lijkt zijn de heksenboleet, die is ook goed eetbaar, hoewel minder lekker, de bittere boleet lijkt er ook op, maar die is zoooo bitter dat je er echt niet voldoende van binnenkrijgt om ziek te worden.quote:Op zondag 6 september 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
Moet je wel zeker weten dat je niet een giftige wannabe te pakken hebt
Uhm... er renden blaffende honden op af.quote:
Ik had dat ook eens met onze Max. Mijn lange uitlaat route gaat langs weilanden met voornamelijk paarden. En Max ging een keer in het donker gewoon zo'n weiland in langs allemaal paarden die heel toevallig allemaal vooraan stondenquote:Op zondag 6 september 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het zelf helemaal niet op paarden, ik vind ze altijd een beetje eng met de honden en dan vooral met Billy, dies op de boerderie geboren , tussen de peerden en de koeien, en die is dus echt nergens bang voor en gaat overal op af. Gelukkig liep hij nu in de achterhoede mee...
In de Ardennen ging hij als pup es heel onbesuisd op van die dikke koeien af, sta je ook wel ff te shaken hoor.
Andere honden reageren helemaal niet op paarden en koeien, die zien ze gewoon niet , te groot voor hun blikveld of zo.
Frits die liep er zo langs, neus in de lucht, van stom paard jij
Daarom heb ik dus ook die angst voor paarden. Die stomme beesten schrikken nog van een scheet, en dan ben je dus mooi klaar inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar mijn moeder vroeger werkte (en waar onze hond ook vandaan kwam) hadden ze Friesche paarden en een een stel honden.
De honden liepen altijd bij de paarden, ging altijd goed...totdat 1 van de paarden ergens van schrok terwijl het zusje van onze hond erachter stond....in 1 trap was ze dood
Charlie is net zo, die laat ik ook nog niet los. Alles is leuk, en angst? Wat is dat?quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef oh-oh het volgende:
En dan loop je daar met 46 honden langs he, en dan is er dus maar 1 die die wei in moet duiken en das dr dan ene van mij
Nou ja zeg, Max had ik ook altijd los en wil dat met Charlie ook kunnen, maar die heeft met loslopen nog meer training nodig.Betekent niet dat ie nooit los is.quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Nja weet je, het gaat altijd goed en ja het kan altijd een keer mis gaan, maar dan ben ik wel weer zo realistisch om te denken dat ie wel een leven vol lol gehad heeft ipv altijd maar aangelijnd en veilig.
Dat was trouwens denk ik de eerste keer dat ie weer echt koeien van zo dichtbij zag sinds zn puptijd, dus toen kende ik die reactie ook nog niet en nu roep ik m wel bij me als we te dicht langs koeien gaan.
Het is ook geen kritiek, ik geef alleen mijn kijk er opquote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Max had ik ook altijd los en wil dat met Charlie ook kunnen, maar die heeft met loslopen nog meer training nodig.Betekent niet dat ie nooit los is.
Je mag elke dag stemmen toch?quote:Op zondag 6 september 2009 19:09 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
meer dan dat is het niet. Dan krijg je daarna nog een pop up om het op je eigen FB te plaatsen en als je dan direct weer zou willen stemmen staat er I Voted en kun je niet nog eens stemmen.
Dankjewel voor je inzet. De dames stonden net weer eens 8ste, grrrrrrrr
Charlie heb ik ook zelf verpest. Hij is sowieso ontzettend aan het puberen, veel erger dan Max ook. Maar ik was zo stom om hem eerst vrij te leren ipv gewoon los lopenquote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is ook geen kritiek, ik geef alleen mijn kijk er op![]()
Billy loopt hier los vanaf dat ie kwam, met 9 weken.
Karel liep ook meteen los, die heeft hier in de buurt nooit een riem om.
En Kees ook meteen trouwens, was ze helemaal niet gewend maar daardoor let ze net zo goed op.
Chico drentelt altijd de verkeerde kant op of achter katten aan, dus die loopt alleen in het veld en zo los
Gelukkig maar. Ook een nakie?quote:Op maandag 7 september 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Beterschap Q!
Amor is helemaal ok, haar eigen da heeft hem gisteren nog helemaal nagekeken, hij had alleen een flinke zwelling in zijn nek, wss issie daar geraakt en heeft ie alle mazzel van de wereld gehad dat zn nek niet gebroken was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat gaat er lekker?quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Het gaat hier lekker![]()
Greys, hadden ze daar ook specifiek iets over gezegd? Ech zal gen probleem zijn, maar uitstrijkje wel.
Ik doelde op Greys en Q...en onze hond is vanochtend gesteriliseerd.quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat gaat er lekker?
Hier een beetje verslapen
Ik ga zo aan het tekenen en schilderen.
Ik ga in elk geval. Het is wel bijna over, maar nog niet helemaal.quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Het gaat hier lekker![]()
Greys, hadden ze daar ook specifiek iets over gezegd? Ech zal gen probleem zijn, maar uitstrijkje wel.
Go Greys!quote:Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval. Het is wel bijna over, maar nog niet helemaal.
Dat is dus waarom ik zo giftig was dat ze zomaar die afspraak weer een week hadden verzet zonder opgaaf van redenen, want nu komt het dus zo slecht uit. En ik wacht al sinds eind mei tot ik eens aan de beurt ben en nu dit weer. Zo kom ik er nooit vanaf.
Mijn plan is dus er gewoon heen te gaan, het uit te leggen en als die dokter dan zegt dat het nu niet kan, dan vraag ik wel of ik diezelfde week nog terug kan komen. Ze regelen het maar hoor, ik ga niet weer zes weken wachten.
Zo. Dat lucht op
Hier wordt ook geschilderd, de buitenboel wel te verstaan. Een blinde Shar-Pei en een dove Jack Russel staan onder aanvoering van een overijverige Frans Bulletje het fort te verdedigen tegen de horde witgeklede veroveraars.quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat gaat er lekker?
Hier een beetje verslapen
Ik ga zo aan het tekenen en schilderen.
Nou eigenlijk stiekem toch wel een beetje, want die dokter van het ziekenhuis had toch écht zelf gezegd na mijn dagopname dat ik dan drie weken tot een maand van te voren moest bellen voor een afspraak. En dat heb ik gedaanquote:Op maandag 7 september 2009 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go Greys!Hopelijk kunnen ze doen wat moet gebeuren en hoef je niet nog een keer terug te komen.
Maarre... dat wachten vanaf mei was niet helemaal hun schuld, toch?![]()
Ze heeft er een schaar bij nodig, dus enig gevaar is aanwezig jaquote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef nokwanda het volgende:
owwww, ik dacht vandaag.
Loopt ze gevaar in het creabeaschap dan?
Ze is eigenlijk van m'n ouders, maar ik heb er aan meebetaaldquote:
ze komen echt heeeel erg zielig terug hequote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk van m'n ouders, maar ik heb er aan meebetaald![]()
Ja, ging wel weer...zielig en pijn natuurlijk, maar wel weer goed bij, nieuwsgierig en ze werd wild van het lepeltje leverpastei vanmiddag
dus hier nietquote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
ik ben door greys verbannen naar hierhet was net zo leuk in het asiel topic
Omfgquote:Op maandag 7 september 2009 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookvandaag ook maar druppels gehaald. Was nog mooi... ik wilde gisteren mn temp opmeten, waren we eerst de meter kwijt. Toen was die er weer, maar had Baloe hem in zn reet gehad. Zegt MM "ooh kan wel ook in jouw reet"
![]()
![]()
Maar beterschap iig
Ja, flikker maar lekker op. Ik kan geen griep gebruikenquote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omfg! Zijn wij er zaterdag net bijna van af, geven we het weer aan elkaar
Ooooooohh, dat was vandaag jaquote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Cat was net hier, ze heeft der wagen vol geladen
Oh wacht, dit moet wel in het asieltopic
quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
Verdammt, ik begin nu alweer wat te ruiken, word gelijk misselijkEten zonder smaak beats misselijk, ik haal de druppels er weer uit
Komen dr aan, patat is nie raar, zuurvlees wel, t ziet dr uit als stront maar Cat schepte mooi twee keer op, das een goed tekenquote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooooooohh, dat was vandaag ja
Ik wil die rare Limburgse patat wel eens zienFotoooo's.
friet!quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooooooohh, dat was vandaag ja
Ik wil die rare Limburgse patat wel eens zienFotoooo's.
Gesteriliseerd en ze had een extra klauwtje op beide achterpoten en daar bleek een bot in te zitten, dus een zere buik en 2 poten in het drukverband.quote:
aaaaaaaaaahw. Flink knuffen dan hoor!quote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesteriliseerd en ze had een extra klauwtje op beide achterpoten en daar bleek een bot in te zitten, dus een zere buik en 2 poten in het drukverband.
Misty
Hoe krijg je twee extra klauwen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesteriliseerd en ze had een extra klauwtje op beide achterpoten en daar bleek een bot in te zitten, dus een zere buik en 2 poten in het drukverband.
Misty
Trustenquote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef draculettetje het volgende:
dames ik ga jullie een fijne avond wensen
ik val om
Nee want ik kom zaterdag nie hequote:Op maandag 7 september 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt nog een week voor een extra portie
quote:
Daar ga ik je aan houden!quote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Hey je mag het altijd komen proeven hiero heur
Ze gooit het vanavond in den vriezer en brengt het dan zaterdag bevroren mee, dus zondag ff portie patat dr bij en u kan smullenquote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Is dat nog goed dan, zaterdag?
Maar ik krijg zo'n trek als ik die foto zie!
Het enige dat je er voor terug moet doen is hondjes kroelen, dat moest Cat ookquote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar ga ik je aan houden!
Es kijken of ik binnenkort nog es naar Maastricht moet
Dat kan ik heul goedquote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het enige dat je er voor terug moet doen is hondjes kroelen, dat moest Cat ook
Ze had ze ook wel kittens kunnen voeren.quote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het enige dat je er voor terug moet doen is hondjes kroelen, dat moest Cat ook
Ja idd, die lusten mijn honden rauwquote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze had ze ook wel kittens kunnen voeren.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo lief van je, van dat vlees!![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, Greys zat steeds te zeuren over dat zuurvlees, en Cat vrat zo veel dat dr nog maar 1 portie en een miezerig beetje over was
*hangt A0 papier op de diepvries dat het vlees zaterdag mee moet.*quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het lekker is hoor.
Tis maar een klein bakje, er was echt niet veel over...
Niehiet, ik zei dat dr een vol bakje en nog wat over was, het pastte niet in t bakje, dekseltje ging anders niet meer dicht!!!quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'r wordt hier achter mijn rug om gepraat.
![]()
Wat oh-oh voor het gemak erbij vergat te vermelden is dat er nog wat meer over was, maar da's mooi in een bakje haar eigen vriezer in verdwenen.![]()
En kittens worden aan niemand gevoerd.
Nee dat moet je live komen proeven hoorquote:Op maandag 7 september 2009 23:52 schreef nokwanda het volgende:
Heerlijk, zuurvlees. Is zeker niet te doen per post, he
We willen nog steeds een dagje naar Maastricht, maar tot nu toe komt het er maar niet van.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat moet je live komen proeven hoor
Geweldig, ik ben er helemaal stil van. Je hebt echt z'n karakterje weten te vangen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
Wat heb je zijn gezichtsuitdrukking GEWELDIG goed getroffen, en wat wordt het mooooiii.
Is nu wallpaper op de peecee![]()
![]()
![]()
![]()
Voor ik helemaal ga bijlezen:quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Geweldig, ik ben er helemaal stil van. Je hebt echt z'n karakterje weten te vangen.
(Hij kan i.d.d. soms een beetje "lullig", kijken)
Het lijkt echt fantatisch!
Engel Fripsquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, als je tijd hebt en als ik weer geld heb wil ik er mss wel een van Frits, ik vind m prachtig![]()
Frits met een sjaggo hoofd met vleugels op een grasveld of zo
Past ook bij deze stijlquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Engel Frips![]()
![]()
Lijkt me super om te doen.
Ik denk niet dat die mensen daarvoor gekozen hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
Mooie foto'sik vraag me alleen af waarom mensen ervoor kiezen om de staart van hun hond te laten afknippen. Ik vind het zelf nogal zielig
als je iets niet mooi vindt aan je kind laat je die toch ook niet onder het mes gaan.
Dat wist ik helemaal niet maar ik ben blij dat het niet meer magquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die mensen daarvoor gekozen hebben.
Volgens mij groeien bullen niet eens meer een staart hoor.
En bij gecoupeerde honden was dat helaas tot een paar jaar terug bij bepaalde rassen standaard, tegenwoordig mag het niet meer hier !
Had je als pupkoper het niet voor het kiezen hoor, werd meteen na de geboorte gecoupeerd allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer twee weken wachten op de uitslag.
Ik ben dat wachten echt zo zat he. Maar als het goed is, is het voorlopige einde in zicht!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die uitslag telt ook amper voor me eigenlijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:19 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, fijn dat het meeviel! En nou 2 weken opzij schuiven, die uitslag verander je toch niet door eraan te denken.!
Nee hoor, dat moet je blijven doen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die uitslag telt ook amper voor me eigenlijk
Dat is vast de goden verzoeken, maar ik heb gewoon het gevoel dat alles goed zit
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef Morretje het volgende:
Kuikensnavel!
Nooit geweten dat ze ook gewoon een kleinere hebben!
![]()
Mooi dat het meegevallen is Greyssie! Over 2 weken duimen we met je mee... de uitslag verandert er niet van, maar daarom hopen we met je mee dat het goed is!![]()
Meid, hier zijn we helemaal stil, prachtig, Pagan kreeg de tranen in z'n ogen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:10 schreef nokwanda het volgende:
Owww, Pagan en Strega, mail me even jullie adres. Volgende week stuur ik hem op. Ik laat hem nog heel even staan om eventuele ruis eruit te halen. Doe ik altijd met een schilderij. Is een beetje voor mezelf. Loslaatproces van een soort baby.
Welnee, een Franse Bull word zonder staart geboren. Onze andere hond (Shar-Pei's) hebben hele kleine oortjes. Dan zeggen mensen ook waarom gecoupeerd? MAAR ZE ZIJN ECHT ZO KLEIN.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
Mooie foto'sik vraag me alleen af waarom mensen ervoor kiezen om de staart van hun hond te laten afknippen. Ik vind het zelf nogal zielig
als je iets niet mooi vindt aan je kind laat je die toch ook niet onder het mes gaan.
Je kunt echt zien dat die twee de beste vrienden zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:Kheb vandaag alweer mn derde photobucket account aangemaakt, kheb dr al twee helemaal vol nu...
Kijk wat ik zondag voor een mooie foto's maakte van een jongetje uit onze groep met zijn bull:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb echt niks met bullen maar dit is echt zo een leukerd
Super! Heel blij dat het in de smaak valt. Tof om te doen ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Meid, hier zijn we helemaal stil, prachtig, Pagan kreeg de tranen in z'n ogen.
Duidelijk dat ik zo Het Kadoo der Kadoos heb gevonden.
Mag ik je aanbevelen bij katten cq hondenbeziitters die we kennen?
Trouwens, dat loslaat proces ken ik, een van de redenen dat ik geen katten meer fok.
Ik wil ze altijd allemaal houden.
Ik mail je het adres, Strega
Het was écht een eitje!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat heb je maar weer gehad Greys![]()
Uitslag is gewoon goed, kan niet anders!
Ja zeg zaterdag maar af danquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
PANIEEEEKKKKKKKKKKKKK, ik post per ongeluk t asielactietopic dicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helppppppppppquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
PANIEEEEKKKKKKKKKKKKK, ik post per ongeluk t asielactietopic dicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ellende zo vlak voor D-day he?quote:
+1 herkenbaar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Cat, mijn hele huis rook echt lekker naar stroopwafel toen ik thuis kwam net![]()
(en ja ik had netjes gisteren t theelichtje uitgemaakt hoor)
Zekers.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Vraagje:
Kunnen muizen in shock raken als ze door en kat gepakt zijn?
Kwam tussen de middag terug van mijn wandelingetje en in de tuin van Baas zat hun rooie kat.
Normaal doet ie een rondedans van blijdschap als ie me ziet, maar nu bleef ie zitten, straks naar het gras kijken.
Dus ik ook kijken, zat daar een klein muisje. En de kat greep em steeds in de bek, gooide ermee, rolde eroverheen enz. Dus ik grijp kat, en met de andere hand probeerde ik de muis weg te jagen.
Beestje bleef echter zitten en kat werd wild, dus die moest ik loslaten.
Hoe het afgelopen is weet ik niet, al gok ik niet al te best voor muis, gezien het aantal muizelijkjes op de oprit
Maar waaaaarom rende het beestje niet weg? Het was niet zichtbaar gewond
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1 herkenbaar.![]()
(maar niet voor stroopwafel dan)
Ik hoor het wel als je nieuwe stash nodig hebt.![]()
[..]
Zekers.
Of het had inwendige schade. Kattekaken zijn best sterk. Ik laat 'de natuur' dan meestal zijn gang gaan. Beter dat muisje snel sterft als dat het ontsnapt en dan een ellendige langzame dood sterft in een struik. Tenminste, dat houd ik mezelf altijd voor als Naartjie met een slachtoffer binnenkomt.
* is lafaard*
Het Yoko nest heeft zich gisteravond waarschijnlijk prima geamuseerd. Vanmorgen vond ik een muizelijkje in hun kamer.
Da's de vraag eigenlijk. Het spul zat in de woonkamer en Naartjie buiten/binnen toen ik beneden wat hoorde piepen. Waarschijnlijk heeft muisje een veilige haven gevonden in de kitten kamer... tot Yoko haar kroost naar bed bracht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
De eerste jaaglessen met hulp van oom Naartjie.
Kijk, dat is nou het grote voordeel van kittens langer thuis houden. Ze krijgen tenminste opvoeding.
quote:
Ik ben er altijd zo blij mee ook.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:03 schreef Cat22 het volgende:
Wat heb jij toch een enge beesten in huis oh-oh!
Heb je mij het woord wesp zien noemen?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou de honden zijn enger dan die killerwesp hoor!
Niet eraan gedacht om dat kreng op te zuigen met de stofzuiger en dat apparaat dan buiten of in de gallerij te zetten?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:01 schreef oh-oh het volgende:
edit: heeeeel lang verhaal over een vliefg ofzo...
Dat kon wel eens een hoornaar zijn, die zijn ff enger om te zien als gewone wespen, maar een stuk minder vervelend. Ze komen niet op zoetigheid af en zijn minder agressief als gewone wespen.quote:
Dat ding was groter dan de stofzuigermond en vloog als een wilde gek rond dus nee, niet aan gedachtquote:Op woensdag 9 september 2009 09:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Niet eraan gedacht om dat kreng op te zuigen met de stofzuiger en dat apparaat dan buiten of in de gallerij te zetten?
Het was vast een Queen Bee die een nest wilde maken.
Oh geen idee, het was midden in de nacht, ik heb hem niet uitgebreid bestudeerd maar zijn formaat , volume en hard gebonk deden mij toch beslissen dat ie zsm mijn woning moest verlatenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat kon wel eens een hoornaar zijn, die zijn ff enger om te zien als gewone wespen, maar een stuk minder vervelend. Ze komen niet op zoetigheid af en zijn minder agressief als gewone wespen.
Ze maken idd veel lawaai bij het vliegen, ik ben altijd blij als ze de tuin weer verlaten voor een van de katten of honden het als een leuk speeltje ziet en wil vangen.
[ afbeelding ]
Wat ben jij vroeg online, je hebt vakantie gek!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Niet eraan gedacht om dat kreng op te zuigen met de stofzuiger en dat apparaat dan buiten of in de gallerij te zetten?
Het was vast een Queen Bee die een nest wilde maken.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Zat er een MEGA wesp.
Met een lijf van minstens 6 cm of zo![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:53 schreef HuubTuub het volgende:
sinds de crisis. Het is H&M en daar kom ik toch wel vaker.
Ik kan toch niet zomaar zeggen wanneer we vertrekken, dan komen de inbrekers mijn huis leegrauzen. Ik heb het je ook pas 94 keer gemaild ofzo. volgens mij gisteren nog, maar dat weet ik niet meer zeker.
Soms moet je wel sokken hebben, als je echte sjeun aan hebt moet je wel sokken, anders krijg je blaoren.
Gaan we nu met z'n tweeen dit hele topic weer claimen?
Nou, das meeeeeeeeega voor een wesp!quote:
Ik had de ruimte waar tha killah wasp zat afgesloten en was op de bank gaan slapenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, das meeeeeeeeega voor een wesp!
Ik had jou wel es willen zien jagen hoor
Jij bent vorig jaar toch in Alkmaar geweest of nie? en dat naakse weekend in de Ardennen...quote:Op woensdag 9 september 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
JA!
Maar op vekansie doe je toch geen echte sjoenen aan?
( ik ben echt te lang niet echt op vakantie geweest geloof ik he...)
Jamaar ik kon de hondjes dan toch niet een dag later blootstellen aan die killerwospfromhell???quote:Op woensdag 9 september 2009 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had de ruimte waar tha killah wasp zat afgesloten en was op de bank gaan slapen
Net als die spin waar ik dat glas overheen had gezet met die meloen er op!
Slippersquote:Op woensdag 9 september 2009 09:59 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Jij bent vorig jaar toch in Alkmaar geweest of nie? en dat naakse weekend in de Ardennen...
Maar je doet soms wel echte sjeun aan, als je bijvoorbeeld gaat uiteten of als het een dagje slechtweer is en je toch ergens heen gaat.
Ik ga echt niet 2 weken op slipperts lopen, die geven trouwens nog steeds blaoren door het stomme bandje op de bovenkant. Dus daar kan ik niet te lang op lopen. kutdingen.
Dus het meeste zal ik wel op bloete puu lopen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:14 schreef HuubTuub het volgende:
Heleen is tot nu toe nog altijd leuk geweest, dus waarom niet en dankzij het pauperkutgehalte ben je er zo doorheen.
trouwens ik zag ook het nieuwe boek van John Irving liggen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee je gaat toch niet serieus die hoer van Royen lezen?
Ja ik ben onze vriendschap ook even serieus aan het evalueren nu hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 11:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het lijstje zag staan
Tis gewoon echt cheap cashen en boeken schrijven voor mensen die nooit lezen en dan ineens wel gaan lezen en denken dat ze literatuur lezen ipv pulp ( maar dat is dan niet zo ). Net als die Kluun, ook zo cheap ass emotie uitbuitend. Ik ben in beide boeken van Heleentje begonnen maar niet ver gekomen, de kutten vliegen je om de oren. Ze zou op Fok! als poster niet uit de toon vallenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Ben ooit aan dat huisvrouwding van haar begonnen, maar heb het kwaad aan de kant geflikkerd. Wat een ellende. Als dat representeerd hoe haar hoofd in elkaar zit snap ik het helemaal
Ja maar Beyonseeeeeeeeeeeeeej heeft talent, je kan dr van houden of dr niet van houden maar ze ken wel wat!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:32 schreef HuubTuub het volgende:
JAAAAAAAAAAAA het boek ligt hier en niet 1 maar een miljard ofzo 20 euri
Ik heb Heleen 2e hands gekocht, dus dat is anders, qua geld dat naar Heleen gaat.
ach de een leest Heleen en de ander koopt bewust Byonsnee ceedees...
Heleen heeft ook talent, je kan dr van houden of niet, maar de boeken verkopenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Beyonseeeeeeeeeeeeeej heeft talent, je kan dr van houden of dr niet van houden maar ze ken wel wat!
Laat ik dr maar niet tegen komen!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:51 schreef HuubTuub het volgende:
als je niks gezegd had over Heleen, dan was er niks aan de hand geweest. Nu ga ik het nieuwe boek kopen, door JOU gaat er dus geld naar Heleen en het maakt niet uit dat het mijn geld is. Maar gewoon JIJ hebt bijgedragen aan het succes van het nieuwe boek van Heleen.
Heleen is je dankbaar (en haar kutten ook)
Nou mijn brein is ook niet echt Candy proof normaal hoor, maar dit kwam echt binnen!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:53 schreef HuubTuub het volgende:
vast wel gezien, maar Candy slaan mijn hersenen nooit op. Dat heb ik vast weer verdrongen.
Prince hoef ik niet meer te volgen, die komt toch nooit meer.
Nee, ik heb het geld over voor het nieuwe boek van Heleen, het heet de Mannentester. Lijkt me echt een leuk boek. Het is deze week uitgekomen. volgens mij lag het naast John Irving op het plankje "nieuw".quote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat ik dr maar niet tegen komen!
Als je je geld wil inzetten om mij dwars te zitten dan heb je echt teveel doekoe
Ik hou d'r van, van dat soort boeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef HuubTuub het volgende:
Het gaat over een vrouw die in opdracht van andere vrouwen hun vriend gaat testen of ze wel trouw zijn. Dus dat zijn vast weer veel flamoezen en pielemuizen.
Mss mag je m wel lenen van Huubje als ie m uit heeft , ik hoef m toch niequote:Op woensdag 9 september 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou d'r van, van dat soort boeken.
Vooral op vakantie![]()
Het viel wel mee met dat gebrek aan structuur. Maar ik hoorde ook dat ze beter waren dan eerder, dus ze zullen ook wel wat ontwikkeling door hebben gemaakt voor ik ze zag. En ik hou nieteens van hiphop, kun je nagaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat vind ik ook zo een modeverschijnsel, die waren 1 keer leuk en nu denk ik ga doe maar wat meer structuur .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |