Heleen heeft ook talent, je kan dr van houden of niet, maar de boeken verkopenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Beyonseeeeeeeeeeeeeej heeft talent, je kan dr van houden of dr niet van houden maar ze ken wel wat!
Laat ik dr maar niet tegen komen!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:51 schreef HuubTuub het volgende:
als je niks gezegd had over Heleen, dan was er niks aan de hand geweest. Nu ga ik het nieuwe boek kopen, door JOU gaat er dus geld naar Heleen en het maakt niet uit dat het mijn geld is. Maar gewoon JIJ hebt bijgedragen aan het succes van het nieuwe boek van Heleen.
Heleen is je dankbaar (en haar kutten ook)
Nou mijn brein is ook niet echt Candy proof normaal hoor, maar dit kwam echt binnen!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:53 schreef HuubTuub het volgende:
vast wel gezien, maar Candy slaan mijn hersenen nooit op. Dat heb ik vast weer verdrongen.
Prince hoef ik niet meer te volgen, die komt toch nooit meer.
Nee, ik heb het geld over voor het nieuwe boek van Heleen, het heet de Mannentester. Lijkt me echt een leuk boek. Het is deze week uitgekomen. volgens mij lag het naast John Irving op het plankje "nieuw".quote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat ik dr maar niet tegen komen!
Als je je geld wil inzetten om mij dwars te zitten dan heb je echt teveel doekoe
Ik hou d'r van, van dat soort boeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:00 schreef HuubTuub het volgende:
Het gaat over een vrouw die in opdracht van andere vrouwen hun vriend gaat testen of ze wel trouw zijn. Dus dat zijn vast weer veel flamoezen en pielemuizen.
Mss mag je m wel lenen van Huubje als ie m uit heeft , ik hoef m toch niequote:Op woensdag 9 september 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou d'r van, van dat soort boeken.
Vooral op vakantie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |