Ja idd, die lusten mijn honden rauwquote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze had ze ook wel kittens kunnen voeren.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo lief van je, van dat vlees!![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, Greys zat steeds te zeuren over dat zuurvlees, en Cat vrat zo veel dat dr nog maar 1 portie en een miezerig beetje over was
*hangt A0 papier op de diepvries dat het vlees zaterdag mee moet.*quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het lekker is hoor.
Tis maar een klein bakje, er was echt niet veel over...
Niehiet, ik zei dat dr een vol bakje en nog wat over was, het pastte niet in t bakje, dekseltje ging anders niet meer dicht!!!quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'r wordt hier achter mijn rug om gepraat.
![]()
Wat oh-oh voor het gemak erbij vergat te vermelden is dat er nog wat meer over was, maar da's mooi in een bakje haar eigen vriezer in verdwenen.![]()
En kittens worden aan niemand gevoerd.
Nee dat moet je live komen proeven hoorquote:Op maandag 7 september 2009 23:52 schreef nokwanda het volgende:
Heerlijk, zuurvlees. Is zeker niet te doen per post, he
We willen nog steeds een dagje naar Maastricht, maar tot nu toe komt het er maar niet van.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat moet je live komen proeven hoor
Geweldig, ik ben er helemaal stil van. Je hebt echt z'n karakterje weten te vangen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
Wat heb je zijn gezichtsuitdrukking GEWELDIG goed getroffen, en wat wordt het mooooiii.
Is nu wallpaper op de peecee![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |