quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
Verdammt, ik begin nu alweer wat te ruiken, word gelijk misselijkEten zonder smaak beats misselijk, ik haal de druppels er weer uit
Komen dr aan, patat is nie raar, zuurvlees wel, t ziet dr uit als stront maar Cat schepte mooi twee keer op, das een goed tekenquote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooooooohh, dat was vandaag ja
Ik wil die rare Limburgse patat wel eens zienFotoooo's.
friet!quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooooooohh, dat was vandaag ja
Ik wil die rare Limburgse patat wel eens zienFotoooo's.
Gesteriliseerd en ze had een extra klauwtje op beide achterpoten en daar bleek een bot in te zitten, dus een zere buik en 2 poten in het drukverband.quote:
aaaaaaaaaahw. Flink knuffen dan hoor!quote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesteriliseerd en ze had een extra klauwtje op beide achterpoten en daar bleek een bot in te zitten, dus een zere buik en 2 poten in het drukverband.
Misty
Hoe krijg je twee extra klauwen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesteriliseerd en ze had een extra klauwtje op beide achterpoten en daar bleek een bot in te zitten, dus een zere buik en 2 poten in het drukverband.
Misty
Trustenquote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef draculettetje het volgende:
dames ik ga jullie een fijne avond wensen
ik val om
Nee want ik kom zaterdag nie hequote:Op maandag 7 september 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt nog een week voor een extra portie
quote:
Daar ga ik je aan houden!quote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Hey je mag het altijd komen proeven hiero heur
Ze gooit het vanavond in den vriezer en brengt het dan zaterdag bevroren mee, dus zondag ff portie patat dr bij en u kan smullenquote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Is dat nog goed dan, zaterdag?
Maar ik krijg zo'n trek als ik die foto zie!
Het enige dat je er voor terug moet doen is hondjes kroelen, dat moest Cat ookquote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar ga ik je aan houden!
Es kijken of ik binnenkort nog es naar Maastricht moet
Dat kan ik heul goedquote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het enige dat je er voor terug moet doen is hondjes kroelen, dat moest Cat ook
Ze had ze ook wel kittens kunnen voeren.quote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het enige dat je er voor terug moet doen is hondjes kroelen, dat moest Cat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |