Wat gaat er lekker?quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Het gaat hier lekker![]()
Greys, hadden ze daar ook specifiek iets over gezegd? Ech zal gen probleem zijn, maar uitstrijkje wel.
Ik doelde op Greys en Q...en onze hond is vanochtend gesteriliseerd.quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat gaat er lekker?
Hier een beetje verslapen
Ik ga zo aan het tekenen en schilderen.
Ik ga in elk geval. Het is wel bijna over, maar nog niet helemaal.quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Het gaat hier lekker![]()
Greys, hadden ze daar ook specifiek iets over gezegd? Ech zal gen probleem zijn, maar uitstrijkje wel.
Go Greys!quote:Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval. Het is wel bijna over, maar nog niet helemaal.
Dat is dus waarom ik zo giftig was dat ze zomaar die afspraak weer een week hadden verzet zonder opgaaf van redenen, want nu komt het dus zo slecht uit. En ik wacht al sinds eind mei tot ik eens aan de beurt ben en nu dit weer. Zo kom ik er nooit vanaf.
Mijn plan is dus er gewoon heen te gaan, het uit te leggen en als die dokter dan zegt dat het nu niet kan, dan vraag ik wel of ik diezelfde week nog terug kan komen. Ze regelen het maar hoor, ik ga niet weer zes weken wachten.
Zo. Dat lucht op
Hier wordt ook geschilderd, de buitenboel wel te verstaan. Een blinde Shar-Pei en een dove Jack Russel staan onder aanvoering van een overijverige Frans Bulletje het fort te verdedigen tegen de horde witgeklede veroveraars.quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat gaat er lekker?
Hier een beetje verslapen
Ik ga zo aan het tekenen en schilderen.
Nou eigenlijk stiekem toch wel een beetje, want die dokter van het ziekenhuis had toch écht zelf gezegd na mijn dagopname dat ik dan drie weken tot een maand van te voren moest bellen voor een afspraak. En dat heb ik gedaanquote:Op maandag 7 september 2009 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go Greys!Hopelijk kunnen ze doen wat moet gebeuren en hoef je niet nog een keer terug te komen.
Maarre... dat wachten vanaf mei was niet helemaal hun schuld, toch?![]()
Ze heeft er een schaar bij nodig, dus enig gevaar is aanwezig jaquote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef nokwanda het volgende:
owwww, ik dacht vandaag.
Loopt ze gevaar in het creabeaschap dan?
Ze is eigenlijk van m'n ouders, maar ik heb er aan meebetaaldquote:
ze komen echt heeeel erg zielig terug hequote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk van m'n ouders, maar ik heb er aan meebetaald![]()
Ja, ging wel weer...zielig en pijn natuurlijk, maar wel weer goed bij, nieuwsgierig en ze werd wild van het lepeltje leverpastei vanmiddag
dus hier nietquote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
ik ben door greys verbannen naar hierhet was net zo leuk in het asiel topic
Omfgquote:Op maandag 7 september 2009 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookvandaag ook maar druppels gehaald. Was nog mooi... ik wilde gisteren mn temp opmeten, waren we eerst de meter kwijt. Toen was die er weer, maar had Baloe hem in zn reet gehad. Zegt MM "ooh kan wel ook in jouw reet"
![]()
![]()
Maar beterschap iig
Ja, flikker maar lekker op. Ik kan geen griep gebruikenquote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omfg! Zijn wij er zaterdag net bijna van af, geven we het weer aan elkaar
Ooooooohh, dat was vandaag jaquote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Cat was net hier, ze heeft der wagen vol geladen
Oh wacht, dit moet wel in het asieltopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |