Wat voor antieke PC hebbie dan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef Qwea het volgende:
Mijn fucking windows ME loopt nietgraftering
quote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat voor antieke PC hebbie dan?
Kan je 'm niet via surfspot ofzo downen. Of neem usenetquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]mn torrent. Moet hem in VMware laden, zodat ik een handleiding kan maken voor mn software opdrachten. Ding gaat gewoon niet. Zelfs niet met 1kbps
Surfspot moet je voor dokken, dat ben ik niet van planquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je 'm niet via surfspot ofzo downen. Of neem usenet
Oh god, nou... Greys gaat vroeg naar bed vrijdag! *mental note*quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik moet je nageven dat gezien de foto's in je fobo ik je wel jonger zou schatten als die geb. datum er niet stond
Nou geef vrijdag ff een gil mocht t dan nog niet gelukt zijn. Ik heb rap Usenet, daar kan ik 'm zo vandaan trekken, bak ik 'm ff, neem ik 'm zaterdag meequote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Surfspot moet je voor dokken, dat ben ik niet van planIk zal eens op de server van mn school kijken of die daar bijstaat. Gratis windows software. En anders regelen ze hem maar op school. Ik betaal niet voor janlul lesgeld
"Ja dat klopt"quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef JJH het volgende:
Jullie hadden niks te doen? Opeens een topic vol.![]()
Trouwens, de Jumbo belde aan het eind van de middag. Of die 342 flessen bleek klopten.
Tjah dat roken héquote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, nou... Greys gaat vroeg naar bed vrijdag! *mental note*
Ooh dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou geef vrijdag ff een gil mocht t dan nog niet gelukt zijn. Ik heb rap Usenet, daar kan ik 'm zo vandaan trekken, bak ik 'm ff, neem ik 'm zaterdag mee
HAHAHAAAAAAHAHAHAquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef JJH het volgende:
Jullie hadden niks te doen? Opeens een topic vol.![]()
Trouwens, de Jumbo belde aan het eind van de middag. Of die 342 flessen bleek klopten.
En ja. Wat hij zegt!quote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, die spam hier.. gaat gewoon te ver.
ook rip voor de nabestaanden?quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga druppels in mn oor doen en dat vind ik eng. Als ik binnen 5 minuten niet terug ben, rip mij.
RIP Haraquote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga druppels in mn oor doen en dat vind ik eng. Als ik binnen 5 minuten niet terug ben, rip mij.
Ik heb de griep nog nooit zo erg gehad. En omdat mn hand als enige ledemaat nog geen pijn deed heb ik daar maar een pan jus overheen gegooidquote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook rip voor de nabestaanden?
Hoe voel je je eigk? Mijn taco hoest is al weer over
Ah, meisje toch.quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de griep nog nooit zo erg gehad. En omdat mn hand als enige ledemaat nog geen pijn deed heb ik daar maar een pan jus overheen gegooid
Als je het echt zo erg hebt, en je hebt de symptomen van de taco hoest, moet je dan niet bellen?quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de griep nog nooit zo erg gehad. En omdat mn hand als enige ledemaat nog geen pijn deed heb ik daar maar een pan jus overheen gegooid
En die LUCHT!!!quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je al een vrachtwagen geregeld JJH?![]()
Niet te hopen dat je over de kop gaat met 300+ flessen bleek...dan herkennen we je aan je Geert Wilderskapsel
quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je al een vrachtwagen geregeld JJH?![]()
Niet te hopen dat je over de kop gaat met 300+ flessen bleek...dan herkennen we je aan je Geert Wilderskapsel
Ja, mn neus is nu aan de beurt. Ik zit mezelf hernia's te hoesten.quote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het echt zo erg hebt, en je hebt de symptomen van de taco hoest, moet je dan niet bellen?
Ook verkouden? Ik heb neusdruppels met xylometazol gehaald. Werkt als een tiet!
xylometazol maakt het echt gelijk weer openquote:Op maandag 7 september 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mn neus is nu aan de beurt. Ik zit mezelf hernia's te hoesten.
Idd...al wilde ik nog wel ff toevoegen dat ik van harte hoop (haha) dat Hara geen buikloop heeft icm dat gehoestquote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Popjes, mag de usenet en loopneus-kwekkesteijn in SC?
Of ben ik dan weer een zeikerd?
Ja zeker?
Anders blijven we nieuwe Asielactie topics openen.
zeikwijfquote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Ja zeker?
*Mental picture*quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...al wilde ik nog wel ff toevoegen dat ik van harte hoop (haha) dat Hara geen buikloop heeft icm dat gehoest
quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...al wilde ik nog wel ff toevoegen dat ik van harte hoop (haha) dat Hara geen buikloop heeft icm dat gehoest
Ja dat is goed, mits je me geen popje meer noemtquote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Ja zeker?
Veeg het opquote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
*Hoest hoest*
*pfrtttt*
*splet*
KUTZOOI!veeg me op
*onthoud voor zaterdagquote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is goed, mits je me geen popje meer noemt
M'n mannelijkheid, wat doe je!
Mn PM ging over iets andersquote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het sinds vrijdag zo erg dus niet zo grappig meer. Daarom vandaag ook maar al die druppels gehaaldquote:Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
xylometazol maakt het echt gelijk weer open![]()
Ik dacht gisteren dat ik stikte zo ergik heb ook heel de nacht wakker gelegen en in mn eigen snot liggen rollen
Ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het sinds vrijdag zo erg dus niet zo grappig meer. Daarom vandaag ook maar al die druppels gehaald
Oke...... *denkt*..... BRUTUS!quote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is goed, mits je me geen popje meer noemt
M'n mannelijkheid, wat doe je!
Kijk je eerst ff in zn broekje voor je hem zo'n naam geeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |