Het zou wel lekker zijn om het bij 24 uur te laten. Maar de hypotheekverstrekker en andere mensen die geld van me willen zouden daar niet zo gelukkig mee zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat je straks eenzaam aan het zingen bent. Maar gefeliciteerd ga je nu voor de andere uren nog een baan zoeken?
Dan had ik hem gewoon een kitten in zijn gezicht gedouwd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef Greys het volgende:
Dan is het maar goed dat Morriz gister kwam en niet vandaag, met die knof-walm
Geen mexicanen getroffen de laatste dagen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef Qwea het volgende:
feli cat!
Men, ik hoop niet dat ik ziek wordpaar dagen koppijn (nu ook weer) en sinds 2 dagen keelpijn, verkouden, en gewoon algeheel niet zo lekker
Neequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen mexicanen getroffen de laatste dagen?
quote:
Wat heb je met Qwea uitgevroten dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt me ziek gemaakt, Qwea
Werd vanochtend echt strontverkouden wakker
Heerlijk, maar ook heerlijk om de poesjes weer te kunnen knuffenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]Haaaa, daar ben je weer. Hoe was je vakantie?
join the clubquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt me ziek gemaakt, Qwea
Werd vanochtend echt strontverkouden wakker
heuj ingquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Morrie![]()
Hoestie met u?
Hara en Q alweer opgeknapt? Volgende week moeten jullie weer in topconditie zijn heur![]()
En Cat heeft een baan!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
voor het struisvogeltje.
En heb ik verder nog spannende dingen gemist? Geheime romances enzo
Is het nou gewoon een kwestie van op die groene VOTE NOW knop drukken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:39 schreef HuubTuub het volgende:
Helleuw, de vorige keer heeft oh-oh mij geholpen door jullie iets te vragen en nu kan ik het al helemaal zelf!
Mag ik hier de mensen met Facebook nog eens vragen om voor Polly en Bella te stemmen?
Ze zijn een beetje gezakt van hun mooie 6e plek. dus als jullie nog effe willen helpen?
Maandag is het afgelopen...
http://www.tinyurl.com/pollybella
Groetjes!
Erik.
nee niet gebeld. Moet ik dat gaan doen? Ik had geen koorts trouwens. 37.4. Rectaal.quote:Op zondag 6 september 2009 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Al gebeld Q?
Voor Mexicaanse Griep zijn de door jou genoemde sypmtomen al voldoende, koorts is niet verplicht.
Koude rillingen horen er ook bij en dat kan zonder koorts te hebben.
Beterschap iig....lekker gaan slapen met een lading paracetamol, thee en vitamine C![]()
nou, ik hang al aan de foonquote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Als het al de MG is kun je er toch niets aan doen; gewoon uitzieken.
Dus slapen, drinken (geen alcohol) en paracetamol.
Tja, die heeft er ook kans op dan. Evt. kun je Tamiflu krijgen, dan ben je minder besmettelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik hang al aan de foon
kijken wat zij ervan zeggen en hoe het dan zit met MM enzo?
Dus ik kan met de taco hoest gewoon naar school?quote:Op zondag 6 september 2009 14:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, die heeft er ook kans op dan. Evt. kun je Tamiflu krijgen, dan ben je minder besmettelijk.
Maar de MG is niets anders dan een ordinaire gewone griep, wordt alleen door de media nogal opgeblazen
Koorts is niet verplichtquote:Op zondag 6 september 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Wat raar Q. Als je geen koorts hebt, is het zo goed als zeker geen tacogriep.
Raar dat ze dan zeggen dat je niet naar school mag. Dus iedereen met een gewoon griepje moet ook allemaal maar thuis blijven?
Oh en kom je je even melden in het Asieltopic, anders kan ik niet aan de shirts beginnen
Als je de echte MG hebt, wil je niet eens naar schoolquote:Op zondag 6 september 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
Ik kom eraan greys!
Ing ; mag ik wel gewoon naar school?puhlease?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |