abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 september 2009 @ 21:24:11 #226
163650 Greys
pi_72563802
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:48:34 #227
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72564802
Vraagje:

Kunnen muizen in shock raken als ze door een kat gepakt zijn?
Kwam tussen de middag terug van mijn wandelingetje en in de tuin van Baas zat hun rooie kat.
Normaal doet ie een rondedans van blijdschap als ie me ziet, maar nu bleef ie zitten, strak naar het gras kijken.
Dus ik ook kijken, zat daar een klein muisje. En de kat greep em steeds in de bek, gooide ermee, rolde eroverheen enz. Dus ik grijp kat, en met de andere hand probeerde ik de muis weg te jagen.
Beestje bleef echter zitten en kat werd wild, dus die moest ik loslaten.
Hoe het afgelopen is weet ik niet, al gok ik niet al te best voor muis, gezien het aantal muizelijkjes op de oprit

Maar waaaaarom rende het beestje niet weg? Het was niet zichtbaar gewond
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_72565073
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Cat, mijn hele huis rook echt lekker naar stroopwafel toen ik thuis kwam net
(en ja ik had netjes gisteren t theelichtje uitgemaakt hoor )
+1 herkenbaar. (maar niet voor stroopwafel dan)
Ik hoor het wel als je nieuwe stash nodig hebt.
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Vraagje:

Kunnen muizen in shock raken als ze door en kat gepakt zijn?
Kwam tussen de middag terug van mijn wandelingetje en in de tuin van Baas zat hun rooie kat.
Normaal doet ie een rondedans van blijdschap als ie me ziet, maar nu bleef ie zitten, straks naar het gras kijken.
Dus ik ook kijken, zat daar een klein muisje. En de kat greep em steeds in de bek, gooide ermee, rolde eroverheen enz. Dus ik grijp kat, en met de andere hand probeerde ik de muis weg te jagen.
Beestje bleef echter zitten en kat werd wild, dus die moest ik loslaten.
Hoe het afgelopen is weet ik niet, al gok ik niet al te best voor muis, gezien het aantal muizelijkjes op de oprit

Maar waaaaarom rende het beestje niet weg? Het was niet zichtbaar gewond
Zekers.
Of het had inwendige schade. Kattekaken zijn best sterk. Ik laat 'de natuur' dan meestal zijn gang gaan. Beter dat muisje snel sterft als dat het ontsnapt en dan een ellendige langzame dood sterft in een struik. Tenminste, dat houd ik mezelf altijd voor als Naartjie met een slachtoffer binnenkomt.

* is lafaard*

Het Yoko nest heeft zich gisteravond waarschijnlijk prima geamuseerd. Vanmorgen vond ik een muizelijkje in hun kamer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:58:22 #229
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72565222
Daarom ben ik ook maar weggelopen idd....
En daarbij hoefde ik ook niet te zien/horen wat mijn lieve rode monster verder uitvrat met muisje.
Toen ik naar huis ging begeleidde ie me weer al kopjes gevend naar de auto
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:10:56 #230
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72565748
Je knuffelgeld is binnen oh oh
pi_72566756
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

+1 herkenbaar. (maar niet voor stroopwafel dan)
Ik hoor het wel als je nieuwe stash nodig hebt.

[..]

Zekers.
Of het had inwendige schade. Kattekaken zijn best sterk. Ik laat 'de natuur' dan meestal zijn gang gaan. Beter dat muisje snel sterft als dat het ontsnapt en dan een ellendige langzame dood sterft in een struik. Tenminste, dat houd ik mezelf altijd voor als Naartjie met een slachtoffer binnenkomt.

* is lafaard*

Het Yoko nest heeft zich gisteravond waarschijnlijk prima geamuseerd. Vanmorgen vond ik een muizelijkje in hun kamer.
De eerste jaaglessen met hulp van oom Naartjie.
Kijk, dat is nou het grote voordeel van kittens langer thuis houden. Ze krijgen tenminste opvoeding.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_72566884
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De eerste jaaglessen met hulp van oom Naartjie.
Kijk, dat is nou het grote voordeel van kittens langer thuis houden. Ze krijgen tenminste opvoeding.
Da's de vraag eigenlijk. Het spul zat in de woonkamer en Naartjie buiten/binnen toen ik beneden wat hoorde piepen. Waarschijnlijk heeft muisje een veilige haven gevonden in de kitten kamer... tot Yoko haar kroost naar bed bracht.
Maar moeders heeft vast ook goede instructies gegeven. En krijgt blijkbaar zo goed te eten bij mij dat de muis volkomen intact op de grond lag.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72566947
Voor jou
with luv
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:39:03 #234
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72566955
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Je knuffelgeld is binnen oh oh
super!
En sorry van het topic, ik maakte geen nieuwe want normaal hebben jullie er al een klaarstaan
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72567004
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:38 schreef nokwanda het volgende:
Voor jou
with luv
Ik ben er altijd zo blij mee ook.
pi_72567867
Naartjie speelt met Satsu.

Satsu gooit zijn hele lijfje in de strijd, oompje kan het met 1 poot af.
  woensdag 9 september 2009 @ 09:01:29 #237
176471 oh-oh
pi_72573881
Naartjie en Satsu

Oh, ik was trouwens helemaal vergeten om hier mijn maandagnachthorrorstory te vertellen
Ik ging om 00.30 of zo de laatste ronde met de hondjes, kom binnen, doe de deur naar mijn hal open, hoor heel hard ZOEMMMMMMMMM maar zie niks, laat de honden de kamer in lopen, nog harder ZOEMMMMMM en gebonk tegen lampen.
Het klonk echt als een hele grote mot op speed of zo, en HARD!
Dus ik lampen aan en zoeken, ding vloog zo snel dat ik niet kon zien wat t was.
Ging wel op licht af, dus ik lampen uit , balkon lamp aan, deur open, hor aan de kant...
Hoop gebonk tegen het raampje boven de deur. Uiteindelijk was het stil maar omdat ik het licht uit gedaan had kon ik niet zien of het naar buiten was of niet
Licht maar aan.
Zat er een MEGA wesp.
Met een lijf van minstens 6 cm of zo
Die zat dus op mn gordijn.
Nou ben ik niet bang voor spinnen of zo, maar wespen zijn mijn vrienden niet echt.
Maar ik durfde m ook niet binnen te laten, stel je voor dat Kees of Karel op m zouden gaan jagen dinsdag?
Dus ik met bevende knieën op een stoel met een beker en een kartonnetje...
Kreeg m net niet te pakken. En toen begon ie weer te vliegen en heel hard te zoemen
Ik zat nog te denken om een vriend te bellen maar of die dat nou echt leuk gevonden had ? Twas al 1 uur inmiddels.
Naar buiten zou echt niet lukken, dus toen heb ik m mn halletje in gelokt met de lichten uit in de kamer en het hallicht aan.
Maar dat is maar zo een heeeeeeeeeeel klein halletje, en daar wilde ik m ook niet hebben.
Dus ik stond in de kamer, hoorde dat beest te keer gaan in het halletje en moest dus eerst samen met meneer of mevrouw de megamutantwesp samen in dat halletje met de kamerdeur dicht zodat ik de voordeur open kon maken.
Het duurde ff voor ik durfde En de buitendeur gaat naar binnen open EN ik had natuurlijk de deur op slot en de knippen er op omdat het nacht was.
Ik weet nu ieg dat ik met brand of andere paniek die deur dan toch echt in een nanoseconde open kan hebben
Dus ik dook de gallerij op ( dat is bij ons ook een dichte gang ) deur wagenwijd open, licht in halletje uit en heeeeee heeeeeeeeee , daar zoemde hij de gang in.

Ik dook weer naar binnen, deur weer dicht en zo, hoorde ik m in de gang echt vreselijk te keer gaan, wesp was echt pissed off.
Was ik weer bang dat ie mij of andere mensen 'smorgens aan zou vallen omdat ie nog binnen zat.
Ben ik nog es terug gegaan om alle ramen op de gallerij open te zetten, en goddank was ie 's morgens weg.
Maar damn, dat was best eng hoor!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72573901
Wat heb jij toch een enge beesten in huis oh-oh!

Ik heb HONGER. En da's vervelend want ik ben geen ontbijter en heb dus ook niks in huis. Maja, ben al vanaf half 6 klaarwakker dus mijn maag staat nu op standje middageten.

*duikt koelkast in*
  woensdag 9 september 2009 @ 09:04:22 #239
176471 oh-oh
pi_72573920
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:03 schreef Cat22 het volgende:
Wat heb jij toch een enge beesten in huis oh-oh!
Nou de honden zijn enger dan die killerwesp hoor!
( Groucho Marx )
  woensdag 9 september 2009 @ 09:05:24 #240
176471 oh-oh
pi_72573931
Ik ga ook ontbijten nu, dat doe ik op kantoor, kan ik 's morgens langerder slapen he
( Groucho Marx )
pi_72573967
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou de honden zijn enger dan die killerwesp hoor!
Heb je mij het woord wesp zien noemen?
  woensdag 9 september 2009 @ 09:13:49 #242
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_72574091
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:01 schreef oh-oh het volgende:
edit: heeeeel lang verhaal over een vliefg ofzo...
Niet eraan gedacht om dat kreng op te zuigen met de stofzuiger en dat apparaat dan buiten of in de gallerij te zetten?
Het was vast een Queen Bee die een nest wilde maken.
could you just [i]not[/i] breathe?
  woensdag 9 september 2009 @ 09:18:09 #243
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_72574164
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Veel tekst.
Dat kon wel eens een hoornaar zijn, die zijn ff enger om te zien als gewone wespen, maar een stuk minder vervelend. Ze komen niet op zoetigheid af en zijn minder agressief als gewone wespen.

Ze maken idd veel lawaai bij het vliegen, ik ben altijd blij als ze de tuin weer verlaten voor een van de katten of honden het als een leuk speeltje ziet en wil vangen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Pagan op 09-09-2009 09:22:57 (Plaatje ter leringh ende vermaeck toegevoegd.) ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 9 september 2009 @ 09:32:54 #244
176471 oh-oh
pi_72574424
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:13 schreef HuubTuub het volgende:

[..]

Niet eraan gedacht om dat kreng op te zuigen met de stofzuiger en dat apparaat dan buiten of in de gallerij te zetten?
Dat ding was groter dan de stofzuigermond en vloog als een wilde gek rond dus nee, niet aan gedacht
( Groucho Marx )
  woensdag 9 september 2009 @ 09:34:22 #245
176471 oh-oh
pi_72574454
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef Pagan het volgende:

[..]

Dat kon wel eens een hoornaar zijn, die zijn ff enger om te zien als gewone wespen, maar een stuk minder vervelend. Ze komen niet op zoetigheid af en zijn minder agressief als gewone wespen.

Ze maken idd veel lawaai bij het vliegen, ik ben altijd blij als ze de tuin weer verlaten voor een van de katten of honden het als een leuk speeltje ziet en wil vangen.

[ afbeelding ]
Oh geen idee, het was midden in de nacht, ik heb hem niet uitgebreid bestudeerd maar zijn formaat , volume en hard gebonk deden mij toch beslissen dat ie zsm mijn woning moest verlaten
( Groucho Marx )
  woensdag 9 september 2009 @ 09:35:14 #246
176471 oh-oh
pi_72574466
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:13 schreef HuubTuub het volgende:

[..]

Wat ben jij vroeg online, je hebt vakantie gek!
( Groucho Marx )
  woensdag 9 september 2009 @ 09:44:45 #247
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_72574651
op de een of andere manier kan ik niet echt uitslapen en als ik dan maar in bed moet blijven liggen omdat het vakantie is... dan liever achter de computie met een koffie.
  woensdag 9 september 2009 @ 09:45:38 #248
176471 oh-oh
pi_72574670
Gelukkig slaapt je wederhelft uit voor twee!
Kan je niet alvast gaan inpakken?
( Groucho Marx )
  woensdag 9 september 2009 @ 09:48:21 #249
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_72574710
ik pak het beste in een dag voor vertrek en niet zoals sommige hier in huis (ik noem geen namen) die NU al lopen te leuren met sokken enzo en dan weer afwegen wat wel en wat niet.

Moet toch nog eerst een was draaien, dan pas weet ik wat ik kan meenemen en als we iets vergeten kopen we het daar wel. Zolang de boeken en de zwembroek maar meegaan.
Heb gisteren wel nog een flitsend foute korte broek gekocht voor wel 5 hele euries.
  woensdag 9 september 2009 @ 09:50:17 #250
176471 oh-oh
pi_72574749
Sinds wanneer koop jij goedkope meuk???
Wanneer vertrekken jullie nog es?
Volgens mij hoef je helemaal geen eens sokken aan daaro
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')